Imperza GT (GF) -Juki

Kasutajate autode tutvustused. Võimalik liigutada postitus klubiliikmete autode alla

Moderaatorid: vaska, Axxept

Vasta
Sõnum
Autor
juki99
Postitusi: 10
Liitunud: N, 29 Aug 2019 13:48:07 +0300

Imperza GT (GF) -Juki

#1 Postitus Postitas juki99 » L, 26 Nov 2022 16:55:58 +0300

No tervist kõigile
Mõtlesin et siis postitaks oma projekti ka lõpuks siia.
Sai siis 2021 Veebruaris ostetud endale lõpuks Impreza, olles seda lapsest saati tahtnud omale. Eks oleks võinud ostes natuke rohkem uurida aga mis seal ikka. Esistange oli suht sassis, tagaluuk tahtis tegemist ja taga stange oli ka veidi kahtlane. Aga muidu tundus kobe ja edasi astub ilusti. Sellisena ta siis ostetud sai
Pilt

Otsest plaani mul seda ostes polnud ja mõtlesin et teen korda ja vaatan kas hakkan võistlema sellega kuskil või teeb lihstalt ilusa tänava auto.

Ega ma autot kaua ei omada ei jõudnud kui hakkasin avastama kui palju ta tappa oli minevikus saanud jah teadsin et oli ralliauto olnud osaliselt, aga ikkagi. Aga no mis seal ikka hakkas siis trall pihta. Alguses sai siis auto tühjaks roogitud ja hakkas aga roostet tulema.Põhjas päris mõni auk ja tagumised amordi kannud olid ka veidi kurvad. No need said keevitatud ja nüüd pole hirmu et amordid külla tulevad kui järsem jõnks teel. Sai ka uus tagaluuk soetatu ja tagumine stange korda tehtud. Ma pole mingil määral maaler, aga arvan et pärsi kobedalt tuli välja.
Pilt
Pilt

Edasi otsisin pikka aega endale esistanget, avastasin et päris keeruline leida, aga vot joppas ja sain koos alumise lisaga isegi polud ideaalne aga palju parem kui see mis mul oli. Samuti võtsin ja värvisin ka karbikatted ära kuna need olid natuke kurvas seisus. No ja peale seda sai autoga mõnda aega sõita ja mõni pilt ka tehtud. Eks väikseid asju sai siit ja seal veel tehtud aga midagi suurt mõnda aega ei teinud. Aga teadsin et varem või hiljem tuleb ette võtta kurvas seisus vedrustus ja kehvad karbid ja tagumised kaared. Pukside suhtes olen kindel et need aastast 97 nagu auto ise ( ma tean et maanteamet näitab et auto 99 aga VIN ja tehika järgi on 97 Ve 3-4 nagu ma olen aru saanud, mitte 99 Ver 5-6)
Aga jah selline ta siis mul 2021 aasta lõpuks oli.
Pilt

Aga selle aasta (2022) kevadel otsustasin siis võtta ette ja hakata siis tegema. Selle ajaga olin palju mõelnud ja otsustasin et tahaks selle autoga TimeAttack-i sõitma hakata, täpsemalt BestLap sarja, kui selleks on vaja auto korda teha ja no asi läks käest suts. Algas mõttega autole coiloverid panna ja lõppes siis sellega kus praeguseks olen. Soetatud said Silvers Neomax-S coilid, tundusin korraliku mis kannataks rada, aga pole tänaval sõitmiskõlbmatu, eks kui sõita saan siis kommenteerin. Coilide kõrvale sai ostetud ka kõik puksid nii ette kui taha, peamiselt Strongflex kollased. Aga koguaeg kummitas üks tõsiasi, et karbid on pehmed, nii et ühel õhtul istusin maha, kirjutasin tuttavale ja tellisin uued karbid ja tagumised kaared, läheb siis lõikumiseks.
Läksid siis karbid ja tagumised kaared vahetusse, avastasime et pahtlit oli autol ikka sitaks ja et koopaid tuli ikka korralikult reanimeerida. Aga noh sai siis tehtud ka see. PS sain ka uued veljed ja ostustasin minna laiematele rehivdele üle, eks näis kuidas 225 on.
Pilt

No ja läks lahti siis tagumise silla lammutus. Oeh, rooste rooste ja veel roostet.
Pilt

Sillatala oli nii hõre et ei jäänud muud üle kui uus tellida. Nii mõnigi hülss läks käiku kuna poldid lihtsalt lagunesid. Aga kui lõpuks kõik maas, siis läks lahti puksi vahetus ja pulbevärvi katsetamine. Tulid päris kobedad välja ja pulbriga polnudki nii raske ümber käia, lihtsalt see puhastamine võttis jõhkralt aega. Samtui võtsin ka ette ja puhastasin põhja ära, tegelesin veel roostega ja nautisn bituumeni lõhna.
Pilt
Pilt

Vahepeal tuli veel igasuguseid toredaid avastusi, nagu keevitatud ABS rõngas ja samuti ka mitte töötav ABS andur, kuigi selle vist lõhkusin ise ära kuna ABS toimis enne.
Aga nii kaugel ta praegu on, sai tagumine sild kokku ja ratastele, kõrgusega tuleb veel mässata. Ja algab trall esisillaga, plaanis ka mootor välja kakkuda mootoriruum korda teha.
No ja kui kõik valmis siis läheb auto tervenisti värvi. Pole veel otsustanud mis tooni punane, aga tahan auto jätta analoogsed erk punast värvi, nagu ta tehasest välja veeredes oli. Ja lootus on auto kevadeks teele saada et saaks võibolla mais võistlema hakata, kui midagi nihu ei lähe.
Samuti kui kellegi on pakkuda, siis otsin roolilinti ja müün Simtek progeaju, kuna seda ostes ei teadnud veel et mul pole Ve 5-6
Viimati muutis juki99, K, 14 Dets 2022 13:08:52 +0300, muudetud 1 kord kokku.

Kasutaja avatar
Tubaru
JDM
Postitusi: 3575
Liitunud: E, 06 Juun 2011 17:18:43 +0300
Asukoht: Pärnu

Re: Imperza GT (GF) -Juki

#2 Postitus Postitas Tubaru » T, 29 Nov 2022 09:11:50 +0300

Tundub tubli projekt. Edu sulle ringrajal!

ps! Pilte ei kuva (android klotsiga vähemalt)
07/XT->08/2.0D->07/XT->05/H6 mt->06/OBK 2.5->04FSTI->04XT->2010/OBK3.6L+08/STI

Kasutaja avatar
GustavK
Postitusi: 30
Liitunud: K, 16 Apr 2014 19:41:17 +0300

Re: Imperza GT (GF) -Juki

#3 Postitus Postitas GustavK » K, 30 Nov 2022 13:08:55 +0300

Pilte kahjuks ei näe jah, ka arvutis mitte. Aga tundub, et asi korralikult ette võetud - jõudu ja jaksu! 8)

juki99
Postitusi: 10
Liitunud: N, 29 Aug 2019 13:48:07 +0300

Re: Imperza GT (GF) -Juki

#4 Postitus Postitas juki99 » T, 13 Dets 2022 22:13:36 +0300

Nüüd peaksid pildid ka nähtavad olema, google ei tahtnud koostööd teha

Kasutaja avatar
Equ
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 408
Liitunud: E, 13 Aug 2007 16:41:29 +0300
Kontakt:

Re: Imperza GT (GF) -Juki

#5 Postitus Postitas Equ » T, 20 Dets 2022 15:34:22 +0300

Pole paha! Piltidelt tundub paljulubav :D
Läbi neliveo tähtede poole!
Subaru Impreza GT 1998 (ex)
Subaru Impreza WRX STI 2005 Petter Solberg Edition II PPP

juki99
Postitusi: 10
Liitunud: N, 29 Aug 2019 13:48:07 +0300

Re: Imperza GT (GF) -Juki

#6 Postitus Postitas juki99 » E, 13 Mär 2023 19:45:52 +0300

Mõtlesin et siis uuendaks natuke postitust siis viimaste edusammudega. Nagu ikka on progress aeglane tulema aga eks ta üks kaua valmiv kaunike ole.
Igatahes otsustasin teha pausi auto all roomamisest ja võtsin sisu ette. Tahtsin proovida kuidas armatuuri flokkimine välja tuleb. Polnudki kõige hullem, julgen täitsa soovitada lausa.
Pilt
Sisu jaoks on ka veel plaanis pritida keskkonsooli kellade hiodik, kuna sai wideband hangitud, praegu on veel mudel poolik aga midagi sellist peaks välja nägema kui valmis saab.
Pilt
Kui prinditud ja katsetatud saan siis võin ka 3D mudelit jagada, kui kellelgi soovi on. Aga see selleks, sisuga siis nii kaugel, ei hakkanud kokku korjama kuna niikuinii garaazis tolmutamist palju ja ei tahtnud uut armatuuri kohe ära määrida.
Alustasime siis ninaga, mis seal ikka, mootor välja ja vedrustus pulkadeks.
Pilt
Nii hämmastav kui see ka poleks, siis esimene sillatala oli väga heas korras ja roostet peaaegu plnudki selle, sama lugu ka käigukasti talaga. Esiotsa kohta küll nii hästi öelda ei saaks, esimene põll on vaesekesel ikka suht kortsus, venitasime nii sirgu kui saime aga eks kunagi tuleb see ikkagi välja vahetada. Võtsin ette siis ja tegin mootorile ja vedrustusele uuenduskuuri, nagu ka taga siis kõik mis sai see pulbrisse, ja mis mitte see lihtsalt uue värvi alla ja polu puksid ka igale poole. Mõtlesin ka proovida kätt sisselaske värvimisel, et pole küll mingi STI et see punaseks värvida, aga samas auto ise punane et miks ka mitte onju. Olen väga rahul sellega kuidas välja tuli, täitsa soovitan et MOTIP punane mootori värv näeb päris kobe välja.
Pilt
Kuna kas roolivõim ja latt lekkisid siis ka need said uuendus kuuri, lisan ka varuosa koodid et äkki kellelgi vaja. Roolivõimu pumbale läks tihendi komplekt 34419AA150 ja lati jaoks läksid käiku 34128AC030 ja 34128AC040. Kuigi puudu oli üks laager, mis sai niisama mõõtude järgi otsitud ja üks simmer oli valet suurust, muu oli kõik olemas ja latt näeb välja nagu oleks uue ostnud.
Pilt
Ostsin ka uue sisselasketoru, kuna vana oli turbo juurest katki, no ei julge soovitada neid hiinakaid tellida, ikka räige aju nu** oli seda paika saadi, kõiki otsi tuli ümber teha ja mahtus ikka väga vaevu, aga no vähemalt pole auke.
No ja nüüd viimase nädalavahetuse progress selline et mootor tagasi raami vahel. Vahepeal ka muud nipet näpet asju teinud, korrastanud mootoriruumi, värvinud, puhastanud jne. Kõik voolikud mis ette jäid sai ka uute vastu vahetatud, kuna ostisn lihtsalt meetriga voolikuid, siis nii mõneski kohas tuli olla leidlik või kasutada 90 kraadist põlve näiteks.
No tuleb veel mõelda esimese ABSi peale ka, sest otsustasin ümber teha uuemale tüübile, millel rõngas veovõlli küljes, mitte rummu taga, kuna need olemasolevad rõngad on ikka jõhkralt mädad, ja nende eest tahetaske ikka kõva raha ebays. Aga jupid on olemas nii et ainult kokkusobitamise hirm.
Aga selline ta siis praegu on mul. Loodan lähiajal tagasi ratasetele saada et saaks sisu kokku korjata ja keretöödega pihta hakata. Krt esimeseks võistluseks vist kahjuks valmis ei saa 13 mai on kuidagi liiga lähedal, aga no eks alustab poolest hooajast, saaks ta teele tagasi vähemalt.
Pilt

Kasutaja avatar
Equ
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 408
Liitunud: E, 13 Aug 2007 16:41:29 +0300
Kontakt:

Re: Imperza GT (GF) -Juki

#7 Postitus Postitas Equ » R, 17 Mär 2023 12:40:29 +0300

Ma saan pildilt aru, et ka Alexander Dunkel integreeritakse kuidagi mootoriga :lol:
Läbi neliveo tähtede poole!
Subaru Impreza GT 1998 (ex)
Subaru Impreza WRX STI 2005 Petter Solberg Edition II PPP

juki99
Postitusi: 10
Liitunud: N, 29 Aug 2019 13:48:07 +0300

Re: Imperza GT (GF) -Juki

#8 Postitus Postitas juki99 » R, 17 Mär 2023 15:16:18 +0300

Dunkel on see peamine mehhaanik, eriti kui jälle polt pooleks murdub

Vasta