99' Subaru Legacy 2.5GX -- Rauno89
Re: 99' Subaru Legacy 2.5GX -- Rauno89
2005. 2.5 Legacy (121kw) igatahes ilusti jaksas 3. käiguga driftida.
Re: 99' Subaru Legacy 2.5GX -- Rauno89
eks vast oleneb rehvist ja kui karedaks on jää lastud piigimeestepoolt jnesyms221 kirjutas:2005. 2.5 Legacy (121kw) igatahes ilusti jaksas 3. käiguga driftida.
Varuosad ja pisemad remonttööd 58344541 või toigiputka@gmail.com
Re: 99' Subaru Legacy 2.5GX -- Rauno89
No see oli ammu Männiku karjääril ja oli väga sile jää. Kiirus oli seal 120 km/h kandisToivoku kirjutas:eks vast oleneb rehvist ja kui karedaks on jää lastud piigimeestepoolt jnesyms221 kirjutas:2005. 2.5 Legacy (121kw) igatahes ilusti jaksas 3. käiguga driftida.
Re: 99' Subaru Legacy 2.5GX -- Rauno89
Tegelikult on ju küsimus selles et kas auto jaksab ennast driftides kurvi sisse vedada. Sisuliselt saab ju iga auto igal pinnasel 120 pealt driftima.
Legacy `05
Re: 99' Subaru Legacy 2.5GX -- Rauno89
Liigne driftimine on enamuse ajast ja pinnastest mõtetu pidamiseta lohisemine kurvist välja suunal ja ei evi absoluudselt mingit tõde auto sõidetavuse/kiiruse/efektiivsuse kohta. Kunagi oli mul 66kw impreza, mis suutis ka driftida, aga maanteel möödasõita näiteks ei osanud.
Ei ole sitta ilma, on sitt auto
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
Re: 99' Subaru Legacy 2.5GX -- Rauno89
No auto oli ikka täiesti risti ja jõud oli taga sellisel kiirusel, ehk ei kiirendand 120 ja ei keeranud risti, vaid reaalselt auto jaksas vedada ka. Samuti on 2005 Legacyl ju aeglusti, aga seda ei soovitaks jäärajal kasutada On ju nendel Legacytel keskel ainult visko lSD ja ees ja taga lahtised difrid, et STI veoskeemiga ei anna võrrelda. Samuti oli auto ikka suht alajuhitav ja pidi contraga kurvidesse sisenema. Kuid suurim miinus 2005 Legacyl oli täiesti kohutav ABS mis autot absoluutselt ei pidurdanud jää peal.tiriliri kirjutas:Tegelikult on ju küsimus selles et kas auto jaksab ennast driftides kurvi sisse vedada. Sisuliselt saab ju iga auto igal pinnasel 120 pealt driftima.
Re: 99' Subaru Legacy 2.5GX -- Rauno89
Üldiselt kasutasin teist ja kolmandat, sõltuvalt kohast.
Paaril eriti külmal hommikul on külma mootoriga jõnksutanud madalamatel pööretel. Kui mootori soojaks sai, siis viga enam ei esinenud.
Erinevaid hädasid ikka jagub
Paaril eriti külmal hommikul on külma mootoriga jõnksutanud madalamatel pööretel. Kui mootori soojaks sai, siis viga enam ei esinenud.
Erinevaid hädasid ikka jagub
Re: 99' Subaru Legacy 2.5GX -- Rauno89
Täna siis sai Türi jäärajal käidud, pidamine oli hea, sõita mõnus, ainult auto kaal kipub probleeme tekitama käänulisemates lõikudes.
Korra sai ka lähemalt valli vaadatud, mille tagajärjel tagastange otsustas ühelt küljelt eralduda.
Stange alt tuli välja kõigi autojuhtide suur lemmik - makroflex
Korra sai ka lähemalt valli vaadatud, mille tagajärjel tagastange otsustas ühelt küljelt eralduda.
Stange alt tuli välja kõigi autojuhtide suur lemmik - makroflex
- Manused
-
- rsz_img_0386.jpg (137.27 KiB) Vaadatud 15359 korda
-
- rsz_img_0387.jpg (150.5 KiB) Vaadatud 15359 korda
Re: 99' Subaru Legacy 2.5GX -- Rauno89
Mis seal Makroflexi all on? Suur auk?Rauno89 kirjutas:Täna siis sai Türi jäärajal käidud, pidamine oli hea, sõita mõnus, ainult auto kaal kipub probleeme tekitama käänulisemates lõikudes.
Korra sai ka lähemalt valli vaadatud, mille tagajärjel tagastange otsustas ühelt küljelt eralduda.
Stange alt tuli välja kõigi autojuhtide suur lemmik - makroflex
Re: 99' Subaru Legacy 2.5GX -- Rauno89
Mida see kinni pidi hoidma? Minuteada minuajal oli veel maltofleksi vaba, stangetala sai ainult ühe mersulaatse toote oma vastu vahetatud kuna originaal oli emeksi kaup
Viimati muutis Deepmaan, P, 11 Mär 2018 13:52:07 +0300, muudetud 1 kord kokku.
Re: 99' Subaru Legacy 2.5GX -- Rauno89
see kurvilisemastest probleem lahendatakse vist esimese stabika ära võtmisega?
Varuosad ja pisemad remonttööd 58344541 või toigiputka@gmail.com
Re: 99' Subaru Legacy 2.5GX -- Rauno89
Makro eemaldamisega tuli välja üks stange kinnitustest, mille külge sai lastud läbi stange kruvi, mis seda nüüd väga korralikult kinni hoiab. Mingit erilist roppust sealt alt ei tuvastanud.
- Manused
-
- rsz_img_0390.jpg (155.09 KiB) Vaadatud 15270 korda
Re: 99' Subaru Legacy 2.5GX -- Rauno89
Vahetasin täna puldil patarei ära, kuna viimasel ajal ei tahtnud signa sellele eriti enam reageerida. Enam uksi selle puldiga aga lahti ei tehta - kui puldil nuppu vajutada, siis läheb autol armatuuris signa tuli veidi pikemalt põlema, kuid uksi ei avata. Õnneks on veel üks veidi katkisem pult (ka pooltühja patareiga), millega pääsesin sisse, kuid vahetatud patareiga pult ei toimi.
On kellelgi aimu, mis ette võtta sellega?
On kellelgi aimu, mis ette võtta sellega?
Re: 99' Subaru Legacy 2.5GX -- Rauno89
Rauno89 kirjutas:Vahetasin täna puldil patarei ära, kuna viimasel ajal ei tahtnud signa sellele eriti enam reageerida. Enam uksi selle puldiga aga lahti ei tehta - kui puldil nuppu vajutada, siis läheb autol armatuuris signa tuli veidi pikemalt põlema, kuid uksi ei avata. Õnneks on veel üks veidi katkisem pult (ka pooltühja patareiga), millega pääsesin sisse, kuid vahetatud patareiga pult ei toimi.
On kellelgi aimu, mis ette võtta sellega?
Kui on cobra, nagu esinduses neid pandi, siis tuleb uuesti autoga kalibreerida. Mingid nupu kombinatsioonid tuleb all hoida, kodulehel kindlasti kirjas või mine kohale, vanasti asusid ARK-i taga.
ex vanad 2,5 liitrit
2008 2,5 XT
2008 2,5 XT
Re: 99' Subaru Legacy 2.5GX -- Rauno89
Kunagi 2001a Legacy cobra alarmi puhul sain vist siit abi http://www.auto24.ee/foorum/foorum.php?tid=88858 , Kuhugi asutusse pöörduda eriti ei saanud, sest immo oli peal ja tehase võtmega sai ainult kesklukku lahti.