Subaru impreza 1.8 turbo 1996aasta
-
- Postitusi: 6
- Liitunud: N, 14 Veebr 2019 00:24:14 +0300
Subaru impreza 1.8 turbo 1996aasta
Tere kaaskannatajad.
Räägiks siis ka paar sõna enda autost.
Sai teine soetatud pea 2a tagasi plaaniga teha nn säästuprojekt, millega vaid talviti jäärada sõita.
Hakkasime siis ehitama SelfMadeSTI. Selleks sai võetud sõbral riiulis seisev BMW 2.4td turbo, endal auto lammutamisest üle jäänud omega cooler, kohalikus ehituspoes ostsime veidi pvc torusid sisselaske ehitamiseks ning rauahunnikust sai vajalikud jupid väljalaske upgradeimiseks.
Lisaks sai Hiinast tellitud manuaalne boost controller ning kütuse rõhu regulaator.
Intercooler sai paigaldatud kapoti alla nagu õigele STIle kohane, kapoti sisse sai lõigatud auk ning mootorratta tagumine kondel justkui oli valatud kapotile scoopiks.
Hetkel sõidab 0,5bar rõhuga. Selleks, et rõhku juurde kannataks keerata oleks vaja vahetada pihustid nt 2.0 voi lausa 2,5 mootori omade vastu. Samuti peaks ka softi hakkama muutma, kuid selleks vajaks progre aju mida veel soodsa hinnaga leidnud ei ole.
Laupäeval 16.02 plaanis minna EVOde ja STIdega kesk Eestis võidu kihutama jää peal(loodetavasti kiiremini kui teised) ja nendest tulemustest juba peale võistlusi.
Samuti loodan jõuda lisada ka paar pilti enne, aga kui ei jõua siis peale nädalavahetust.
Seniks pikka turboläägi ja palju alajuhitavust.
Räägiks siis ka paar sõna enda autost.
Sai teine soetatud pea 2a tagasi plaaniga teha nn säästuprojekt, millega vaid talviti jäärada sõita.
Hakkasime siis ehitama SelfMadeSTI. Selleks sai võetud sõbral riiulis seisev BMW 2.4td turbo, endal auto lammutamisest üle jäänud omega cooler, kohalikus ehituspoes ostsime veidi pvc torusid sisselaske ehitamiseks ning rauahunnikust sai vajalikud jupid väljalaske upgradeimiseks.
Lisaks sai Hiinast tellitud manuaalne boost controller ning kütuse rõhu regulaator.
Intercooler sai paigaldatud kapoti alla nagu õigele STIle kohane, kapoti sisse sai lõigatud auk ning mootorratta tagumine kondel justkui oli valatud kapotile scoopiks.
Hetkel sõidab 0,5bar rõhuga. Selleks, et rõhku juurde kannataks keerata oleks vaja vahetada pihustid nt 2.0 voi lausa 2,5 mootori omade vastu. Samuti peaks ka softi hakkama muutma, kuid selleks vajaks progre aju mida veel soodsa hinnaga leidnud ei ole.
Laupäeval 16.02 plaanis minna EVOde ja STIdega kesk Eestis võidu kihutama jää peal(loodetavasti kiiremini kui teised) ja nendest tulemustest juba peale võistlusi.
Samuti loodan jõuda lisada ka paar pilti enne, aga kui ei jõua siis peale nädalavahetust.
Seniks pikka turboläägi ja palju alajuhitavust.
Re: Subaru impreza 1.8 turbo 1996aasta
Palju õnne
-
- Postitusi: 6
- Liitunud: N, 14 Veebr 2019 00:24:14 +0300
Re: Subaru impreza 1.8 turbo 1996aasta
Siin siis üks katsetus masina seadustamisel 0,3 bar
https://youtu.be/HJXcO-5_zKY
https://youtu.be/HJXcO-5_zKY
Re: Subaru impreza 1.8 turbo 1996aasta
Hmm, sellise pilliga tahad stidel ja evodele ära teha. Kurat seda tahaks oma silmaga näha
Jõudu ja jaksu auto aretamisel.
Jõudu ja jaksu auto aretamisel.
(Subaru Legacy Outback EJ25)
(Subaru Legacy`92 EJ22)
Subaru Legacy`92 EJ20R 206 kw
(Subaru Legacy`92 EJ22)
Subaru Legacy`92 EJ20R 206 kw
-
- Postitusi: 6
- Liitunud: N, 14 Veebr 2019 00:24:14 +0300
Re: Subaru impreza 1.8 turbo 1996aasta
See ikka väga kehva video, mis ei anna väga ettekujutust masinast reaalselt.
Re: Subaru impreza 1.8 turbo 1996aasta
ei noh eks tihendist sõltub tihtipeale rohkem kui autost ju Mina näeks,et siin teemas oleks rohkem infot pilte ja juttu kui see,et panin mingi turbo kuskilt peale ja meeldib teistega võidusõita.MarkoP kirjutas:Hmm, sellise pilliga tahad stidel ja evodele ära teha. Kurat seda tahaks oma silmaga näha
Jõudu ja jaksu auto aretamisel.
Varuosad ja pisemad remonttööd 58344541 või toigiputka@gmail.com
Re: Subaru impreza 1.8 turbo 1996aasta
Mis te jonnite, mees vähemalt teeb midagi targemat, kui lohistab kaapeplaadil näppu ja topib laike...Isegi vabalthingavatega on sti'sid ja evosid narritud, pool bari boosti ja vabalthingava väga raju süütekaart hävitab küll tõenäoliselt selle mootori varsti ära, kuid jõudlust võib seal isegi olla. Teemaalgatajale: soodsat kohe külge istuvat aju sellele asjale sa ei leia, gt/wrx ajud ilmselt ohc mootoriga koostööd ei tee (1,8 vast oli ohc) jne, pead lähenema openminded nagu oma ehituses ennegi tegid stiilis isetehtud enam-vähem võibolla hästi tehtud
Ei ole sitta ilma, on sitt auto
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.