Subaru Legacy GX 96 - 2bsolut
Re: Subaru Legacy GX 96 - 2bsolut
See keskdiffrite teema rohkem nagu manuaalidel aktuaalne.
Mul peale maanteesõitu, kusagil parklas ukerdades jõnksutas ikka korralikult, tahtis ka asfaldil juba kaapima hakata. Vahetasin keskdiffri ära ja nüüd nagu antsuviiul.
Mul peale maanteesõitu, kusagil parklas ukerdades jõnksutas ikka korralikult, tahtis ka asfaldil juba kaapima hakata. Vahetasin keskdiffri ära ja nüüd nagu antsuviiul.
07/XT->08/2.0D->07/XT->05/H6 mt->06/OBK 2.5->04FSTI->04XT->2010/OBK3.6L+08/STI
Re: Subaru Legacy GX 96 - 2bsolut
Nonii, üldiselt kalla ja talla olnud, varsti varsti väike hooldus ja siis vaatab edasi. Selle eest visuaalne pool, vähemalt minu jaoks, natukene edevam saanud 18" velgede näol, samuti lähiajal peaks ühe teise toreda asja kätte saama, a eks sellest siis, kui reaalselt asi käes ja küljes.
Täna sai ette võetud üks pikem ots ja no krt, konditsioneer oli sees ja reisi lõpuks oli eest kunde jalgealune paras lomp. Au ja kiitus Subaru inseneridele, et põhjamatist kogu vesi läbi ei jookse. Ehk keegi oskab suunata veani, võib-olla kellelgi kokkupuuteid sama probleemiga vms, tahaks mingi mõistliku lahenduse sellele probleemile leida.
Et liiga kuiv ei oleks postitus, siis üks kehva pilt kah :
Täna sai ette võetud üks pikem ots ja no krt, konditsioneer oli sees ja reisi lõpuks oli eest kunde jalgealune paras lomp. Au ja kiitus Subaru inseneridele, et põhjamatist kogu vesi läbi ei jookse. Ehk keegi oskab suunata veani, võib-olla kellelgi kokkupuuteid sama probleemiga vms, tahaks mingi mõistliku lahenduse sellele probleemile leida.
Et liiga kuiv ei oleks postitus, siis üks kehva pilt kah :
Re: Subaru Legacy GX 96 - 2bsolut
Eks puhurikastist vett välja viiv toru ole lahti tulnud või katki. Kaardilugeja poolne kindalaegas eest ära ja siis uurida, kus kohast tilgub - miskipärast võiks eeldada, et kliima toimetades auto alla lompi ei tule ja tagurpidi sealt torupidi minnes jõuad ikka samasse kohta välja.
I've got AWD and i'm not afraid to use it!
Re: Subaru Legacy GX 96 - 2bsolut
Nonii, pole väga vahepeal midagi kirjutanud nii et aeg seda asja parandada.
Mõni aeg peale viimast postitust sain siis ühe toreda paki kätte :
Kuna see kikkis esiosa häiris jubedalt ning vabu vahendeid oli parasjagu, siis sai ligi võetud kõige odavamad coilid, mis suutsin leida. Kuna Impreza amordid ja vedrud olid juba all ja Legacyle mõeldud coilid olid liiga krõbeda hinnaga, siis sai Impreza GC coilid ligi võetud. Tegemist maxpeedingrodsi toodanguga, mis suht tundmatu firma siin mail ja 250 rutsi läks koos postikuluga, mis minu arust väga hästi saadud. Mõned kõhklused olid seoses selle üritusega, aga esimesed coilid läksid nagu niuhti alla, tagumised ootavad kevadet, sest amordipadja kinnitus poltide vahed erinevad, mis tähendab, et peab legacy amordipadja külge leiutama. Igatahes hetkel olen väga rahul, sõita ikka vägagi hea.
Sügise alguses sai ka ettevõetud mootori õlivahetus, sisse läks Liqui Moly 5w40, mis peaks täitsa paras olema. Samuti sai süüteküünlad ära vahetatud, mis ei olnud teps mitte lihtne ettevõtmine puudulike töövahenditega, aga peale 3h pusimist sai tehtud. Kohe oli ka näha, et eelnevad omanikud ei tahtnud seda tööd vist ise ette võtta :
Ülevaatus sai ka hiljuti ära tehtud, esimese korraga ei tahetud läbi lasta, sest esimesed tagumised õõtsapuksid olevat läbi ja vasak esimene šarniir. Mis seal ikka, sai siis keset rehvivahetushooaega kohta otsitud, kus saaks ära teha. Lõpuks ikka harjumuspärases töökojas sain löögile ning nüüd jälle natuke rohkem sina peal selle autoga. Mõnedele asjadele veel viidati, mis võiks ära vahetada pikemas perspektiivis, aga jätan need asjad ilmselt kevadeks, sest millegi pakilisega tegemist ei ole.
Esimese lumega sai võimalust kasutatud, et nelikut proovida ja natuke pildimaterjali ka tekitada :
Mõni aeg peale viimast postitust sain siis ühe toreda paki kätte :
Kuna see kikkis esiosa häiris jubedalt ning vabu vahendeid oli parasjagu, siis sai ligi võetud kõige odavamad coilid, mis suutsin leida. Kuna Impreza amordid ja vedrud olid juba all ja Legacyle mõeldud coilid olid liiga krõbeda hinnaga, siis sai Impreza GC coilid ligi võetud. Tegemist maxpeedingrodsi toodanguga, mis suht tundmatu firma siin mail ja 250 rutsi läks koos postikuluga, mis minu arust väga hästi saadud. Mõned kõhklused olid seoses selle üritusega, aga esimesed coilid läksid nagu niuhti alla, tagumised ootavad kevadet, sest amordipadja kinnitus poltide vahed erinevad, mis tähendab, et peab legacy amordipadja külge leiutama. Igatahes hetkel olen väga rahul, sõita ikka vägagi hea.
Sügise alguses sai ka ettevõetud mootori õlivahetus, sisse läks Liqui Moly 5w40, mis peaks täitsa paras olema. Samuti sai süüteküünlad ära vahetatud, mis ei olnud teps mitte lihtne ettevõtmine puudulike töövahenditega, aga peale 3h pusimist sai tehtud. Kohe oli ka näha, et eelnevad omanikud ei tahtnud seda tööd vist ise ette võtta :
Ülevaatus sai ka hiljuti ära tehtud, esimese korraga ei tahetud läbi lasta, sest esimesed tagumised õõtsapuksid olevat läbi ja vasak esimene šarniir. Mis seal ikka, sai siis keset rehvivahetushooaega kohta otsitud, kus saaks ära teha. Lõpuks ikka harjumuspärases töökojas sain löögile ning nüüd jälle natuke rohkem sina peal selle autoga. Mõnedele asjadele veel viidati, mis võiks ära vahetada pikemas perspektiivis, aga jätan need asjad ilmselt kevadeks, sest millegi pakilisega tegemist ei ole.
Esimese lumega sai võimalust kasutatud, et nelikut proovida ja natuke pildimaterjali ka tekitada :
Re: Subaru Legacy GX 96 - 2bsolut
Tegelt suvel oli plaanis juba sinna midagi tekitada, aga jamh, ei olnud aega tegeleda sellega. Visuaalse poole pealt plaane igast toredaid, aga ei ole kindel, mida uueks suvehooajaks jõuab teha ja mida mitte. Veljed lükkasin ka müüki, sest nüüd aimdus olemas, mida ja kuidas saaks alla mahutada.
Re: Subaru Legacy GX 96 - 2bsolut
Kuule kust sa coilid tellisid? mul peale igat subaru tuunimist hakkab kipitama Telliks coilid ja võtaks presencelt veljed ära olekski jälle yks talve auto rikutud
Varuosad ja pisemad remonttööd 58344541 või toigiputka@gmail.com
Re: Subaru Legacy GX 96 - 2bsolut
Ebay.co.uk, sealt tellisin. Ainuke jama, et väga kõrgemaks ei kannata kruttida, kui praegu on. Ise nillisin ka noid velgi, oleks päris parajad, aga hetkel muud ideed, mida velgede osas peale hakata, a enne praegustest vaja lahti saada.
Re: Subaru Legacy GX 96 - 2bsolut
veits keevitust ja haamrit aga jah krt ma nii madalaks ei taha, tahaks ikka jäärada ka paugutada.2bsolut kirjutas:Ebay.co.uk, sealt tellisin. Ainuke jama, et väga kõrgemaks ei kannata kruttida, kui praegu on. Ise nillisin ka noid velgi, oleks päris parajad, aga hetkel muud ideed, mida velgede osas peale hakata, a enne praegustest vaja lahti saada.
Varuosad ja pisemad remonttööd 58344541 või toigiputka@gmail.com
Re: Subaru Legacy GX 96 - 2bsolut
No see kõrgus mind küll ei takista jäärada paugutamast. Samas üks variant on talveks sebida flantsid tugilaagri ja amordikannu vahele, ebays hind väga hull ka ei olnud, paksust oli ka seinast seina.
Re: Subaru Legacy GX 96 - 2bsolut
AHh ma eiviitsi, tellin madaldusvedrud
Varuosad ja pisemad remonttööd 58344541 või toigiputka@gmail.com
Re: Subaru Legacy GX 96 - 2bsolut
Nonii, nüüd siis toon teieni mootori jahutussüsteemi saaga. Igatahes, kuskil pea kuu aega peale selle auto ostu hakkasid tekkima mingid jahutussüsteemi anomaaliad, vana auto nagu ikka, ei hakanud väga pead vaevama sellega. Tavaline probleem mis on mõned korrad juhtunud on peale normaalset maantee otsa jahutusvedeliku välja ajamine, mille tulemusena mootor ülekuumeneb või noh temp on läinud kolmveerandi peale näidiku järgi, aga tavaliselt olen suht kohe välja lülitanud mootori. Algselt arvasin, et ehk lekib kuskilt või õhk vahel süsteemis, aga kui korduma hakkas see probleem, siis hakkasin kahtlustama muid asju. Siiamaani sai kõik sõidud tehtud ilusti, hoidsin mootori tempil ja jahutusvedeliku tasemel silma peal jneje.
Eelmine nädal sai käidud tõstuki peal ning kasutasin võimalust pilk peale heita mootorile, ainuke leke mis oli, oli karteri tihend, mis kergelt leemetas. Vaatasin kaanetihendid ka üle ja väljastpoolt tundus kõik ilus, aga kuna karteritihendi vahetus suht ebameeldiv töö, siis mõtlesin, et laseks targematel jahutussüsteemi diagnoosida. Egas midagi, võtsin siis suuna Astromoto poole, nemad olid päris kindlad, et kaanetihendid otsas, aga testi polnud neil aega eelmine nädal teha. Samas soovitasid proovida teist radikakorki, et olevat väga väike võimalus, et tolle viga. Egas midagi, kuna Tallinnasse sõit oli ka ees mõtlesin, et proovin ära, käisin poest läbi, võtsin B-osa korgi prooviks ja panin külge. Jah, ma tean, et B-osa kork ei kõlba kuskile, sest ei pruugi suure tõenäosusega tööle hakata õigesti, aga näe joppas, sai Tallinnas ilma ühegi probleemita ära käidud.
Hing muidugi ei andnud rahu ning sai täna käidud Astromotos testi tegemas. Vaatasid, et paisupaaki ajab ülevoolust kergelt mulle, igaks juhuks sai keemiline test ka tehtud, et kindel olla ning tulemus ei olnud enam üllatus, kaanetihendid hakkavad läbi minema.
Õnneks ei olnud eriline üllatus, et mingi probleem selle mootoriga võib varem või hiljem tekkida, aga autosse piisavalt kiindunud juba, et ei teagi mida edasi peale hakata. Astromotost sai juba uuritud, mis see kaanetihendi laks maksma läheks ja noh, sama palju vähemalt, kui auto ise väärt on, seega hetkel langeb see variant ära, arvestades veel sellega, et mootoris võib nii mõnigi kulukas koll veel sees olla. Oleks puhtalt hobi auto ja võimalust ise teha aega mööda oleks iseasi, kahjuks hetkel need võimalused puuduvad. Rahaliste võimaluste tekkimisel kaaluksin mõne doonori soetamist, et kohe ka manuaaliks ümber teha, kui juba tegemiseks läheks, samas kui leiaks korralikult hooldatud mootori mõistliku summa eest, mida lihtsa vaevaga vahele sobitada oleks ka päris hästi.
Igatahes, kui kellegil häid ja mõistlike ideid või pakkumisi, siis igasugune abi teretulnud. Kui keegi peaks soovima endale endale head keredoonorit või projekti, siis mõistlikud hinnapakkumised ka teretulnud seni, kuni auto saatus lahtine.....
Eelmine nädal sai käidud tõstuki peal ning kasutasin võimalust pilk peale heita mootorile, ainuke leke mis oli, oli karteri tihend, mis kergelt leemetas. Vaatasin kaanetihendid ka üle ja väljastpoolt tundus kõik ilus, aga kuna karteritihendi vahetus suht ebameeldiv töö, siis mõtlesin, et laseks targematel jahutussüsteemi diagnoosida. Egas midagi, võtsin siis suuna Astromoto poole, nemad olid päris kindlad, et kaanetihendid otsas, aga testi polnud neil aega eelmine nädal teha. Samas soovitasid proovida teist radikakorki, et olevat väga väike võimalus, et tolle viga. Egas midagi, kuna Tallinnasse sõit oli ka ees mõtlesin, et proovin ära, käisin poest läbi, võtsin B-osa korgi prooviks ja panin külge. Jah, ma tean, et B-osa kork ei kõlba kuskile, sest ei pruugi suure tõenäosusega tööle hakata õigesti, aga näe joppas, sai Tallinnas ilma ühegi probleemita ära käidud.
Hing muidugi ei andnud rahu ning sai täna käidud Astromotos testi tegemas. Vaatasid, et paisupaaki ajab ülevoolust kergelt mulle, igaks juhuks sai keemiline test ka tehtud, et kindel olla ning tulemus ei olnud enam üllatus, kaanetihendid hakkavad läbi minema.
Õnneks ei olnud eriline üllatus, et mingi probleem selle mootoriga võib varem või hiljem tekkida, aga autosse piisavalt kiindunud juba, et ei teagi mida edasi peale hakata. Astromotost sai juba uuritud, mis see kaanetihendi laks maksma läheks ja noh, sama palju vähemalt, kui auto ise väärt on, seega hetkel langeb see variant ära, arvestades veel sellega, et mootoris võib nii mõnigi kulukas koll veel sees olla. Oleks puhtalt hobi auto ja võimalust ise teha aega mööda oleks iseasi, kahjuks hetkel need võimalused puuduvad. Rahaliste võimaluste tekkimisel kaaluksin mõne doonori soetamist, et kohe ka manuaaliks ümber teha, kui juba tegemiseks läheks, samas kui leiaks korralikult hooldatud mootori mõistliku summa eest, mida lihtsa vaevaga vahele sobitada oleks ka päris hästi.
Igatahes, kui kellegil häid ja mõistlike ideid või pakkumisi, siis igasugune abi teretulnud. Kui keegi peaks soovima endale endale head keredoonorit või projekti, siis mõistlikud hinnapakkumised ka teretulnud seni, kuni auto saatus lahtine.....
Re: Subaru Legacy GX 96 - 2bsolut
Kas nüüd just mõistlik, aga variant sellegipoolest http://www.ebay.co.uk/itm/SUBARU-FOREST ... Swo6lWF5Eu
07/XT->08/2.0D->07/XT->05/H6 mt->06/OBK 2.5->04FSTI->04XT->2010/OBK3.6L+08/STI
Re: Subaru Legacy GX 96 - 2bsolut
Variant on väga hea, aga rahakott ei vea välja, proovib jääda ikka Eesti siseste variantide juurde. Igapäeva sõiduk siiski, projekte ootel veel üks kuni mitu, nii et peab proovima rahakotile sobivama lahenduse leida. Päris pikalt olen hoidnud silma peal auto ostu-müügi portaalidel, kus ikka aegajalt liigub potensiaalseid doonoreid, aga pole leidnud võimalust asju liikuma panna.
Re: Subaru Legacy GX 96 - 2bsolut
Otsi siit kohapealt mõni läbi mädanenud kerega EJ22 mootoriga Legacy ja viska ümber. Neid siin vahepeal on liikunud a´la 500.- terve auto.
Ma ei usu et see 2.2 ja 2.5 vahe suur on, seda enam et see 2.2 on suhteliselt pommikindel.
Ma ei usu et see 2.2 ja 2.5 vahe suur on, seda enam et see 2.2 on suhteliselt pommikindel.
19' Outback Summit
16' Forester XT
12' Legacy UA 2.5
06' Forester XT 5MT
01' Outback H6
01' Legacy 2.5 Limited
16' Forester XT
12' Legacy UA 2.5
06' Forester XT 5MT
01' Outback H6
01' Legacy 2.5 Limited