Impreza 2.0 anomaalia

Mootorid, hoorattad, sidurid, käigukastid, diferentsiaalid, dif.lukud ja palju muud huvitavat.

Moderaatorid: vaska, Axxept

Sõnum
Autor
sky007
Subaruaff
Postitusi: 56
Liitunud: L, 23 Juun 2018 11:16:45 +0300

Impreza 2.0 anomaalia

#1 Postitus Postitas sky007 » T, 21 Mai 2019 08:20:38 +0300

Tere
Autoks 2008a Impreza 2.0 110kw bensiin, manuaal.
Käivitub ja toimetab hästi aga kiirendusel mingisugune jama.
Nimelt kui mõistlikult kiirendada siis auto kiirendab nii nagu peab, kuid siis järsku enam ei kiirenda mõtleb veidi ja kiirendab jälle edasi.
Ehks siis kiirenduse vahel on mingi aeg mõned sekundid pausi. Ei oska paremini kirjeldada antud asja. Mingisugust puterdamist ega jõnksutamist pole lihtsalt mingiks hetkeks kaob kiirendus ära.
Autol segusiiber läbi pestud ja käis mingi hetk ka aku klemm maas. Ls 123 000 küünalde vahetusest ei tea midagi eelmise omaniku jutu järgi on hiljuti vahetatud aga kindel pole. Küttefiltrit ka ei pidanud sel autol olema ( paagis on aga see pidi minema sel juhul koos paagiga vahetusse) või on kuskil ikka mingi filter ka?

Palun infot kes on sama asjaga kokku puutund või oskab nõu anda mida kontrollida või teha.

sky007
Subaruaff
Postitusi: 56
Liitunud: L, 23 Juun 2018 11:16:45 +0300

Re: Impreza 2.0 anomaalia

#2 Postitus Postitas sky007 » L, 25 Mai 2019 08:14:57 +0300

Häda endiselt küljes. Aga ikkagi kahtlustaks veidi küünlaid .
Ühesõnaga viga on sarnane aga kerge jõnksamine on ka sees nagu jätaks vahele mõni pütt kuskil .
Või on veel miskit mida kontrollida vaadata ?
Oskab keegi öelda ka seda kas neid küünlaid saab vahetada nii ,et mootorit ei pea tõstma ega langetama ? Peale vaadates tundub üsna kitsas olevat ja süütepoolid ise ka juüpris pikad.

Spitfire
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 126
Liitunud: N, 31 Okt 2013 14:37:59 +0300

Re: Impreza 2.0 anomaalia

#3 Postitus Postitas Spitfire » L, 25 Mai 2019 08:41:27 +0300

Olen seda vist juba kümnes samalaadses teemas öelnud, et tõenäoliselt lambdad. Esinduse diagnost suudab neid diagnoosida, odavam on selle väikese teenuse eest maksta, kui juppe vahetada.

sky007
Subaruaff
Postitusi: 56
Liitunud: L, 23 Juun 2018 11:16:45 +0300

Re: Impreza 2.0 anomaalia

#4 Postitus Postitas sky007 » L, 25 Mai 2019 09:46:35 +0300

Tere
Tänan vastuse eest, kunagi kui Mariinest uurisin eelmise subaru kohta siis öeldi, et lambdad lähevad tavaliselt kuskil 200 000 juures .
Antud subarul on läbisõit 123 000 kopikatega. Ja mariinest veel öeldi, et nemad ei näe arvutiga midagi kui just mootorituli ei põle ( see tartu mariine jutt ).
Aga proovida võib ja seal lasta diagnost teha ehk saab targemaks kuna ega lambist juppe vahetama pole ka mõtet hakata.
Oleks ruumirohkem kontrollik küünlad ka üle aga suht kitsas ja parem ei näpi vaid lasen siis mariines diagnosti ära teha mingi hetk.


Spitfire kirjutas:Olen seda vist juba kümnes samalaadses teemas öelnud, et tõenäoliselt lambdad. Esinduse diagnost suudab neid diagnoosida, odavam on selle väikese teenuse eest maksta, kui juppe vahetada.

Spitfire
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 126
Liitunud: N, 31 Okt 2013 14:37:59 +0300

Re: Impreza 2.0 anomaalia

#5 Postitus Postitas Spitfire » L, 25 Mai 2019 13:45:25 +0300

Huvitav, et Tartu Mariine sellist juttu ajas, kui endal lambdadega häda oli, siis räägiti Tartus 100k km elueast ja suutsid nii diagnostida, et käisid sõitmas ja jälgisid lambda signaali, vähemalt nii mulle kirjeldati. Selline võimsuse kadu ka minul mootori tuld põlema ei pannud ja veakoode ei jätnud.
Viimati muutis Spitfire, P, 26 Mai 2019 08:39:04 +0300, muudetud 1 kord kokku.

sky007
Subaruaff
Postitusi: 56
Liitunud: L, 23 Juun 2018 11:16:45 +0300

Re: Impreza 2.0 anomaalia

#6 Postitus Postitas sky007 » L, 25 Mai 2019 13:49:11 +0300

Mulle vähemalt nii räägiti vb sattusin vale venna otsa.
Mis sümptomid sul olid ja palju lambdade vahetus maksma läks kui saladus pole ?

Spitfire kirjutas:Huvitav, et Tartu Mariine sellist juttu ajas, kui endal lambadega häda oli, siis räägiti Tartus 100k km elueast ja suutsid nii diagnostida, et käisid sõitmas ja jälgisid lambda signaali, vähemalt nii mulle kirjeldati. Selline võimsuse kadu ka minul mootori tuld põlema ei pannud ja veakoode ei jätnud.

Spitfire
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 126
Liitunud: N, 31 Okt 2013 14:37:59 +0300

Re: Impreza 2.0 anomaalia

#7 Postitus Postitas Spitfire » P, 26 Mai 2019 08:38:03 +0300

Lambist jõukadu, kiirendades augud sees, näiteks möödasõidul käis jõnks läbi, jõudu pole, et möödasõitu lõpetada ja siis uuesti jõnks ja jõud olemas. Eriti hästi oli ristmikel tunda, kus peale pöörde sooritamist pidi pea 1 käigu sisse lappama. Peale lambdade vahetust sai pöördeid 3nda käiguga teha. 200 euri ümbruses nad olid, algul vahetati esimene aga jäi mingi vimka ikka sisse, siis võtsin riski ja vahetasin teise ise. Teine oli kallim ja telliti kesklaost, kuna neid vist keegi väga ei vaheta Eestis. Nüüd vahel harva olen sama jõnksu tundnud, aga panen selle kehva kütte arvele, viimasel ajal olen Alexela 98 tankinud ja pole rohkem tajunud. Tundub hullem kui narkokoera nina see 2,0 NA mootor.
Viimati muutis Spitfire, P, 26 Mai 2019 12:51:54 +0300, muudetud 1 kord kokku.

sky007
Subaruaff
Postitusi: 56
Liitunud: L, 23 Juun 2018 11:16:45 +0300

Re: Impreza 2.0 anomaalia

#8 Postitus Postitas sky007 » P, 26 Mai 2019 11:28:47 +0300

Mul pole pooltki nii hull. Maanteel möödasõit pole siiani probleem old läheb nii nagu peab ja pole jebind maanteel kordagi. Pigem on olnud häda just linna kiirusel 2 ja 3nda käiguga kiirendades tekib sisse auk. ja viimastel päevadel on olnud ka kerget puterdamist või vahele jätmist ( kakkumist ) kes kuida nimetab ( kiirenduse hetkel siis ).
Ise sõidan samuti 98ga pole mõtet seda solgitud jura toppida autosse kui mootori ära situb, rohkem kütti võtab ja uimaseks teeb kokkuvõttes 98 kõige õigem.
Ei teagi mida teha ilmselt kõige õigem minna mariinesse ja lasta neil testida mis arvavad ning tuleb vahetada vigane/vigased asjad välja.


Spitfire kirjutas:Lambist jõukadu, kiirendades augud sees, näiteks möödasõidul käis jõnks läbi, jõudu pole, et möödasõitu lõpetada ja siis uuesti jõnks ja jõud olemas. Eriti hästi oli ristmikel tunda, kus peale pöörde sooritamist pidi pea 1 käigu sisse lappama. Peale lambdade vahetust sai pöördeid 3nda käiguga teha. 200 euri ümbruses nad olid, algul vahetati esimene aga jäi mingi vimka ikka sisse, siis võtsin riski ja vahetasin teise ise. Teine oli kallim ja telliti kesklaost, kuna neid vist keegi väga ei vaheta Eestis. Nüüd vahel harva olen sama jõnksu tundnud, aga panen selle kehva kütte arvele, viimasel ajal olen Alexela 98 tankinud ja pole rohkem tajunud. Tundub hullem kui narkokora nina see 2,0 NA mootor.

sky007
Subaruaff
Postitusi: 56
Liitunud: L, 23 Juun 2018 11:16:45 +0300

Re: Impreza 2.0 anomaalia

#9 Postitus Postitas sky007 » K, 29 Mai 2019 06:14:34 +0300

Vahepeal sõidetud omajagu maanteel toimib kõik nagu peab ja möödasõiduga pole ka probleemi.
Linnas jebib ikka päris tihti ja eriti 2 ja 3nda käiguga.
Mariinesse sain homseks aja eks siis näha ole mis ütlevad ja kas leiavad vea ülesse.
Ei tea kas sellel mootoril on peale segusiibri maha võtmist teda vaja õpetada ka ja aku klemm on ka maas käind paariks tunniks.
Kopsik mis on segusiibri otsas sinna läheb segu siibri poolt 2 voolikut ( karteri tuulutus vist ) to ühendus logiseb küll seal plastiku otsas äkki mõjutab see ka midagi või on see normaalne kui logiseb seal otsas ?
Igatahes homme mariinesse ja eks seal räägin asjad ära mida teind ja äkki oskavad lahenduse välja pakkuda ja korda teha .

sky007
Subaruaff
Postitusi: 56
Liitunud: L, 23 Juun 2018 11:16:45 +0300

Re: Impreza 2.0 anomaalia

#10 Postitus Postitas sky007 » N, 30 Mai 2019 17:43:33 +0300

Mariines käidud jebiti 3 tundi prooviti erinevaid andureid lambasid, õhulugejat jne aga viga ikka endiselt küljes.
Ei saadudki jälile mis teema on ja anti auto tagasi õnneks kalliks maksma ei läind.
Tellivad uue softi ja kui kohal siis lükatakse see peale ( foresteridel pidi ka sama asja vahel esinema ja pidi uue softiga korda saama).
Sisselaske tempi pidi näitama 54 kraadi ja see andur pidi õhulugeja küljes olema ning uuega on täpselt sama seis. See hetk kui jebima hakkab pidi süüte nurk muutuma 30 kraadi. Sumpast pidi ka vale lõhna tulema aga öeldi et softiga peaks mure lahendatud saama.
Nüüd jään ootama kõnet millal uus soft kohal on ja siis saab leppida kokku aja millal selle peale installivad.
Loodetavasti saab siis asja korda ka !

Spitfire
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 126
Liitunud: N, 31 Okt 2013 14:37:59 +0300

Re: Impreza 2.0 anomaalia

#11 Postitus Postitas Spitfire » R, 31 Mai 2019 08:04:32 +0300

Hea info. Kusagil suva garaazis oleks pidanud need lambdad ja õhulugejad ise kinni maksma.

sky007
Subaruaff
Postitusi: 56
Liitunud: L, 23 Juun 2018 11:16:45 +0300

Re: Impreza 2.0 anomaalia

#12 Postitus Postitas sky007 » R, 31 Mai 2019 17:19:38 +0300

Täpselt. Mehed proovisid kõik asjad mariines järgi ja eks kui softi osas miskit teada saan ja paigaldatud eks siis saan täpsemalt infot aga nagu aru sain siis tüüpviga pole kuid 2 liitristel on ka ennem sama probleemi esinend ja softiga on asi korda saadud.

Spitfire kirjutas:Hea info. Kusagil suva garaazis oleks pidanud need lambdad ja õhulugejad ise kinni maksma.

sky007
Subaruaff
Postitusi: 56
Liitunud: L, 23 Juun 2018 11:16:45 +0300

Re: Impreza 2.0 anomaalia

#13 Postitus Postitas sky007 » T, 04 Juun 2019 16:07:19 +0300

Nüüd mõistus otsas.
Kui neljapäeval mariines olin öeldi et süütenurk muutub 30 kraadi ( sel hetkel kui kiirendades auk tekib).
Sisselaske tembi õhk pidi olema 54 kraadi ( väljas oli tookord 20 ).

Mariinest helistati ja öeldi, et sellele mootorile ikkagi uut softi saada pole.
Ja kuna mainisin, et laupäeval oli foori all külmalt väike värin sees ( äkki küünlad). selle peale öeldi et võiks hakata küünlaid , poole, ja süütejuhmteid kontrollima.
Kuna lambdad pidid arvuti järgi korras olema arvati et kui küünaldest ja poolidest kasu pole vahetaks ka äkki need ära.
Kuidagi ümmargune jutt tundub ja ausalt ei ole huvi niisama neid asju vahetada kui pole kindel kas asi saab korda ( küünalde vahetus tööraha pidi juba 120 euri olema).
Loogiliselt võttes ei muuda süüteküünal, pool ega ka juhtmed süütenurka ega tõsta sisselaske õhtu temperatuuri.

On kellegil miskit head lahendust või nõu pakkuda ?

Kasutaja avatar
raig0
Ralliäss
Postitusi: 1344
Liitunud: P, 03 Veebr 2008 18:15:52 +0300
Asukoht: Võrumaa
Kontakt:

Re: Impreza 2.0 anomaalia

#14 Postitus Postitas raig0 » K, 05 Juun 2019 20:59:48 +0300

30 kraadi siis hilisemaks?
54 kraadi sisselaske temp pole küll nüüd väga loogiline tavasõidul.
XT 4WD Turbo | Legacy GT Spec B

sky007
Subaruaff
Postitusi: 56
Liitunud: L, 23 Juun 2018 11:16:45 +0300

Re: Impreza 2.0 anomaalia

#15 Postitus Postitas sky007 » K, 05 Juun 2019 21:35:24 +0300

Kuhu poole see süütenurk muutub seda ma öelda ei oska kuna pold ise juures ja ei öeldud mulle .
No kui väljas 20 kraadi siis see 54 kraadi temp on kuidagi väga ulme ja uue lugejaga ( seal sees pidi olema sisselaske tembi andur ) on seis täpselt sama siis asi rohkem kui kahtlane.
Aga nii mulle mariinest öeldi.
vb selles tembi näidus ongi probleem miks süütenurka muudab niipalju.
Aga kuna subarute kohapealt väga tark pole siis ei oska rohkem midagi lisada. Loogiliselt peaks ju mõjutama süütenurka pigem vända või nuka andur aga need pidid korras olema mariine jutu järgi ning nende andurite veaga oleks ka pikk käivitus ja välja suremine ( see nende jutt )

raig0 kirjutas:30 kraadi siis hilisemaks?
54 kraadi sisselaske temp pole küll nüüd väga loogiline tavasõidul.

Vasta