Subaru Impreza WRX 2003
Subaru Impreza WRX 2003
Pea aasta kummitas vaikselt, kuid järjepidavalt peas mõte, et peaks turbo impreza soetama ja nüüd siis lõpuks see juhtuski . Tegelikult oli mõttes küll sti soetada, kuid juhtus kätte hoopis wrx mille elulugu on vist siin paljudele tuttav. Legendi kohaselt on autol ka esi ja tagasillas diffri lukud, kuid selle info paikapidavust pole veel ise jõudnud kontrollida. Lisaks on paigaldatud turbost alates 3" summuti ja forge bov, ülejäänu peaks olema täitsa stock, aga nii see kindlasti ei jää .
Mõni pilt kah:
Kuna all olnud veljed kohe üldse mulle ei meeldinud siis soetasin uued veljed milleks on oz superleggera 18x8"
Kui nüüd leiaks kuskilt esistangele nö sti side splitterid( https://www.google.ee/search?q=subaru+s ... _65jLVM%3A ) ja need sti kirjad eest maha kakuks siis nagu olekski väljast juba hea.
Mis puudutab tehnika osakonda siis sealt on plaan ca 350hj välja ikka meelitada
Mõni pilt kah:
Kuna all olnud veljed kohe üldse mulle ei meeldinud siis soetasin uued veljed milleks on oz superleggera 18x8"
Kui nüüd leiaks kuskilt esistangele nö sti side splitterid( https://www.google.ee/search?q=subaru+s ... _65jLVM%3A ) ja need sti kirjad eest maha kakuks siis nagu olekski väljast juba hea.
Mis puudutab tehnika osakonda siis sealt on plaan ca 350hj välja ikka meelitada
Re: Subaru Impreza WRX 2003
Enne kui ilmad jahedaks jõudsid minna andis subarul alla kliima radiaator, uue sai õnneks juba järgmiseks päevaks Laki Autost, aga imestama pani mind asja hind milleks oli 80€(lett oli 106€ kui mälu ei peta). Selle lühikese aja jooksul mis mul see subaru olnud on olen aru saanud, et varuosad on subarul väga mõistliku hinnaga.
Vaikselt nokitsen ka selles suunas, et see auto liikuma saada. Oma koha auto küljes on leidnud juba suur cooler ja mõned väiksemad vidinad veel:
Stange lõikasin parajaks, et cooler ära mahuks ja ühtlasi sai siis ka nats vabamaks cooleri ette jääv ava tehtud, varsti peaksid jõudma ka sti side splitterid ja kuna neid on nagunii vaja värvida siis sama soojaga lasen ka stangel cooleri ette jääva ava ära lõigatud osa viisakaks teha. Lähiajal teen ka kudepoolse cooleri toru uue, sest tahan õhufiltrit stange taha panna, aga praeguse "bolt on kit"-i cooleri toru puhul pole see väga võimalik.
Veel enne kuu lõppu tahaks külge kruvida sti turbo ja pihustid, kuid see kas selle tehtud saan sõltub juba sellest, et kas saan endale sobival ajal düno aja, sest siis tuleks kohe ka korralik seade autole teha. Tegelikult natuke juba jõudsin softi torkida, plaan oli küll ainult tagumine lambda välja kirjutada, aga kuna juhe juba järel oli siis sai näpuotsaga ka boosti tõstetud, süüdet nats ja ka kütusesegu sai kohati nats üle käidud
Vaikselt nokitsen ka selles suunas, et see auto liikuma saada. Oma koha auto küljes on leidnud juba suur cooler ja mõned väiksemad vidinad veel:
Stange lõikasin parajaks, et cooler ära mahuks ja ühtlasi sai siis ka nats vabamaks cooleri ette jääv ava tehtud, varsti peaksid jõudma ka sti side splitterid ja kuna neid on nagunii vaja värvida siis sama soojaga lasen ka stangel cooleri ette jääva ava ära lõigatud osa viisakaks teha. Lähiajal teen ka kudepoolse cooleri toru uue, sest tahan õhufiltrit stange taha panna, aga praeguse "bolt on kit"-i cooleri toru puhul pole see väga võimalik.
Veel enne kuu lõppu tahaks külge kruvida sti turbo ja pihustid, kuid see kas selle tehtud saan sõltub juba sellest, et kas saan endale sobival ajal düno aja, sest siis tuleks kohe ka korralik seade autole teha. Tegelikult natuke juba jõudsin softi torkida, plaan oli küll ainult tagumine lambda välja kirjutada, aga kuna juhe juba järel oli siis sai näpuotsaga ka boosti tõstetud, süüdet nats ja ka kütusesegu sai kohati nats üle käidud
- t6nis1234
- Sõõrikujoonistaja
- Postitusi: 371
- Liitunud: T, 07 Sept 2010 15:07:50 +0300
- Asukoht: Harjumaa
Re: Subaru Impreza WRX 2003
Kui endal vajalikud teadmised, tarkvara ning riistavara olemas, siis miks dünosse seadistama?
Re: Subaru Impreza WRX 2003
Ilma dünota autost viimase võtmine pole kunagi hea mõte ja seda eriti subaru puhul mis ei kipu eksimust andestama. Niipalju kui uurinud olen siis wrx-i selline viimane mõistlik number tundub olema ca 350hj mootorist ja selline ongi minu eesmärk. Softi ma siiski ise ei näpi ja seda teeb hea sõber kellel antud valdkonnas 10a kogemusi ette näidata ja tema näiteks ei ole mitte kunagi nõus jõudu tegema turbo bensiin subarule ilma dünota(sama jutt ka evo-de puhul).
Re: Subaru Impreza WRX 2003
Minu arust ka kõige mõistlikum düno peal seadistada, et saaks nii hea kui vähegi võimalik. See tagumikudüno järgi seadistamine ei pruugi hästi lõppeda. Igatahes jõudu jaksu suubiga, jääb reaalseid jõunumbreid huviga ootama.
Re: Subaru Impreza WRX 2003
Paljud "tippklassi" seadistajad teevad vähemalt viimasegi lihvi tänaval. Dünol ikka täitpilti ei saa auto käitumises teel (ja üldiselt masin just teel/tänaval enamuse ajast veedabki).
07/XT->08/2.0D->07/XT->05/H6 mt->06/OBK 2.5->04FSTI->04XT->2010/OBK3.6L+08/STI
Re: Subaru Impreza WRX 2003
Subaru kapotialune õhuliikumine on üsna keeruline, dynos seda suht raske simuleerida.
Impreza GT MY98 (ex)
Impreza WRX MY07 (ex)
RS MY17 MLC edition
Impreza WRX MY07 (ex)
RS MY17 MLC edition
Re: Subaru Impreza WRX 2003
Viimane lihv tehaksegi alati tänaval ja seda siis cruisi alas ja kergetel koormustel, nö flat out suure koormusega tehakse ikka pingis autot koormates.
Re: Subaru Impreza WRX 2003
Kõige paremad seaded tehakse ikkagi selliselt, et light cruisist alustatakse ja seda tänaval. Light cruise ala on suht tähtis, et turbiin mõistlikult järgi saada ja kõik igasugused huvitavad kopenseeringud oleks paigas, siis antakse pähe peaaegu sinnani kuhu jõuda tahetakse ning viimased hp'd poolitatakse düno peal lihtsalt sellepärast, et p-dünoga mingitest jõududest alates ei ole enam erilist täpsust, pidamist ning tegelikult napib pigem koht kus seda lõpmatuseni teha turvaliselt. Siis kontrollitakse uuesti tänaval ning vajadusel tehakse mõni väike modi. Tõenäoliselt on kõige paremas seades seadistajate endi autod või siis entusiastide omad, kes oma saani sadu kilomeetreid logivad ja katsetavad ja proovivad, sest ainult logimisega saavutab ilmselt ideaalse sõidetavuse tänaval. Pole küll eriline dünoteadur, kuid enamasti ei saavutata dünol selliseid mootori koormusi nagu kohati tänaval stiilis käru järgi ja paks ämm tagaistmel ning väike mäkketõus 20cm lumel Kui see hetk aga saadi logisse, siis saab ka need mitteniivägatihti esinevad hetked kus spool on näiteks järsem või kütab üle antud pöörete targeti. Teenusena sellist jama muidugi ette võtta on sisuliselt võimatu ja sellepärast enamik seadistajaid ka dünot soovib.
Ei ole sitta ilma, on sitt auto
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
Re: Subaru Impreza WRX 2003
Polegi jõudnud siia kirjutada, aga vahepeal on auto juures ühtteist muutunud. Täpsemalt siis juba 3000km olen vuranud STI turbo ja pihustitega, kuna on kiired ajad olnud siis pole seadistamisega 1bar-ist kaugemale veel jõudnud minna, aga järgmine nädal peaks rohkem aega olema ja siis hakkab jõudu kruttima. Ärkab muidugi STI turbo natuke hiljem, aga stock WRX-ist on ta juba selle 1bar-iga tublisti kiirem. STI vile on ikka tublisti suurem küll:
Ühtlasi otsustasin ka aku pagassi viia ja juhipoolse cooleri toru teistmoodi lahendada, sest eelmie lahendus oli kergeltöeldes xxx:
Külge said ka STI splitterid:
Ideaalis tahaks ka orig STI tagatiiba, aga sellega just otseselt ei kõrveta ja vahetan, ära kui kuskilt hea hinnaga leian.
Ühtlasi otsustasin ka aku pagassi viia ja juhipoolse cooleri toru teistmoodi lahendada, sest eelmie lahendus oli kergeltöeldes xxx:
Külge said ka STI splitterid:
Ideaalis tahaks ka orig STI tagatiiba, aga sellega just otseselt ei kõrveta ja vahetan, ära kui kuskilt hea hinnaga leian.
Re: Subaru Impreza WRX 2003
Palju aega on viimasest postitusest möödas ja ega tegelikult nagu polegi midagi suurt toimunud vahepeal. Natuke on vahepeal muidugi softi nügitud ja järgi sai ka proovitud mis aja auto 400m peal teeb, tulemuseks 12,9s @ 172km/h.
- airfrance1
- Guru
- Postitusi: 671
- Liitunud: K, 10 Nov 2010 21:21:21 +0300
- Kontakt:
Re: Subaru Impreza WRX 2003
Tubli, päris kenad numbrid! Kus-millega mõõtu võtsid?Raxx83 kirjutas:Palju aega on viimasest postitusest möödas ja ega tegelikult nagu polegi midagi suurt toimunud vahepeal. Natuke on vahepeal muidugi softi nügitud ja järgi sai ka proovitud mis aja auto 400m peal teeb, tulemuseks 12,9s @ 172km/h.
Shwax Autospa, kõik autode iluhooldus teenused! KÜSI PAKKUMIST!
Impreza WRX/STi Wagon MY06
Mitteametlik ametlik Subaruklubi fotograaf
Impreza WRX/STi Wagon MY06
Mitteametlik ametlik Subaruklubi fotograaf
Re: Subaru Impreza WRX 2003
Mõõtetud on see sellise seadmega:
http://racing.qstarz.com/Products/LT-6000S.html
Väga täpne asi, oleme testinud seda nii ringrajal kui ka dragil 6s autos ja näit erineb ajavõtu omast mõne tuhandikuga ainult.
Õnnestus leida ka prodrive veljed mida tahtsin, aga kahjuks on keegi need valgeks värvinud ja eks kevadel värvib nad õiget värvi.
Aga iseenesest näeb välja juba nagu päris .
http://racing.qstarz.com/Products/LT-6000S.html
Väga täpne asi, oleme testinud seda nii ringrajal kui ka dragil 6s autos ja näit erineb ajavõtu omast mõne tuhandikuga ainult.
Õnnestus leida ka prodrive veljed mida tahtsin, aga kahjuks on keegi need valgeks värvinud ja eks kevadel värvib nad õiget värvi.
Aga iseenesest näeb välja juba nagu päris .
- airfrance1
- Guru
- Postitusi: 671
- Liitunud: K, 10 Nov 2010 21:21:21 +0300
- Kontakt:
Re: Subaru Impreza WRX 2003
Paistab, et hakkab asja saama. Tore teemat jälgida!
Prodrive Pff7 on üks paras maasikas Subaru all. Kapslite osas nende puhul vaid veidi kriitiline, originaalid peaaegu velgede hinnaga.
Just pakuti siin ka Prodrive vedrusid, võiksid kaaluda. Endal õnnestus sellised kunagi velgedega kaasa saada, kuid coilide ostuks panin need turgu.
Prodrive Pff7 on üks paras maasikas Subaru all. Kapslite osas nende puhul vaid veidi kriitiline, originaalid peaaegu velgede hinnaga.
Just pakuti siin ka Prodrive vedrusid, võiksid kaaluda. Endal õnnestus sellised kunagi velgedega kaasa saada, kuid coilide ostuks panin need turgu.
Shwax Autospa, kõik autode iluhooldus teenused! KÜSI PAKKUMIST!
Impreza WRX/STi Wagon MY06
Mitteametlik ametlik Subaruklubi fotograaf
Impreza WRX/STi Wagon MY06
Mitteametlik ametlik Subaruklubi fotograaf