1. leht 1-st

Subaru Forester 2,0D SHD

Postitatud: K, 11 Nov 2015 00:08:48 +0300
Postitas vraido
Ahhoi,

Soetasin endale aprillis 2010.a Foresteri, läbisõit suht olematu, aga suvel seisis remonditöökojas - ootas uut mootorit ja tühjendas hullumoodi minu rahakotti. Sain teada, et autol on tüüpvead( ja väga kulukad). Nüüd auto igapäevakasutuses jälle. Aegajalt ajan põtrade ja viimaste sigadega võidu jahil käies ning näitan maastiku teisi kumerusi, kui fotokaameraga ringi liigun. Muidu autoga rahul.
Samas tekkis küsimus, kas differentsiaal teistel ka kinni poob pööramisel - mõnikord tunne nagu keeraks üle nuki?

Re: Subaru Forester 2,0D SHD

Postitatud: K, 11 Nov 2015 18:09:21 +0300
Postitas Duster
Diffrite kinnipoomine ei ole ok, enamasti on selle probleemi tekitajaks kinni kärsanud kesktifri viscolukk. Enne uue luku järgi minekut tasuks üle kontrollida rehvide rõhud ja kulumised, st rattadiameetrites ei tohi olla suuri erinevusi, see on üks peamisi viscosurmade põhjustajaid.

Re: Subaru Forester 2,0D SHD

Postitatud: K, 11 Nov 2015 22:12:17 +0300
Postitas cancer
Algul on nii et poob natuke peale sõitu kohapeal keerates hakkab rattaid kratsima ja mõne aja pärast on päris kinni nii et peale kilomeetrist sõitu hakkab hullumoodi undama ja rool läheb suht kangeks ja väristab.Omal läks sellest esimesest teiseni nii 20 tuhat .Kesk tiffer ise käib kasti otsast eraldi maas ja neid on eri suurusega ja seda üldjuhul näeb siis kui maha võetud.Hinnad on vahemikus kuusada +.Omal see tee läbi käidud ja võtsin lätlaselt http://www.auto24.ee/products/soiduki-v ... 0i/618975/ uue kasti, tuli odavam ,seda sellepärast et survelaager tegi talvel suure külmaga häält ja kast oleks tulnud niigunii maha võtta.Niigu aru sain on sul just mootor vahetatud ja kindlasti on pandud uus sidur ja siis ilmselt ots eraldi odavam vahetada,saad ikka kindlalt uue asja ja vahetus suht kiire ja lihtne.

Re: Subaru Forester 2,0D SHD

Postitatud: K, 11 Nov 2015 22:17:55 +0300
Postitas cancer
Duster kirjutas:Diffrite kinnipoomine ei ole ok, enamasti on selle probleemi tekitajaks kinni kärsanud kesktifri viscolukk. Enne uue luku järgi minekut tasuks üle kontrollida rehvide rõhud ja kulumised, st rattadiameetrites ei tohi olla suuri erinevusi, see on üks peamisi viscosurmade põhjustajaid.
Visko surmade põhjustajad on need mopi ehk varurattad mis on 1 mõõt väiksemad ja kui juhuslikult autol on pandud 1 mõõt originaalist suuremad alla .Kui varukas läheb alla ja sõidetakse pikemaid otsi suurel kiirusel võib(reeglina ei) visko viga saada.

Re: Subaru Forester 2,0D SHD

Postitatud: T, 31 Mai 2016 22:55:01 +0300
Postitas vraido
Sai autosse kõvasti raha maetud: mootor vahetatud, EGR klapp vahetatud, Webasto peale pandud, veljed värvitud, uus aku lisatud jne - lõpuks oli nagu enam vähem korda tehtud, et saaks ka sõita autoga, mitte elada autotöökojas (mu teine auto Toyota Corolla oli mul 8 aastat ning sõitsin sellega 165 000 km - tean, mis on kuluosad e.pidurikettad,- klotsid ja korralised hooldused - kõik). Nüüd võtsin hoopis kätte ja müüsin kõik autod maha. Uus omanik sai hea ja korda tehtud auto, mida oleks ise tahtnud kunagi ostjana saada. Igatahes jõudu ja jaksu uuele omanikule!

Re: Subaru Forester 2,0D SHD

Postitatud: P, 05 Juun 2016 15:58:55 +0300
Postitas jaton
mis sellest difri kinnikiilumisest sai, kas läks ka vahetusse?

Re: Subaru Forester 2,0D SHD

Postitatud: K, 08 Juun 2016 22:54:52 +0300
Postitas vraido
See oli mingite juhuste kokkulangevus. Hiljem seda enam ei kogenud ja Mariines ka ei leitud midagi.