Imperza GT (GF) -Juki

Kasutajate autode tutvustused. Võimalik liigutada postitus klubiliikmete autode alla

Moderaatorid: vaska, Axxept

Vasta
Sõnum
Autor
juki99
Postitusi: 8
Liitunud: N, 29 Aug 2019 13:48:07 +0300

Imperza GT (GF) -Juki

#1 Postitus Postitas juki99 » L, 26 Nov 2022 16:55:58 +0300

No tervist kõigile
Mõtlesin et siis postitaks oma projekti ka lõpuks siia.
Sai siis 2021 Veebruaris ostetud endale lõpuks Impreza, olles seda lapsest saati tahtnud omale. Eks oleks võinud ostes natuke rohkem uurida aga mis seal ikka. Esistange oli suht sassis, tagaluuk tahtis tegemist ja taga stange oli ka veidi kahtlane. Aga muidu tundus kobe ja edasi astub ilusti. Sellisena ta siis ostetud sai
Pilt

Otsest plaani mul seda ostes polnud ja mõtlesin et teen korda ja vaatan kas hakkan võistlema sellega kuskil või teeb lihstalt ilusa tänava auto.

Ega ma autot kaua ei omada ei jõudnud kui hakkasin avastama kui palju ta tappa oli minevikus saanud jah teadsin et oli ralliauto olnud osaliselt, aga ikkagi. Aga no mis seal ikka hakkas siis trall pihta. Alguses sai siis auto tühjaks roogitud ja hakkas aga roostet tulema.Põhjas päris mõni auk ja tagumised amordi kannud olid ka veidi kurvad. No need said keevitatud ja nüüd pole hirmu et amordid külla tulevad kui järsem jõnks teel. Sai ka uus tagaluuk soetatu ja tagumine stange korda tehtud. Ma pole mingil määral maaler, aga arvan et pärsi kobedalt tuli välja.
Pilt
Pilt

Edasi otsisin pikka aega endale esistanget, avastasin et päris keeruline leida, aga vot joppas ja sain koos alumise lisaga isegi polud ideaalne aga palju parem kui see mis mul oli. Samuti võtsin ja värvisin ka karbikatted ära kuna need olid natuke kurvas seisus. No ja peale seda sai autoga mõnda aega sõita ja mõni pilt ka tehtud. Eks väikseid asju sai siit ja seal veel tehtud aga midagi suurt mõnda aega ei teinud. Aga teadsin et varem või hiljem tuleb ette võtta kurvas seisus vedrustus ja kehvad karbid ja tagumised kaared. Pukside suhtes olen kindel et need aastast 97 nagu auto ise ( ma tean et maanteamet näitab et auto 99 aga VIN ja tehika järgi on 97 Ve 3-4 nagu ma olen aru saanud, mitte 99 Ver 5-6)
Aga jah selline ta siis mul 2021 aasta lõpuks oli.
Pilt

Aga selle aasta (2022) kevadel otsustasin siis võtta ette ja hakata siis tegema. Selle ajaga olin palju mõelnud ja otsustasin et tahaks selle autoga TimeAttack-i sõitma hakata, täpsemalt BestLap sarja, kui selleks on vaja auto korda teha ja no asi läks käest suts. Algas mõttega autole coiloverid panna ja lõppes siis sellega kus praeguseks olen. Soetatud said Silvers Neomax-S coilid, tundusin korraliku mis kannataks rada, aga pole tänaval sõitmiskõlbmatu, eks kui sõita saan siis kommenteerin. Coilide kõrvale sai ostetud ka kõik puksid nii ette kui taha, peamiselt Strongflex kollased. Aga koguaeg kummitas üks tõsiasi, et karbid on pehmed, nii et ühel õhtul istusin maha, kirjutasin tuttavale ja tellisin uued karbid ja tagumised kaared, läheb siis lõikumiseks.
Läksid siis karbid ja tagumised kaared vahetusse, avastasime et pahtlit oli autol ikka sitaks ja et koopaid tuli ikka korralikult reanimeerida. Aga noh sai siis tehtud ka see. PS sain ka uued veljed ja ostustasin minna laiematele rehivdele üle, eks näis kuidas 225 on.
Pilt

No ja läks lahti siis tagumise silla lammutus. Oeh, rooste rooste ja veel roostet.
Pilt

Sillatala oli nii hõre et ei jäänud muud üle kui uus tellida. Nii mõnigi hülss läks käiku kuna poldid lihtsalt lagunesid. Aga kui lõpuks kõik maas, siis läks lahti puksi vahetus ja pulbevärvi katsetamine. Tulid päris kobedad välja ja pulbriga polnudki nii raske ümber käia, lihtsalt see puhastamine võttis jõhkralt aega. Samtui võtsin ka ette ja puhastasin põhja ära, tegelesin veel roostega ja nautisn bituumeni lõhna.
Pilt
Pilt

Vahepeal tuli veel igasuguseid toredaid avastusi, nagu keevitatud ABS rõngas ja samuti ka mitte töötav ABS andur, kuigi selle vist lõhkusin ise ära kuna ABS toimis enne.
Aga nii kaugel ta praegu on, sai tagumine sild kokku ja ratastele, kõrgusega tuleb veel mässata. Ja algab trall esisillaga, plaanis ka mootor välja kakkuda mootoriruum korda teha.
No ja kui kõik valmis siis läheb auto tervenisti värvi. Pole veel otsustanud mis tooni punane, aga tahan auto jätta analoogsed erk punast värvi, nagu ta tehasest välja veeredes oli. Ja lootus on auto kevadeks teele saada et saaks võibolla mais võistlema hakata, kui midagi nihu ei lähe.
Samuti kui kellegi on pakkuda, siis otsin roolilinti ja müün Simtek progeaju, kuna seda ostes ei teadnud veel et mul pole Ve 5-6
Viimati muutis juki99, K, 14 Dets 2022 13:08:52 +0300, muudetud 1 kord kokku.

Kasutaja avatar
Tubaru
JDM
Postitusi: 3574
Liitunud: E, 06 Juun 2011 17:18:43 +0300
Asukoht: Pärnu

Re: Imperza GT (GF) -Juki

#2 Postitus Postitas Tubaru » T, 29 Nov 2022 09:11:50 +0300

Tundub tubli projekt. Edu sulle ringrajal!

ps! Pilte ei kuva (android klotsiga vähemalt)
07/XT->08/2.0D->07/XT->05/H6 mt->06/OBK 2.5->04FSTI->04XT->2010/OBK3.6L+08/STI

Kasutaja avatar
GustavK
Postitusi: 30
Liitunud: K, 16 Apr 2014 19:41:17 +0300

Re: Imperza GT (GF) -Juki

#3 Postitus Postitas GustavK » K, 30 Nov 2022 13:08:55 +0300

Pilte kahjuks ei näe jah, ka arvutis mitte. Aga tundub, et asi korralikult ette võetud - jõudu ja jaksu! 8)

juki99
Postitusi: 8
Liitunud: N, 29 Aug 2019 13:48:07 +0300

Re: Imperza GT (GF) -Juki

#4 Postitus Postitas juki99 » T, 13 Dets 2022 22:13:36 +0300

Nüüd peaksid pildid ka nähtavad olema, google ei tahtnud koostööd teha

Kasutaja avatar
Equ
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 407
Liitunud: E, 13 Aug 2007 16:41:29 +0300
Kontakt:

Re: Imperza GT (GF) -Juki

#5 Postitus Postitas Equ » T, 20 Dets 2022 15:34:22 +0300

Pole paha! Piltidelt tundub paljulubav :D
Läbi neliveo tähtede poole!
Subaru Impreza GT 1998 (ex)
Subaru Impreza WRX STI 2005 Petter Solberg Edition II PPP

Vasta