Subaru Impreza WRX 2003
Re: Subaru Impreza WRX 2003
Pole veel leidnud, aga tahaks küll nii, et kui kellegil üle siis andku märku
Re: Subaru Impreza WRX 2003
Aii kurja kui ilus pill
Pakkun et valget värvi veljed sobivad paremini
Pakkun et valget värvi veljed sobivad paremini
Re: Subaru Impreza WRX 2003
Mul suur scoop olemas, kribla ps kui huvi on.
Ei ole sitta ilma, on sitt auto
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
- airfrance1
- Guru
- Postitusi: 671
- Liitunud: K, 10 Nov 2010 21:21:21 +0300
- Kontakt:
Re: Subaru Impreza WRX 2003
Maasikas!
Shwax Autospa, kõik autode iluhooldus teenused! KÜSI PAKKUMIST!
Impreza WRX/STi Wagon MY06
Mitteametlik ametlik Subaruklubi fotograaf
Impreza WRX/STi Wagon MY06
Mitteametlik ametlik Subaruklubi fotograaf
Re: Subaru Impreza WRX 2003
Ilus on küll, silm puhkab.
Re: Subaru Impreza WRX 2003
Esimesed liud tehtud ja muljed on väga positiivsed, alguses kartsin natuke neid hirmujutte, et Subaru on alajuhitav ja tegelikult on see isegi tõsi kui kurvi minna samamoodi nagu tagaveolisega, samas auto iseloomuga arvestades ja kurvi agressiivselt/nats ennatlikult sisse keerates on tegu pigem ülejuhitava isendiga.
Kes peab imprezat alajuhitavaks peaks korra r5 mootoriga audi quattrot proovima
Kes peab imprezat alajuhitavaks peaks korra r5 mootoriga audi quattrot proovima
Re: Subaru Impreza WRX 2003
Jutuga 100% nõus.
07/XT->08/2.0D->07/XT->05/H6 mt->06/OBK 2.5->04FSTI->04XT->2010/OBK3.6L+08/STI
Re: Subaru Impreza WRX 2003
Oman tavaautona audi quatrrot r5 2,5tdi. Subaru juhitavusega seda tõesti võrrelda ei saa, pigem nagu sõidaks laevaga. Aga samamoodi peab agressiivsemalt lähenema, siistulevad kurvid välja küll
(Subaru Legacy Outback EJ25)
(Subaru Legacy`92 EJ22)
Subaru Legacy`92 EJ20R 206 kw
(Subaru Legacy`92 EJ22)
Subaru Legacy`92 EJ20R 206 kw
Re: Subaru Impreza WRX 2003
Eelmine reede sain siis käigukastist jagu, juhtus see kuidagi nii naljakalt, et parkisin auto rahulikult tagurpidi ära ja hiljem kui tahtsin ära sõita siis enam ükski käik peale tagurpidi käigu sisse ei läinud. Käigukasti lahates selgus, et ära on murdunud üks esimese käigu hammasratta hammas, eks see üks hammas kukkuski siis kuhugi vahele ja tänu sellele ei läinudki käigud enam sisse.
Hakkasin siis kohe lõbusat teist käigukasti otsima arvates, et neid 5-e käigulisi vedeleb igal pool ja max 300€ maksab, aga nii see ikka pole , esiteks pole neid üldse lihtne leida ja teiseks on nad üle mõistuse kallid Eestis(1000-1300€ küsitakse). Väike lootus on, et saan mitmest ühe kokku teha, sest tuttaval on 3tk-i 5-e käigulisi impreza kaste millel on kolmas käik läinud. Kui mitmest ühte kokku teha ei saa siis tuleb vist 6-e käiguline kast alla panna, läheb küll poole kallimaks, aga peaks vähemalt kestma vist kah nagu aru olen saanud.
Hakkasin siis kohe lõbusat teist käigukasti otsima arvates, et neid 5-e käigulisi vedeleb igal pool ja max 300€ maksab, aga nii see ikka pole , esiteks pole neid üldse lihtne leida ja teiseks on nad üle mõistuse kallid Eestis(1000-1300€ küsitakse). Väike lootus on, et saan mitmest ühe kokku teha, sest tuttaval on 3tk-i 5-e käigulisi impreza kaste millel on kolmas käik läinud. Kui mitmest ühte kokku teha ei saa siis tuleb vist 6-e käiguline kast alla panna, läheb küll poole kallimaks, aga peaks vähemalt kestma vist kah nagu aru olen saanud.
Re: Subaru Impreza WRX 2003
UK, saatmine pole nii tapvalt kallis.Raxx83 kirjutas:Eelmine reede sain siis käigukastist jagu, juhtus see kuidagi nii naljakalt, et parkisin auto rahulikult tagurpidi ära ja hiljem kui tahtsin ära sõita siis enam ükski käik peale tagurpidi käigu sisse ei läinud. Käigukasti lahates selgus, et ära on murdunud üks esimese käigu hammasratta hammas, eks see üks hammas kukkuski siis kuhugi vahele ja tänu sellele ei läinudki käigud enam sisse.
Hakkasin siis kohe lõbusat teist käigukasti otsima arvates, et neid 5-e käigulisi vedeleb igal pool ja max 300€ maksab, aga nii see ikka pole , esiteks pole neid üldse lihtne leida ja teiseks on nad üle mõistuse kallid Eestis(1000-1300€ küsitakse). Väike lootus on, et saan mitmest ühe kokku teha, sest tuttaval on 3tk-i 5-e käigulisi impreza kaste millel on kolmas käik läinud. Kui mitmest ühte kokku teha ei saa siis tuleb vist 6-e käiguline kast alla panna, läheb küll poole kallimaks, aga peaks vähemalt kestma vist kah nagu aru olen saanud.
Re: Subaru Impreza WRX 2003
Vaadates Raigo ja Joeli tegemisi siis palju jõudu plaanis ?
Mitsubishi Lancer Evolution VI
Re: Subaru Impreza WRX 2003
Nüüd vist käigukasti jamadest lahti saanud kui auto jälle müügis?
"Odav, kiire ja töökindel. Vali kaks"
---
50% American / 50% Estonian
-1999 Evo 6.5 TME
-2011 Evo X
---
50% American / 50% Estonian
-1999 Evo 6.5 TME
-2011 Evo X