Subaru Legacy GX 96 - 2bsolut

Kasutajate autode tutvustused. Võimalik liigutada postitus klubiliikmete autode alla

Moderaatorid: vaska, Axxept

Vasta
Sõnum
Autor
2bsolut
Subaruaff
Postitusi: 80
Liitunud: L, 28 Mai 2016 15:20:47 +0300

Re: Subaru Legacy GX 96 - 2bsolut

#31 Postitus Postitas 2bsolut » E, 06 Juun 2016 12:17:25 +0300

Ega ma mingi võimsuse juurde saamise jaoks seda pütti ei pannud sinna, ikka hääle pärast. :lol: Minu arust huvitav see, et nii suure kubatuuriga pillil nii kitsas väljalase on, mõõtsin sealt lõpupüti juurest ca 45mm välisdiameeter. :shock: No krt, mu mahlapakiga bemmil sama jäme väljalase. :mrgreen:

Kasutaja avatar
Tubaru
JDM
Postitusi: 3577
Liitunud: E, 06 Juun 2011 17:18:43 +0300
Asukoht: Pärnu

Re: Subaru Legacy GX 96 - 2bsolut

#32 Postitus Postitas Tubaru » E, 06 Juun 2016 12:52:35 +0300

Mu 3.0 aftermarket torustik on kõige peenemast kohast 2" ja sellega paranes jõunäitaja kindlasti võrreldes originaaliga, mis on muidu 2,25"

Ei ole see asi midagi nii lihtne, et suurem toru = power.
Kasutaja xanath, sama mootoriga masinale lasi teha 2.5" ja tema sõnul kaotas jõudlust vs stock torustikuga. Pani lõpuks originaali tagasi.
07/XT->08/2.0D->07/XT->05/H6 mt->06/OBK 2.5->04FSTI->04XT->2010/OBK3.6L+08/STI

Kasutaja avatar
vaska
Lumelendur
Postitusi: 3608
Liitunud: L, 08 Jaan 2005 05:19:28 +0300
Asukoht: Tallinn

Re: Subaru Legacy GX 96 - 2bsolut

#33 Postitus Postitas vaska » E, 06 Juun 2016 13:42:59 +0300

Tubaru kirjutas:Mu 3.0 aftermarket torustik on kõige peenemast kohast 2" ja sellega paranes jõunäitaja kindlasti võrreldes originaaliga, mis on muidu 2,25"

Ei ole see asi midagi nii lihtne, et suurem toru = power.
Kasutaja xanath, sama mootoriga masinale lasi teha 2.5" ja tema sõnul kaotas jõudlust vs stock torustikuga. Pani lõpuks originaali tagasi.
Vabalthingaval peab õige tagasisurve ja muud spetsiifilised asjad olema. Turbokal aitab otsetoru rohkem.
I've got AWD and i'm not afraid to use it!

2bsolut
Subaruaff
Postitusi: 80
Liitunud: L, 28 Mai 2016 15:20:47 +0300

Re: Subaru Legacy GX 96 - 2bsolut

#34 Postitus Postitas 2bsolut » E, 06 Juun 2016 18:32:46 +0300

No kui asja tahta veel keerulisemaks ajada, siis sisselase ja väljalase peavad olema tehtud koos töötama. :D Vaba väljalase vabalthingaval linna sõiduks suht mõttetu, kui alt poolt kaob natuke jõudu ära, aga üles otsa tuleb juurde. Tehasest ikka suhteliselt optimaalselt tehtud sisselase ja väljalase, et ka linnas oleks hea sõita. Kindlasti piisavate teadmistega saab asja veel optimaalsemaks teha saades nõks jõudu juurde, nii et ka dünaamika säilib, aga selle paari kw pärast ilmselt suht mõttetu tegemine. :wink: Suht kindel, et selle solgitoruga midagi ei kaotanud ega ka võitnud, peale hääle, seega suht suva. :mrgreen:

Kasutaja avatar
raig0
Ralliäss
Postitusi: 1344
Liitunud: P, 03 Veebr 2008 18:15:52 +0300
Asukoht: Võrumaa
Kontakt:

Re: Subaru Legacy GX 96 - 2bsolut

#35 Postitus Postitas raig0 » E, 06 Juun 2016 20:06:53 +0300

Me siin maal arvutame ka vähe:
Pilt
Mingi hetk vist tuleks uuesti ja veel ägedam teha, kuna teadmisi tuleb vaikselt juurde.
XT 4WD Turbo | Legacy GT Spec B

2bsolut
Subaruaff
Postitusi: 80
Liitunud: L, 28 Mai 2016 15:20:47 +0300

Re: Subaru Legacy GX 96 - 2bsolut

#36 Postitus Postitas 2bsolut » E, 06 Juun 2016 21:42:47 +0300

See tundub küll palju lärmi tegevat. :D Mingit vahet ka tunda on ? Sisselaset kannataks ka kindlasti paremaks teha. :wink:

Kasutaja avatar
raig0
Ralliäss
Postitusi: 1344
Liitunud: P, 03 Veebr 2008 18:15:52 +0300
Asukoht: Võrumaa
Kontakt:

Re: Subaru Legacy GX 96 - 2bsolut

#37 Postitus Postitas raig0 » T, 07 Juun 2016 05:25:41 +0300

Võrreldes orginaaliga tuli alumist otsa kui ka lõppu kõvasti ikka juurde. Ega ta väga ei lärma, lõpupütt on täiesti subaru orginaal. Reso võiks vahel olla, aga see ei mahu hästi ära. Autot kasutatakse sportimiseks, seega vahet pole.
XT 4WD Turbo | Legacy GT Spec B

2bsolut
Subaruaff
Postitusi: 80
Liitunud: L, 28 Mai 2016 15:20:47 +0300

Re: Subaru Legacy GX 96 - 2bsolut

#38 Postitus Postitas 2bsolut » T, 07 Juun 2016 17:47:04 +0300

Nonii, subaru hakkab iseloomu näitama, manööverdades vasakult eest tuleb kerget ragina laadset häält, seega eeldan, et veovõlli ots läbi ? Ei tea kaua kannatab sellega sõita ilma laiali lendamata, see nädal pole küll võimalust sellega tegeleda, häält teeb tõesti minimaalselt ainult siis kui rattad risti keerates ukerdada. :roll: Samuti täheldasin, et manööverdades taga ratas kaabib kergelt, see ilmselt midagi head ei tähenda ? :shock:

Kasutaja avatar
Tubaru
JDM
Postitusi: 3577
Liitunud: E, 06 Juun 2011 17:18:43 +0300
Asukoht: Pärnu

Re: Subaru Legacy GX 96 - 2bsolut

#39 Postitus Postitas Tubaru » T, 07 Juun 2016 18:35:47 +0300

Kas see tagaratta kakkumine on suurem peale maanteesõitu (või siis üldse rohkemat sõitu, kui mõni km tööle/koju/poodi)?
Kui jah, siis lõhnab keskmise viskodiffri järgi.
07/XT->08/2.0D->07/XT->05/H6 mt->06/OBK 2.5->04FSTI->04XT->2010/OBK3.6L+08/STI

Kasutaja avatar
raig0
Ralliäss
Postitusi: 1344
Liitunud: P, 03 Veebr 2008 18:15:52 +0300
Asukoht: Võrumaa
Kontakt:

Re: Subaru Legacy GX 96 - 2bsolut

#40 Postitus Postitas raig0 » T, 07 Juun 2016 18:37:45 +0300

2bsolut kirjutas:Samuti täheldasin, et manööverdades taga ratas kaabib kergelt, see ilmselt midagi head ei tähenda ? :shock:
Äkki on sul STI tagadiffer :D See tähendab küll head.
XT 4WD Turbo | Legacy GT Spec B

2bsolut
Subaruaff
Postitusi: 80
Liitunud: L, 28 Mai 2016 15:20:47 +0300

Re: Subaru Legacy GX 96 - 2bsolut

#41 Postitus Postitas 2bsolut » T, 07 Juun 2016 19:05:41 +0300

Raig0, äkki juhtub ainult üks asi. :mrgreen: Siiralt kahtlen selles joppamises, aga ei tea kuidas tuvastada selliseid asju. Samuti kuidas saaks kontrollida keskmise diffri korrasolekut ? Või on ainuke variant laiali kakkuda ? :shock: Iseenesest ega polegi veel seda korrapärasust tuvastanud, millal kakub ja millal mitte, kuulen seda ainult siis kui aken lahti, muud moodi ei teakski ilmselt. :D Kerget raginat kuulen koha peal pöörates ka ainult lahtise aknaga, peab vist hakkama kuulama, millal miski häält teeb. :lol:

Kasutaja avatar
raig0
Ralliäss
Postitusi: 1344
Liitunud: P, 03 Veebr 2008 18:15:52 +0300
Asukoht: Võrumaa
Kontakt:

Re: Subaru Legacy GX 96 - 2bsolut

#42 Postitus Postitas raig0 » T, 07 Juun 2016 20:04:39 +0300

Tõstuki peal tõstad üles ja siis on vaja võlle keerutada. Siis saab teada.
XT 4WD Turbo | Legacy GT Spec B

Kasutaja avatar
Toivoku
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 482
Liitunud: L, 27 Veebr 2010 21:41:35 +0300

Re: Subaru Legacy GX 96 - 2bsolut

#43 Postitus Postitas Toivoku » T, 07 Juun 2016 23:30:59 +0300

raig0 kirjutas:Tõstuki peal tõstad üles ja siis on vaja võlle keerutada. Siis saab teada.
ei saa ju, automaadiga tegemist, või siis mu pill imelik ja tõstuki peal rattaid keerutades ei toimu midagi. Mul ka manööverdades on keskelt nagu lukus, aga siiani toimib kenasti :D
Varuosad ja pisemad remonttööd 58344541 või toigiputka@gmail.com

Kasutaja avatar
tiriliri
Subaruaff
Postitusi: 87
Liitunud: T, 21 Okt 2014 20:31:44 +0300
Asukoht: Rakvere

Re: Subaru Legacy GX 96 - 2bsolut

#44 Postitus Postitas tiriliri » K, 08 Juun 2016 01:17:09 +0300

Autoks 2005 2,0 mp Legacy. Mul ka nagu maja ees ringi keerates võtaks sisemise tagumise ratta libedamatel pinnastel kergelt kaapima, asfaldil mitte, ja alati ka mitte. Pole nagu sellest probleemi teinud, äkki peaks?
Legacy `05

Duster
Guru
Postitusi: 1889
Liitunud: R, 02 Dets 2011 23:44:13 +0300
Asukoht: kehra

Re: Subaru Legacy GX 96 - 2bsolut

#45 Postitus Postitas Duster » K, 08 Juun 2016 08:09:37 +0300

Ärge nüüd kõik põdema hakake, autod lasevad ikka ketsi, see on jumala ok :D Niikaua kui tuled vaba veerega ja keerad rattad kiirelt lõpuni välja ja tunned ainult gjõude mitte konkreetset pidurdamist ja ragisemist, ei ole mõtet keskdifrit süüdistada.
Ei ole sitta ilma, on sitt auto :D
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.

Vasta