Pisuke mure on, mis jääb mulle hetkel arusaamatuks.
Käigu vahetamisel 1st 2se peale kukkuvad pöörded väga aeglaselt võrreldes teiste käikudega.
1-2 puhul pean ootama erinevalt 2-3 jne vahetuste puhul, kus ma võin sisult kohe järgmise käigu rakendada.
On ka teine omapära, mida teistel autodel täheldanud pole. Kui mootor on soojaks saanud siis vahelduva eduga käivad pöörded üless-alla.
Umbes, et 1 min üleval, 1 min all pöörded vms.
Ehk oskab mõni asjapulk neid omapärasid selgitada.
Impreza wrx mootori käitumine
- t6nis1234
- Sõõrikujoonistaja
- Postitusi: 371
- Liitunud: T, 07 Sept 2010 15:07:50 +0300
- Asukoht: Harjumaa
Re: Impreza wrx mootori käitumine
Esimesele murele midagi mõistlikku vastata ei oska. Võin sulle flatfootshifti ajusse seadistada, siis ei pea enam käiguvahetuse ajaks jalga gaasipedaalilt tõstma
1min üleval, 1min all võib olla seotud aku pingega. Kui kukub teatud tasemest madalamale,siis tõstetakse pöördeid,et genekas rohkem laeks.
1min üleval, 1min all võib olla seotud aku pingega. Kui kukub teatud tasemest madalamale,siis tõstetakse pöördeid,et genekas rohkem laeks.
Re: Impreza wrx mootori käitumine
Konditsioneeri rakendumine tõstab ka osadel masinatel pöördeid. Tasuks igaks petteks kontrollida sellise anduri nagu vabakäiguandur, toimimist. Asub ta käigukasti juhipoolsel küljel, seal on kaks lülitit meenutavat andurit, üks rakendab tagurdustuled (vist oli tagumine) ning teine ütleb ajule, kas sees on vaba või mõni muu käikudest. Antud anduri vigastus on ka võimeline pöörete kõikumisi ja võimsusekadu tekitama. P.S suvaline obd junn ei pruugi antud andurit üldse näidata.
Ei ole sitta ilma, on sitt auto
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
Re: Impreza wrx mootori käitumine
Minu vanad subarud on mõlemad sellised, et tõstavad pöördeid konditsioneeri jaoks. Tühikäigu ja tühikäiguanduriga muutuksid pöörded tüki ebastabiilsemaks. Seega on vast küsimus, kas pöörded muutuvad reeglipäraselt paarsada rpm-i või on nad ebastabiilsete tõusude-langustegaDuster kirjutas:Konditsioneeri rakendumine tõstab ka osadel masinatel pöördeid. Tasuks igaks petteks kontrollida sellise anduri nagu vabakäiguandur, toimimist. Asub ta käigukasti juhipoolsel küljel, seal on kaks lülitit meenutavat andurit, üks rakendab tagurdustuled (vist oli tagumine) ning teine ütleb ajule, kas sees on vaba või mõni muu käikudest. Antud anduri vigastus on ka võimeline pöörete kõikumisi ja võimsusekadu tekitama. P.S suvaline obd junn ei pruugi antud andurit üldse näidata.