Hammasrihm

Mootorid, hoorattad, sidurid, käigukastid, diferentsiaalid, dif.lukud ja palju muud huvitavat.

Moderaatorid: vaska, Axxept

Vasta
Sõnum
Autor
Kasutaja avatar
aivo28
Guru
Postitusi: 1076
Liitunud: N, 28 Juul 2011 15:06:24 +0300
Asukoht: Harju/Tln

Hammasrihm

#1 Postitus Postitas aivo28 » P, 27 Dets 2015 16:12:51 +0300

Kui pingul peaks olema hammasrihm? (EJ25) Kui tõenäoline on pinguti ikaldumine? Ja rihma üle viskamine?

Mulle TUNDUB et oleks nagu lõtv se asi. Juhipoolse katte katkusin maha, siis pole mingi probleem rihm alla suruda ja seda väikest rullikut näpuga ringi ajada. Päris 90 kraadi rihma väänata ei anna kül, eks ta lai jurakas ka. Mul pole hetkel kuskilt teise auto pealt vaadata ka krt.

Mure sai alguse eile, kui möödasõidul mingi pauk või plaks käis. tundus nagu kapoti all. Samas võis se olla ka kivike kuhugi pihta vms. Täna kustutasin mootorituld, tavaliselt nutab ta kati viga aga täna oli miskine camsaft position failure vms asi ka ees, mida enne pole kunagi täheldanud, sellega seoses mõtlesingi et vaatan mis seal rihmamajanduses toimub. Vea kustutasin ära, tagasi pole tulnud ja auto käib ka ilusti aga väike mure nagu oleks ta pärast. Teadjameeste kommentaare palun :P :D
Varuosad, Motul/Castrol õlid.

Kasutaja avatar
Junga
Subaruaff
Postitusi: 69
Liitunud: N, 17 Okt 2013 12:54:01 +0300
Asukoht: Tartu

Re: Hammasrihm

#2 Postitus Postitas Junga » P, 27 Dets 2015 19:59:52 +0300

No oleneb mis jõuga see rihm alla suruda, kuid jah, Näpuga alla surudes ei tohiks saada rullikut ringi ajada. Aga samas kui rihma 90 kraadi keerata ei anna, siis vast väga lõtv ka hetkel olla ei tohiks.

Kasutaja avatar
raig0
Ralliäss
Postitusi: 1344
Liitunud: P, 03 Veebr 2008 18:15:52 +0300
Asukoht: Võrumaa
Kontakt:

Re: Hammasrihm

#3 Postitus Postitas raig0 » P, 27 Dets 2015 21:01:25 +0300

Kontrolli märgid parem uuesti üle. Kui mingi nukk on 1 hammas mööda, siis subaru töötab veel suhteliselt edukalt.
Siis näed ära ka ,kas see pinguti on mingit vedelikku ka eraldanud.
XT 4WD Turbo | Legacy GT Spec B

Kasutaja avatar
aivo28
Guru
Postitusi: 1076
Liitunud: N, 28 Juul 2011 15:06:24 +0300
Asukoht: Harju/Tln

Re: Hammasrihm

#4 Postitus Postitas aivo28 » P, 27 Dets 2015 22:30:11 +0300

Vist olid ikka suured hirmu silmad. Nukad paistavad igatahes paigas olema. Juhi pool täiesti kindel, paremal pool vähemalt katte järgi olemas. Sisselase oli kül paar mm mööda aga kui teda hamba võrra kuhugi mujale nihutada, siis oleksid asjad päris põõsas nii et ju ta sedapsi olema peab. Rataste vahelisi märke ei näe. Muidu paistis ilus puhas ja kuiv se elu kõik. Tundub et ikka pingutab ka, ei vääna rihma naljalt 45 kraadigi ära. Kummitama jääb ainult veakood, mida ma totu ei suutnud isegi üles kirjutada ju. Eks jääb siis üle loota et oli mingi kotermann ja enam tagasi ei tule :)
Varuosad, Motul/Castrol õlid.

Duster
Guru
Postitusi: 1889
Liitunud: R, 02 Dets 2011 23:44:13 +0300
Asukoht: kehra

Re: Hammasrihm

#5 Postitus Postitas Duster » E, 28 Dets 2015 15:00:48 +0300

Puhasta vända ja nuka andurid ära ka, sinna koguneb pikapeale igast jama peale ja ei loe enam nii täpselt ja kiirelt, kui vaja. Mul oli foresteri seadistamisel sellega jama, hakkas suvalistes kohtades rämedalt süüdet maha tõmbama, veaks oli lihtsalt anduri peale kogunenud gemüüse, jamas enamasti 6000rpm+.
Ei ole sitta ilma, on sitt auto :D
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.

Vasta