Subaru Legacy GTB
Subaru Legacy GTB
Tere lugeja,
Mul pole 10+ aastat olnud ühtegi riista millega lõbus oleks ja lahe kulgeda.
Alatasa juba väikse poisina, kippusin pead keerama kui müdinal poksermootor mööda läks.
See teistmoodi hääl sundis ikka pead keerama.
See suvi mõtlesin, UK's pubituuril olles ja aega veetes, et võtan sealt ühe teistmoodi riista omale.
See, et tal rool on valel poole ja suunatulekang asub ka teinepidi enam ei häiri, käiguvahetuse olen ka juba enamvähem selgeks saanud.
Kahe turbo rakendumise vahel on korralik auk kui käiku valesti lapata.
Muidu on risu aus, mõned puudujäägid on salongis : pagasiruloo, katkine kesk konsooli laegas, käsipiduri kumm, tüübel siit sealt, kauseluugi kate on elab tagasi kinni tirides oma elu, makk on ilma asjata sees - sest see mootor laulab paremini kui Pille Tulev ja Kivisaar seda paremal peol teha suudaks.
98a väljalase ja Jaapani import tõld, kere on vägagi korralik ja swappima pole plaanis hakata LHD'ks. Möödasõidud saab ilusti tehtud, kui kaks vilet koos puhuma hakkavad seal 100+ siis kipub selline poliitiku naeratus lõustale mananduma
Laps on ka mures pidevalt, et kas see mootor on katki. Peres on Mazda ka ja see ju kohiseb ainult, ise mehaanik ei ole aga 7a autoromutööstuses on oma jälje jätnud Replica dna'sse ilmselt.
Ilus vihmaveetoru taga ka, ARK saadaks mu ilmselt kuu teisele poolele arvele võtma seda. UK ülevaatus on ilusti pikalt kehtiv ja kindlustus ka, seega sinikuued peavad muude muredega rindu pistma.
Esimene emotsioon Busaaruga pole paha. Soomest kuulsin miskeid jutte, et sellest surnud tsoonist polegi võimalik välja saada. Nagu afgaanisõda, mitmed käivad aga võitu ei saa. Soomes olla osad ühe suure turbo ja progeaju peale keeratud, siis pidi asja saama aga ma ei hakka samuraile õ tähte õpetama. Las olla see kelleks ta sündis ja hingelt on. Rihma peaks vahetama ära ja paar tuuningut tegema valguse suhtes aga overall on normaalne printer.
Inimesed vaatavad viltu küll kui välja ronin autost ja valelt poolt aga päriselt ükski koer ei ole pead keerand selle peale.
Mulle väga koerad meeldivad, nad ju inimese sõbrad.
Igatahes alguse panin kirja, kui kellelgi on mingeid 99 tuuri legacy salongi osi siis võib mulle kirjutada. Pilte võib ka saata aga palun ärge joonistage.
Katsun mingi pildi ka siia suruda jõuga aga selle õnnestumine reede õhtul on sama kui IRL valimised võidaks...
Mul pole 10+ aastat olnud ühtegi riista millega lõbus oleks ja lahe kulgeda.
Alatasa juba väikse poisina, kippusin pead keerama kui müdinal poksermootor mööda läks.
See teistmoodi hääl sundis ikka pead keerama.
See suvi mõtlesin, UK's pubituuril olles ja aega veetes, et võtan sealt ühe teistmoodi riista omale.
See, et tal rool on valel poole ja suunatulekang asub ka teinepidi enam ei häiri, käiguvahetuse olen ka juba enamvähem selgeks saanud.
Kahe turbo rakendumise vahel on korralik auk kui käiku valesti lapata.
Muidu on risu aus, mõned puudujäägid on salongis : pagasiruloo, katkine kesk konsooli laegas, käsipiduri kumm, tüübel siit sealt, kauseluugi kate on elab tagasi kinni tirides oma elu, makk on ilma asjata sees - sest see mootor laulab paremini kui Pille Tulev ja Kivisaar seda paremal peol teha suudaks.
98a väljalase ja Jaapani import tõld, kere on vägagi korralik ja swappima pole plaanis hakata LHD'ks. Möödasõidud saab ilusti tehtud, kui kaks vilet koos puhuma hakkavad seal 100+ siis kipub selline poliitiku naeratus lõustale mananduma
Laps on ka mures pidevalt, et kas see mootor on katki. Peres on Mazda ka ja see ju kohiseb ainult, ise mehaanik ei ole aga 7a autoromutööstuses on oma jälje jätnud Replica dna'sse ilmselt.
Ilus vihmaveetoru taga ka, ARK saadaks mu ilmselt kuu teisele poolele arvele võtma seda. UK ülevaatus on ilusti pikalt kehtiv ja kindlustus ka, seega sinikuued peavad muude muredega rindu pistma.
Esimene emotsioon Busaaruga pole paha. Soomest kuulsin miskeid jutte, et sellest surnud tsoonist polegi võimalik välja saada. Nagu afgaanisõda, mitmed käivad aga võitu ei saa. Soomes olla osad ühe suure turbo ja progeaju peale keeratud, siis pidi asja saama aga ma ei hakka samuraile õ tähte õpetama. Las olla see kelleks ta sündis ja hingelt on. Rihma peaks vahetama ära ja paar tuuningut tegema valguse suhtes aga overall on normaalne printer.
Inimesed vaatavad viltu küll kui välja ronin autost ja valelt poolt aga päriselt ükski koer ei ole pead keerand selle peale.
Mulle väga koerad meeldivad, nad ju inimese sõbrad.
Igatahes alguse panin kirja, kui kellelgi on mingeid 99 tuuri legacy salongi osi siis võib mulle kirjutada. Pilte võib ka saata aga palun ärge joonistage.
Katsun mingi pildi ka siia suruda jõuga aga selle õnnestumine reede õhtul on sama kui IRL valimised võidaks...
Re: Subaru Legacy GTB
Äge, et neil pille eestisse juurde tuuakse. See pole kindlasti 98 aasta,vaid 99 ja edasi vms.
Vaata spilka päält, mis mootor sul on. EJ20R või juba EJ208.
Seda kahe turbo vahelist auku saab vähe timmida ja katita ja korralikult tehtud väljalase aitab kaasa.
Niisama kulgemiseks ongi selline üks väike turbo paras ja kui on vaja minna, siis lükkad käigu alla ja pidu võib alata
Vaata spilka päält, mis mootor sul on. EJ20R või juba EJ208.
Seda kahe turbo vahelist auku saab vähe timmida ja katita ja korralikult tehtud väljalase aitab kaasa.
Niisama kulgemiseks ongi selline üks väike turbo paras ja kui on vaja minna, siis lükkad käigu alla ja pidu võib alata
XT 4WD Turbo | Legacy GT Spec B
Re: Subaru Legacy GTB
Tere tulemast twin turbo klubisse Aja teine turbo kuumaks, siis läheb lagg tunduvalt väiksemaks. Mul vaakumsüsteem natuke ümber tehtud, äkki kunagi satud lõunasse, saab vahet proovida.
(Subaru Legacy Outback EJ25)
(Subaru Legacy`92 EJ22)
Subaru Legacy`92 EJ20R 206 kw
(Subaru Legacy`92 EJ22)
Subaru Legacy`92 EJ20R 206 kw
Re: Subaru Legacy GTB
See tuplaturbo ärkab seal 120-140+ ilusaks järsuks teemaks.
Meil väga neid kohti pole kus nii prõmmida aga see selleks.
Eks näis kas aeg annab suurema rõhu, ilmselt annab
Kuramuse sittumis tv on see vaakumvoolikute pundar seal, need on ilusti vahetatud ja neid on seal mingi 14m.
Tegin alguses korra kapoti lahti ja küsisin töökaaslaselt, et paneme selle ka järsumäevirveks , ta pani konepelli kinni ja läks sõnagi lausumata ära:P
Eks saab lõunasse ka suundutud, kui mitte ennem siis Veebruaris kindlasti. Siis pean ajutiselt lätti kolima, kuna Oü ARK hakkab mulle raudselt registreerimisel homosuhet pakkuma.
Tahaks olla ikka hetekas, kasvõi Läti aadressiga...
Busaaru
Meil väga neid kohti pole kus nii prõmmida aga see selleks.
Eks näis kas aeg annab suurema rõhu, ilmselt annab
Kuramuse sittumis tv on see vaakumvoolikute pundar seal, need on ilusti vahetatud ja neid on seal mingi 14m.
Tegin alguses korra kapoti lahti ja küsisin töökaaslaselt, et paneme selle ka järsumäevirveks , ta pani konepelli kinni ja läks sõnagi lausumata ära:P
Eks saab lõunasse ka suundutud, kui mitte ennem siis Veebruaris kindlasti. Siis pean ajutiselt lätti kolima, kuna Oü ARK hakkab mulle raudselt registreerimisel homosuhet pakkuma.
Tahaks olla ikka hetekas, kasvõi Läti aadressiga...
Busaaru
Re: Subaru Legacy GTB
fakk jee seeon nummi loodetavasti tuksub ka meie pere busaru kapoti all varsti samamootor
Varuosad ja pisemad remonttööd 58344541 või toigiputka@gmail.com
Re: Subaru Legacy GTB
Tahad parempoolse rooliga Lätis arvele saada? Või on plaan rool vasakule tõsta ja sellepärast Lätis arvele?arelaur kirjutas: Eks saab lõunasse ka suundutud, kui mitte ennem siis Veebruaris kindlasti. Siis pean ajutiselt lätti kolima, kuna Oü ARK hakkab mulle raudselt registreerimisel homosuhet pakkuma.
Tahaks olla ikka hetekas, kasvõi Läti aadressiga...
http://www.rallipood.ee
https://www.inspiro.ee - Kodulehed ja veebipoed
https://www.lisatuled.ee - Lai valik lisatulesid
https://www.inspiro.ee - Kodulehed ja veebipoed
https://www.lisatuled.ee - Lai valik lisatulesid
Re: Subaru Legacy GTB
Tere,
Rooli kuhugi tõsta ei taha. Olen tööasjus pidanud RHD'ga päris palju sõitma.
Kuna ta on 99a pill siis esitulede pelk vahetus, mind Oü ARK's valgeks meheks veel ei tee.
Oleks ta 97a siis oleks asi roosilisem. Vaja tüübikinnitusi jms.
Lätis isegi RHD'na kordades lihtsam arvele saada kui siin.
Probleem selles, et ERGO kindlustus andis mulle vin-koodi peale tootmisaastaks 97
Tehnilises on alati ju esmane registreerimine. Tootmisaasta ja esmane registreerimine on kaks eri mõistet.
Saatsin ka Mariine autosse meili kus oli keretähisest pilt, sooviga teada saada mis ta tegelikult on, VIN dekooderit pole veel Busaarule leidnud netist.
Ja ma kuuld, et need lühikesed vin koodid ja asjad, pidid Subaru töötajad muutuma automaatselt Baihofi töötajateks, sama väledalt pidid eest ära jooksma hakkama...
Mägime kulli sina oled
ÄLL
Rooli kuhugi tõsta ei taha. Olen tööasjus pidanud RHD'ga päris palju sõitma.
Kuna ta on 99a pill siis esitulede pelk vahetus, mind Oü ARK's valgeks meheks veel ei tee.
Oleks ta 97a siis oleks asi roosilisem. Vaja tüübikinnitusi jms.
Lätis isegi RHD'na kordades lihtsam arvele saada kui siin.
Probleem selles, et ERGO kindlustus andis mulle vin-koodi peale tootmisaastaks 97
Tehnilises on alati ju esmane registreerimine. Tootmisaasta ja esmane registreerimine on kaks eri mõistet.
Saatsin ka Mariine autosse meili kus oli keretähisest pilt, sooviga teada saada mis ta tegelikult on, VIN dekooderit pole veel Busaarule leidnud netist.
Ja ma kuuld, et need lühikesed vin koodid ja asjad, pidid Subaru töötajad muutuma automaatselt Baihofi töötajateks, sama väledalt pidid eest ära jooksma hakkama...
Mägime kulli sina oled
ÄLL
Re: Subaru Legacy GTB
Tartu Mariines on kodanik Aaro, kes ei hakka kuhugi jooksma lühikese vini pääle Lihtsalt vaja on pädevate inimeste juures käia juppe nurumas.
XT 4WD Turbo | Legacy GT Spec B
Re: Subaru Legacy GTB
"...ei hakka samuraile õ tähte õpetama" Elevant ei ole sul just sulepea peale astunud
Re: Subaru Legacy GTB
Täna siis otsustasin kõige magusama võtuajaajal, kes peab kalu silmas siis pidagu, vaadata Samuraile kimono alla.
Suusakepid mis ratasteni jõu viivad, olid kenasti minimaalsete lõtkudega- mis kõige olulisem kummid terved ja rasedust ei kart. Õlilekkeid ei tuvastanud
Seeliku pitsiriba oli alt täiesti ilma tüübliteta, ma ei tea kuidas need seal püsivad aga küljes nad on. Sai tuhlatud igasugu BMW jms. kinnitusvahendite karpi aga ei ühtegi sellist kinnitusvahendit.
Seega augud jäid tühjaks, viskasin aga maha ja palusin kõigevägevamalt veel natukene kannatust, seniks kuni õiged asjad leian.
Vihmaveetoru panin ka natukene üles stangele lähemale, siis meenutab natukene rohkem summutit, mitte äravoolutoru.
Paremaga pähe andes käis põhja all selline kilin, nagu oleks summutil mõni klamber lahti vms. Tagant ette välja loksutades avastasin ka allika.
Parempoolse puhuri juures on summutil miskine kaitseplekk, sellel oli igaks petteks mutter otsa keeramata jäänud. Leidsin kalakastist ühe sobiva mutika ja sai vaikseks.
Siis panin lambi ka põlema, vaatasin siis sinna paja alla. No joppenpuhh kus on inseneril ikka pohmell olnud. Seal mootorikatte all on juba selline Pipi maja pööning aga see mis mootori all toimub nende katalüsaatoritega. Läksin istusin nukataha oma taburetiga, peenemad sõnad jaapani keeles ja tagasi, õnneks on kõik originaal aga pohmell on ikka vägev olnud.
Nad tegid ilmselt selle valmis ja siis läksid jõid edasi, said kinga ning tegid Fiat Multipla.
Keegi on ostnud neid karbi tüübleid ja salongi omi Subarubrändiesindusest.ee ka või jah, on nad seal miskise käistööõlle hinnaga tk. või saab läti purgihinnaga ?
Äll
Re: Subaru Legacy GTB
Tüüblid on kõige lihtsamad võtta originaalid. Teisi võidki proovima jääda. Lisaks originaalid on väga vastupidavad kah. Otsi opposedforces saidilt varuosakood ja telli partsouq.com lehelt. Hinnavahe esindusega on kosmiline (võid ka pakkumist küsida subaru24.eu)
07/XT->08/2.0D->07/XT->05/H6 mt->06/OBK 2.5->04FSTI->04XT->2010/OBK3.6L+08/STI
Re: Subaru Legacy GTB
Wow, selle partsouq.com hinnad on küll head, palju umbes juurde läheb, et neid siia saada?Tubaru kirjutas:Tüüblid on kõige lihtsamad võtta originaalid. Teisi võidki proovima jääda. Lisaks originaalid on väga vastupidavad kah. Otsi opposedforces saidilt varuosakood ja telli partsouq.com lehelt. Hinnavahe esindusega on kosmiline (võid ka pakkumist küsida subaru24.eu)
Re: Subaru Legacy GTB
Saatekulud on väga mõistlikud. Tee konto ära sinna ja loobi asjad ostukorvi, annab ka kohe postituskulud ette.
Kuna "pood" asub väljaspool EUd, siis rakendub ka tollimaks, kui summa (jupid+transa) ületab 22 eur. Küll aga saad seal invoice muuta endale sobivaks
Kuna "pood" asub väljaspool EUd, siis rakendub ka tollimaks, kui summa (jupid+transa) ületab 22 eur. Küll aga saad seal invoice muuta endale sobivaks
07/XT->08/2.0D->07/XT->05/H6 mt->06/OBK 2.5->04FSTI->04XT->2010/OBK3.6L+08/STI
- airfrance1
- Guru
- Postitusi: 671
- Liitunud: K, 10 Nov 2010 21:21:21 +0300
- Kontakt:
Re: Subaru Legacy GTB
Keilas sind paar korda märganud, kena wagon!
Shwax Autospa, kõik autode iluhooldus teenused! KÜSI PAKKUMIST!
Impreza WRX/STi Wagon MY06
Mitteametlik ametlik Subaruklubi fotograaf
Impreza WRX/STi Wagon MY06
Mitteametlik ametlik Subaruklubi fotograaf
Re: Subaru Legacy GTB
Kui sa oled endine sigullimees,siis ikka ehmatab ära jah. Vaata kaine peaga paar korda uuesti,siis polegi enam asi nii hull. Tegelikult on kõik loogiline.arelaur kirjutas: Siis panin lambi ka põlema, vaatasin siis sinna paja alla. No joppenpuhh kus on inseneril ikka pohmell olnud. Seal mootorikatte all on juba selline Pipi maja pööning aga see mis mootori all toimub nende katalüsaatoritega. Läksin istusin nukataha oma taburetiga, peenemad sõnad jaapani keeles ja tagasi, õnneks on kõik originaal aga pohmell on ikka vägev olnud.
Äll
XT 4WD Turbo | Legacy GT Spec B