Subaru Impreza WRX STI Type UK ’06 – JoonasJJ

Kasutajate autode tutvustused. Võimalik liigutada postitus klubiliikmete autode alla

Moderaatorid: vaska, Axxept

Sõnum
Autor
Kasutaja avatar
JoonasJJ
Guru
Postitusi: 1034
Liitunud: R, 24 Aug 2012 20:04:14 +0300
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Subaru Impreza WRX STI Type UK ’06 – JoonasJJ

#61 Postitus Postitas JoonasJJ » T, 02 Nov 2021 17:43:28 +0300

Scoopy kirjutas:
L, 30 Okt 2021 21:24:13 +0300
Meenus just, et nägin sind siin Pärnus mingiaeg. Sealt Audru poolt...
Tänud-tänud.

Välimuse poolelt peaks see auto enamvähem 1:1’le tehasest tulnule olema. Minu teada on ainult ees alumine radiaatorit kattev võre teine ja STI märk on esimeselt paremalt neerult kaduma läinud.
Väljalase peaks ka olema väljalaskekolletest 1:1’le tavalise Jaapani koduturule müüdud autoga. Summuti osa on mingisugune järelturu toode, mis ilmselt peamiselt erineb selle poolest, et rohkem dB tuleb läbi võrreldes tehase väljalaskega - mõned takistused vahelt puudu ja diameeter vähe suurem.

Selle nö. „motivatsiooni“ poole pealt on peamine mure selles, et mingit head suunist pole, kuhu edasi minna. Korra olen siin kajastanud ka ühe oma hea sõbra masinat:


Tema on enda projekti matnud kordades rohkem raha, kui oli baasauto ostuhind (hetkel küsitakse samasuguse „tooriku“ eest küll juba 2x hinda). Nt. Nitron’i vedrustus, mille hinnasilt oli kuskil 6000€ ringis. Võrdluseks: ma maksin teemas kajastatava auto eest ostes 8000£.
Isegi, kui mul oleks võimalusi niiviisi ehitada, ei teeks ma seda. Kui mingisugust konkreetset eesmärki selleks ei ole, siis need kümned tuhanded €’d pole seda mõnda sekundit rajal väärt. Rääkimata sellest, kui peaks tegemist olema üldse niisama pühapäevaautoga, mis Selveri parklas teistele näitamiseks on. Baasauto mõningaste parendustega on juba laias laastus tavasõitjale piisavalt võimekas.

Investeeringuna pidamiseks on antud masin liiga „tavapärane“ minu jaoks. Mõne sooritust parendava muudatuse tegemine või visuaalse lisa külge panemine ei anna mulle seda efekti, kui annaks juba eos tehasest vähe erilisema mudeli omamine. Harju keskmisele fännile ilmselt ei ütleks see midagi, aga mulle endale imponeerib see kollektsioneeritavuse aspekt väga.

---

Eelmisest postitusest antud postituseni on teema avamiste arv kasvanud 41106 -> 41674.
Täitsa huvitav oleks näha täpsemat demograafiat foorumit lugevate inimeste kohta aastal 2021.

Kasutaja avatar
Equ
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 410
Liitunud: E, 13 Aug 2007 16:41:29 +0300
Kontakt:

Re: Subaru Impreza WRX STI Type UK ’06 – JoonasJJ

#62 Postitus Postitas Equ » T, 02 Nov 2021 21:35:19 +0300

Ega muud ei olegi, tuleb lippu kõrgel hoida :D Vaadates, mis 2-e viimase aastaga STI hinnad müügiportaalides teinud on siis odavnemise märke enam ilmselt karta pole. Rääkimata, mis EVO-d juba maksavad. Kreisi..
Läbi neliveo tähtede poole!
Subaru Impreza GT 1998 (ex)
Subaru Impreza WRX STI 2005 Petter Solberg Edition II PPP

Kasutaja avatar
JoonasJJ
Guru
Postitusi: 1034
Liitunud: R, 24 Aug 2012 20:04:14 +0300
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Subaru Impreza WRX STI Type UK ’06 – JoonasJJ

#63 Postitus Postitas JoonasJJ » N, 10 Mär 2022 00:37:23 +0300

Pole ammu midagi kirjutanud ja ega pole midagi kirjutada olnudki. Viimasest postitusest sõitsin autoga täpselt ühe korra jäärajal ja müüsin auto maha – 14.02.2022 läks antud masin Lätti.

Ei oska kohe kuskilt sisse hüpata, aga katsun siis mingi jutu kokku panna.



Ütleme, et kuigi mul on minimaalselt seda niisama nühkimise kogemust, siis selle tänavarehviga jää peal kuni 70km/h (enamus ajast 20-50km/h) libisemine mingisugust tohutut elamust ei anna. Tegevus ise-enesest kohapeal olles paeluv, igav ei ole – lapata saab korralikult ja pärast kahju ka polnud, et käidud sai, aga kokkuvõttes selline asendustegevuse tunne sellel kõigel.
Kindlasti on palju neid “sõidu- ja/või driftijumalaid”, kes viitsivad ka tänavarehviga pidevalt nühkida ning üht või teist eesmärki taga ajada, aga sellised nikerdamise rajad siis ilmselt pole päris mulle. Teiseltpoolt polnud aega tervet Eestit läbi sõita ja kõiki kohti proovida. Ütleme, et võib-olla selline analoogselt looklev, aga laiem rada oleks ehk rohkem mulle. Põhja-Rootsi/-Soome järved on kindlasti head, aga mida pole, on aeg ja raha.

Lisaks, isegi kui väga viisakalt rajal mäheleda, siis pole see kohati osaliselt jäätunud valli mõõtmine auto kosmeetilisele tervisele hea. Midagi kapitaalselt katki ei läinud, aga siit-sealt sai plastmass kannatada ja kokkuvõttes vabastav, et see kellegi järgmise mure nüüd on.

---

Auto müügist - nagu teada oli, siis Eestist mingit tõsist huvi ei tule (paar “kohustuslikku” Auto24 kirja ikka tuli). Viimati müüsin C5 RS6’te (pea 3 aastat) ja sellele eelmisele müügile tuginedes läks taas reeglipäraselt – esimene rahvusvaheline tõsisem huvi ka toitis, seekord Lätist. Nädal, kaks, kolm sai omavahel sõnumeeritud kuni ostja leidis võimaluse Eestisse tulla. Vaadata suurt midagi polnud, sest materjali autost on rohkem, kui tervislik oleks. Põhimõtteliselt oli ostja jaoks ainult kohale tulemise ja treileri peale ajamise vaev. Isiklikult oleks küll bussiga tulnud ja autoga koju sõitnud, aga eks see ole igaühe enda maitse asi.

Kui kedagi huvitab auto lõplik müügihind (kuulutus oli Auto24’s täiesti avalik), siis minuga on väga lihtne – “eriliste” autode puhul “we can meet smack dab in the middle at the asking price” ja 13 500€ eest vahetas see masin omanikku. Peale seda, kui olin lubanud auto ära müüa, hindu uurima hakates, selgus et oleks võinud rohkemgi küsida, aga kuna me siin vaese inimese Euroopa nurgas elame, siis ilmselt sain maksimumilähedase lõpphinna ilma ise ühtegi lisaliigutust tegemata. Ega kuskil Kesk-Euroopale lähemal on lõpuks eeldatavasti samamoodi, et valdav kontingent on RHD peetusega.

---

Autol sai aja jooksul ühtteist parendatud, aga jäi ka mitmeid otsi, mida oleks pidanud hakkama kokkutõmbama. Erinevate võimaluste puudumise tõttu oli selleks huvi madal ja eks see lõpuks sai määravaks. Antud müük polnud “raske südamega perereliikvia müümine”. Sai suuremate emotsioonideta järgmisele huvilisele hoidmiseks antud.

Et niisama ümmargune jutt poleks, siis vürtsitan seda lahjat suppi siin nii palju (mõneti ennast tagantjärgi soolates?) – mille kuradi päralt ta just seda autot soovis, sellest mina aru ei saa. Nö. “tavaline” (kui palju ühe STI kohta seda öelda saab) UK turu STI, mis kaugel “mint” konditsioonist.

Lisaks lubas ta selle auto hobikorras ümbereehitada vasakpoolseks, sest Lätis on RHD auto registreerimine omaette huumor.
Miks? Vastuse saate visuaalselt, kui uurite allolevat linki ja vaatate kahte järgmist pilti:
https://www.legalrhdlatvija.com/product-page/kamera

Pilt
Pilt

PUHAS HUUMOR.

Mees lubas, et teeb seda vabal ajal enda lõbuks ise (temagi elukutse ei ole autondusega seonduv), seega miks mitte – on kaugelt veidramaid hobisid ja rumalamaid mõtteid.

Mina puhkan mingiks ajaks hobiautondusega seonduvatest kulutustest. Kuna kogu kott kuhugi taskusse seisma ei jäänud, siis hetkel pole sellist sügelust kas siis omandada mingisugune odav aseaine (midagi “head” hetkel lubada ei saa) või siis ammugi mitte tarbemasina ja hobimasina ühendamine. See viimane on eriti käidud rada ja ei imponeeri üldse.

---

Lõpetuseks panen siia kaks videošedöövrit, kus antud auto aktsioonis, aga mis said minu meelest natuke kasinalt vaatamisi. Kes viitsib vaatab, kellele meeldib – kiidab, ei meeldi – laidab ja kui midagi veel öelda ka on, siis kommenteerib. Kui siiani lugesid, siis ju ilmselt piisavalt huvitab.

Kuidas antud auto Eestisse sai?

II osa: https://www.youtube.com/watch?v=LKQEhWDnQ1U
III osa: https://www.youtube.com/watch?v=JgaKWtynfYk

Miks mulle meeldivad WRC taustaga automobiilid?


Hooaeg 2021 (päris norm kompositsioon)


Siin vist siis ilmselt side lõpp.
Tänud kõigile, kes jälgisid.

Kasutaja avatar
Equ
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 410
Liitunud: E, 13 Aug 2007 16:41:29 +0300
Kontakt:

Re: Subaru Impreza WRX STI Type UK ’06 – JoonasJJ

#64 Postitus Postitas Equ » N, 17 Mär 2022 11:46:39 +0300

Mis plaanid siis järgmiseks?
Läbi neliveo tähtede poole!
Subaru Impreza GT 1998 (ex)
Subaru Impreza WRX STI 2005 Petter Solberg Edition II PPP

Kasutaja avatar
JoonasJJ
Guru
Postitusi: 1034
Liitunud: R, 24 Aug 2012 20:04:14 +0300
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Subaru Impreza WRX STI Type UK ’06 – JoonasJJ

#65 Postitus Postitas JoonasJJ » E, 21 Mär 2022 00:27:45 +0300

Equ kirjutas:
N, 17 Mär 2022 11:46:39 +0300
Mis plaanid siis järgmiseks?
Tõele au andes, siis plaanid on hetkel ainult unistused.

Kui mul just elus ootamatult hästi ei hakka minema, siis mingiks ajaks tuleb see autonduse kirg natuke tahaplaanile jätta. Muud kurba lugu selle taga polegi, kui vajadus majanduslikus käitumises korrektuure teha ja sissetulekutega vastavamaks viia autondusega seotud kulud.

Lühidalt – mingiks ajaks tuleb loobuda sellistest suurematest kõrvalistest väljaminekutest/kuludest.

Kasutaja avatar
JoonasJJ
Guru
Postitusi: 1034
Liitunud: R, 24 Aug 2012 20:04:14 +0300
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Subaru Impreza WRX STI Type UK ’06 – JoonasJJ

#66 Postitus Postitas JoonasJJ » N, 16 Nov 2023 14:19:23 +0300

Equ kirjutas:
N, 17 Mär 2022 11:46:39 +0300
Mis plaanid siis järgmiseks?
Tõin selle pilli endale suvel. Ei tea miks - peamiselt sellepärast, et pank pakkus raha ja sulapekk julgustas, et "võib võtta".
Kes tahab, võib endale saada, aga ilmselt keegi ei taha, seega las see olla siis garaažis. On vähemalt mida käivitamas käia ja sees on ka hea istuda (puhas, lõhnab teistmoodi). Hetkel oleks sõidu aspektist vist ainult nii palju vaja, et uus korralik sidur sisse ja on praktiliselt rajakõlbulik. Kui raha on, siis kevadel ehk uurin neid asju.


Pilt

Kasutaja avatar
Equ
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 410
Liitunud: E, 13 Aug 2007 16:41:29 +0300
Kontakt:

Re: Subaru Impreza WRX STI Type UK ’06 – JoonasJJ

#67 Postitus Postitas Equ » N, 16 Nov 2023 15:52:01 +0300

Youtubes su kanal tellitud, täitsa nägin jah 8)
Läbi neliveo tähtede poole!
Subaru Impreza GT 1998 (ex)
Subaru Impreza WRX STI 2005 Petter Solberg Edition II PPP

Vasta