Subaru Impreza WRX STI Type UK ’06 – JoonasJJ
Postitatud: T, 28 Mai 2019 16:46:37 +0300
MEIE WRX STI
*autoga sõidavad ka minu isa ja perenaine
--------------------
Mille poolest erineb tehaseseades STI’st?
Mootor:
- Mahle sepiskolvid
- ACL "race" saaled
- RCM 11mm tikkpoldid
- RCM kaanetihendid
- VF36 JDM Spec C pealt
- Subaru 12mm õlipump
- HKS rihm koos originaal rullikute ja veepumbaga
- RCM 340 kütusepump (340l/h)
- Perrin’i õhuvõtt koos K&N filtriga
- Samco turbo sisselaskevoolik
- Koyo alumiiniumist radiaator
- mootorit määrivad/jahutavad Motul’i tooted (Sport 5W50 ester, Inugel)
Seade „t6nis1234“ @ TKTK:
Veermik/jõuajam:
- Competition Clutch sidur, nö. „Stage II“
- käigukastis-diferentsiaalis Motul Gear 300 75W90
- HEL armeeritud pidurivoolikud
- rõhk voolikutesse Motul RBF700 poolt
- Tegiwa pidurisüsteemi peasilindri tugevdusplaat
- Bridgestone Potenza RE070 225/45/17 tänav-rada + 235/40/18 Federal 595 RS-PRO rada
- coilover vedrustus BC Racing BR (8kg + 6kg vedrud)
- DBA T2 pidurikettad + Project Mu HC+800 piduriklotsid
Muu pudi-padi jaguneb ka igale poole, aga minu arvates pole see STI suguse auto juures absoluutselt oluline. Tähtis on see, mis jõudu teeb ja kuidas jõud masinat edasi tõukab.
--------------------
EELLUGU
Enne ostu nägi auto välja selline:
Rohkem pilte: https://flic.kr/s/aHsmDQmeZh
Elu ei olnud armuline enne meie kätte sattumist sellele autole. Stance’itud nii, et ees polnud isegi logareid (kogu mustus jõudis ratastelt kapoti alla), kõvasti chav lahendusi (nt. turbo ilma igasuguse retsirkulatsiooniklapita), koledad ja ebakvaliteetsed Rota veljed mingisuguste koobaste poolt ära kraabitud Hiina rehvidega.
Mis mind tõmbas oli Alan Jeffrey juures remonditud mootor. Lisaks tuleb tunnistada laiskust nii palju, et koju tulemine läks väga kiireks ning mul polnud aega väga seiklemas käia ning erinevaid autosid vaadata. Kuna masin oli sobivalt lähedal, kotkasilma välimus alati tõmmanud ning hind oli ka kotkasilma kohta enamvähem, siis sai tehtud „mugav“ otsus antud masin võtta. 2. valik oleks olnud Forester STI Glasgow’s – 500 miili üks ots või lennureis.
Miks ja kuidas auto Eestisse sai? (inglise keeles)
Ring Nordschleife’l:
Vesi-etanool-värvaine mootorisisesel jahutusel sai veel Auto24Ring’ilgi käidud...
...ja sellest vähe pikem video:
Tunnuslause: „Hea kütusekulu Ander.“
--------------------
Sellest, kuidas auto Eestis praegusesse seisukorda sai, saab lugeda siit:
http://www.subaruclub.net/foorum/viewto ... 16&t=13884
Pikemalt ei hakka siin remontimisel peatuma. Pildi ja videomaterjali on natuke igale poole sokutatud. Suurema furoori ja nõudluse korral võin lisada siia, aga muidu on igalt poolt sotsiaalmeediast ka midagi kättesaadav.
Kokkuvõtvalt – korda sai.
Eks ma siis edaspidi täiendan ka 1. postitust, kui midagi uut meelde tuleb või juhtub.
Tänud lugemast/vaatamast!
Joonas
--------------------
Hooldus (miilides):
30.01.2019 - 110 365 – suurele hoolduspaketile joon alla @ Differ OÜ (https://differ.ee/)
29.05.2019 - 113 850 - Forge turbokott (paigaldas Andres @ Differ OÜ)
09.09.2019 - 114 659 - hooldus @ Differ OÜ: õli (Motul Sport 5W50 ester) + õlifilter (HKS), pidurisadulate taastamine (tihendid, titaaniumist õhutusnipplid), ette piduriklotsid (Brembo), pidurivedelik (Motul RBF700)
04.10.2019 - 114 993 - uus aku Varta Blue Dynamic 60/540 @ Akuexpert (https://www.aku.ee/ - 10% allahindlust, kui annad oma vana aku vastu)
19.01.2020 - 115 134 - BC Racing BR coilover'ite taastamine: amordiosa hooldus @ OneClick (https://oneclick.com.ee/) ja uued vedrud (8kg ees/6kg taga) + amortisaatorite katted Mamasan.fi kaudu
05.03.2020 - 115 333 - 225/45/17 Bridgestone Potenza RE070 @ Rehvid Pluss (Peetri)
28.04.2020 - 115 572 - õli (Motul Sport 5W50) + filter (HKS), DBA T2 piduriketta komplekt, Brembo käsipiduriklotsid
05.06.2020 - 115 6** - klotsid Project Mu HC+800, uus downpipe (eritöö), kliimasüsteemi hooldus/täitmine
04.06.2021 - 116 635 - õli (Motul Sport 5W50) + filter (HKS)
Mured:
- HAI’st (hot air intake) võiks saada rohkem CAI (cold air intake)
- juhiakna lüliti ei toimi
- vahejahuti ja vahejahuti torustik on seest õline: seda oli täheldada juba auto omanikuks saades
- õlipüüdurtopsiku paigaldus
- vahejahuti torustiku parendamine: hetkel ei istu hästi, nt. üks koht käib vastu kapotti
Plaanid:
- sportlikumad stabilisaatori vardad ees ja taga
- N-rühma mootori- ja käigukastipadjad
- polüpuksid
- piduritele jahutuse ehitus
Rohkem pilte: https://flic.kr/s/aHsmAtGS1t
Värskeimad pildid
Autorid: https://www.instagram.com/nturok/, https://www.instagram.com/k.raudsepp_photography/, https://www.facebook.com/Iva-Photo-548889082256255/
*autoga sõidavad ka minu isa ja perenaine
--------------------
Mille poolest erineb tehaseseades STI’st?
Mootor:
- Mahle sepiskolvid
- ACL "race" saaled
- RCM 11mm tikkpoldid
- RCM kaanetihendid
- VF36 JDM Spec C pealt
- Subaru 12mm õlipump
- HKS rihm koos originaal rullikute ja veepumbaga
- RCM 340 kütusepump (340l/h)
- Perrin’i õhuvõtt koos K&N filtriga
- Samco turbo sisselaskevoolik
- Koyo alumiiniumist radiaator
- mootorit määrivad/jahutavad Motul’i tooted (Sport 5W50 ester, Inugel)
Seade „t6nis1234“ @ TKTK:
Veermik/jõuajam:
- Competition Clutch sidur, nö. „Stage II“
- käigukastis-diferentsiaalis Motul Gear 300 75W90
- HEL armeeritud pidurivoolikud
- rõhk voolikutesse Motul RBF700 poolt
- Tegiwa pidurisüsteemi peasilindri tugevdusplaat
- Bridgestone Potenza RE070 225/45/17 tänav-rada + 235/40/18 Federal 595 RS-PRO rada
- coilover vedrustus BC Racing BR (8kg + 6kg vedrud)
- DBA T2 pidurikettad + Project Mu HC+800 piduriklotsid
Muu pudi-padi jaguneb ka igale poole, aga minu arvates pole see STI suguse auto juures absoluutselt oluline. Tähtis on see, mis jõudu teeb ja kuidas jõud masinat edasi tõukab.
--------------------
EELLUGU
Enne ostu nägi auto välja selline:
Rohkem pilte: https://flic.kr/s/aHsmDQmeZh
Elu ei olnud armuline enne meie kätte sattumist sellele autole. Stance’itud nii, et ees polnud isegi logareid (kogu mustus jõudis ratastelt kapoti alla), kõvasti chav lahendusi (nt. turbo ilma igasuguse retsirkulatsiooniklapita), koledad ja ebakvaliteetsed Rota veljed mingisuguste koobaste poolt ära kraabitud Hiina rehvidega.
Mis mind tõmbas oli Alan Jeffrey juures remonditud mootor. Lisaks tuleb tunnistada laiskust nii palju, et koju tulemine läks väga kiireks ning mul polnud aega väga seiklemas käia ning erinevaid autosid vaadata. Kuna masin oli sobivalt lähedal, kotkasilma välimus alati tõmmanud ning hind oli ka kotkasilma kohta enamvähem, siis sai tehtud „mugav“ otsus antud masin võtta. 2. valik oleks olnud Forester STI Glasgow’s – 500 miili üks ots või lennureis.
Miks ja kuidas auto Eestisse sai? (inglise keeles)
Ring Nordschleife’l:
Vesi-etanool-värvaine mootorisisesel jahutusel sai veel Auto24Ring’ilgi käidud...
...ja sellest vähe pikem video:
Tunnuslause: „Hea kütusekulu Ander.“
--------------------
Sellest, kuidas auto Eestis praegusesse seisukorda sai, saab lugeda siit:
http://www.subaruclub.net/foorum/viewto ... 16&t=13884
Pikemalt ei hakka siin remontimisel peatuma. Pildi ja videomaterjali on natuke igale poole sokutatud. Suurema furoori ja nõudluse korral võin lisada siia, aga muidu on igalt poolt sotsiaalmeediast ka midagi kättesaadav.
Kokkuvõtvalt – korda sai.
Eks ma siis edaspidi täiendan ka 1. postitust, kui midagi uut meelde tuleb või juhtub.
Tänud lugemast/vaatamast!
Joonas
--------------------
Hooldus (miilides):
30.01.2019 - 110 365 – suurele hoolduspaketile joon alla @ Differ OÜ (https://differ.ee/)
29.05.2019 - 113 850 - Forge turbokott (paigaldas Andres @ Differ OÜ)
09.09.2019 - 114 659 - hooldus @ Differ OÜ: õli (Motul Sport 5W50 ester) + õlifilter (HKS), pidurisadulate taastamine (tihendid, titaaniumist õhutusnipplid), ette piduriklotsid (Brembo), pidurivedelik (Motul RBF700)
04.10.2019 - 114 993 - uus aku Varta Blue Dynamic 60/540 @ Akuexpert (https://www.aku.ee/ - 10% allahindlust, kui annad oma vana aku vastu)
19.01.2020 - 115 134 - BC Racing BR coilover'ite taastamine: amordiosa hooldus @ OneClick (https://oneclick.com.ee/) ja uued vedrud (8kg ees/6kg taga) + amortisaatorite katted Mamasan.fi kaudu
05.03.2020 - 115 333 - 225/45/17 Bridgestone Potenza RE070 @ Rehvid Pluss (Peetri)
28.04.2020 - 115 572 - õli (Motul Sport 5W50) + filter (HKS), DBA T2 piduriketta komplekt, Brembo käsipiduriklotsid
05.06.2020 - 115 6** - klotsid Project Mu HC+800, uus downpipe (eritöö), kliimasüsteemi hooldus/täitmine
04.06.2021 - 116 635 - õli (Motul Sport 5W50) + filter (HKS)
Mured:
- HAI’st (hot air intake) võiks saada rohkem CAI (cold air intake)
- juhiakna lüliti ei toimi
- vahejahuti ja vahejahuti torustik on seest õline: seda oli täheldada juba auto omanikuks saades
- õlipüüdurtopsiku paigaldus
- vahejahuti torustiku parendamine: hetkel ei istu hästi, nt. üks koht käib vastu kapotti
Plaanid:
- sportlikumad stabilisaatori vardad ees ja taga
- N-rühma mootori- ja käigukastipadjad
- polüpuksid
- piduritele jahutuse ehitus
Rohkem pilte: https://flic.kr/s/aHsmAtGS1t
Värskeimad pildid
Autorid: https://www.instagram.com/nturok/, https://www.instagram.com/k.raudsepp_photography/, https://www.facebook.com/Iva-Photo-548889082256255/