Subaru Legacy GX EJ22E - Kivikas

Kasutajate autode tutvustused. Võimalik liigutada postitus klubiliikmete autode alla

Moderaatorid: vaska, Axxept

Sõnum
Autor
Kivikas
Postitusi: 29
Liitunud: E, 10 Dets 2018 23:26:37 +0300

Re: Subaru Legacy GX EJ22E - Kivikas

#46 Postitus Postitas Kivikas » L, 19 Okt 2019 16:10:28 +0300

Üllatusi tuleb ikka ju ette? Igatahes, asusin sidurit vahetama täna. Tööde käigus äkki plahvatas, et krt hooratta laagrit ja vända tagumist simmerit ei tellinud. Oleks ju võinud. No igatahes vända simmer ei paista lekkivat, aga hooratta laager on omadega õhtal. Mõõdud 10mm paksus, 12mm sise- ja 32mm välisdiameeter. Iseenesest tavaline laager. Alas-kuul on nv kinni. Hoorattal on ka mõrad, aga ei paista läbivad olevat. Seega seda ei leiuta ka täna kusagilt? Oe kood 12310AA091. Sobib sinna mõne teise mudeli oma ka? a La WRX vms. Tume maa minu jaoks. Igasugune abi on teretulnud.

EDIT: laager olemas ja paigaldatudki koos uue simmeriga.
Viimati muutis Kivikas, P, 20 Okt 2019 18:38:32 +0300, muudetud 1 kord kokku.

Kivikas
Postitusi: 29
Liitunud: E, 10 Dets 2018 23:26:37 +0300

Re: Subaru Legacy GX EJ22E - Kivikas

#47 Postitus Postitas Kivikas » L, 19 Okt 2019 21:41:45 +0300

Kasutaja SiimK aitas hädast välja. Remondikohast 300km sõidu järgi on vajaminevad jupid olemas ja saab hakata kokku laduma. Tänud helistajatele ja abistajatele, kes infot jagasid.

Kivikas
Postitusi: 29
Liitunud: E, 10 Dets 2018 23:26:37 +0300

Re: Subaru Legacy GX EJ22E - Kivikas

#48 Postitus Postitas Kivikas » E, 21 Okt 2019 18:42:03 +0300

Läks see uus sidurikomplekt alla koos vana hoorattaga. Uuritud siit ja sealt, et kui läbivaid mõrasid pole, siis vast kõlbab veel. Ei täheldanud neid, puhastasime pinna ja kokku ta läks. Käimakasti tagasisaamisega oli omajagu jukerdamist, et kõik joondu saada. Mitte ei tahtnud kohe minna. Lõppeks ta ikka külge sai ja vahetas käike ka. Kui enne oli sidur mega raske, siis nüüd on nagu päris autol - kerge. Võib talvele julgemalt vastu minna. Õlivahetus ka tehtud ja nagu varem mainitud, siis koos uue MANN õlifiltriga Castroli 10w60 sisse. Õhu- ja küttefilter said ka hoopealt külge. Paganama lihtne oli vähemalt neid kõiki vahetada. Uurisin sõbraga seda plõksumise värki ka ja selle põhjus on kõige otsesemalt kaarleek piibult. Kuigi said uued BOSCH küünlajuhtmed, siis küünla peale kinnituv klemm on vasaku poole silindritel päris sügaval (no ilmselgelt kaitseb see ülelöömise vastu ju paremini) võrreldes vasaku poole silindritega. Tulemuseks (hetkel) toimiv süüde. Süütepoolijuhtmed on ka oma rüü kuhugi kaotanud, kuid sealt hetkel nagu üle ei löö. Isoleerisin seal selle juhtme küll ära, kuid parem oleks see välja vahetada. Paistis keskelt (jahuti plaadid?) pundunud olevat.

Rihmavahetuseni kahjuks ei jõudnud. Jääb järgmiseks korraks.

Kivikas
Postitusi: 29
Liitunud: E, 10 Dets 2018 23:26:37 +0300

Re: Subaru Legacy GX EJ22E - Kivikas

#49 Postitus Postitas Kivikas » E, 11 Nov 2019 09:45:30 +0300

Uued uudised. Rihmakomplekt rändas autoga kaasa - tagasi eelmise omaniku garaaži. Auto sai anomaaliatest vabaks, sest see misfire ei ole siiani tagasi tulnud. Ehk siis kokkuvõtteks. Oli hea auto, rahuldas talvise rajasõidu vajaduse väga hästi, aga maha ta eelmisele omanikule sai müüdud.
Case closed.

Arsisalve
Postitusi: 20
Liitunud: K, 31 Dets 2014 14:45:50 +0300
Asukoht: Lasila L-Virumaa

Re: Subaru Legacy GX EJ22E - Kivikas

#50 Postitus Postitas Arsisalve » L, 23 Nov 2019 14:20:10 +0300

Rihmakomplekt rändas autost riiulisse. Mingi hetk , kui muusa peale tuleb, vahetan ära .
Arsi Töökoda .
Sõiduautode hooldus, remont, keevitus ja rehvitööd .
5018973

Vasta