Mootorivahetuse legaliseerimine
- djxpsubaru
- Guru
- Postitusi: 974
- Liitunud: K, 27 Veebr 2008 19:21:58 +0300
- Asukoht: Kose
Mootorivahetuse legaliseerimine
On kellelgi kogemusi mootorivahetuse legaliseerimisega? Plaan panna oma 1,6l 66kw asemel 2,0l 85kw. Kas mootorivahetust tohib ise teha? Ja kuidas nad seda pärast kontrollivad?
MNT vastas nii:
"Ümberehituse korras on lubatud paigaldada mootor, mille võimsuse erinevus ei ületa 30 %, töömahu erinevus 20 % ja massi erinevus 10 % valmistaja poolt ettenähtut."
Tundub, et saab, aga kus on konks?
MNT vastas nii:
"Ümberehituse korras on lubatud paigaldada mootor, mille võimsuse erinevus ei ületa 30 %, töömahu erinevus 20 % ja massi erinevus 10 % valmistaja poolt ettenähtut."
Tundub, et saab, aga kus on konks?
Re: Mootorivahetuse legaliseerimine
Seal seaduses on veel lisaks kirjas, et peale võib panna kõiki mootoreid, mida tootja antud mudelile peale istutanud on. Too sinu jutt on mõne teise mudeli/tootja mootori kohta tõenäoliselt. Sinule antud vastus on selline kena bürokraadi jutt, mis peaks lihtsameelse loobuma panema.djxpsubaru kirjutas:On kellelgi kogemusi mootorivahetuse legaliseerimisega? Plaan panna oma 1,6l 66kw asemel 2,0l 85kw. Kas mootorivahetust tohib ise teha? Ja kuidas nad seda pärast kontrollivad?
MNT vastas nii:
"Ümberehituse korras on lubatud paigaldada mootor, mille võimsuse erinevus ei ületa 30 %, töömahu erinevus 20 % ja massi erinevus 10 % valmistaja poolt ettenähtut."
Tundub, et saab, aga kus on konks?
I've got AWD and i'm not afraid to use it!
- djxpsubaru
- Guru
- Postitusi: 974
- Liitunud: K, 27 Veebr 2008 19:21:58 +0300
- Asukoht: Kose
Re: Mootorivahetuse legaliseerimine
vaska kirjutas:bürokraadi jutt, mis peaks lihtsameelse loobuma panema.
No, siis tundub, et 2,0l 85kw pole mingi mure mu 97a classicule külge kruvida. Ja, kui panen uuema 92kw hakkaksid nad ilmselt nina krimpsutama?
Re: Mootorivahetuse legaliseerimine
Vaevalt nad sul vahet teevad, kas sul on seal nüüd 92 või 85kw. Väliselt peaaegu, et identsed mootorid. EJ20 on mõlemal suurelt peal.
07/XT->08/2.0D->07/XT->05/H6 mt->06/OBK 2.5->04FSTI->04XT->2010/OBK3.6L+08/STI
- djxpsubaru
- Guru
- Postitusi: 974
- Liitunud: K, 27 Veebr 2008 19:21:58 +0300
- Asukoht: Kose
Re: Mootorivahetuse legaliseerimine
Aga kaal ja co? Kas pealepandud mootori kohta mingeid pabereid ka tahavad?
Re: Mootorivahetuse legaliseerimine
Korralik katalüsaator vahel, siis co on korras, kaaluma ei hakka sul keegi seda mootorit. Ja mis paberi sa "romulast" saad?
07/XT->08/2.0D->07/XT->05/H6 mt->06/OBK 2.5->04FSTI->04XT->2010/OBK3.6L+08/STI
- djxpsubaru
- Guru
- Postitusi: 974
- Liitunud: K, 27 Veebr 2008 19:21:58 +0300
- Asukoht: Kose
Re: Mootorivahetuse legaliseerimine
Saatsin neile täna taotluse digitaalselt allkirjastatuna e-posti aadressile info@mnt.ee. Eks vaatab mis edasi saab.
Lähtusin sellest ja , siis proua jutust telefonis 6201200.
https://www.mnt.ee/et/soiduk/soiduki-umberehitus
Lähtusin sellest ja , siis proua jutust telefonis 6201200.
https://www.mnt.ee/et/soiduk/soiduki-umberehitus
Re: Mootorivahetuse legaliseerimine
Sul on endal lihtsam, kui paned 85kw variandi, juhtmestik kattub ehk veidi rohkem. Tõsi küll, ma ei viitsi linke lugeda, kuid kui mina sellist asja plaaniks siis mõtteid 2:
All or nothing ehk siis kohe 2,5l mootor, muidu on vaev mõtetu.
Kui jätaks 2l vabalthingava, siis ei hakkaks mingi legaliseerimise peale mõtlemagi, co pärast ma ei põeks.
All or nothing ehk siis kohe 2,5l mootor, muidu on vaev mõtetu.
Kui jätaks 2l vabalthingava, siis ei hakkaks mingi legaliseerimise peale mõtlemagi, co pärast ma ei põeks.
Ei ole sitta ilma, on sitt auto
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
- djxpsubaru
- Guru
- Postitusi: 974
- Liitunud: K, 27 Veebr 2008 19:21:58 +0300
- Asukoht: Kose
Re: Mootorivahetuse legaliseerimine
Hetkel ei ole võimsus sihtmärgiks. 2,5 oleks hea küll, aga ma nii rahulik inimene, et las see 2,5 jääb. Hetkel tahakski saada vanemat 2,0l millel on veel OBDI nagu minu masinalgi. Muidu põletan teise veel maha ka. Ja eriti hea oleks, kui oleks teise masina peal veel, et saaks juhtmetel järge ajada.
- djxpsubaru
- Guru
- Postitusi: 974
- Liitunud: K, 27 Veebr 2008 19:21:58 +0300
- Asukoht: Kose
Re: Mootorivahetuse legaliseerimine
Lõpuks vastati
Tere
Sõiduki valmistaja poolt samale keretüübile ettenähtud mootori vahetus registreeritakse liiklusregistri büroodes elavas järjekorras registreerimiseelse ülevaatuse käigus.
Juhul kui sõiduk omab kehtivat tehnoülevaatust tuleb lisaks esitada ka tehnoülevaatuspunktis teostatud heitmete kontrolli väljatrükk.
Palun esitage vahetatud mootoriga sõiduk ülevaatuseks meie teenindusbüroosse.
Lugupidamisega
Alar Hansov
Peaspetsialist
Tehnoosakond
Tere
Sõiduki valmistaja poolt samale keretüübile ettenähtud mootori vahetus registreeritakse liiklusregistri büroodes elavas järjekorras registreerimiseelse ülevaatuse käigus.
Juhul kui sõiduk omab kehtivat tehnoülevaatust tuleb lisaks esitada ka tehnoülevaatuspunktis teostatud heitmete kontrolli väljatrükk.
Palun esitage vahetatud mootoriga sõiduk ülevaatuseks meie teenindusbüroosse.
Lugupidamisega
Alar Hansov
Peaspetsialist
Tehnoosakond
Re: Mootorivahetuse legaliseerimine
Mis sa enam siis ootad?
I've got AWD and i'm not afraid to use it!
-
- Postitusi: 21
- Liitunud: T, 22 Okt 2013 11:25:56 +0300
Re: Mootorivahetuse legaliseerimine
Kaevasin vana teema välja
Kui on paberite järgi 2.0 85kw mootor, on aastaid tagasi vahele pandud 2.2, ja jätkuvalt eelmised omanikud edukalt ülevaatuseid läbinud, siis ma sellest järeldan, et 2.0 ja 2.2 on liiga sarnased, et vahest aru saadaks. Aga kui nüüd sellele 2.2-le turbo pähe istutada, ja antud mudelit on tehasest välja antud 2.0 turbona, siis kas on võimalik ja mitte ülemäära keeruline registreerida ka ümberehitust turboks? Sellega on kellelgi kogemusi? Või ei olegi mõtet registreerida sest ülevaatuse onud pole piisavalt nutikad, et aru saada, et passis kirjas olevast 85st kw-st on aastatega järele jäänud 160?
Disclaimer: ega mul endal polegi üldse autot, asking for a friend
Tänan kogemuste jagamise eest!
Kui on paberite järgi 2.0 85kw mootor, on aastaid tagasi vahele pandud 2.2, ja jätkuvalt eelmised omanikud edukalt ülevaatuseid läbinud, siis ma sellest järeldan, et 2.0 ja 2.2 on liiga sarnased, et vahest aru saadaks. Aga kui nüüd sellele 2.2-le turbo pähe istutada, ja antud mudelit on tehasest välja antud 2.0 turbona, siis kas on võimalik ja mitte ülemäära keeruline registreerida ka ümberehitust turboks? Sellega on kellelgi kogemusi? Või ei olegi mõtet registreerida sest ülevaatuse onud pole piisavalt nutikad, et aru saada, et passis kirjas olevast 85st kw-st on aastatega järele jäänud 160?
Disclaimer: ega mul endal polegi üldse autot, asking for a friend
Tänan kogemuste jagamise eest!