Tere!
Sai laupäeval soetatud endale eelnimetatud putukas. Eks mulle need pilusilmsed nelivedused putukad hullult meeldivad (on ka mõni 4wd civic shuttle) ning kuna hind sobis viskasin summa omanikule pihku ning palusin auto õhtuks asjadest tühjaks teha. Vana jäi suurte silmadega vahtima ning hõikas veel järele, et kas niisama ostadki? Mootor oli, nelik oli, mis seal muud tahta
Auto siis 1992.a. väljalase. 1,2L pritse 55kw. Nelik. Katuseluuk, kärukonks, üllatavalt vähe roostet, valuvelg.
Infot sain niipalju et küttefiltrid jms pidid umbes olema ning ei käivitu. Läksin mõned päevad hiljem auto juurde, et teised rattad alla panna. Valasin siis 5l kütust paaki, käivitasin, kuid ei miskit. Siis tundsin kütuse lõhna ning avastaisin, et ilmselt paagist tulev kütuse toru katki.
Eile õhtul sai koju toodud. Täna õhtupoolikul sai siis küttetoru ära vahetatud ning käivitus matsust. Tõin kiirelt poest uued küünlad ja proovitiirule. isegi sõitis see aparaat. Jõudsin veel juhipoolse pidurisupporti ära puhastada ning veel pisut tiksuda. Homme üritan ära teha teise poole ja tagumised pidurid.
Pealt poolt ei leia autol roostetäppigi. Koopast leiab paar täppi ning 1 tagasilla kinnituskoht on pehme ning miskise asjaga paigatud.
Praegu peamine mure saada neliku lülitus toimima.
Asi nii, et muidu oli koguaeg nelik sees, armatuuris tuled põlesid, et nelik sees. Vaatasin siis et see nupp raskelt liigub ning saasta täis. Jebaitasin siis sellega, ning lülitus välja nelik.
Enam sisse teda ei saanud. Mure siis et kuidas see lülitus toimib? Kust otsast hakata viga otsima vms?
Lugupidamisega,
Tolmuelks
Subaru Justy 1,2b 55kw 92.a. Tolmuelks
Subaru Justy 1,2b 55kw 92.a. Tolmuelks
Viimati muutis tolmuelks, R, 28 Apr 2017 20:31:37 +0300, muudetud 1 kord kokku.
Re: Subaru Justy 1,2b 55kw 92.a. Tolmuelks
Kena auto, edu teisega!
Tegin su pildi ka väiksemaks
Tegin su pildi ka väiksemaks