Subaru Legacy V-gen. sedaan -- 2011

Kasutajate autode tutvustused. Võimalik liigutada postitus klubiliikmete autode alla

Moderaatorid: vaska, Axxept

Sõnum
Autor
Duster
Guru
Postitusi: 1889
Liitunud: R, 02 Dets 2011 23:44:13 +0300
Asukoht: kehra

Re: Subaru Legacy V-gen. sedaan -- 2011

#16 Postitus Postitas Duster » T, 03 Mär 2015 23:23:29 +0300

Võiks uurida, et mis viskoossusega õli pannakse neile uutele, kui antud uudise kommentaarium ei eksi ja ka meie masinatele pannakse sisse 0w20, siis ma siiralt imestan, et sellest murest pole varem kuuldud, boxerid ei ole kunagi ju 0w õlisid sallinud...
Ei ole sitta ilma, on sitt auto :D
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.

HazyCrazy
Subaruaff
Postitusi: 97
Liitunud: N, 17 Okt 2013 22:51:03 +0300
Asukoht: Tallinn

Re: Subaru Legacy V-gen. sedaan -- 2011

#17 Postitus Postitas HazyCrazy » K, 04 Mär 2015 00:30:40 +0300

Kusjuures, enne oli sees 5w40 ja siis võttis küll õli peale tallamist kuid hoolduses mariines pandi nö tehase soovitus 5w30 ja pole peale seda tilkagi juurde valanud (10k+ läbitud peale hooldust nüüd) ja näit max peal ilusti.

Kasutaja avatar
mel009
Postitusi: 29
Liitunud: P, 01 Veebr 2015 09:32:18 +0300
Asukoht: Tallinn - Saue

Re: Subaru Legacy V-gen. sedaan -- 2011

#18 Postitus Postitas mel009 » N, 05 Mär 2015 22:43:02 +0300

Käisin täna Autospiritist läbi ja rääkisin asjast. Selline õli kulu ei pidavat viitama millelegi eripärasele ja on igati normi piires.
Eks peale järgmist õlivahetust saab asja rohkem kontrolli alla -- mis õli sisse läheb jne.

Kasutaja avatar
mel009
Postitusi: 29
Liitunud: P, 01 Veebr 2015 09:32:18 +0300
Asukoht: Tallinn - Saue

Re: Subaru Legacy V-gen. sedaan -- 2011

#19 Postitus Postitas mel009 » T, 05 Mai 2015 09:40:01 +0300

Mõni nädal tagasi sai tehtud hooldus. Hoolduse käigus leiti, et piduri kettad ja klotsid on viimase piiri peal ja vajaks kohe vahetust.
Otsustasin ise osad muretseda ja vahetada. Vahetuse käigus selgus aga, et kettad ja klotsid on suht heas korras -- esimestel klotsidel äärmisel juhul pool kulunud, tagumistel ehk pisut rohkem. Kettad polnud ka üldse mitte halvas olukorras.
Vahetus sai siiski tehtud ja nüüd terve uus piduri jooks all.
Muus osas ka kõik vinks-vonks. Kütusekulu on üllatavalt hea -- keskmine 8,2!
Manused
pic (30)_1.jpg
pic (30)_1.jpg (193.89 KiB) Vaadatud 14676 korda

Boot
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 242
Liitunud: N, 04 Juun 2009 09:09:29 +0300

Re: Subaru Legacy V-gen. sedaan -- 2011

#20 Postitus Postitas Boot » T, 05 Mai 2015 16:32:54 +0300

Kus siis sellise kliendi petmisega tegeletakse?

Kasutaja avatar
alanle88
Postitusi: 27
Liitunud: P, 03 Aug 2014 02:47:21 +0300
Asukoht: Tallinn

Re: Subaru Legacy V-gen. sedaan -- 2011

#21 Postitus Postitas alanle88 » T, 05 Mai 2015 19:41:09 +0300

8) 8)
Viimati muutis alanle88, P, 09 Okt 2016 21:01:04 +0300, muudetud 1 kord kokku.
WRX 2007

Kasutaja avatar
vaska
Lumelendur
Postitusi: 3608
Liitunud: L, 08 Jaan 2005 05:19:28 +0300
Asukoht: Tallinn

Re: Subaru Legacy V-gen. sedaan -- 2011

#22 Postitus Postitas vaska » T, 05 Mai 2015 19:46:15 +0300

Ma enda kogemuse pealt tooks välja, et ehkki klotsil võib seda materjali peal veel olla, pole pidurdusjõud enam teps mitte see, mis ta olla võiks. Ehk ümbersõnastades: kui alles on 1/3-1/4ndik klotsi ja ketas värske siis on enda huvides tervislik ära vahetada klotsid ja pidurivedelik. Kui liugur ka veel natuke talvist sodi täis ja kummimansett väsinud siis võib erksama jalaga see pidurdamine väga piinlik tunduda.
I've got AWD and i'm not afraid to use it!

Kasutaja avatar
tanelxt
Subaruaff
Postitusi: 66
Liitunud: N, 17 Juul 2014 20:22:19 +0300

Re: Subaru Legacy V-gen. sedaan -- 2011

#23 Postitus Postitas tanelxt » T, 05 Mai 2015 20:57:05 +0300

Ilus kombo nende 17" velgede ja valge värviga

Tiit
Guru
Postitusi: 1222
Liitunud: T, 25 Mär 2008 22:28:59 +0300
Asukoht: lõunaosariigid

Re: Subaru Legacy V-gen. sedaan -- 2011

#24 Postitus Postitas Tiit » T, 05 Mai 2015 21:18:24 +0300

Kui klotsid ikkagi järgmise hoolduseni välja ei vea enam, siis on asi juba hapu ja tuleks ära vahetada. Vb on mul teine arusaam (mitte-Subarufännilik), aga auto on sõitmiseks, mitte pidevalt remondi vahet käimiseks.
Kõik asjad saab õigeks, kui korrutada sobiva koefitsendiga.

Kasutaja avatar
mel009
Postitusi: 29
Liitunud: P, 01 Veebr 2015 09:32:18 +0300
Asukoht: Tallinn - Saue

Re: Subaru Legacy V-gen. sedaan -- 2011

#25 Postitus Postitas mel009 » R, 17 Juul 2015 11:11:31 +0300

Pole pikka aega siia lehele sattunud ja tähele pannud, et vahepeal päris vilgas arutelu lisandunud! :)
Boot kirjutas:Kus siis sellise kliendi petmisega tegeletakse?
No ma päris petmiseks seda ei nimetaks ja ei hakkaks siinkohal ka kedagi laimuga kostitama. Ilmselt lähen samasse töökotta ka järgmine kord.
Tiit kirjutas:Kui klotsid ikkagi järgmise hoolduseni välja ei vea enam, siis on asi juba hapu ja tuleks ära vahetada. Vb on mul teine arusaam (mitte-Subarufännilik), aga auto on sõitmiseks, mitte pidevalt remondi vahet käimiseks.
Klotsid olid kulumisega alles poolepeal (võrdlesin vahetades tutikate katetega).
tanelxt kirjutas:Ilus kombo nende 17" velgede ja valge värviga
Tegelikult küll 16" veljed :D Aga see värvikombinatsioon venitas need tõesti visuaalselt suuremaks. Ostes oli valge asemel punane lakk (halja alumiiniumi peal) ja sellega tundus velg väiksem. Kuna aga lakk juba koorus, siis sai tehtud selline kombinatsioon vastavalt auto värvile.


Muus osas võib jätkuvalt ainult kiidusõnu lisada - - auto veereb mõnusalt, kütusekulu on nüüd lausa 7,8 peale kukkunud. Kindlasti on ökonoomsuse võti madalad pöörded -- 120km/h sõites on mootori pöörded 2000 juures, mis on sellise (madala) võimsusega autode puhul suht haruldane. Samas linnas ühtlasel kiirusel kulgede kusagil 1200 peal, ehk praktiliselt tühikäigul.
CVT kastil on käitumisel omad eripärad kuid nendega saab harjuda.

Plaanis oleks lisada päevatuled, mis rakenduks automaatselt, aga pole viitsinud tegeleda. Kui keegi on seda ise teinud, siis vihjed, kust tuledele toide võta, oleks igati teretulnud.

Kasutaja avatar
mel009
Postitusi: 29
Liitunud: P, 01 Veebr 2015 09:32:18 +0300
Asukoht: Tallinn - Saue

Re: Subaru Legacy V-gen. sedaan -- 2011

#26 Postitus Postitas mel009 » K, 21 Okt 2015 15:11:34 +0300

Duster kirjutas:Võiks uurida, et mis viskoossusega õli pannakse neile uutele, kui antud uudise kommentaarium ei eksi ja ka meie masinatele pannakse sisse 0w20, siis ma siiralt imestan, et sellest murest pole varem kuuldud, boxerid ei ole kunagi ju 0w õlisid sallinud...
Viimase hooldusvälba vahel ei märganud praktiliselt mingit õli taseme langust, nii et arvatavasti võib selle kas eelmise omaniku sõidumaneeri või mittesobiva õli arvele kirjutada.

Kasutaja avatar
mel009
Postitusi: 29
Liitunud: P, 01 Veebr 2015 09:32:18 +0300
Asukoht: Tallinn - Saue

Re: Subaru Legacy V-gen. sedaan -- 2011

#27 Postitus Postitas mel009 » T, 29 Dets 2015 10:19:20 +0300

Kui eelnevalt oli probleem kehvade lähituledega, mis on selle mudeli puhul kaasasündinud probleem, siis nüüd sai see probleem lahenduse. Uued tuled näitavad nii supper hästi, et lausa ootad, millal pimedaks läheb! :D
Siinkohal tuleb tända ka Autospiritit, kes omaosaluse selles protsessis minimaalseks suutis viia.

Vasta