Impreza 2.0 85kw - Viprehv

Kasutajate autode tutvustused. Võimalik liigutada postitus klubiliikmete autode alla

Moderaatorid: vaska, Axxept

Vasta
Sõnum
Autor
Viprehv
Postitusi: 9
Liitunud: K, 14 Okt 2020 23:12:07 +0300
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Impreza 2.0 85kw - Viprehv

#1 Postitus Postitas Viprehv » R, 16 Okt 2020 23:34:22 +0300

Tervitus!
Olen omale soetanud oma elu esimese Subaru. Eelnevalt kokkupuude olnud põhiliselt Audi ja Vw. Kuna juba pikemat aega oli soov midagi sportlikumat endale muretseda millega saaks ka natuke hullata, saigi omale Subaru võetud. Kuna varem pole kokkupuudet olnud Subaruga ja proovisõitu tehes olin esimest korda Subaru roolis, siis esimese minutiga sain aru, et ma pean selle saama. Mõeldud tehtud ja saigi ta minu omaks. Elukaaslane muidugi nii rõõmus selle peale ei olnud ja ütles ma poisike veel, et vean omale ralliauto koju :) . Mind nagu väga ei huvitanud tema arvamus. Pean mainima et mul pole varem nii lõbusat autot olnud kui Subaru. Nüüdseks on ta minu käes olnud umbes nädalakase ja aina rohkem saan aru et pean sellest oma hobiauto tegema.

Autost ka siis:
1997a Subaru Impreza mida edasi liigutab 2.0 85kw mootor.
Iluvigu tal leidub, kuid mind absoluutselt ei häiri need kuna auto ikkagi päris vana ja tulevikus on võib-olla ka plaan sellega ralliradadele minna.
Kere pealtnäha ok, aga alt on täitsa sõelapõhi. Karbid mädad. Mitte kuskilt tõsta ei kannata ja juhi taga reisja jalge all suur auk.
Kui keegi ehk teab kus või teab kedagi kes teeb keretöid Tartus võib siin märku anda.
Tehnika poole pealt ka tundub et kõik vinks vonks, välja arvatud põlev mootorituli mis pidavat olema detonatsioonianduri viga.
Põhja all ka mingi tummisem karterikaitse. Vist duralumiinium või midagi sarnast.
Muide olen tähele pannud, et kui külmalt sõitu kohe minna ja sõidu ajal käiku vahetada ehk siis, kui sidur alla vajutada ja gaas lahti lasta, siis jäävad pöörded paariks sekundiks püsima, mitte ei kuku kohe alla ja selle tõttu on käiguvahetused kuidagi robustsed.või peabki nii olema? Ehk mingi Subaru eripära?
Siin kohal märgin kohe ka ära et pole autoinsener ja tehnika poolelt olen natuke kauge nii et paluks kohe mitte näkku lüüa.
Mis siis veel? Alt oli õline, aga ei midagi hullu. Tuleb puhtaks teha.
Plaanis on madal tiib suurema vastu vahetada mille ma ka juba sain siin foorumi kaudu. Kuna suvekad olid täis slikid sai alla kruvitud välja kakutud naeltega lamell. Õnneks mõlemad eraldi velgede peal ja sain töö juures ringi visata. Kindlasti tulevad ka Subaru kleepsud külgedele. Punased porilapakad tulevad ka. Tellisin rekka porikummid ja nendest lõikan siis välja. Tuleb rohkem selline rallika välimus ja paistab rohkem ka silma linnapildis. Kui aus olla, siis olen alati tahtnud omale rallikat.
Mingisugune lärmakam summuti on ka all. Japstyle või kuidas te neid nimetate. Teeb häält küll, kuid seda õiget Subaru häält ei ole.

Igatahes siin paar pilti ka

Pilt
Pilt

Auk põhjas:
Pilt

Summuti
Pilt

Selline tiib läheb külge
Pilt
Pilt

Kapotialune
Pilt
Viimati muutis Viprehv, E, 19 Okt 2020 19:21:06 +0300, muudetud 1 kord kokku.

Viprehv
Postitusi: 9
Liitunud: K, 14 Okt 2020 23:12:07 +0300
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Re: Impreza 2.0 85kw - Viprehv

#2 Postitus Postitas Viprehv » E, 19 Okt 2020 18:53:04 +0300

Täna oli töö juures natuke vaba aega ja sain tiiba lähemalt uurida. Üks polt käis ringi ja välja ei tulnud. Sai relakaga maha lõigatud, aga teine pool koliseb nüüd tiiva sees. Seal ilmselt veel neid, kuna kuulda oli mitut. Sai ühte auku natuke suuremaks puuritud, et ehk raputab need välja. Mõned tükid sain isegi kätte, aga osad veel sees.
Proovisin siis vaadata kuidas istub luugile. Võtsin vana küljest ja asetasin uue enam vähem paika. Alguses lihtsa asjana tundunud ettevõtmine on natuke keerukam. Uue tiiva kokkupuute pind luugiga on natuke erinev vanast. Vana augud jäävad näha. Kiire esialgne mõte oli mingid kummipunnid ette panna, et vesi sisse ei läheks. Kuna tööülesanded tulid vahele, pidin asja sinnapaika jätma. Vana tiib tagasi ja uus nukralt seisma. Nädalavahetusel rohkem aega ja siis ehk õnnestub ta kuidagi paika sättida.

Pilt

Viprehv
Postitusi: 9
Liitunud: K, 14 Okt 2020 23:12:07 +0300
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Re: Impreza 2.0 85kw - Viprehv

#3 Postitus Postitas Viprehv » R, 23 Okt 2020 17:48:03 +0300

Täna sain lõpuks tiiva külge. +50kw tuli juurde :D .
Aga auto näeb parem küll välja suurema tiiivaga. Mingi aeg tuleb üle värvida ka see. Lasin ta nelja kruviga kinni. Ma mõtlen et peaks äkki liimi ka vahele panema, jääb paremini hoidma.

Pilt

Pilt

Pilt

Homme vahetan mustad porilapakad punaste vastu. Rekka omad said ostetud ja lõikan siis vana järgi välja.

Plaanis siis veel detonatsiooniandur ära vahetada ja eks siis näha kas mootorituli kustub ära. Süütaküünlad vahetaks ka igaks juhuks ära. Ja siis tühikäigumootor kas puhastada või uus panna. Külmalt sõitu minek ja sidur alla vajutada, siis pöörded ei tule alla mingi 3 seki. Kas asi võib olla tühikäigumootoris või mitte? Mõni asjatundja võiks teada anda.
Eks jooksvalt võtab mingeid töid ette. Põhja alt suht nutune seis. Keegi teab kus Tartus võiks auto keretöödesse viia?
Praeguseks kõik. Homme lisan pildid punaste lapakatega.

Muide kuna väike tiib vedeleb mul nüüd lisaraskusena pagassis kaasas, siis äkki keegi tahab väikse raha eest seda omale

Viprehv
Postitusi: 9
Liitunud: K, 14 Okt 2020 23:12:07 +0300
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Re: Impreza 2.0 85kw - Viprehv

#4 Postitus Postitas Viprehv » L, 24 Okt 2020 15:16:30 +0300

Lõpuks kätte jõudnud laupäev ja sain porilapakad välja vahetada punaste vastu. Läks mingi paar tundi aega.

Sellised punased rekka omad ostsin millest lõikasin vana järgi välja
Pilt

Vana lapakas

Pilt

Uus välja lõigatud
Pilt

Esimesed lapakad
Pilt

Uus küljes
Pilt

Lõpptulemus
Pilt
Pilt

Punastega näeb minu arust päris seksikas välja. See valge tiib näeb muidugi praegu nagu võõrkeha välja. Kui värvi alla saab on juba parem.

POHMAKAS
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 304
Liitunud: R, 22 Aug 2014 11:04:48 +0300
Asukoht: Tartu

Re: Impreza 2.0 85kw - Viprehv

#5 Postitus Postitas POHMAKAS » E, 26 Okt 2020 09:00:37 +0300

Pilt

Järgmine kord äkki abiks :wink:

Viprehv
Postitusi: 9
Liitunud: K, 14 Okt 2020 23:12:07 +0300
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Re: Impreza 2.0 85kw - Viprehv

#6 Postitus Postitas Viprehv » L, 14 Nov 2020 19:38:22 +0300

POHMAKAS kirjutas:
E, 26 Okt 2020 09:00:37 +0300
Pilt

Järgmine kord äkki abiks :wink:
Tänud! Kulub abiks ära kuna nädal aega sõitis mu elukaaslane subaruga ja neljapäeva õhtul tuli koju ja ütles et sul lohiseb midagi taga. Läksin vaatama ja porikas lahti tulnud. Ilmselt tiivad ikka nii läbi, et needid tulid lahti. Käisin üle tee ehituse abc-s ja võtsin mõned poldid, mutrid ja seibid. Sai nüüd kinni tõmmatud ja jäi hoidma.

Täna sai sõbra juurde mindud sauna ja nii muuseas mõtlesin et puhastaks siis juba throttle body ära. Ehk saab sellest gaasi peale jäämisest lahti, aga ei muutunud midagi. Andur järgmisena ära vahetada. Oli teine päris must seest. Õhufiltrit ka uurisin ja see oli kõrkjaid täis. Samuti see õhukopsik. Tegin puhtaks. Siin siis mõned pildid tänasest tegemistest.

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Viprehv
Postitusi: 9
Liitunud: K, 14 Okt 2020 23:12:07 +0300
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Re: Impreza 2.0 85kw - Viprehv

#7 Postitus Postitas Viprehv » R, 20 Nov 2020 22:05:23 +0300

Nii...olles nüüd mõnda aega sõitnud peale tb puhastamist, siis tundub et asi on hullemaks läinud. Nimelt jääb nüüd veel rohkem peale peale gaasi vabastamist. Kas aitab ehk iacv välja vahetamine? Mõni targem võiks teada anda. Võib olla mingi muu kala sees. Tahaks sellest jamast lahti saada, kuna tunne on nagu autot lõhuks niimoodi.

Kasutaja avatar
t6nis1234
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 367
Liitunud: T, 07 Sept 2010 15:07:50 +0300
Asukoht: Harjumaa

Re: Impreza 2.0 85kw - Viprehv

#8 Postitus Postitas t6nis1234 » L, 21 Nov 2020 09:27:15 +0300

Gaasitross pole liiga pingul?

antennipea
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 113
Liitunud: L, 07 Aug 2010 17:04:38 +0300

Re: Impreza 2.0 85kw - Viprehv

#9 Postitus Postitas antennipea » L, 21 Nov 2020 10:56:04 +0300

Kas iacv-st oled reguleerida proovinud ? Keerad 2 kruvi lahti ja liigutad klappi ühele teisele poole kuni pöörded parajad. Tps on reguleeritud ? tühikäigul peaks selle pinge jääme 0.45-0.55V vahele, klapp lahti 4.5V

kivi89
Postitusi: 7
Liitunud: T, 14 Juul 2020 21:45:53 +0300
Asukoht: Tartu

Re: Impreza 2.0 85kw - Viprehv

#10 Postitus Postitas kivi89 » L, 21 Nov 2020 16:14:54 +0300

antennipea kirjutas:
L, 21 Nov 2020 10:56:04 +0300
Kas iacv-st oled reguleerida proovinud ? Keerad 2 kruvi lahti ja liigutad klappi ühele teisele poole kuni pöörded parajad. Tps on reguleeritud ? tühikäigul peaks selle pinge jääme 0.45-0.55V vahele, klapp lahti 4.5V
Tühikäigu klappi küll kruvidest reguleerida ju ei saa, pigem pead silmas ikka TPS-i. TPS-i reguleerimise jutt õige, pinget mõõdad aju juhtmestiku ülemisest pistikust, pin 15 & 17 vahelt.

Probleem peaks olema tühikäiguklapis, mis ei taha enam hästi liikuda. Siduri alla vajutad siis peaks see klapp koheselt tööle asuma, aga kui mustust täis või väsinud siis ta enam ei liigu nii kiiresti kinni kui peaks ja jääbki gaas peale (suletud TB, kuid avatud tühikäigu klapiga tuleb 3,5-4k pööret kenasti).
Endal oli analoogne juhtum, pärast tutika tühikäigu klapi paigaldamist langevad pöörded käiguvahetusel kenasti.

Eestist väga saada ei ole, enda oma tellisin https://www.rockauto.com/en/moreinfo.ph ... 4&jsn=1441, koos saatmisega 26 euri ja oli kahe päevaga USA-st kohal.

antennipea
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 113
Liitunud: L, 07 Aug 2010 17:04:38 +0300

Re: Impreza 2.0 85kw - Viprehv

#11 Postitus Postitas antennipea » E, 23 Nov 2020 14:23:42 +0300

kivi89 kirjutas:
L, 21 Nov 2020 16:14:54 +0300
antennipea kirjutas:
L, 21 Nov 2020 10:56:04 +0300
Kas iacv-st oled reguleerida proovinud ? Keerad 2 kruvi lahti ja liigutad klappi ühele teisele poole kuni pöörded parajad. Tps on reguleeritud ? tühikäigul peaks selle pinge jääme 0.45-0.55V vahele, klapp lahti 4.5V
Tühikäigu klappi küll kruvidest reguleerida ju ei saa, pigem pead silmas ikka TPS-i. TPS-i reguleerimise jutt õige, pinget mõõdad aju juhtmestiku ülemisest pistikust, pin 15 & 17 vahelt.

Probleem peaks olema tühikäiguklapis, mis ei taha enam hästi liikuda. Siduri alla vajutad siis peaks see klapp koheselt tööle asuma, aga kui mustust täis või väsinud siis ta enam ei liigu nii kiiresti kinni kui peaks ja jääbki gaas peale (suletud TB, kuid avatud tühikäigu klapiga tuleb 3,5-4k pööret kenasti).
Endal oli analoogne juhtum, pärast tutika tühikäigu klapi paigaldamist langevad pöörded käiguvahetusel kenasti.

Eestist väga saada ei ole, enda oma tellisin https://www.rockauto.com/en/moreinfo.ph ... 4&jsn=1441, koos saatmisega 26 euri ja oli kahe päevaga USA-st kohal.
Sinu lingil mingi muu klapp mitte 85KW mootori oma. Vaata siin üleval ühel pildil on näha tühikäiguklapp (halli värvi) see on täiesti reguleeritav.

kivi89
Postitusi: 7
Liitunud: T, 14 Juul 2020 21:45:53 +0300
Asukoht: Tartu

Re: Impreza 2.0 85kw - Viprehv

#12 Postitus Postitas kivi89 » E, 23 Nov 2020 15:29:11 +0300

Võib-olla tõesti, oma kogemuse baasil oli selline nii 1.6 ja 2.5 mootoril, üldistasin et küllap ka kahesel on see sama.

Viprehv
Postitusi: 9
Liitunud: K, 14 Okt 2020 23:12:07 +0300
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Re: Impreza 2.0 85kw - Viprehv

#13 Postitus Postitas Viprehv » T, 24 Nov 2020 13:13:07 +0300

Just käisin kapoti all uurimas ja leidnud kuskilt kivi89 pakutud juppi. Ainuke mis tundub loogiline on pildil olev detail. Võtsin lahti vaatasin sisse. Kõik ilus, puhas ja liigub ilusti. Ehk on vigane ja tuleb välja vahetada. Keerasin ka seda töötava mootoriga nii ühele kui teisele poole. Panin enam vähem paika tagasi, aga probleem ikka alles.

Pilt

Vasta