Subaru Impreza AWD 2.0 85kw 96'
Re: Subaru Impreza AWD 2.0 85kw 96'
4 rehvi võiksid olla ühesuguse mustri ja kulumisastmega. Keskdifrit vahetama hakata on juba üsna põnev lõbu.
I've got AWD and i'm not afraid to use it!
Re: Subaru Impreza AWD 2.0 85kw 96'
Aga kas see loeb nii hullult? Hetkel ees 2 lamelli, taga 2 talvekat, muster enamvähem sama sügavusega, võibolla millimeetrite mäng.vaska kirjutas:4 rehvi võiksid olla ühesuguse mustri ja kulumisastmega. Keskdifrit vahetama hakata on juba üsna põnev lõbu.
raig0 kirjutas:Eriti mõnus on, kui keegi sinu eest kummi ära vahetab
Re: Subaru Impreza AWD 2.0 85kw 96'
Need võibolla millimeetrid võivad vabalt selle diffrile saatuslikuks saada pikemas perspektiivis.
Üldiselt vahetatakse subarul 4 rehvi korraga
Üldiselt vahetatakse subarul 4 rehvi korraga
07/XT->08/2.0D->07/XT->05/H6 mt->06/OBK 2.5->04FSTI->04XT->2010/OBK3.6L+08/STI
Re: Subaru Impreza AWD 2.0 85kw 96'
küll need tagumised 2 rehvi ka vahetatud saab kui rohkem raha , hetkel ei tohiks midagi hullu olla
Re: Subaru Impreza AWD 2.0 85kw 96'
Rehviteemaga seoses meenub mulle mu Gt. Sügisel sai suvekad alt ära visatud, teiste velgedega talvekad alla pandud. Kevadel uuesti suvekad alla pannes pidin rabanduse saama kui sõites ilgelt "lõhkuma" hakkas. Tuleb välja, et esimesed ja tagumised rehvid olid kulunud natuke erinevalt ja eest taha tõstmine mõjus päris rängalt. Peale tagant ette ja eest taha viskamist kadus ka igasugune "lõhkuv" heli. Ehk siis minu järeldus oli, et embakumba sillal saab olla natuke rohkem kulunud rehv, samas polnud auto vist päris stokk sildadega ka kuna kõik rattad keerlesid õhus ühes suunas kui ühte keerata.
- Tarmo
- Sõõrikujoonistaja
- Postitusi: 192
- Liitunud: K, 25 Sept 2013 16:57:41 +0300
- Asukoht: Tallinn-Tabasalu
- Kontakt:
Re: Subaru Impreza AWD 2.0 85kw 96'
No kui tahad juuksekarva pooleks ajada, mine mõõda oma autol "4 samasuguse ratta" veeremisraadiused ära. Nii täpselt, kui oskad (horisontaalne pind, kodustest vaheditest vaja loodi, head joonlauda jms). Veeremisraadius on kaugus ratta tsentrist asfaldini. Ma olenen üsna kindel, et on erinevus tagatelje ja esitelje rataste vahel. Siis pumpa näiteks taha +0.2at juurde ja mõõda uuesti. Saad jälle erineva tulemuse. Kui juba rõhkude erinevus (tavaliselt on ees ja taga erinevad rõhud) muudab veeremisraadiust mõni mm, samamoodi muudab seda ka täis pagasnik, reisijad või kasvõi tankimine (50L bensiini = 38kg).Tubaru kirjutas:Need võibolla millimeetrid võivad vabalt selle diffrile saatuslikuks saada pikemas perspektiivis.
Üldiselt vahetatakse subarul 4 rehvi korraga
Ei ole see keskdiffer nüüd nii õrnake. Tavaliselt lagunevad need ikka nö. sportlikus kasutuses, asfaldil-kruusal kangutades või ka jäärajal. Niikaua, kui 4 rehvi on ühe mõõduga, ei tohiks probleeme tekkida. Ja kui tahad eriti täpne mees olla, lase siis rohkem kulunud rehvidesse natuke rohkem õhku sisse.
Legacy TD 2013
Focus RS 2018
Focus RS 2018
Re: Subaru Impreza AWD 2.0 85kw 96'
Aga olekski korrektne rehvirõhke jälgida tihedamini, kui 2x aastas. Ja see on juba iseenesest mõistetav, et täislaadungis autol tuleb rehvidesse vurtsu juurde lasta. Või olen ma ainuke, kes seda teeb?
Ma ei väidagi, et see keskdiffer päeva pealt laiali lendab, kui kaks ratast on 2mm väiksema raadiusega, jutt on pikemast perspektiivist, ning neid "väsinud" keskdiffreid leidub ikka päris paljudel tolle ajastu subarutel. Pole need nii surematud midagi (tavakasutuses).
Ma ei väidagi, et see keskdiffer päeva pealt laiali lendab, kui kaks ratast on 2mm väiksema raadiusega, jutt on pikemast perspektiivist, ning neid "väsinud" keskdiffreid leidub ikka päris paljudel tolle ajastu subarutel. Pole need nii surematud midagi (tavakasutuses).
07/XT->08/2.0D->07/XT->05/H6 mt->06/OBK 2.5->04FSTI->04XT->2010/OBK3.6L+08/STI
Re: Subaru Impreza AWD 2.0 85kw 96'
evol mängis rolli rehvirõhkude erinevus nii hullult, et tuli sisse miski vilisev heli. Ees ja taga oli erinevus 1.5bar. (katsetus)
Re: Subaru Impreza AWD 2.0 85kw 96'
Rehvid saavad nädalas korra umbes omale kõik 2.2Bari värsket õhku juurde kuna tagumised niivõrd mõrased siis kipuvad veidike lekkima.
Igastahes auto senini töötab, õli ei leki ega midagi. Vahetada vaja veel esimesed poolteljekummid, kas on tõesti siis neid nii raske vahetada et peaks uued poolteljed ostma või tegi keegi lolli nalja?
Igastahes auto senini töötab, õli ei leki ega midagi. Vahetada vaja veel esimesed poolteljekummid, kas on tõesti siis neid nii raske vahetada et peaks uued poolteljed ostma või tegi keegi lolli nalja?
raig0 kirjutas:Eriti mõnus on, kui keegi sinu eest kummi ära vahetab
Re: Subaru Impreza AWD 2.0 85kw 96'
See oli sõbralik kvaliteethuumor.
Tulid täna mulle Tallinna maanteel vastu, viibata ei jõudnud seekord järgmine kord viskan ehn käppa ka ikka.
Tulid täna mulle Tallinna maanteel vastu, viibata ei jõudnud seekord järgmine kord viskan ehn käppa ka ikka.
07/XT->08/2.0D->07/XT->05/H6 mt->06/OBK 2.5->04FSTI->04XT->2010/OBK3.6L+08/STI
Re: Subaru Impreza AWD 2.0 85kw 96'
Kuradi õel inimene oled, ta juba tahtis nende kummivahetuste eest mingi suuri summasid välja käia ja oleks peaaegu käinud ka .Tubaru kirjutas:See oli sõbralik kvaliteethuumor.
Tulid täna mulle Tallinna maanteel vastu, viibata ei jõudnud seekord järgmine kord viskan ehn käppa ka ikka.
Mind kahjuks Tallinna mntl peal ei olnud, minuga sõitis täna Mai kandis ja Pärnu - Uulu otsa .
Tubaru sa ei tea kes muidu neid kumme vahetada viitsiks ja mis hinnaga umbes?
raig0 kirjutas:Eriti mõnus on, kui keegi sinu eest kummi ära vahetab
Re: Subaru Impreza AWD 2.0 85kw 96'
Härmas, Nevocaris tehakse ikka ära. Paar-kolmkümmend, rohkem ei usu et tööraha läheb. Jupp ise on vast mõniteist euri.
07/XT->08/2.0D->07/XT->05/H6 mt->06/OBK 2.5->04FSTI->04XT->2010/OBK3.6L+08/STI
Re: Subaru Impreza AWD 2.0 85kw 96'
Jupid olemas, peal hinnasilt et mingi 6.80€ vist maksid, autofrend või mingi selline karp.Tubaru kirjutas:Härmas, Nevocaris tehakse ikka ära. Paar-kolmkümmend, rohkem ei usu et tööraha läheb. Jupp ise on vast mõniteist euri.
Kas piisab ainult hullemate välja vahetamisest või vaja kõik välja vahetada korraga? Peale selle mis on keskelt pooleks on teised üsna heas seisus.
raig0 kirjutas:Eriti mõnus on, kui keegi sinu eest kummi ära vahetab
Re: Subaru Impreza AWD 2.0 85kw 96'
Veovõlli kaitsekumm pole rehv, et teda terve jooksu kaupa vahetama peaks
Lisaks, see kaitsekumm pole mudeli, ega isegi mitte margipõhine. Mõõdud sobivad ja läheb. Kunagi sai VW toodangu tükk külge pandud, sobis kui valatult.
Lisaks, see kaitsekumm pole mudeli, ega isegi mitte margipõhine. Mõõdud sobivad ja läheb. Kunagi sai VW toodangu tükk külge pandud, sobis kui valatult.
I've got AWD and i'm not afraid to use it!