2002 LEGACY (2.0 Manuaal)
Re: 2002 LEGACY (2.0 Manuaal)
Mõõda toru pikkus üle, marsi suvalisse autopoodi ja nõua sobiva pikkusega toru, otsad pannakse poes külge, emane- isane. Toru kurvid keerad paigaldusel endale vastavaks. Vähemalt mina sain niimoodi oma eelmisele autole.
Legacy `05
Re: 2002 LEGACY (2.0 Manuaal)
Võid ka Pidurimeistrist läbi astuda. Härrad ennegi Subaruid näinud ja üldjuhul evivad ka kasulikke nõuandeid kui ise ei oska ja ei viitsi.
I've got AWD and i'm not afraid to use it!
Re: 2002 LEGACY (2.0 Manuaal)
Plaan A (ise toru vahetada) jäi ära kuna ühendukoht ka mäda. Pidurimeister ütles, et tema torusid alla ei pane ja läksin (nagu ikka viimases hädas) Autoasisse. Töö kiire ja korralik: taga uus torustik (kuna mõlemad torud olid ussitanud) alates sellest osast mis salongis.
09 Impreza GH7 LPG
04 Mazda RX-8 HP
ex 08 Forester SG5 LPG
ex 02 Legacy BH5
04 Mazda RX-8 HP
ex 08 Forester SG5 LPG
ex 02 Legacy BH5
Re: 2002 LEGACY (2.0 Manuaal)
402000km ees ja täna hommikul hakkas CEL põlema. Õhtul lükkasin klemmid kokku aga CEL jäi lihtsalt vilkuma 3Hz peale (ka siis kui mootor tööle oli pandud). Manuaali järgi peaks kaku varianti olema: kas ECM on omadega peetis või juhtmestik ECM ja CEL on lühises. Hiljemalt nädalavahetusel uurib lähemalt.
EDIT: Peale miinus klemmi maha võtmist kustus jälle ära.
EDIT: Peale miinus klemmi maha võtmist kustus jälle ära.
09 Impreza GH7 LPG
04 Mazda RX-8 HP
ex 08 Forester SG5 LPG
ex 02 Legacy BH5
04 Mazda RX-8 HP
ex 08 Forester SG5 LPG
ex 02 Legacy BH5
Re: 2002 LEGACY (2.0 Manuaal)
Viimases hädas käisin esinduses, kus öeldi et detonatsiooni andur tuksis. Uut pakkusid 180€ eest. Muidugi olid nad ka nii viisakad, et kustutasid veakoodi ära ja tuli siia maani kustus (vahepeal 1000km maha sõidetud). Oletan siis ,et kui tuli ei põle siis viga ei ole.
180€ ma muidugi uut andurit ei ostnud. Kruvisin vana maha puhastasin klemme ja mõõtsin pisut multimeetriga. Tundus ok olevat. Ja siis kruvisin peale tagasi. Nii kaua kui CEL põlema ei lähe ei hakka vahetamisele mõtlema.
Lisaks sai eile (405000km) peale pandud selline junn, mis enne salongi radikat jahutusvedelikku kütab ja ringi ajab. Täna hommiku (+8'C) poole tunniga mootor "soojaks" ei läinud just (kui uskuda mootori temp andurit), kuid enne käivitamist puhus juba leiget õhku salongi.
180€ ma muidugi uut andurit ei ostnud. Kruvisin vana maha puhastasin klemme ja mõõtsin pisut multimeetriga. Tundus ok olevat. Ja siis kruvisin peale tagasi. Nii kaua kui CEL põlema ei lähe ei hakka vahetamisele mõtlema.
Lisaks sai eile (405000km) peale pandud selline junn, mis enne salongi radikat jahutusvedelikku kütab ja ringi ajab. Täna hommiku (+8'C) poole tunniga mootor "soojaks" ei läinud just (kui uskuda mootori temp andurit), kuid enne käivitamist puhus juba leiget õhku salongi.
09 Impreza GH7 LPG
04 Mazda RX-8 HP
ex 08 Forester SG5 LPG
ex 02 Legacy BH5
04 Mazda RX-8 HP
ex 08 Forester SG5 LPG
ex 02 Legacy BH5
-
- Sõõrikujoonistaja
- Postitusi: 235
- Liitunud: E, 15 Okt 2007 20:56:12 +0300
- Asukoht: Lõuna
- Kontakt:
Re: 2002 LEGACY (2.0 Manuaal)
Mis junn see on? 220V pealt pistikust? Kui mõtled lõdvikuvahele pandavat plokisoojendust, siis see ei annagi niipalju välja, et mootor soe oleks, tõstabki natukene temp ülespoole. Vahe tuleb ilmsiks siis, et mida külmem ilm, seda kiiremini peale käivitamist hakkab soojemat õhku tulema.
Re: 2002 LEGACY (2.0 Manuaal)
Hiinast tellisin: http://www.aliexpress.com/item/230V-eng ... 31961.html
Ei oodanudki mingit imeliselt sooja mootorit. Lihtsalt konstanteerin fakti, et kui keegi peaks ostma, siis minu kogemus selline. Praegu sellise kauba müügi hooaeg.
Ega otseselt ei kurda, paigaldada oli lihtne. Eks talvekülmaga saab teada kas kasu ka. Siiani oli salongis 2kW puhur. Poole tunniga sai klaasid puhtaks.
Ei oodanudki mingit imeliselt sooja mootorit. Lihtsalt konstanteerin fakti, et kui keegi peaks ostma, siis minu kogemus selline. Praegu sellise kauba müügi hooaeg.
Ega otseselt ei kurda, paigaldada oli lihtne. Eks talvekülmaga saab teada kas kasu ka. Siiani oli salongis 2kW puhur. Poole tunniga sai klaasid puhtaks.
09 Impreza GH7 LPG
04 Mazda RX-8 HP
ex 08 Forester SG5 LPG
ex 02 Legacy BH5
04 Mazda RX-8 HP
ex 08 Forester SG5 LPG
ex 02 Legacy BH5
-
- Sõõrikujoonistaja
- Postitusi: 235
- Liitunud: E, 15 Okt 2007 20:56:12 +0300
- Asukoht: Lõuna
- Kontakt:
Re: 2002 LEGACY (2.0 Manuaal)
Nu jah, eks see calix on ploki sisene ja oluliselt kallim ka. Kui viitsid netis tuhlata, vaata, mis hind sellel oleks olnud.
http://www.calix.se/files/1d1e20d29da47 ... 8%20EU.pdf
http://www.calix.se/files/1d1e20d29da47 ... 8%20EU.pdf
Re: 2002 LEGACY (2.0 Manuaal)
Calix on ilma pumbata (vähemalt see link) ja hästi ei usu, et see ploki sees häib. Ostas on ca 50€ paar tükki müügis
09 Impreza GH7 LPG
04 Mazda RX-8 HP
ex 08 Forester SG5 LPG
ex 02 Legacy BH5
04 Mazda RX-8 HP
ex 08 Forester SG5 LPG
ex 02 Legacy BH5
-
- Sõõrikujoonistaja
- Postitusi: 235
- Liitunud: E, 15 Okt 2007 20:56:12 +0300
- Asukoht: Lõuna
- Kontakt:
Re: 2002 LEGACY (2.0 Manuaal)
Minu viga, link on universaalsele, samamoodi 1000W, aga kui tegin margikohase tsekkamise, siis see läks plokki, mida sealt soovitas.
Re: 2002 LEGACY (2.0 Manuaal)
Täna hakkas mootor vibrama. Mida kõrgemad pöörded seda tuntavam vibra. Viimased paar päeva on tunda kuidas teatud pööretest alates läheb järsult paremini edasi. CEL ei põle aga homme panen koodi lugeja külge. Vibra meenutab seda kui kunagi sai õhufiltri karp kehvasti kinni ja oli õhuleke. Praegu on aga vibra tugevam.
09 Impreza GH7 LPG
04 Mazda RX-8 HP
ex 08 Forester SG5 LPG
ex 02 Legacy BH5
04 Mazda RX-8 HP
ex 08 Forester SG5 LPG
ex 02 Legacy BH5
Re: 2002 LEGACY (2.0 Manuaal)
Nii: veakoode ei ole. Vibra on tugevaim 1500rpm ning tuleb tagasi 3000+rpm. Hetkel aega pole aga nädalavahetusel mõõdab silindrite rõhud ära ja vaatab küünlad/juhtmed üle.
09 Impreza GH7 LPG
04 Mazda RX-8 HP
ex 08 Forester SG5 LPG
ex 02 Legacy BH5
04 Mazda RX-8 HP
ex 08 Forester SG5 LPG
ex 02 Legacy BH5
Re: 2002 LEGACY (2.0 Manuaal)
Nii vahepeal mõõdetud silindrite rõhud (korras). Proovitud uute küünaldega (muutusteta). Mootoririhm pole kohalt hüpanud, kuid rihmpinguti on otsakorral. Rihm küll väga ei loperdanud, kuid pinguti oli õli välja laskmas. Mootori padjad vahetatud. Pärast patjade vahetamist on vibra kuidagi konkreetsemaks (ja väiksemaks muutunud). Kõige suurem 1250rpm (tekikb +/- 100rpm). Hiljem siis 3000+rpm. 1250rpm juures tekib selline tunne nagu üritaks pidurdada käik sees (eriti külma mootoriga). Soojast peast pole vibra nii märgatav (kui on lastud rahulikult soojaks minna). Kuna muu on hetkel üle vaadatud, siis järgmiseks viskab pilgu sidurile (mis väidetavalt on vahetatud 40000 tagasi).
09 Impreza GH7 LPG
04 Mazda RX-8 HP
ex 08 Forester SG5 LPG
ex 02 Legacy BH5
04 Mazda RX-8 HP
ex 08 Forester SG5 LPG
ex 02 Legacy BH5
Re: 2002 LEGACY (2.0 Manuaal)
Vaevalt, et see sidurist on, pigem mingi oluline andur paneb villast, sellist asja võib tekitada lambda ja ka õhulugeja. Subaru puhul ei tasu tihti usaldada veakoode, kipuvad veakoode adekvaatselt panema ainult siis kui andur mingit signaali ei anna või on lühises. Puhasta ära õhulugeja ja proovi mõnda toimivat lambdat. Testriga ei pruugi ka detonatsiooni anduri viga välja tulla, ennegi nähtud.
Ei ole sitta ilma, on sitt auto
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
Re: 2002 LEGACY (2.0 Manuaal)
Ülevaatusel käidud. Sai korduva kuna tagumine laest tulev turvavöö ei tööta. Kellel pakkuda, andku teada.
09 Impreza GH7 LPG
04 Mazda RX-8 HP
ex 08 Forester SG5 LPG
ex 02 Legacy BH5
04 Mazda RX-8 HP
ex 08 Forester SG5 LPG
ex 02 Legacy BH5