Impreza 2.0 anomaalia

Mootorid, hoorattad, sidurid, käigukastid, diferentsiaalid, dif.lukud ja palju muud huvitavat.

Moderaatorid: vaska, Axxept

Sõnum
Autor
Kasutaja avatar
raig0
Ralliäss
Postitusi: 1344
Liitunud: P, 03 Veebr 2008 18:15:52 +0300
Asukoht: Võrumaa
Kontakt:

Re: Impreza 2.0 anomaalia

#16 Postitus Postitas raig0 » R, 07 Juun 2019 10:47:35 +0300

Süüte andmine käib suures plaanis sedasi:
Baastabel+muutujad.
Aju keerab süüdet hilisemaks näiteks siis kui sisselaske temperatuur muutub kõrgemaks(et vältida detonatisooni)
Kui deto andur kuuleb detot jne, neid igasugu muutujaid on seal veel. Mida uuem aju,seda keerulisem,rohkem tabeleid ja muutujaid.
Sinu puhul tõenäoliselt ongi tegu vale temperatuuri nägemisega.
Vaja oleks sõita ja logida sisselaske tempi ja süüdet,knocki näiteks. Aju nähtavat tempi võrrelda auto kompuutri omaga näiteks +/-2 C võiks ok suht olla. aga 20 C mitte.
Kui sul õhulugeja on uus,siis võiks üle kontrollida igasugu ühendused ja puhastada klemmid. Vanematel subaarikutel sai ka testriga igasugu asju mõõta ja kontrollida seal õhulugeja juures.
Manuaalid: jdmfsm.info
XT 4WD Turbo | Legacy GT Spec B

sky007
Subaruaff
Postitusi: 56
Liitunud: L, 23 Juun 2018 11:16:45 +0300

Re: Impreza 2.0 anomaalia

#17 Postitus Postitas sky007 » R, 07 Juun 2019 20:51:10 +0300

Tere
Tänan põhjaliku jutu eest aga oled ise pädev vaatama ja timmima seda autot ?
Eile lasin väga asjalikul inimesel autot arvutiga igast asendist vaadata ja proovida, samuti sõidu ajal jälgisime näite.
Proovis ajus softi muuta aga see pold võimalik mitte ühegi kaabliga. Samuti saa ajust midagi sisse ega välja lülitada.
Tegime ajule tehase seaded masin liikus ideaalselt ja mingit jama pold aga umbes 3-4 minutiga õppis auto end ümber ja hakkas uuesti jamama. temperatuuri näitas arvuti järgi suht mõistliku kuigi see deto andur küll seal miskit tegi.
Lambda näit enamasti muutus koguaeg vahel jäi sinna 1 kanti korraks seisma.
Niipalju kui pistikuid kapoti all on olen kõik lahti kiskund ja vaatan ning kõik on ilusad.
Samuti mass juhtmed üle käidud, vaakumid, igasugused õhulekked kontrollitud ja kui aus olla on mõistus otsas.
Kõik kes vähekenegi asja jagavad ütlevad nagu ühest suust et teg on softi veaga ja midagi teha pole ( uut softi ei saa ), foresteridel pidi suht kõigil selle mootoriga sama häda olema. Üpris jamas seisus pole autot 2 kuudki omand ja nüüd vaatan tõtt tõega et ei saagi autot normaalselt kasutada. Lambda kohta öeldi ka et seda pole mõtet vahetada kuna ta toimib ja näidud muutuvad koguaeg paar korda käi aint 1 peale seisma.
Ideaalis ei tahaks lambit midagi vahetada ega hullu raha alla laduda aga korda tahaks küll saada asja seega kui keegi arvab et suudab ja oskab olukorda lahendada siis ole palun hea ja võta ühendust!


raig0 kirjutas:Süüte andmine käib suures plaanis sedasi:
Baastabel+muutujad.
Aju keerab süüdet hilisemaks näiteks siis kui sisselaske temperatuur muutub kõrgemaks(et vältida detonatisooni)
Kui deto andur kuuleb detot jne, neid igasugu muutujaid on seal veel. Mida uuem aju,seda keerulisem,rohkem tabeleid ja muutujaid.
Sinu puhul tõenäoliselt ongi tegu vale temperatuuri nägemisega.
Vaja oleks sõita ja logida sisselaske tempi ja süüdet,knocki näiteks. Aju nähtavat tempi võrrelda auto kompuutri omaga näiteks +/-2 C võiks ok suht olla. aga 20 C mitte.
Kui sul õhulugeja on uus,siis võiks üle kontrollida igasugu ühendused ja puhastada klemmid. Vanematel subaarikutel sai ka testriga igasugu asju mõõta ja kontrollida seal õhulugeja juures.
Manuaalid: jdmfsm.info

sky007
Subaruaff
Postitusi: 56
Liitunud: L, 23 Juun 2018 11:16:45 +0300

Re: Impreza 2.0 anomaalia

#18 Postitus Postitas sky007 » N, 13 Juun 2019 09:14:03 +0300

jätkuks siis.....
Olen sõitnud autoga nüüd mitmeid päevi kõrgetel pööretel, teinud järske kiirendusi ja enam kiirendusel auke ei teki.
Auto sõidab täiesti normaalselt, ainuke asi mida vahest teeb on hommikul maja ees gaas maas sõites, kukub jõnksutama.
Välja ei sure aga see jõnksutamine ikkagi häirib päris palju.
On kellegil ehk veel mõtteid ???

sky007
Subaruaff
Postitusi: 56
Liitunud: L, 23 Juun 2018 11:16:45 +0300

Re: Impreza 2.0 anomaalia

#19 Postitus Postitas sky007 » E, 17 Juun 2019 20:43:16 +0300

Sai siis lõpuks lambda ära vahetatud ja läänerindel muutusteta.
Mingi asi ajab aju lolliks. Saaks ta tehase seadesse nii et lolliks ei õpiks end oleks hea.
Andurite töö on kõik ideaalne kõik läbi vaadatud sõidu ajal kui ka seistes ja ühtegi viga arvuti ei näita.
Mõistus nii otsas, et tuleb vist maha ära kanda. Ebareaalne on see et keegi seda korda teha ei oska ega öelda mida teha, kuhu minna või mis iganes.
Peale lambda vahetust on nagu kohati parem aga kiirendusel augud endiselt olemas, väristab veidi foori all, gaas maas maja ees sõites jõnksutab. Hauda ajab see subaru.

nelivedu
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 258
Liitunud: L, 11 Sept 2004 06:18:47 +0300
Asukoht: Tallinn

Re: Impreza 2.0 anomaalia

#20 Postitus Postitas nelivedu » E, 17 Juun 2019 22:15:58 +0300

Kas sellel on süütepoolid igal silindril eraldi?

sky007
Subaruaff
Postitusi: 56
Liitunud: L, 23 Juun 2018 11:16:45 +0300

Re: Impreza 2.0 anomaalia

#21 Postitus Postitas sky007 » T, 18 Juun 2019 05:02:23 +0300

Tere
Poolid on sellel tõesti iga silindri kohta aga see kiirendus auk küll sellest olla ei saa olen kogend vigast pooli ja tean mida see teeb.

nelivedu kirjutas:Kas sellel on süütepoolid igal silindril eraldi?

sky007
Subaruaff
Postitusi: 56
Liitunud: L, 23 Juun 2018 11:16:45 +0300

Re: Impreza 2.0 anomaalia

#22 Postitus Postitas sky007 » R, 21 Juun 2019 20:06:38 +0300

Täna muutus asi täitsa hulluks isegi 4nda ja 5nga käiguga streigib kiirendusel.
Maanteel ka enam nii terav pole kui vanasti ja isegi kõrged pöörded pole enam need mis ennem oli.
Eks kliima võtab ka mingil määral jõudu maha aga nii hullult kindlasti mitte. süda ei andnud rahu kakkusin kõik pistikud lahti, keerasin poolid ja küünlad maha ( küünlad on mingid vähe vingemad terava tipuga ja need seal küll väga värsked), poolid ka visuaalselt ok ning pistikud samuti, segusiiber viimasest pesemisest väga viisakas.
Rohkem ei oskand nagu midagi vaadata ega uurida.
Eks homme lähen teen proovisõidu aga arvan, et ei muutund midagi seal ja mõtted on selle autoga täiesti otsas.
On keegi kes oskab nõu anda, ise käe külge panna või soovitada kuhu minna ? Muidu tuleb kaalu peale ära ajada.

Spitfire
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 126
Liitunud: N, 31 Okt 2013 14:37:59 +0300

Re: Impreza 2.0 anomaalia

#23 Postitus Postitas Spitfire » L, 22 Juun 2019 14:20:05 +0300

Aku juhtme eemaldamisega ca 10 minutit töötab normilt? Siis vast mehhaanilist häda pole. Mul ühel teisel margil olikunagi anomaalia, võtsin mootoriruumis kõikvõimalikud pistikud ja kaitsmed välja, lasin puhastusainet peale, üritasin edasi-tagasi liigutada neid, et kontaktid igalt poole oksiidi maha lükkaks ja lõpuks aitas see, ca aasta oli muretu. Järgmiseks ürita kõiki juhtmeid jälitada, et kusagilt keresse pole hõõrunud, mõne pistiku tagant poleks juhe murdunud vms, liigutada töötava mootoriga juhtmeid, vb reageerib mootor. Järgmiseks kuhugi pädeva elektriku või diagnostiku juurde, kes suudab kimpude korresolekut kontrollida ja andureid testida.

sky007
Subaruaff
Postitusi: 56
Liitunud: L, 23 Juun 2018 11:16:45 +0300

Re: Impreza 2.0 anomaalia

#24 Postitus Postitas sky007 » P, 23 Juun 2019 12:08:12 +0300

Peale klemmi maha võtmist on kõik timm mõnda aega kuni end lolliks õpib jälle.
Eile sai siis peale reede õhtust lammutamist tehtud pikema sõit viljandist pärnu, pärnuvahel ja pärast viljandi tagasi ning enamasti töötas ja sõitis normaalselt vahel tühikäigul aint kippus foori all väristama ( kliima oli ka taga mis võis seda tekitada) aga sõidu ajal otseseid akuke nagu kiirendusel pold vahel harva oli nagu möödsõidul jõuetu veidi kuid enamasti liikus ja toimis normaalselt eks näha olek mis täna tartu sõidul teeb.
Küünlad igatahes vahetatud ja ei taha väga süütepooli ka uskuda kuna kui see vahele jätab siis peaks ikka rohkem tundma andma jõnksuga vms.

Spitfire kirjutas:Aku juhtme eemaldamisega ca 10 minutit töötab normilt? Siis vast mehhaanilist häda pole. Mul ühel teisel margil olikunagi anomaalia, võtsin mootoriruumis kõikvõimalikud pistikud ja kaitsmed välja, lasin puhastusainet peale, üritasin edasi-tagasi liigutada neid, et kontaktid igalt poole oksiidi maha lükkaks ja lõpuks aitas see, ca aasta oli muretu. Järgmiseks ürita kõiki juhtmeid jälitada, et kusagilt keresse pole hõõrunud, mõne pistiku tagant poleks juhe murdunud vms, liigutada töötava mootoriga juhtmeid, vb reageerib mootor. Järgmiseks kuhugi pädeva elektriku või diagnostiku juurde, kes suudab kimpude korresolekut kontrollida ja andureid testida.

sky007
Subaruaff
Postitusi: 56
Liitunud: L, 23 Juun 2018 11:16:45 +0300

Re: Impreza 2.0 anomaalia

#25 Postitus Postitas sky007 » E, 26 Aug 2019 20:24:00 +0300

Häda endiselt päevakorras.
Vahetasin ühe mõrades pooli ära auto sõitis ideaalselt kuskil nädala siis hakkas jälle jebima aga nii hull enam polnud kui varem.
Vahetasin ära siis ka teised poolid kuid ei muutund midagi enam pole huvi neid asju niisama vahetada aga korda tahaks saada kuna hea auto ja kere ning kõik muu on super seisus.
Peale poolide vahetamist ( eriti selle ühe mis mõrades oli) on auto tunduvalt parem aga mitte korras.
Maanteel nüüd on enamasti timm ja toimib aga linnas kiirendusel viskab ikka vimkasid sisse.
Ühe pädeva elektrikuga suhtlesin rääkisin kogu loo ära ja mainisin ka mariine juttu softi kohta see kohe muidugi ilma testimiseta tahtis aju laiali kakkuda ja möllama hakata laual aga ma ise arvan et pigem on siiski asi kas mingis pool piduses juhtmes mis vahel annab ideaalselt voolu vahel kandendlikult või siis paneb ikka mingi andur villast.
Kus sellel autol üldse aju võiks asuda kontrolliks selle pistikud asjad ka üle ennem kui mingi elektrik aju kallale läheb.
On siin kedagi asjaliku kes võiks osata viga kõrvaldada või soovitada kuhu kelle juurde minna või mida teha ?
Kohati selline tunne et kanna või maha.

Kasutaja avatar
Tubaru
JDM
Postitusi: 3577
Liitunud: E, 06 Juun 2011 17:18:43 +0300
Asukoht: Pärnu

Re: Impreza 2.0 anomaalia

#26 Postitus Postitas Tubaru » T, 27 Aug 2019 01:04:10 +0300

Aju asub kõrvalistuja jalgadetoe all.
07/XT->08/2.0D->07/XT->05/H6 mt->06/OBK 2.5->04FSTI->04XT->2010/OBK3.6L+08/STI

sky007
Subaruaff
Postitusi: 56
Liitunud: L, 23 Juun 2018 11:16:45 +0300

Re: Impreza 2.0 anomaalia

#27 Postitus Postitas sky007 » R, 20 Sept 2019 17:56:12 +0300

Aju võeti maha tinutati kõik üle ( külmjooted ) auto sõitus umbes üle nädala normaalselt aga ikka hälve sees mitte nii hull aga ikka vahest jebib.
Kas küttesüsteemis ei või viga esineda ? Masin tühikäigul ka vahel vibrab veidi ja kohati nagu jääks kütte vaeseks kui jebima hakkab ei tea ka mõtted suht otsas. Enamus autosid saab ikka loogiliselt remontida aga sellel ei mingit viga arvutiga diagnoosides.
Mootori tuld ega midagi ka ei vilguta , väli tembi andur paneb ka vigast ( näitab umbes 5-6 kraadi vähem kui reaalselt väljas on) aga see ei tohiks midagi mõjutada vb ainult kliima tööd mingil määral. Eksin siis palun parandage.
On kütte süsteemiga midagi peale hakata või midagi uurida vaadata ? nagu aru olen saanud on sellel vist paagi sisene filter ehk siis kui vahetada siis ainult paagiga koos ?

Igasugune asjalik info teretulnud.

Kasutaja avatar
raig0
Ralliäss
Postitusi: 1344
Liitunud: P, 03 Veebr 2008 18:15:52 +0300
Asukoht: Võrumaa
Kontakt:

Re: Impreza 2.0 anomaalia

#28 Postitus Postitas raig0 » T, 24 Sept 2019 07:00:57 +0300

Aga äkki on mõni pihusti vigane. Sõbral oli hiljuti toyotaga juhus,et kuumalt üks pihusti ei töötanud enam.
XT 4WD Turbo | Legacy GT Spec B

sky007
Subaruaff
Postitusi: 56
Liitunud: L, 23 Juun 2018 11:16:45 +0300

Re: Impreza 2.0 anomaalia

#29 Postitus Postitas sky007 » T, 24 Sept 2019 15:53:25 +0300

Tere
Olen isegi mõelnud, et äkki on pihusti latis või kuskil mingi jama ees mis vahel jebib, ideaalis võiks pihusti lati koos pihustitega läbi pesta küll.
Päris pihusti enda viga ma eriti ei usu kuna viga ei ole koguaeg iga käiguga kiirendades vahel on kõik ok ja siis jälle jebib isuga.
Raske on seda kirjeldada kuidas käitub aga mingi hälve tal on.


raig0 kirjutas:Aga äkki on mõni pihusti vigane. Sõbral oli hiljuti toyotaga juhus,et kuumalt üks pihusti ei töötanud enam.

sky007
Subaruaff
Postitusi: 56
Liitunud: L, 23 Juun 2018 11:16:45 +0300

Re: Impreza 2.0 anomaalia

#30 Postitus Postitas sky007 » T, 12 Nov 2019 18:53:10 +0300

Nüüd siis lisaks eelnevalt mainitule pihustid käinud stendis ja tehtud läbipesu kõik toimivad ideaalselt ainult pihusti otsa tihendid veidi väsind kuid ei tohiks lekkida ( uued olemas ja lähevad hiljemalt järgmisel nv.tusel külge ).
Auto aga endiselt kiriendades on kuidagi uimane ja nagu tõmbaks hingest kinni .
Kas keegi on kokku puutund sama mudeli küttefiltriga ( asub paagis pumba otsas ), kas tasub lahti võtta ja vaadata mis seal toimub või pole mõtet näppida pigem ?
Probleem ajab juba otsapidi hauda siis kui toimib liigub väga hästi kui aga jebib siis on ikka väga halb sõita nign ajab närvi mustaks.
Raske on seda sõnadesse panna mida teeb ja kuidas jamab.
Ehk on keegi tarkpea kes oskab aidata või anda nõu mida veel teha või vaadata ?

Vasta