Imperza GT (GF) -Juki

Kasutajate autode tutvustused. Võimalik liigutada postitus klubiliikmete autode alla

Moderaatorid: vaska, Axxept

Vasta
Sõnum
Autor
juki99
Postitusi: 14
Liitunud: N, 29 Aug 2019 13:48:07 +0300

Imperza GT (GF) -Juki

#1 Postitus Postitas juki99 » L, 26 Nov 2022 16:55:58 +0300

No tervist kõigile
Mõtlesin et siis postitaks oma projekti ka lõpuks siia.
Sai siis 2021 Veebruaris ostetud endale lõpuks Impreza, olles seda lapsest saati tahtnud omale. Eks oleks võinud ostes natuke rohkem uurida aga mis seal ikka. Esistange oli suht sassis, tagaluuk tahtis tegemist ja taga stange oli ka veidi kahtlane. Aga muidu tundus kobe ja edasi astub ilusti. Sellisena ta siis ostetud sai
Pilt

Otsest plaani mul seda ostes polnud ja mõtlesin et teen korda ja vaatan kas hakkan võistlema sellega kuskil või teeb lihstalt ilusa tänava auto.

Ega ma autot kaua ei omada ei jõudnud kui hakkasin avastama kui palju ta tappa oli minevikus saanud jah teadsin et oli ralliauto olnud osaliselt, aga ikkagi. Aga no mis seal ikka hakkas siis trall pihta. Alguses sai siis auto tühjaks roogitud ja hakkas aga roostet tulema.Põhjas päris mõni auk ja tagumised amordi kannud olid ka veidi kurvad. No need said keevitatud ja nüüd pole hirmu et amordid külla tulevad kui järsem jõnks teel. Sai ka uus tagaluuk soetatu ja tagumine stange korda tehtud. Ma pole mingil määral maaler, aga arvan et pärsi kobedalt tuli välja.
Pilt
Pilt

Edasi otsisin pikka aega endale esistanget, avastasin et päris keeruline leida, aga vot joppas ja sain koos alumise lisaga isegi polud ideaalne aga palju parem kui see mis mul oli. Samuti võtsin ja värvisin ka karbikatted ära kuna need olid natuke kurvas seisus. No ja peale seda sai autoga mõnda aega sõita ja mõni pilt ka tehtud. Eks väikseid asju sai siit ja seal veel tehtud aga midagi suurt mõnda aega ei teinud. Aga teadsin et varem või hiljem tuleb ette võtta kurvas seisus vedrustus ja kehvad karbid ja tagumised kaared. Pukside suhtes olen kindel et need aastast 97 nagu auto ise ( ma tean et maanteamet näitab et auto 99 aga VIN ja tehika järgi on 97 Ve 3-4 nagu ma olen aru saanud, mitte 99 Ver 5-6)
Aga jah selline ta siis mul 2021 aasta lõpuks oli.
Pilt

Aga selle aasta (2022) kevadel otsustasin siis võtta ette ja hakata siis tegema. Selle ajaga olin palju mõelnud ja otsustasin et tahaks selle autoga TimeAttack-i sõitma hakata, täpsemalt BestLap sarja, kui selleks on vaja auto korda teha ja no asi läks käest suts. Algas mõttega autole coiloverid panna ja lõppes siis sellega kus praeguseks olen. Soetatud said Silvers Neomax-S coilid, tundusin korraliku mis kannataks rada, aga pole tänaval sõitmiskõlbmatu, eks kui sõita saan siis kommenteerin. Coilide kõrvale sai ostetud ka kõik puksid nii ette kui taha, peamiselt Strongflex kollased. Aga koguaeg kummitas üks tõsiasi, et karbid on pehmed, nii et ühel õhtul istusin maha, kirjutasin tuttavale ja tellisin uued karbid ja tagumised kaared, läheb siis lõikumiseks.
Läksid siis karbid ja tagumised kaared vahetusse, avastasime et pahtlit oli autol ikka sitaks ja et koopaid tuli ikka korralikult reanimeerida. Aga noh sai siis tehtud ka see. PS sain ka uued veljed ja ostustasin minna laiematele rehivdele üle, eks näis kuidas 225 on.
Pilt

No ja läks lahti siis tagumise silla lammutus. Oeh, rooste rooste ja veel roostet.
Pilt

Sillatala oli nii hõre et ei jäänud muud üle kui uus tellida. Nii mõnigi hülss läks käiku kuna poldid lihtsalt lagunesid. Aga kui lõpuks kõik maas, siis läks lahti puksi vahetus ja pulbevärvi katsetamine. Tulid päris kobedad välja ja pulbriga polnudki nii raske ümber käia, lihtsalt see puhastamine võttis jõhkralt aega. Samtui võtsin ka ette ja puhastasin põhja ära, tegelesin veel roostega ja nautisn bituumeni lõhna.
Pilt
Pilt

Vahepeal tuli veel igasuguseid toredaid avastusi, nagu keevitatud ABS rõngas ja samuti ka mitte töötav ABS andur, kuigi selle vist lõhkusin ise ära kuna ABS toimis enne.
Aga nii kaugel ta praegu on, sai tagumine sild kokku ja ratastele, kõrgusega tuleb veel mässata. Ja algab trall esisillaga, plaanis ka mootor välja kakkuda mootoriruum korda teha.
No ja kui kõik valmis siis läheb auto tervenisti värvi. Pole veel otsustanud mis tooni punane, aga tahan auto jätta analoogsed erk punast värvi, nagu ta tehasest välja veeredes oli. Ja lootus on auto kevadeks teele saada et saaks võibolla mais võistlema hakata, kui midagi nihu ei lähe.
Samuti kui kellegi on pakkuda, siis otsin roolilinti ja müün Simtek progeaju, kuna seda ostes ei teadnud veel et mul pole Ve 5-6
Viimati muutis juki99, K, 14 Dets 2022 13:08:52 +0300, muudetud 1 kord kokku.

Kasutaja avatar
Tubaru
JDM
Postitusi: 3577
Liitunud: E, 06 Juun 2011 17:18:43 +0300
Asukoht: Pärnu

Re: Imperza GT (GF) -Juki

#2 Postitus Postitas Tubaru » T, 29 Nov 2022 09:11:50 +0300

Tundub tubli projekt. Edu sulle ringrajal!

ps! Pilte ei kuva (android klotsiga vähemalt)
07/XT->08/2.0D->07/XT->05/H6 mt->06/OBK 2.5->04FSTI->04XT->2010/OBK3.6L+08/STI

Kasutaja avatar
GustavK
Postitusi: 30
Liitunud: K, 16 Apr 2014 19:41:17 +0300

Re: Imperza GT (GF) -Juki

#3 Postitus Postitas GustavK » K, 30 Nov 2022 13:08:55 +0300

Pilte kahjuks ei näe jah, ka arvutis mitte. Aga tundub, et asi korralikult ette võetud - jõudu ja jaksu! 8)

juki99
Postitusi: 14
Liitunud: N, 29 Aug 2019 13:48:07 +0300

Re: Imperza GT (GF) -Juki

#4 Postitus Postitas juki99 » T, 13 Dets 2022 22:13:36 +0300

Nüüd peaksid pildid ka nähtavad olema, google ei tahtnud koostööd teha

Kasutaja avatar
Equ
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 410
Liitunud: E, 13 Aug 2007 16:41:29 +0300
Kontakt:

Re: Imperza GT (GF) -Juki

#5 Postitus Postitas Equ » T, 20 Dets 2022 15:34:22 +0300

Pole paha! Piltidelt tundub paljulubav :D
Läbi neliveo tähtede poole!
Subaru Impreza GT 1998 (ex)
Subaru Impreza WRX STI 2005 Petter Solberg Edition II PPP

juki99
Postitusi: 14
Liitunud: N, 29 Aug 2019 13:48:07 +0300

Re: Imperza GT (GF) -Juki

#6 Postitus Postitas juki99 » E, 13 Mär 2023 19:45:52 +0300

Mõtlesin et siis uuendaks natuke postitust siis viimaste edusammudega. Nagu ikka on progress aeglane tulema aga eks ta üks kaua valmiv kaunike ole.
Igatahes otsustasin teha pausi auto all roomamisest ja võtsin sisu ette. Tahtsin proovida kuidas armatuuri flokkimine välja tuleb. Polnudki kõige hullem, julgen täitsa soovitada lausa.
Pilt
Sisu jaoks on ka veel plaanis pritida keskkonsooli kellade hiodik, kuna sai wideband hangitud, praegu on veel mudel poolik aga midagi sellist peaks välja nägema kui valmis saab.
Pilt
Kui prinditud ja katsetatud saan siis võin ka 3D mudelit jagada, kui kellelgi soovi on. Aga see selleks, sisuga siis nii kaugel, ei hakkanud kokku korjama kuna niikuinii garaazis tolmutamist palju ja ei tahtnud uut armatuuri kohe ära määrida.
Alustasime siis ninaga, mis seal ikka, mootor välja ja vedrustus pulkadeks.
Pilt
Nii hämmastav kui see ka poleks, siis esimene sillatala oli väga heas korras ja roostet peaaegu plnudki selle, sama lugu ka käigukasti talaga. Esiotsa kohta küll nii hästi öelda ei saaks, esimene põll on vaesekesel ikka suht kortsus, venitasime nii sirgu kui saime aga eks kunagi tuleb see ikkagi välja vahetada. Võtsin ette siis ja tegin mootorile ja vedrustusele uuenduskuuri, nagu ka taga siis kõik mis sai see pulbrisse, ja mis mitte see lihtsalt uue värvi alla ja polu puksid ka igale poole. Mõtlesin ka proovida kätt sisselaske värvimisel, et pole küll mingi STI et see punaseks värvida, aga samas auto ise punane et miks ka mitte onju. Olen väga rahul sellega kuidas välja tuli, täitsa soovitan et MOTIP punane mootori värv näeb päris kobe välja.
Pilt
Kuna kas roolivõim ja latt lekkisid siis ka need said uuendus kuuri, lisan ka varuosa koodid et äkki kellelgi vaja. Roolivõimu pumbale läks tihendi komplekt 34419AA150 ja lati jaoks läksid käiku 34128AC030 ja 34128AC040. Kuigi puudu oli üks laager, mis sai niisama mõõtude järgi otsitud ja üks simmer oli valet suurust, muu oli kõik olemas ja latt näeb välja nagu oleks uue ostnud.
Pilt
Ostsin ka uue sisselasketoru, kuna vana oli turbo juurest katki, no ei julge soovitada neid hiinakaid tellida, ikka räige aju nu** oli seda paika saadi, kõiki otsi tuli ümber teha ja mahtus ikka väga vaevu, aga no vähemalt pole auke.
No ja nüüd viimase nädalavahetuse progress selline et mootor tagasi raami vahel. Vahepeal ka muud nipet näpet asju teinud, korrastanud mootoriruumi, värvinud, puhastanud jne. Kõik voolikud mis ette jäid sai ka uute vastu vahetatud, kuna ostisn lihtsalt meetriga voolikuid, siis nii mõneski kohas tuli olla leidlik või kasutada 90 kraadist põlve näiteks.
No tuleb veel mõelda esimese ABSi peale ka, sest otsustasin ümber teha uuemale tüübile, millel rõngas veovõlli küljes, mitte rummu taga, kuna need olemasolevad rõngad on ikka jõhkralt mädad, ja nende eest tahetaske ikka kõva raha ebays. Aga jupid on olemas nii et ainult kokkusobitamise hirm.
Aga selline ta siis praegu on mul. Loodan lähiajal tagasi ratasetele saada et saaks sisu kokku korjata ja keretöödega pihta hakata. Krt esimeseks võistluseks vist kahjuks valmis ei saa 13 mai on kuidagi liiga lähedal, aga no eks alustab poolest hooajast, saaks ta teele tagasi vähemalt.
Pilt

Kasutaja avatar
Equ
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 410
Liitunud: E, 13 Aug 2007 16:41:29 +0300
Kontakt:

Re: Imperza GT (GF) -Juki

#7 Postitus Postitas Equ » R, 17 Mär 2023 12:40:29 +0300

Ma saan pildilt aru, et ka Alexander Dunkel integreeritakse kuidagi mootoriga :lol:
Läbi neliveo tähtede poole!
Subaru Impreza GT 1998 (ex)
Subaru Impreza WRX STI 2005 Petter Solberg Edition II PPP

juki99
Postitusi: 14
Liitunud: N, 29 Aug 2019 13:48:07 +0300

Re: Imperza GT (GF) -Juki

#8 Postitus Postitas juki99 » R, 17 Mär 2023 15:16:18 +0300

Dunkel on see peamine mehhaanik, eriti kui jälle polt pooleks murdub

juki99
Postitusi: 14
Liitunud: N, 29 Aug 2019 13:48:07 +0300

Re: Imperza GT (GF) -Juki

#9 Postitus Postitas juki99 » K, 02 Aug 2023 18:59:03 +0300

No nii, mõte et saaks masina juuniks valmis läks nagu läks, juba on august. Sain auto lõpuks ratastele ja veerema, pidurid olid ikka mehiselt kinnia ja roostes, kunagi peaks suuremad sadulad panema, aga ei hakanud praegu venitama sellega kuna niigi kuidagi pikaks see iteratsioon autost veninud.
Pilt
Tellisn ka uue GUP tuningust uue ülemise tiiva, noh jah, originaal see nüüd kaugelkti polnud ja pahtliga oli sellega ikka igast nalja tehtud. Millegi pärast oli kõik kinnituse augud kinni pahteldatud, miks küll, krt seda teab. Aga no pika möllamise, lõikumise ja katsetamise peale sai isegi külge teine.
Pilt
Ja oligi aeg keretööks ja värviks käes, sellega läks mõnuga aega kuna igasuguseid toredaid asju ujus välja, näiteks üks istme kinnitus otsustas alla anda ning tuli uus keeitada. Suurimaks üllautseks oli järjekorde rooste auk ... katuseluugi mehanismis, kuidas see üldse seal nii rooste läks, pole kindel. Eks esi kogunes ja ajas rooste, aga no poleks oodanud sealt otseselt auku. Nii kaua kuni pahtli ja värviga sai mässatud võtsin ette ja värvisin lae ka mustaks, võibolla oleks polstri puhtaks ka saanud, aga no see mustus ei tulnud kohe üldse maha sealt, nii et mõeldud tehtud ja must lagi olemas.
Pilt
No ja lõpuks said ka küljed sirgu ja värv peale.

Pilt
Sai ka pukseerimis aas ette leiutatud, loodan et vaja ei lähe aga no olema peab nii et. Nüüd vaja ainult sillastendi minna ja ülevaatus teha ja ongi tagasi teepeal, äkki õnnestub isegi viimasest etapist osa võtta, mis septembris toimub. Eks näis, enne peab katsetama ja sõitma temaga mõnda aega, et kas kõik ikka sai õigesti kinni. No ja tuleb ka vedrustust timmida, pole üldse tuttav coiloverite jäikuse sättimisega nii et tuleb proovida lihtsalt mitu klõksu esi sillas ja mitu taga. Eks kui rajale saab siis teeb pilte ja vaatab edasi. Tegelt peaks kasti ja diffri ära vahetama, sutsu kiirema ülekande peale, nii et vast võtab talvel selle ka ette.
Viimati muutis juki99, T, 08 Aug 2023 00:35:28 +0300, muudetud 2 korda kokku.

Kasutaja avatar
Deepmaan
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 477
Liitunud: L, 15 Dets 2012 12:04:14 +0300

Re: Imperza GT (GF) -Juki

#10 Postitus Postitas Deepmaan » E, 07 Aug 2023 10:11:13 +0300

Millega lage värvisid?
Päevavalguses on ühtlne ka või jäi laiguline kuna riie määrdunud?

juki99
Postitusi: 14
Liitunud: N, 29 Aug 2019 13:48:07 +0300

Re: Imperza GT (GF) -Juki

#11 Postitus Postitas juki99 » T, 08 Aug 2023 00:21:12 +0300

Kuna head riide värvi ei leidnud, siis mõtlesin et, eh hullemaks ikka ei lähe ja lasin lihtsalt tavalise matt musta aerosooliga.
Jäi päris ühtlane ja määrdunuid kohti näha pole. Aga käega katsudes on veidi kare, mitte pehme nagu varem.

juki99
Postitusi: 14
Liitunud: N, 29 Aug 2019 13:48:07 +0300

Re: Imperza GT (GF) -Juki

#12 Postitus Postitas juki99 » T, 26 Sept 2023 00:43:51 +0300

No nii
Sillastend autol tehtud ja ülevaatus läbi. Isegi puhtalt lausa. Sõidab päris kobedalt ja said mõni pilt tehtud ja pärnus rajal Ka katsetamas käidud.
Pilt
Pilt

Esimene raja kogemus, muu oli hea, aga pidurit on vähe, aga no need tillukesed pidurid ka samas. Pidin ühte tagumist koobast nats timmima kuna rehv käis koopas. Aga no mis seal ikka, aega viimase Bestlapi etapini veel oli nii et panin end kirja ja lähme võistlema.
Pilt

Võistlus hommik möödus siis nii.
Vara rajale, auto sai ilusti kontrollist läbi, esimene proov, krt coilid jäid pehme peale ja kütuse kaela see väike lisa voolik lekkis nii et kurvis ajas kütust välja. Noh parkalsse tagasi, coilid jäigaks.
Kiirelt parem toruklamber peale ja eks kodus teeb selle üldse ümber. Proov 2 möödus paremini, rehvid on ainult continental premiumcontact, nii et pidamine polnud parim, aga seda teadsin niigi, lihtsalt ei jõudnud paremate rehvideni. Tulin siis parkalsse tagasi, mõtlesin et ootan nüüd võistlust aga samas tahtsin tagumisi coile veidi pehmemaks lasta et nii palju ei libiseks. No ja siit läks kõik perse. Auto jahtus mõnda aega, coilid pehmemaks paar klõksu ja rajale. Esimese kuuma ringi lõpp, vahetan teiselt kolmandale ...
Kurat nagu kivid blenderis. Kolmas käik jättis selle maailmaga hüvasti ja otsustas ennast nüüdsest hammaka asemel ringina identifitseerida. Veeresin tühikäigul rajalt maha, joppas et läks laiali just enne maha keeramist. Kiire pilk auto alla, vähemalt korpus terve, et ei keeranud teistel sõitu perse. Istusin siis parklas kast laiali ja mõtlesin et tra no ikka peab sitasti vedama.
Mis muud üle jäi kui koju saada kuidagi. Minu võistlus lõppes enne ametlikku starti siis.
Pilt

Kodus kastist õli välja, no näed tere päikene, krt hammakad ei käi minu teada juppideks nii.
Pilt
Pilt

Ega väga hinge ei mahu et nägin nii palju vaeva ja kast vedas alt, aga no ega ma ei tea mis elu sellel kastil enne mind oli, no ja viiene ikkagi ju ja mitte mingi RA oma vaid tavaline GT oma.
Mis seal ikka lähen uut kasti tooma, sain siis selle kogemusega targemaks, STI kuuene alla.
Võtsin sama päev ette ja ostsin kasti koos diffri ja kardaaniga.
Siin ta siis on, loodetavasti kast mis kannatab ära järgmisest auto iteratsioonid.
Pilt

Eks maini jälle aega et autot ehitada. Seekord kindel plaan, et tulgu mis tuleb, aga alustan Bestlapi hooaega maist, olgugi peale tal veel väiksed pidurid ja kehvad rehvid. Ei saa siis koguaeg edasi lükata seda võistluste algust.
Mis siis teha vaja on.
No uus kast ja differ Ka siis, saabki sellest pool perses diffrist lahti.
Suuremad pidurid, lähen arvatavasti Subaru 4 kolviste peale, ei hakka brembodega möllama kuna tahaks velja valiku jätta ja no klassikut peaks need pidama küll, no ja ega ma mingi kestvussõitu sellega ei tee ja no ega korralike klotside ja ketastega peaks sellega Ka hakkama saama kui kunagi vaja.
No ja rehvid rehvid rehvid. Pole veel valida suutnud, kui mõni raja äss oskab soovitada milliseid ja kust saab, siis kuulan hea meelega, suurus on 225/45/17 ja peab olema üle 180 kulumisindeksi. Preagu olen mingil määral kaldunud cup 2 suunas, palju head nende kohta kuulnud.

juki99
Postitusi: 14
Liitunud: N, 29 Aug 2019 13:48:07 +0300

Re: Imperza GT (GF) -Juki

#13 Postitus Postitas juki99 » E, 29 Jaan 2024 01:05:34 +0300

No nii, veits aega mööda läinud ja autot ka edasi teinud.
Võtsin siis vana kasti ja difri alt ära ja tõmbasime kasti huvi pärast pooleks. No kolmas käik sai ikka korralikult sirgeks lastud, ühtegi hammast ei jäänud alles.
Pilt

Alguses ma lootsin et tõmban vana kasti alt ära ja kui sidur ja hookas veel normaalsed on siis paneb uue kuuese alla ja ongi valma. No jah, nii hästi ei läinud, avastasin et autol oli all jäik nelja labaga sidur, pole ime et sellega liikluses suht sitt sõita oli, no ja ega seda sidurit enam palju alles ka polnud. Ja hooratas oli korralikult kuuma saanud ja mõranenud, nii et neid küll enam kasutada ei saanud. Pidin siis ringi vaatam hakkama ja foorumeid lugema hakkama. No krt siduri valimisel on vist nii palju arvamusi kui on inimesi kes neid vahetanud on. Lõpuks siis otsustasin "Competition clutch stage 3" heaks koos sama firma hookaga. Leidsin suht palju häid arvestusi sellele ja tundus nagu sidur millega kannataks ka liikluses sõita.
Pilt

Nägid suht käredad välja kui kätte sain ja läks siis kasti alla panek lahti. Kasti vahetuse suhtes lähenesin odavama variandiga, et ei ostnud terved STI käiguosa koos pidurite ja suure difri ja muuga. Mõtlesin et klassiku jaoks oleks ka teine lahendus küllalt, eks näis mida aeg toob. Läks siis koos kuese STI kastiga alla R160 differ, seekord juba LSD, mitte lahtine nagu eelmine ja õige pikkusega kardaan. Alla läks kast suhteliselt lihtsalt ilma et oleks väga peavalu tekitanud, kuni ma autot käivitama hakkasin. Käis üks kolks ja kõik ei käi rohkem mootor ringi. Ma olin enne foorumitest lugenud et üldiselt on suur osa subaru starteritest samad ja minu oma peaks ilusti sobima. No jah, nii täitsa polnud, tuleb välja et vanematel imprezadel on tiba teise disainiga starter ja see ei mahtunud sidurist mööda nüüd. No õnneks otseselt midagi katki ei läinud ja halba ei juhtunud, tellisin uue siduri ja saingi ta käima. Kuna mul telvekaid pole ja ei plaani autot talvel kasutada siis pikka sõitu temaga teha ei saanud, aga nii palju kui katsetasin oli sidur ikka sitaks palju parem, kohe lust käiku vahetada. Ja kast ise ka väga mõnusa käiguga, kast oli lahti võetud ja üle käidud varasemalt ja tundub väga heas korras olevat. Panin ka uue siduri töösililndri, kuna polnud kindel kas vana sobib nii et lihtsalt tellisin uue kindluse mõttes.
Nii kaua kuni kastiga möllasin, õnnestus mul mõni asi veel hankida. Kuigi ehitan autot suurel osal raja suunitlusega, siis ega tänaval kasutab ka seda, nii et sisu võiks natuke parem olla. Lasin Poolas siis jalamatid teha. Kvaliteet on väga korralik ja ei läinud eriti kaua ka nendega. Otsustasin minna punase ja roosa disainiga kuna mõtlsein et oleks äge üldiselt anda punasele autole paar roosat aktsenti, märk juba sai ette roosa.
Sellised nad siis tulid ja ise olen väga rahul.
Pilt

Sain ka kasutatult uued sadulat nii ette kui taha, et saaks lahti nendest liuguritega sadulatest ja ka suuremad kettad alla.
Pilt

Kuna nad kasutatult sain siis tuli ette võtta nende taastamine. Tellisin inglismaalt uued kettad, klotsid ja ka adapterid taha sillale, otsustasin tagumisi käändmikke mitte vahetdada ja panna adapterid vahele, kuna käändmikud said alles eelmine talv taastatud.
Pilt

Jätkasime siis pulbervärvimise katsetusi, silla detailidega tuli suht kobedalt välja, nii et nüüd vaatab kuidas sadulatega läheb. Värvivalikuna lähtusin enda eelmisest mõttest et lisada autole mõni roosa detail. Tellisin siis "Prismatic powders"-ist võimalikult sarnase värvi klassikalisele sakura roosale, mis peaks nagu see STI värv olema. Tagumiste sadulatega oli hea lihtne kuna need alumiiniumist, nii et sai lihtsalt puhtaks ja ka värvitud. Esimestega küll kahjuks nii lihtne pole ja pean nüüd edasi hakkama möllama nendega et puhtaks saada. Eks teen neile korraliku keemiarünnaku ja küll puhtaks saab. Aga lisan ka paar pilti siis tagustest sadulatest. Ise jäin väga rahule sellega kuidas välja tulid. Ja arvan et auto all näevad väga head välja.
Pilt
Pilt

No ja nii kaugel ma preagu autoga ole, vaatasin et Bestlap avas võistluskava ja see aasta 4 võistlust ainult, no äkki õnnestub mõnest muust üritusest ka osa võtta, kuigi pole praegu veel muid ideid leidnud, tahaks see hooaega võimalikult palju rada sõita sellega et kogemust koguda autoga ja korralikult autot tunnetama õppida. No ja otseselt rohkem midagi suurt mul enne sooja tulekut plaanis temaga pole, saab pidurid valmis, vast ehitab splitteri ka autole, peamiselt lihtsalt proovimise mõttes ja mind on alati aerodünaamika huvitanud aga ülikoolis kahjuks selle alaseid aineid nagu polnud UT-s. No ja eks mingi hetk tellin rehvid ka ära ja peakski valma olema et rajale tagasi minna ja ka niisama õhtuti sõitmas käia.

Vasta