Subary Legacy GT-B
Re: Subary Legacy GT-B
Julgen ka Tõnist soovitada. Mees teab, mis teeb. Kuulab täpselt mida sina soovid, et kuidas auto peaks sõitma ja millised on ootused. Samas teeb mees huviga seda seadistamist ja mitte ainult raha pärast (vähemalt mulle jäi küll selline mulje)
07/XT->08/2.0D->07/XT->05/H6 mt->06/OBK 2.5->04FSTI->04XT->2010/OBK3.6L+08/STI
Re: Subary Legacy GT-B
kah 2 kätt Es racingu poolt
Varuosad ja pisemad remonttööd 58344541 või toigiputka@gmail.com
Re: Subary Legacy GT-B
Mõlemad variandid tunduvad ahvatlevad.
Täna saatsin aju ECULABi. Nüüd peab 2 nädalat ootama - ongi piisav aeg järgmised plaanid paika panna.
Vahepeal tegelesin sisuga. Lagi ja piilarid on keatud musta riidega(miskine alcantra aseaine). Millegi pärast meeldib mulle hele lahendus rohkem. Plaan on teha nii, et kõik mis on akendest all pool on must ja ülevalt hele. Kui valmis saab panen pildid ka.
Kui kellegil on huvi siis must lagi ja piilarid jäävad üle.
Kristo
Täna saatsin aju ECULABi. Nüüd peab 2 nädalat ootama - ongi piisav aeg järgmised plaanid paika panna.
Vahepeal tegelesin sisuga. Lagi ja piilarid on keatud musta riidega(miskine alcantra aseaine). Millegi pärast meeldib mulle hele lahendus rohkem. Plaan on teha nii, et kõik mis on akendest all pool on must ja ülevalt hele. Kui valmis saab panen pildid ka.
Kui kellegil on huvi siis must lagi ja piilarid jäävad üle.
Kristo
Re: Subary Legacy GT-B
Päike paistab ja ilm on ilus, oli plaan GTB originaal veljed lasta ära taastada. Kahjuks midagi välja ei tulnud, kuna 3el veljel on kodarates mõrad sees.
Jaa valikuks osutusid Japan Racing JR32 18 tollised.
https://onlinerehvid.ee/toode/japan-rac ... 4-10-35et/
Kristo
Jaa valikuks osutusid Japan Racing JR32 18 tollised.
https://onlinerehvid.ee/toode/japan-rac ... 4-10-35et/
Kristo
Re: Subary Legacy GT-B
Nädalavahetus möödus tõiselt:
Põhimõttelistelt tuli terve juhtmestik maha. Osad juhtmed olid valesti veetud ja korrektselt isoleerimata. Ühesõnaga, see kes seda juhtmestiku tegi ei tohiks väga autode poole vaadata.
Korda sai jahutusventikate töö(eelnevalt töötasid koguaeg), kesklukk( pult on veel vaja selgeks õpetada) ja veel igast pisi asju. Tähtis on see, et juhmestik on nüüd nii nagu peab.
Korda ei jõudnud teha: Peegli ja esiklaasi soojendus ning tagumine udutuli.
Esimese katuseluugi siinid ja hele lagi koos valgustatud päikesesirmidega ka paigaldatud.
Kust saaks plastikust tiivakaari? Otsin midagi sellist: https://www.ebay.com/itm/Subaru-Foreste ... e%3ASubaru
Kristo
Põhimõttelistelt tuli terve juhtmestik maha. Osad juhtmed olid valesti veetud ja korrektselt isoleerimata. Ühesõnaga, see kes seda juhtmestiku tegi ei tohiks väga autode poole vaadata.
Korda sai jahutusventikate töö(eelnevalt töötasid koguaeg), kesklukk( pult on veel vaja selgeks õpetada) ja veel igast pisi asju. Tähtis on see, et juhmestik on nüüd nii nagu peab.
Korda ei jõudnud teha: Peegli ja esiklaasi soojendus ning tagumine udutuli.
Esimese katuseluugi siinid ja hele lagi koos valgustatud päikesesirmidega ka paigaldatud.
Kust saaks plastikust tiivakaari? Otsin midagi sellist: https://www.ebay.com/itm/Subaru-Foreste ... e%3ASubaru
Kristo
Re: Subary Legacy GT-B
tiivaääred on mõistlik ilmselt lasta teha fibrewolfis, või tellida ebayst.
Varuosad ja pisemad remonttööd 58344541 või toigiputka@gmail.com
Re: Subary Legacy GT-B
Pole pikalt kirjutanud aga toimunud on palju.
Hele lagi, valgustusega päikesesirmid on paigaldatud jakatuseluugi siinid remonditud.
Ühel järsemal pidurdusel oli tunda kuidas pidurdustugevus järjest kehvemaks läheb. Äkkpidurdust tehes oli tunne, et ei jäägi seisma. Tava pidurdusel oli kõik nagu normaalne.
Eeldasin, et viga on kinnijäänud supportites jne - seega vahetasin esimesed supportid uute vastu. 4x Boch ketast ja Feredo klotsid. Lisaks paigaldasin ka HEL armeeritud pidurivoolikud. Õhutamisel selgus ka tegelik põhjus - kuna orginaal kahekambriline võimendi ei mahu (tänu turbole) oli selle asemel paigaldatud olematu suurusega Mitsubishi vaakumvõimendi. Kahjuks oli see aga paigaldatud eluohtlikult valesti, kinnituspoldid olid liiga lühikesed ja neid oli pikendatud punktimise abil. Kuna punktimine ei olnud kõige tugevam lahendus siis 4jast kolm kinnitust olid järgi andnud ja tugevamal pedaali vajutusel liikus kogu krempel eest ära. Õnneks ma ei tea kes sellise lollusega hakkama sai aga järjekordselt on olemas inimene kes ei tohiks remondiga tegeleda. Hetkel veel auto ei liigu kuna ootan turbotihendit.
Pilt insener-tehnilisest lahendusest:
Lahendus: kasutusel oli kahte erinevat vaakumvõimendit. Kahekambriline, mille võimsus on 1000PSI ja ühekambriline võimsusega 950PSI. Õnneks on võimsuste erinevus väike ja ühekambriline võimendi on juba paigaldatud.
Lätist sain mõned varuosad. Peaks ütlema, et seal on hinnad väga mõistlikud. GTB udukad, esivõre ja võimendi kokku 50EUR. Eestis taheti ainult võimendi eest 50EUR.
Velje ja tiivakaare katsetus:
Väga heas korras JDM võre Udukatele on veel vaja võred leida:
Hele lagi, valgustusega päikesesirmid on paigaldatud jakatuseluugi siinid remonditud.
Ühel järsemal pidurdusel oli tunda kuidas pidurdustugevus järjest kehvemaks läheb. Äkkpidurdust tehes oli tunne, et ei jäägi seisma. Tava pidurdusel oli kõik nagu normaalne.
Eeldasin, et viga on kinnijäänud supportites jne - seega vahetasin esimesed supportid uute vastu. 4x Boch ketast ja Feredo klotsid. Lisaks paigaldasin ka HEL armeeritud pidurivoolikud. Õhutamisel selgus ka tegelik põhjus - kuna orginaal kahekambriline võimendi ei mahu (tänu turbole) oli selle asemel paigaldatud olematu suurusega Mitsubishi vaakumvõimendi. Kahjuks oli see aga paigaldatud eluohtlikult valesti, kinnituspoldid olid liiga lühikesed ja neid oli pikendatud punktimise abil. Kuna punktimine ei olnud kõige tugevam lahendus siis 4jast kolm kinnitust olid järgi andnud ja tugevamal pedaali vajutusel liikus kogu krempel eest ära. Õnneks ma ei tea kes sellise lollusega hakkama sai aga järjekordselt on olemas inimene kes ei tohiks remondiga tegeleda. Hetkel veel auto ei liigu kuna ootan turbotihendit.
Pilt insener-tehnilisest lahendusest:
Lahendus: kasutusel oli kahte erinevat vaakumvõimendit. Kahekambriline, mille võimsus on 1000PSI ja ühekambriline võimsusega 950PSI. Õnneks on võimsuste erinevus väike ja ühekambriline võimendi on juba paigaldatud.
Lätist sain mõned varuosad. Peaks ütlema, et seal on hinnad väga mõistlikud. GTB udukad, esivõre ja võimendi kokku 50EUR. Eestis taheti ainult võimendi eest 50EUR.
Velje ja tiivakaare katsetus:
Väga heas korras JDM võre Udukatele on veel vaja võred leida:
Re: Subary Legacy GT-B
oot, poldid ei ulatunud läbi tulemüüri ja mignivend mõtles,et punktib kinni selle tulemüüri külge? mida perset?
Varuosad ja pisemad remonttööd 58344541 või toigiputka@gmail.com
Re: Subary Legacy GT-B
Loe selle teema #2 postitust ja sellega ongi kõik öeldud.Toivoku kirjutas:oot, poldid ei ulatunud läbi tulemüüri ja mignivend mõtles,et punktib kinni selle tulemüüri külge? mida perset?
XT 4WD Turbo | Legacy GT Spec B
Re: Subary Legacy GT-B
Oleks siis vähemalt tulemüüri külge keevitatud aga ei. Olemasolevaid polte oli nn punktides pikendatud ja kinnitamiseks oli kasutatud mutreid. Peale vaadates ei olnud midagi kahtlast, kuni pingutama hakkasin. 4jast kolm käsid lihtsalt ringi. Seda ma õelda ei oska, kas sellega sai hakkama 3 postituses nimetatud firma või keegi teine. Kahju on, et sellise tasemega spetsialiste ikka veel eksisteerib.
Hetkel ma uusi üllatusi ei oota, kuna kõik on juba ülekäidud(veermik, pidurid, salong, elekter) Pisiasjad on veel jäänud aga need väga ei häiri.
Ma küll ei uskunud, et töömaht võib nii suur olla aga lootus sureb viimasena.
Kasutajaga Tõnis oleme jõudnud mõned korrad aju ka seadistada, mis osutus natuke keerulisemaks kui arvasime. Seadistamine on veel poole peal, pean veel widebandi panema siis saab näha kas on veel vaja midagi muuta.
Kas mõnda kogunemist ei korraldata?
Lätist sain juba udukakatted ka kätte Hinnaks oli 10EUR
Hetkel ma uusi üllatusi ei oota, kuna kõik on juba ülekäidud(veermik, pidurid, salong, elekter) Pisiasjad on veel jäänud aga need väga ei häiri.
Ma küll ei uskunud, et töömaht võib nii suur olla aga lootus sureb viimasena.
Kasutajaga Tõnis oleme jõudnud mõned korrad aju ka seadistada, mis osutus natuke keerulisemaks kui arvasime. Seadistamine on veel poole peal, pean veel widebandi panema siis saab näha kas on veel vaja midagi muuta.
Kas mõnda kogunemist ei korraldata?
Lätist sain juba udukakatted ka kätte Hinnaks oli 10EUR
Re: Subary Legacy GT-B
vabanda et reostan, ag akunagi kiideti siin foorumis seda nippon autot taevani,et maailma parim koht yldse subaru jaoks, samas isegi korra alt läinud sellega ja noh ei arva enam miskit. müstika,et mingi firma lubas omale sellist asja, see ju reaalselt ei ole mingi sumpsi kinnituse punktimine vaid pidurid, ku isee lahti murdub siis hoia piip ja prillid.raig0 kirjutas:Loe selle teema #2 postitust ja sellega ongi kõik öeldud.Toivoku kirjutas:oot, poldid ei ulatunud läbi tulemüüri ja mignivend mõtles,et punktib kinni selle tulemüüri külge? mida perset?
Varuosad ja pisemad remonttööd 58344541 või toigiputka@gmail.com
Re: Subary Legacy GT-B
Kui on miitimine siis kolmapäeviti ja neljapäeviti kell 21 Sikupillis või Sepapajas.LegacyGTB kirjutas:Oleks siis vähemalt tulemüüri külge keevitatud aga ei. Olemasolevaid polte oli nn punktides pikendatud ja kinnitamiseks oli kasutatud mutreid. Peale vaadates ei olnud midagi kahtlast, kuni pingutama hakkasin. 4jast kolm käsid lihtsalt ringi. Seda ma õelda ei oska, kas sellega sai hakkama 3 postituses nimetatud firma või keegi teine. Kahju on, et sellise tasemega spetsialiste ikka veel eksisteerib.
Hetkel ma uusi üllatusi ei oota, kuna kõik on juba ülekäidud(veermik, pidurid, salong, elekter) Pisiasjad on veel jäänud aga need väga ei häiri.
Ma küll ei uskunud, et töömaht võib nii suur olla aga lootus sureb viimasena.
Kasutajaga Tõnis oleme jõudnud mõned korrad aju ka seadistada, mis osutus natuke keerulisemaks kui arvasime. Seadistamine on veel poole peal, pean veel widebandi panema siis saab näha kas on veel vaja midagi muuta.
Kas mõnda kogunemist ei korraldata?
Lätist sain juba udukakatted ka kätte Hinnaks oli 10EUR
Loodetavasti soojemate ilmadega tuleb rohkem masinaid ja inimesi ka kohale.
seljakott08WRX
Re: Subary Legacy GT-B
Tere!
Vahepeal veetsin pikema puhkuse Kuubal kus sai näha nii mõndagi huvitavat, ühtegi Subarut ei kohanud aga üks mees on midagi üritanud:
Autoga vahepeal tehtud uus downpipe koos katalüsaatoriga. Tõnisega eelnevalt seadistades tekkis probleem kus aju ei suutnud enam rõhku korralikult hoida ja katalüsaatori lisamisega sai sellest veast lahti. Hetkel veel on orginaal seades.
Mis on normaalsed keretööde hinnad? Vaja on vahetada tagatiivad koos värvimisega. Hetkel olen saanud pakkumised 1000-1500EUR, mis tundub nagu natuke palju.
Vahepeal veetsin pikema puhkuse Kuubal kus sai näha nii mõndagi huvitavat, ühtegi Subarut ei kohanud aga üks mees on midagi üritanud:
Autoga vahepeal tehtud uus downpipe koos katalüsaatoriga. Tõnisega eelnevalt seadistades tekkis probleem kus aju ei suutnud enam rõhku korralikult hoida ja katalüsaatori lisamisega sai sellest veast lahti. Hetkel veel on orginaal seades.
Mis on normaalsed keretööde hinnad? Vaja on vahetada tagatiivad koos värvimisega. Hetkel olen saanud pakkumised 1000-1500EUR, mis tundub nagu natuke palju.