Subaru Impreza WRX 2003
Re: Subaru Impreza WRX 2003
Raigol on see Kallite mootorite võimsaks ehitamine juba läbikäidud tee. M3 sai päris hea jõu kätte
Mitsubishi Lancer Evolution VI
Re: Subaru Impreza WRX 2003
BMW mootori ehitamine Eestis on lihtsam, teadmisi- kogemusi rohkem. Lisaks on mootor ise pommikindlam, kui vanos, mille saab muidugi alati uue vastu vahetada, välja arvata.
Suure jõunumbri tagaajamine on Eestis popp, eriti osades töökodades. Nagu Raigo ka ise lõpuks vist aru sai, ei suutnud keegi selle autoga normaalselt kurve sõita "1000hp" seades.
Aga ega ma ei taha kuidagi hoogu maha võtta, vastupidi, ootan pikisilmi ühte ~500hp imprezat rajale. Jõudu ehitamisel.
Suure jõunumbri tagaajamine on Eestis popp, eriti osades töökodades. Nagu Raigo ka ise lõpuks vist aru sai, ei suutnud keegi selle autoga normaalselt kurve sõita "1000hp" seades.
Aga ega ma ei taha kuidagi hoogu maha võtta, vastupidi, ootan pikisilmi ühte ~500hp imprezat rajale. Jõudu ehitamisel.
Re: Subaru Impreza WRX 2003
Millal keegi ükskord 3l 6silkuse eestis korralikult klassikuvahel ära timmib, saaks igapäeva sõidetavuse ka 500+hp juures väga muheda. dccd ei ole kohustuslik, paljudele on see lihtsalt üks nupp, millega mässata erinevates asendites ja tõdeda, et ikka on sitt, lihtsalt teismoodi sitt
Ei ole sitta ilma, on sitt auto
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
Re: Subaru Impreza WRX 2003
Kusjuures endalgi on see mõte peast läbi käinud, et paneks 3,0 H6 mootori vahele hoopis. Huvitav kui palju see juhitavust mõjutaks?
Re: Subaru Impreza WRX 2003
Päris palju ja mitte heas suunas. See r6 on pikk ja kõrge. Tulemüüri tahapoole tuua, siis saaks vast asja aga kas see on vaeva väärt. Lisaks kaotad ju neliveo, mis ongi ju kogu selle auto mõte, muidu oleksid võinud bemmiga edasi uisutada.
Re: Subaru Impreza WRX 2003
Lihtsalt huvipärast, et millises võrdluses see "päris palju" välja on toodud või kuidas seda suurust arusaadavamalt määratleda?
Kerge guugeldamine näitab, et ez30 mootor on vaid mõni sentimeeter pikem kui ej20 tänu väiksematele ning üksteisele ligemal olevatele silindritele.. mistõttu see pisike lisakaal ka erilist mõju seal ei tekita
Lisaks ka pagassi viidud aku, pagassis asuv suur tümmikast ja coilid vedrustuse kompenseerimiseks Ma arvan, et Raxil aeg mootorit otsima hakata
Kerge guugeldamine näitab, et ez30 mootor on vaid mõni sentimeeter pikem kui ej20 tänu väiksematele ning üksteisele ligemal olevatele silindritele.. mistõttu see pisike lisakaal ka erilist mõju seal ei tekita
Lisaks ka pagassi viidud aku, pagassis asuv suur tümmikast ja coilid vedrustuse kompenseerimiseks Ma arvan, et Raxil aeg mootorit otsima hakata
Re: Subaru Impreza WRX 2003
Tahad cm, kaalu ja uut rakuskeset teada? Kui midagi muud teha poleks, võiks selle isegi välja arvutada, sest mul on mõlemad autod olnud ja nurgakaalude info ka olemas.
Re: Subaru Impreza WRX 2003
Kaaluvahet eriti pole ja tulemüüri ei pea ka mu teada lõhkuma. Mootori tagumine serv on ju samal kaugusel.
Üks variant on veel EG33 mootor (ehk siis subaru svx pealt 3.3liitrine) tollel on samad kolvid/kepsud/saaled, mis EJ22 mootoril. Juppide kättesaadavus ja hind on sõbralikumad.
Üks variant on veel EG33 mootor (ehk siis subaru svx pealt 3.3liitrine) tollel on samad kolvid/kepsud/saaled, mis EJ22 mootoril. Juppide kättesaadavus ja hind on sõbralikumad.
07/XT->08/2.0D->07/XT->05/H6 mt->06/OBK 2.5->04FSTI->04XT->2010/OBK3.6L+08/STI
Re: Subaru Impreza WRX 2003
EG33 netiavaruste põhjal juba oluliselt pikem mootor ka kui ez30.. selle puhul juba tekivad ruumiprobleemid ja eeldatavasti siis ka kaalujaotusprobleemid, kuna läheb hulga üle esisillaTubaru kirjutas:Kaaluvahet eriti pole ja tulemüüri ei pea ka mu teada lõhkuma. Mootori tagumine serv on ju samal kaugusel.
Üks variant on veel EG33 mootor (ehk siis subaru svx pealt 3.3liitrine) tollel on samad kolvid/kepsud/saaled, mis EJ22 mootoril. Juppide kättesaadavus ja hind on sõbralikumad.
Re: Subaru Impreza WRX 2003
ez30 läheb külge nagu naks, kasutaja imprezah6 kapote all, midagi ei ole vaja lõikuda, pikem on mõni cm, lühidalt slim style ventikad ja pralle Kui kaalujaotus ja kõik muu nii megasitaks muutuks, siis miks inglismaal väga paljud sellise setupiga rinkat nühivad? Sellepärast, et on sitt?
Ei ole sitta ilma, on sitt auto
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
Re: Subaru Impreza WRX 2003
Lauri, sa mõtled S52 Subaru kasti külge panna või? Peab vist tõesti mootorite mõõdud välja kaevama. Kaaluvahe on 7kg, lisaks käib S52s ka natuke rohkem õli sees.Tubaru kirjutas:Kaaluvahet eriti pole ja tulemüüri ei pea ka mu teada lõhkuma. Mootori tagumine serv on ju samal kaugusel.
Üks variant on veel EG33 mootor (ehk siis subaru svx pealt 3.3liitrine) tollel on samad kolvid/kepsud/saaled, mis EJ22 mootoril. Juppide kättesaadavus ja hind on sõbralikumad.
EZ30 on ma kujutan ette et kordades odavam ja töökindlam vast ka vabalthingavana, sellest ilmselt ka populaarsus. Subaru kaalujaotus on nagunii kehv, iga kg üle esisilla teeb asja ainult hullemaks, siis parem juba kohe audi osta.
Keegi võiks selle arutelu Raigo teemast ära splittida äkki?
Re: Subaru Impreza WRX 2003
Mida mõtled S52 all?
E: sain aru, mingi bemmi kone. Ei, sellist rõvedust ma ei pooldaks Subaru kerel ja ei pakkunud ka välja, pidasin silmas ez30 ja eg33. Et nende tagumine serv on samal kaugusel, mis ej mootoritel.
E: sain aru, mingi bemmi kone. Ei, sellist rõvedust ma ei pooldaks Subaru kerel ja ei pakkunud ka välja, pidasin silmas ez30 ja eg33. Et nende tagumine serv on samal kaugusel, mis ej mootoritel.
Viimati muutis Tubaru, R, 13 Jaan 2017 23:20:13 +0300, muudetud 1 kord kokku.
07/XT->08/2.0D->07/XT->05/H6 mt->06/OBK 2.5->04FSTI->04XT->2010/OBK3.6L+08/STI
Re: Subaru Impreza WRX 2003
S50b32 või või s50b30 vahet pole, kõik kuuesed suht ühepikkused, vanos rihmaratastest nagunii kaugemale ei ulatu. Kohe otsin mootorite pikkused ka, siis saab selle teema lõppenuks lugeda.Tubaru kirjutas:Mida mõtled S52 all?
Re: Subaru Impreza WRX 2003
K24 nähtavasti on esimese hooga välja lugenud, et kui bemmimees hakkab subarut ehitama siis pannakse kohe bemmi mootor ka aiste vahele Siin ikka H6st jutt mitte R6'st
Re: Subaru Impreza WRX 2003
Kui sa teemat tähelepanelikult loed, siis näed, et juttu oli BMW rida kuuest. Subaru H6 toodi sisse jupp maad hiljem.
Mootorite pikkuste erinevus on üle 30cm, ma loodan et sellega on kõik öeldud.
Mootorite pikkuste erinevus on üle 30cm, ma loodan et sellega on kõik öeldud.