Subaru Legacy 2.5 121kW 2005
Postitatud: R, 15 Dets 2017 02:10:56 +0300
Terve
Eelmine auto oli Passat, diisel kes siis veel ja järgmiseks tahtsin miskit muud. Vähe kiiremat, võimsamat kui ka suurema läbivusega.
Peaaegu oleks valituks osutunud Forester 2006 aga kuna ülevaatuspunktis kontrollis olles tuli põhja alt välja korralik rooste ja auk mis peitis end karbis siis oli kindel EI!
Mis seal ikka...
Uus suund ja järgmine tuul viis mind aasta noorema Legacy juurde. Kõrgust küll vähem kui tahaks aga Dr. Google näitab, et kui vaja siis saab ka kõrgemad rehvid alla panna, natuke kliirensi juurde soovi korral, seega pole väga suur kaotus.
Ehk siis jällegi ülevaatus oma silmaga, ülevaatus punkt jällegi lõpp kontrolliks ja auto osutuks valituks! Omanikuga käed löödud, paberimajandus aetud ja saigi ta koju ära toodud. Ls hetkel siis näitab 368 tuhat millegiga peale.
Teel koju sai koos elukaaslasega käidud ja testitud ka aeglusti ära, kuidas siis muidu sest puhtalt asfalti ta mul mõõtma ei hakka. Aegajalt ka ikka tee kõrvale maha ja nagu proov näitas siis vesise sügisel niidetud viljapõllul ringi põristades tava nelikuga vedas hästi ning edasi proovisin õnne aeglustiga ja tulemus oli minu jaoks ootustes suurem. Seisma jäädes vesise pinna/lombi sees ning aeglusti sisse pannes, kohalt liikuma hakatas kaevas end sisse, kuid tiba gaasi ja korralik vedu ei olnud probleemiks pääseda tagasi asfalti peale.
Võib vist öelda, et sai õige ost tehtud... aga eks aeg näitab
Kuna mootor suurem ja autot surub edasi tagumine sild siis küti kulu suurem. Hetkel linnas läbitud ca 120 km siis keskmine 13l/km mis on minu jaoks väga ok, kuna autot omanud ca 3 päeva ja alles avastan 2.5 mootori võlusid peale 3 pööret ja ülesse!
Kindlasti saan kütikulu ka vähem aga hetkel õpi periood.
Mis veel....?
Auto juures suureks plussiks õige ls. Eestist ostetud ja olnud ühe pere käes alates ostu hetkest, ajalugu kontrollitav. Täna sai see tehtud ja korralik posu pabereid sai Mariinest tagasi toodud hoolduse kohta. (Y)
Räägiks sellest, et mis tal on.
Teen põhimõtteliselt auto24 müügikuulutusest koopia, ei hakka eraldi kirjutama.
VARUSTUS
TURVA- JA OHUTUSVARUSTUS
Roolivõimendi
Kesklukustus (puldiga)
ABS pidurid
Turvapadi
Signalisatsioon (mahuanduriga)
Immobilisaator
Lisapidurituli
MUGAVUSVARUSTUS
Kliimaautomaatik
Elektrilised akende tõstukid
Püsikiiruse hoidja
Toonitud klaasid
Peeglid päikesesirmides
SISUSTUS
Tekstiilpolster
Istmesoojendused
Tagaistme seljatugi allaklapitav
Nahkkattega rool
Reguleeritav roolisammas (kõrgus)
Nahkkattega käigukanginupp
Nahkkattega käsipidurikang
Käetugi ees (laekaga)
Käetugi taga
Iluliistud salongis
Jalamatid (kummist)
AUDIO, VIDEO, KOMMUNIKATSIOON
Alpine stereo (CD, MP3)
Helivõimendi
Alpine type R kõlarid kõlarid
Subwoofer
Ekraan (ees)
REHVID JA VELJED
Icecontact talverehvid (naastrehvid)
Valuveljed (16)
TULED
Udutuled (eesmised, tagumine)
MUU VARUSTUS
Välistemperatuuri näidik
Elektrilise soojendusega esiklaas
Tagaklaasi soojendus
Pagasikate
Teisaldatav subaru originaal konks
Katuseraamid
Miinused siis nagu ikka:
Kojameeste hoovastik loksub. Olen aru saanud, et mootor või siis hoovastikus mingid puksid läbi. Tegelen ja sebin juppe lammarist. Esindus pakkus ca 400 raha hinnaks, NOPE not today!
Juhi uks jookseb vabalt tagasi ja ei ole n.ö nõkse sees.
Juhi istmesoojendus ei tööta. Kaitsmed üle käidud nii salongis kui ka kapoti alla. Kahtlustan kas ühenduspesa või süsteemi istme sees.
Näidik dashboardis paneb segast. Uuritud ja tüüpviga. Tegelen juba sellega!
Tagurdustuli ei lähe põlema. Proovisin pirni vahetada, ei aidanud. Järelikult kas lüliti või mingi juhtme jama, katki kusagilt ehk...
Ukse ülemine tihend laseb kõrvalistuja juurest vett läbi, tahab ilmselt uut saada. Kuna raami pole ja ainult klaas siis täiesti arusaadav. Lisaks tuli lahti tagumise parema ukse ülemine tihend.
Akna klaaside tihendid ukse küljes vajavad puhastust ja värskendust. Mustus vahel ja kriibib klaasi+kõrvalistuja klaas tuleb maru uimaselt ülesse. Ilmselt ukse sees süsteem õhtal või sinna minemas.
ROOSTE!!!!! Siin pole väga midagi, kui et kere korralik kontroll teha ja paika panna millega kiire ja millega mitte. Põhja all on täitsa olemas karpidel seespool, ilma tõstukita ei näe. Tiivad+mõnedel ustel ka midagi on. Puudust ei tule, väga hull ei tundu. Eks näis...
Plussid:
2.5 mootor bensiiniga, nagu ütlesin alles avastan kuidas töötab ja edasi liigub. Eelmine oli diisel ja ennem seda mõlemad autod bensiiniga siis tunnen end hästi petroli peal taas olles Kuigi olen aru saanud, et tegemist mootoriga mis võtab õli. Eks nad kõik võtavad aga see rohkem või vale arusaam minul?
4wd, ootan lund! Kodukandis on kohati kinni sõidetud lumejäägid võite isegi arvata mis juhtub kurvides....
Varustus+muusika süsteem. Hetkel veel õpin tundma. Ei ostnud helisüsteemi pärast aga see ainult pluss.
Välimus!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kütikulu sellise auto kohta. Kartsin hullemat.
Üldiselt, kuna autot korralikult hooldatud siis hetkel midagi väga hullu ei tundu olevat. Nagu ikka tuleb autot ostes teha hooldus ja nipet näpet remonti.
Õnneks mul endal püsivad tööriistad käes, peas olemas loogiline mõtlemine ning huvi asja vastu.
Mure tekib kohaga. Endal pole, sõbral on garaaž aga ilma tõstukita siis ainuke variant teinekord töö juures olemas tõstukivariant. Lisaks VÄGA HEA inimene, kes teeb/teab ja tunneb subaruid läbi ja lõhki ning aitab kui vaja.
Kõik see kokku pannes, peaks saama joonele.... aeg näitab.
Hetkel olukord kus mina olen autoga rahul, naine rahul! ( muidu oleks pizdetš! ) ja laps kes fännab seda rohkem kui Passatit. Seega everybody happy!
Esimene hooldus/remont: 369000 km
Õli Valvoline 5w-30 täissünt tehase speci`de järgi + filter
Mootori+salongi+küttefilter
Küünlad 4 tk
Kasti+tagasilla õli
Jahutus+pidurivedelik, ilmselt paneb juurde ka termostaadi.
Stabika+õõtsapuksid
Eelmine auto oli Passat, diisel kes siis veel ja järgmiseks tahtsin miskit muud. Vähe kiiremat, võimsamat kui ka suurema läbivusega.
Peaaegu oleks valituks osutunud Forester 2006 aga kuna ülevaatuspunktis kontrollis olles tuli põhja alt välja korralik rooste ja auk mis peitis end karbis siis oli kindel EI!
Mis seal ikka...
Uus suund ja järgmine tuul viis mind aasta noorema Legacy juurde. Kõrgust küll vähem kui tahaks aga Dr. Google näitab, et kui vaja siis saab ka kõrgemad rehvid alla panna, natuke kliirensi juurde soovi korral, seega pole väga suur kaotus.
Ehk siis jällegi ülevaatus oma silmaga, ülevaatus punkt jällegi lõpp kontrolliks ja auto osutuks valituks! Omanikuga käed löödud, paberimajandus aetud ja saigi ta koju ära toodud. Ls hetkel siis näitab 368 tuhat millegiga peale.
Teel koju sai koos elukaaslasega käidud ja testitud ka aeglusti ära, kuidas siis muidu sest puhtalt asfalti ta mul mõõtma ei hakka. Aegajalt ka ikka tee kõrvale maha ja nagu proov näitas siis vesise sügisel niidetud viljapõllul ringi põristades tava nelikuga vedas hästi ning edasi proovisin õnne aeglustiga ja tulemus oli minu jaoks ootustes suurem. Seisma jäädes vesise pinna/lombi sees ning aeglusti sisse pannes, kohalt liikuma hakatas kaevas end sisse, kuid tiba gaasi ja korralik vedu ei olnud probleemiks pääseda tagasi asfalti peale.
Võib vist öelda, et sai õige ost tehtud... aga eks aeg näitab
Kuna mootor suurem ja autot surub edasi tagumine sild siis küti kulu suurem. Hetkel linnas läbitud ca 120 km siis keskmine 13l/km mis on minu jaoks väga ok, kuna autot omanud ca 3 päeva ja alles avastan 2.5 mootori võlusid peale 3 pööret ja ülesse!
Kindlasti saan kütikulu ka vähem aga hetkel õpi periood.
Mis veel....?
Auto juures suureks plussiks õige ls. Eestist ostetud ja olnud ühe pere käes alates ostu hetkest, ajalugu kontrollitav. Täna sai see tehtud ja korralik posu pabereid sai Mariinest tagasi toodud hoolduse kohta. (Y)
Räägiks sellest, et mis tal on.
Teen põhimõtteliselt auto24 müügikuulutusest koopia, ei hakka eraldi kirjutama.
VARUSTUS
TURVA- JA OHUTUSVARUSTUS
Roolivõimendi
Kesklukustus (puldiga)
ABS pidurid
Turvapadi
Signalisatsioon (mahuanduriga)
Immobilisaator
Lisapidurituli
MUGAVUSVARUSTUS
Kliimaautomaatik
Elektrilised akende tõstukid
Püsikiiruse hoidja
Toonitud klaasid
Peeglid päikesesirmides
SISUSTUS
Tekstiilpolster
Istmesoojendused
Tagaistme seljatugi allaklapitav
Nahkkattega rool
Reguleeritav roolisammas (kõrgus)
Nahkkattega käigukanginupp
Nahkkattega käsipidurikang
Käetugi ees (laekaga)
Käetugi taga
Iluliistud salongis
Jalamatid (kummist)
AUDIO, VIDEO, KOMMUNIKATSIOON
Alpine stereo (CD, MP3)
Helivõimendi
Alpine type R kõlarid kõlarid
Subwoofer
Ekraan (ees)
REHVID JA VELJED
Icecontact talverehvid (naastrehvid)
Valuveljed (16)
TULED
Udutuled (eesmised, tagumine)
MUU VARUSTUS
Välistemperatuuri näidik
Elektrilise soojendusega esiklaas
Tagaklaasi soojendus
Pagasikate
Teisaldatav subaru originaal konks
Katuseraamid
Miinused siis nagu ikka:
Kojameeste hoovastik loksub. Olen aru saanud, et mootor või siis hoovastikus mingid puksid läbi. Tegelen ja sebin juppe lammarist. Esindus pakkus ca 400 raha hinnaks, NOPE not today!
Juhi uks jookseb vabalt tagasi ja ei ole n.ö nõkse sees.
Juhi istmesoojendus ei tööta. Kaitsmed üle käidud nii salongis kui ka kapoti alla. Kahtlustan kas ühenduspesa või süsteemi istme sees.
Näidik dashboardis paneb segast. Uuritud ja tüüpviga. Tegelen juba sellega!
Tagurdustuli ei lähe põlema. Proovisin pirni vahetada, ei aidanud. Järelikult kas lüliti või mingi juhtme jama, katki kusagilt ehk...
Ukse ülemine tihend laseb kõrvalistuja juurest vett läbi, tahab ilmselt uut saada. Kuna raami pole ja ainult klaas siis täiesti arusaadav. Lisaks tuli lahti tagumise parema ukse ülemine tihend.
Akna klaaside tihendid ukse küljes vajavad puhastust ja värskendust. Mustus vahel ja kriibib klaasi+kõrvalistuja klaas tuleb maru uimaselt ülesse. Ilmselt ukse sees süsteem õhtal või sinna minemas.
ROOSTE!!!!! Siin pole väga midagi, kui et kere korralik kontroll teha ja paika panna millega kiire ja millega mitte. Põhja all on täitsa olemas karpidel seespool, ilma tõstukita ei näe. Tiivad+mõnedel ustel ka midagi on. Puudust ei tule, väga hull ei tundu. Eks näis...
Plussid:
2.5 mootor bensiiniga, nagu ütlesin alles avastan kuidas töötab ja edasi liigub. Eelmine oli diisel ja ennem seda mõlemad autod bensiiniga siis tunnen end hästi petroli peal taas olles Kuigi olen aru saanud, et tegemist mootoriga mis võtab õli. Eks nad kõik võtavad aga see rohkem või vale arusaam minul?
4wd, ootan lund! Kodukandis on kohati kinni sõidetud lumejäägid võite isegi arvata mis juhtub kurvides....
Varustus+muusika süsteem. Hetkel veel õpin tundma. Ei ostnud helisüsteemi pärast aga see ainult pluss.
Välimus!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kütikulu sellise auto kohta. Kartsin hullemat.
Üldiselt, kuna autot korralikult hooldatud siis hetkel midagi väga hullu ei tundu olevat. Nagu ikka tuleb autot ostes teha hooldus ja nipet näpet remonti.
Õnneks mul endal püsivad tööriistad käes, peas olemas loogiline mõtlemine ning huvi asja vastu.
Mure tekib kohaga. Endal pole, sõbral on garaaž aga ilma tõstukita siis ainuke variant teinekord töö juures olemas tõstukivariant. Lisaks VÄGA HEA inimene, kes teeb/teab ja tunneb subaruid läbi ja lõhki ning aitab kui vaja.
Kõik see kokku pannes, peaks saama joonele.... aeg näitab.
Hetkel olukord kus mina olen autoga rahul, naine rahul! ( muidu oleks pizdetš! ) ja laps kes fännab seda rohkem kui Passatit. Seega everybody happy!
Esimene hooldus/remont: 369000 km
Õli Valvoline 5w-30 täissünt tehase speci`de järgi + filter
Mootori+salongi+küttefilter
Küünlad 4 tk
Kasti+tagasilla õli
Jahutus+pidurivedelik, ilmselt paneb juurde ka termostaadi.
Stabika+õõtsapuksid