Subaru aastate tagusest ajast meeldinud. NFS underground2-s oli põhiliseks pilliks.
Igatahes. Unistatud sai ja sai ka esimene ära ostetud kunagi.
Sealt edasi tuli neid juurde kuniks lõpuks oli neid kokku oma 5 tk korraga.
Nüüdseks on alles 3.
Laiali lammutanud oma 7 tk ja nüüd hakkan siia omale päevikut pidama.
Nimelt Paar aastat tagasi ühel kevadisel hommikul tuli müükis kuskil võrumaal üks ATM kastiga Bugeye sedaan kerega.
Pikemalt mõtlemata sai võtta ühendust. Küsida Konto nr ja raha üle kantud. Treila järgi saadetud ja mõni aeg hiljem oli auto ka hoovis.
Kuna tooaeg oli teisi Subie-sid palju millega sõita siis pold nagu otseselt kiire ka.
Toodud sai ta siiski ju kindla eesmärgiga.
Igatahes see Vabalthingav 2.0 liitrine 92kW Atm kastiga kanuu jõudis otsapidi Garaasi. Sai üle vaadatud mis seal seis siis päriselt on jne.
Kuna ma pole eriline Halli värvi austaja ja omal oli plaan kindel siis saatsin auto Keretöödesse ja värvimisse.
Ühel Talvisel hommikul sain kõne. Võin kerele järele minna.
Sealt see Jõuluvana Saan välja tuli.
Vahepeal sai ostetud üks Outback millel vähe sõitnud H6 180kw mootor.
See välja tõstetud ja Outback oli juba emeksi kaalu läbinud.
Peale mõningast raha kogumist sai tellitud terve auto täis igasugu Sillajuppe jne.
Pm sai vahetatud kõik Puksid, Kaikad, sillaosa mis vähegi võimalik.
Muidugi Natukene võib vist tänulik olla üli abivalmis 8 ja 10 aastasele poisile kes mul Garaasi ees ühe JDM Impreza WRX puruks peksid.
Muidu oleks pidanud müüki panema. Aga sealt sain siis Punase jaoks Kogu käigukasti osa. Muidu hakka uut otsima. (Hindasid olete vaadanud?))) ULME.
Kuna auto ehitus pole ju odav eks, Siis tuleb raha ka koguda.
Jõuluvana va Raibe ei toonud ka. Igatahes Sai siis Jaanuaris Auto viidud Harri's Weldworksi. Tundus Tark idee olema et autos võiks ju Turvakaar ka olla.
Igatahes nüüd ta seisab. Ootab jälle väikest rahalist süsti.
Veerev Kere, Uue sillasüsteemiga, MaxSpeeding Coilidega, Turvakaarega.
Järgmiseks Tuleb see H6 Mootor üle käia, 4.44 ülekandega Kast, Differ jms alla panna. Uued Piduri torud jne.
Igatahes mingi Hetk liigub auto tagasi ka Harri's Weldworksi kus Harri siis sinna mingi Teo vahele istutab, Väljalaske teeb, Korvistmed sisse paigaldab, Teeb uue kütusepaagi ja nii nipet näpet veel.
Luban et ise panen ka enne sõitma minekut Tulekustutus süsteemi peale mis juba garaasis oma aega ootab.
Ärge Viha Pidage.