minu OB12 2.5 CVT
Re: minu OB12 2.5 CVT
Vahepeal on märkamatult 40 000 täitunud. Tõrkuma on hakanud tagumised tuled. Peab vahepeal rusikaga väikese laksu andma - siis põlevad jälle... Esinduse mehed käskisid uued pirnid osta, siis pidavat jälle korda saama. Eks tuleb mõnipäev ära teha ja vaadata kas paraneb.
värskemaid pilte ka:
värskemaid pilte ka:
Re: minu OB12 2.5 CVT
vasakult jah mõlemad - nii luugi küljes kui serva kyljes. aga eks nad sama kaua elanud pirnid ka... ehk ongi sellised lühikese elueaga ? Varasemas elus ma pole ühelgi autol ühtegi pirni ise pidanud vahetama - ei uuematel ega vanematel. Ju õnne asi siis. Naljakas aga on see, et pool aastat tagasi nägin sama asja pool aastat vanema auto puhul. Omanik pani rusikaga kerge müksu ja mõlemad vasakud tuled läksid selle peale põlema. Ütles, et subarutel pidid olema kehvad tulede pesad. Samas esinduse mehed olid ka seda juttu kuulnud ja lükkasid kohe ümber - öeldi ikka, et asi on pirnides Kui ära vahetan ja mõnda aega jälginud olen siis annan teada.Marto kirjutas:Kusjuures ei ole üldse vale jutt. Pooleldi ärasurevaid tulesi ennegi kerge löögiga kostitanud (uduka puhul jalaga nõks pihta) ja põleb jälle. Mingi aja pärast muidugi on traat katki - ega pikka pidu pole
See muidugi , et sul terve tuli (?) kustub ei saa päris õige olla - ehk kõik pirnid korraga suremas.
Re: minu OB12 2.5 CVT
leidsin arvutist veel mõned pildid. Alati polegi auto läikinud
Re: minu OB12 2.5 CVT
Kaamera püsib sul küll käes!
Ilusad pildid!
Ilusad pildid!
07/XT->08/2.0D->07/XT->05/H6 mt->06/OBK 2.5->04FSTI->04XT->2010/OBK3.6L+08/STI
- djxpsubaru
- Guru
- Postitusi: 974
- Liitunud: K, 27 Veebr 2008 19:21:58 +0300
- Asukoht: Kose
Re: minu OB12 2.5 CVT
Väga ilus tõesti! Isegi mustast autost saab ilusa pildi Varsti loodus ka pildistamiseks valmis.
Re: minu OB12 2.5 CVT
tänan
Re: minu OB12 2.5 CVT
Kuulge, loogiline ju, et hõõgniit sureb ära.
Kui niit keskelt katkeb ja seal veel kuidagi ääriveeri omavahel peaaegu kokku töllerdab, siis füüsilise pauguga saabki selle niidi veel kokku ja natuke aega võib see pirn veel toimida.
Kehv pesa on siis, kui tutikas pirn põleb/ ei põle.
Kui niit keskelt katkeb ja seal veel kuidagi ääriveeri omavahel peaaegu kokku töllerdab, siis füüsilise pauguga saabki selle niidi veel kokku ja natuke aega võib see pirn veel toimida.
Kehv pesa on siis, kui tutikas pirn põleb/ ei põle.
555qwerty kirjutas:vasakult jah mõlemad - nii luugi küljes kui serva kyljes. aga eks nad sama kaua elanud pirnid ka... ehk ongi sellised lühikese elueaga ? Varasemas elus ma pole ühelgi autol ühtegi pirni ise pidanud vahetama - ei uuematel ega vanematel. Ju õnne asi siis. Naljakas aga on see, et pool aastat tagasi nägin sama asja pool aastat vanema auto puhul. Omanik pani rusikaga kerge müksu ja mõlemad vasakud tuled läksid selle peale põlema. Ütles, et subarutel pidid olema kehvad tulede pesad. Samas esinduse mehed olid ka seda juttu kuulnud ja lükkasid kohe ümber - öeldi ikka, et asi on pirnides Kui ära vahetan ja mõnda aega jälginud olen siis annan teada.Marto kirjutas:Kusjuures ei ole üldse vale jutt. Pooleldi ärasurevaid tulesi ennegi kerge löögiga kostitanud (uduka puhul jalaga nõks pihta) ja põleb jälle. Mingi aja pärast muidugi on traat katki - ega pikka pidu pole
See muidugi , et sul terve tuli (?) kustub ei saa päris õige olla - ehk kõik pirnid korraga suremas.
Subaru Outback 2,5 CVT MY13
Re: minu OB12 2.5 CVT
teoreetiliselt saab ju olla ka viga oksudeerunud ühendustes, kehvas juhtme ühenduses jne. Eriti arvestades, et terve tuli oli pime, mitte üks pirn. Ma isiklikult esimest korda kuulsin, et keegi ütleb aeg-ajalt mitte põleva tule kohta, et vaheta pirn ära Veelgi enam - pirn üldiselt peale põrutamist põleb olenevalt ajast - vahel mitu nädalat ilma probleemita... ühesõnaga ma ikka olen harjunud, et kui lamp läheb katki siis on .... Katki, mitte ei tervene põrutuse peale.Reix kirjutas:Kuulge, loogiline ju, et hõõgniit sureb ära.
Kui niit keskelt katkeb ja seal veel kuidagi ääriveeri omavahel peaaegu kokku töllerdab, siis füüsilise pauguga saabki selle niidi veel kokku ja natuke aega võib see pirn veel toimida.
Kehv pesa on siis, kui tutikas pirn põleb/ ei põle.
555qwerty kirjutas:vasakult jah mõlemad - nii luugi küljes kui serva kyljes. aga eks nad sama kaua elanud pirnid ka... ehk ongi sellised lühikese elueaga ? Varasemas elus ma pole ühelgi autol ühtegi pirni ise pidanud vahetama - ei uuematel ega vanematel. Ju õnne asi siis. Naljakas aga on see, et pool aastat tagasi nägin sama asja pool aastat vanema auto puhul. Omanik pani rusikaga kerge müksu ja mõlemad vasakud tuled läksid selle peale põlema. Ütles, et subarutel pidid olema kehvad tulede pesad. Samas esinduse mehed olid ka seda juttu kuulnud ja lükkasid kohe ümber - öeldi ikka, et asi on pirnides Kui ära vahetan ja mõnda aega jälginud olen siis annan teada.Marto kirjutas:Kusjuures ei ole üldse vale jutt. Pooleldi ärasurevaid tulesi ennegi kerge löögiga kostitanud (uduka puhul jalaga nõks pihta) ja põleb jälle. Mingi aja pärast muidugi on traat katki - ega pikka pidu pole
See muidugi , et sul terve tuli (?) kustub ei saa päris õige olla - ehk kõik pirnid korraga suremas.
ps, veelgi enam ei tundu mulle loogiline mõelda, et mingi hõõgniit kogemata saab kokku töllerdada
Re: minu OB12 2.5 CVT
Jaapani autode originaalpirnide puhul tavaline nähtus. Pane uus suvaline sisse ja see läheb juba matsust katki. Subaru on suht viimane auto millel pesad ära mädanevad, kui just uppunud isendiga pole tegemist. See rohkem prantslaste teema.
Kõik asjad saab õigeks, kui korrutada sobiva koefitsendiga.
Re: minu OB12 2.5 CVT
hehe. sündmus jälle. uus pirn sees. ok. nali. aga pesa on pisut põlenud küll:
Re: minu OB12 2.5 CVT
Aasta märkamatult mööda läinud. Hetkel läbisõit pisut alla 60 000. Vahepeal on vahetatud esi pidurid, esi tuled (ikka suhteliselt tuhmid olid juba... nähtavus paranes peale vahetust oluliselt), tagaluugi amordid.... ja loomulikult kõik tagumised gabariidituled. mitu korda juurde on tulnud mitmeid lahedaid täkkeid parklatest kuhu ikka alati peab keegi külje alla parkima ja loomulikult uksega igaks juhuks virutama. Tavaliselt juhtuvad sellised asjad siis kui auto ilusti läigib. Mustast autost hoitakse vist heaga kaugemale.
lisaks lasin vahepeal paigaldada automaat tulede lülituse (nüüd päeval põlevad täistuled madalal võimsusel automaat asendis). Täiesti kõrini oli saanud sellest tuledega jebimisest. Uskumatu aga selline lihtne asi on ikka tükiks ajaks tuju parandanud
Sõidad parklasse, armatuuri tuled lähevad ilusti tumedamaks, lülitid hakkavad hõõguma. Jõuad tänavale - armatuur läheb heledaks, tuled lülitatakse ümber... Eriti äge on see, et ootad kusagil parklas midagi-kedagi, raadio mängib ja tuled ei hõõgu Ja vastutulejad ei anna enam märku kustunud tulede pärast vaid... kui ikka vilgutatakse siis on selge mille pärast. Kusjuures pull on see, et kui kässeri peale paned ja päeva tuled põlevad siis tuled ees kustuvad ära. Ainuke tülin on see, et kui pimeda tuled põlevad (hämaras sõites nt) ja mootori välja lülitad, siis ei lülita auto xenoneid kustu - tuleb korra auto asendi pealt tuled põlemise asendisse keerata ja siis tagasi auto asendisse - siis jääb raadio mängima ja xenonid kustuvad ära kuni järgmise käivituseni. Igatahes 95% rõõmu Kui Raadio ja Müra ka paremaks saaks siis oleks ikka täiesti chill.
Garantii on ka vahepeal läbi saanud. Nüüd jään põnevusega ootama mis edasi saab. Thumbs up!
ps, ma ei tea kas viimasel ajal on kütuse kvaliteet statoilis paranenud või lihtsalt tundub, et auto on hakanud pisut paremini edasi minema... ja kütuse kulu oleks justkui pisut langenud. Pigem vist luulud. a võib-olla on mootor ka pisut rohkem sisse sõitnud.
lisaks lasin vahepeal paigaldada automaat tulede lülituse (nüüd päeval põlevad täistuled madalal võimsusel automaat asendis). Täiesti kõrini oli saanud sellest tuledega jebimisest. Uskumatu aga selline lihtne asi on ikka tükiks ajaks tuju parandanud
Sõidad parklasse, armatuuri tuled lähevad ilusti tumedamaks, lülitid hakkavad hõõguma. Jõuad tänavale - armatuur läheb heledaks, tuled lülitatakse ümber... Eriti äge on see, et ootad kusagil parklas midagi-kedagi, raadio mängib ja tuled ei hõõgu Ja vastutulejad ei anna enam märku kustunud tulede pärast vaid... kui ikka vilgutatakse siis on selge mille pärast. Kusjuures pull on see, et kui kässeri peale paned ja päeva tuled põlevad siis tuled ees kustuvad ära. Ainuke tülin on see, et kui pimeda tuled põlevad (hämaras sõites nt) ja mootori välja lülitad, siis ei lülita auto xenoneid kustu - tuleb korra auto asendi pealt tuled põlemise asendisse keerata ja siis tagasi auto asendisse - siis jääb raadio mängima ja xenonid kustuvad ära kuni järgmise käivituseni. Igatahes 95% rõõmu Kui Raadio ja Müra ka paremaks saaks siis oleks ikka täiesti chill.
Garantii on ka vahepeal läbi saanud. Nüüd jään põnevusega ootama mis edasi saab. Thumbs up!
ps, ma ei tea kas viimasel ajal on kütuse kvaliteet statoilis paranenud või lihtsalt tundub, et auto on hakanud pisut paremini edasi minema... ja kütuse kulu oleks justkui pisut langenud. Pigem vist luulud. a võib-olla on mootor ka pisut rohkem sisse sõitnud.
Re: minu OB12 2.5 CVT
Eile, 3.5a vana auto aku otsustas alt vedada. Korra keerasin võtit, kohe ei ärganud ja rohkem isegi auto ei proovi. Klõpsub vaid kui võtit keerata. Raadio jaamad kadusid ka peale seda proovimist mälust. Naljakas on see, et alles hiljuti sai üks Tallinn-Tartu ots ka sõidetud, mingi vool oleks võinud sealt ikka akusse jääda. Ei tahaks uskuda, et 3.5a aku eluiga ongi ?
Üle eelmine nädal juhtus samsugune lugu ühe puldiga. Käisin väikesel jalutuskäigul jahedaga, pärast ühe puldi nuppud autot enam lahti ei teinud. Peale seda lühema sõiduga linnas uksed lahti tegi, pärast sõitu (võti viibis külmas autos süütelukus sõidu ajal) enam uksi kinni ei saanud
huvitav mida Subaru arvab sellest, kui praegu aku maha võtan ja tuppa sooja toon ? Homme ööseks paneks näiteks laadima ja siis uuesti peale ? Tahaks arvata, et aku veel läbi ei ole (3.5 pole nagu eriline vanus) aga kui autol pole 2 päeva akut peal siis kas kellegil on mingeid kogemusi Subaru elektroonika seisukohast peale elektrita olemist ? Raadio on nagunii täiesti nullis, ju muud asjad said ka oma elektrikatkestuse juba kätte
Üle eelmine nädal juhtus samsugune lugu ühe puldiga. Käisin väikesel jalutuskäigul jahedaga, pärast ühe puldi nuppud autot enam lahti ei teinud. Peale seda lühema sõiduga linnas uksed lahti tegi, pärast sõitu (võti viibis külmas autos süütelukus sõidu ajal) enam uksi kinni ei saanud
huvitav mida Subaru arvab sellest, kui praegu aku maha võtan ja tuppa sooja toon ? Homme ööseks paneks näiteks laadima ja siis uuesti peale ? Tahaks arvata, et aku veel läbi ei ole (3.5 pole nagu eriline vanus) aga kui autol pole 2 päeva akut peal siis kas kellegil on mingeid kogemusi Subaru elektroonika seisukohast peale elektrita olemist ? Raadio on nagunii täiesti nullis, ju muud asjad said ka oma elektrikatkestuse juba kätte
Viimati muutis 555qwerty, E, 11 Jaan 2016 23:29:14 +0300, muudetud 1 kord kokku.
Re: minu OB12 2.5 CVT
Meil surid kaks 2,5 aastat vanad Legacy diisli akud just ära.
Kõik asjad saab õigeks, kui korrutada sobiva koefitsendiga.
Re: minu OB12 2.5 CVT
Mõne akuga ei saa kahte aastatki täis.
07/XT->08/2.0D->07/XT->05/H6 mt->06/OBK 2.5->04FSTI->04XT->2010/OBK3.6L+08/STI
Re: minu OB12 2.5 CVT
olete juba edasise tegevuse kava välja mõelnud ? Uus aku ? Lihtsalt kuskilt lisavoolu ja sõita mingi täituvuse nimel ringi või proovida minu esialgset laadimise plaani ?Tiit kirjutas:Meil surid kaks 2,5 aastat vanad Legacy diisli akud just ära.
mul igatahes praegu hea meel, et probleem tekkis Tallinnas mitte kusagil tripil või metsas. Ühekordse käivituse leiab pea igalt poolt aga kodust eemal mitmeid lühikesi otsi tehes võib kujuneda päris ebamugavaks...