Impreza 2.0 anomaalia
Re: Impreza 2.0 anomaalia
Egr klappe pole kontrollinud? Siin ühes teises teemas avastati mingid essu tükid klapi vahelt, masin ka puterdas enne
Re: Impreza 2.0 anomaalia
Segusiibrti olen ma korduvalt maha kruvind esimene kord oli üsna roojane aga on tal mingi egr veel lisaks kuskil ??
Re: Impreza 2.0 anomaalia
viewtopic.php?f=49&t=14549
Mu viimane postitus. Tasub vaadata sisselaskes olevate väljalaskegaaside kogust ehk kuidas EGR töötab. Kuna auto sul juba diagnostis käis, siis iga pädevam diagnostik oleks selle läbi hammustanud.
Kütusefiltri poole pealt. Kindlasti tasub üle vaadata. Ei tea kuidas sellel 110kw-sel on, kuid enamasti on filtrid olnud kas paagis pumba juures või siis kapoti all eraldi 2-e toruga anum. Filter tuleks kindlasti sellise läbisõidu juures ära vahetada. Lisaks mõõda veel kindlasti üle kütusesurve mis pihustiteni jõuab. Selleks sobib väga hästi hydroscandis kokku pandud näidik koos kolmiku ja kuuskedega. Või siis lase kuskil seda teha.
EZ30-l peaks jääma sinna 40PSI kanti. Kui kütuseregulaatorilt vaakum ära võtta, siis peaks näit muutuma. Eelnev jutt siis käib minu vanemat tüüpi EJ25 ja EZ30 mootorite kohta. Uuematel võib olla miskit teisiti.
Mu viimane postitus. Tasub vaadata sisselaskes olevate väljalaskegaaside kogust ehk kuidas EGR töötab. Kuna auto sul juba diagnostis käis, siis iga pädevam diagnostik oleks selle läbi hammustanud.
Kütusefiltri poole pealt. Kindlasti tasub üle vaadata. Ei tea kuidas sellel 110kw-sel on, kuid enamasti on filtrid olnud kas paagis pumba juures või siis kapoti all eraldi 2-e toruga anum. Filter tuleks kindlasti sellise läbisõidu juures ära vahetada. Lisaks mõõda veel kindlasti üle kütusesurve mis pihustiteni jõuab. Selleks sobib väga hästi hydroscandis kokku pandud näidik koos kolmiku ja kuuskedega. Või siis lase kuskil seda teha.
EZ30-l peaks jääma sinna 40PSI kanti. Kui kütuseregulaatorilt vaakum ära võtta, siis peaks näit muutuma. Eelnev jutt siis käib minu vanemat tüüpi EJ25 ja EZ30 mootorite kohta. Uuematel võib olla miskit teisiti.
Re: Impreza 2.0 anomaalia
Tänud hea vastuse eest.
Algul alustasin tartu mariinest need pusisid seal 3 või 4 tundi küll vahetati andureid ja testiti igatepidi arvutiga sõites jne aga ei saand jagu lõpuks öeldi et softi viga et tellivad uue aga lõpuks ei saandki seda. Siis öeldi et hakkame otsast vahetama andureid
Aju lasin üle joota kindluse mõttes pädeval elektrikul ennem seda sõitsin üle tunni linnas ringi pädev diagnostik oli kõrval ja jälgis näite ning ütles et kütte rõhud asjad paigas aga üks pool käib kuidagi nõrgemalt ( ei tea millest ), peale seda korduvalt küünlaid maha keeratud, poolid vahetatud, esimene lambda vahetatud, pihustid stenditud ja läbi pestud.
Küttepump käis ka eile maas sai puhastatud filter ja uuesti kokku laotud ning ei midagi auto on üldse kuidagi liiga tuim 110kw peaks ikka teravam olema ja kui jebib on eriti uimane kui aga astub siis läheb hästi.
Algul alustasin tartu mariinest need pusisid seal 3 või 4 tundi küll vahetati andureid ja testiti igatepidi arvutiga sõites jne aga ei saand jagu lõpuks öeldi et softi viga et tellivad uue aga lõpuks ei saandki seda. Siis öeldi et hakkame otsast vahetama andureid
Aju lasin üle joota kindluse mõttes pädeval elektrikul ennem seda sõitsin üle tunni linnas ringi pädev diagnostik oli kõrval ja jälgis näite ning ütles et kütte rõhud asjad paigas aga üks pool käib kuidagi nõrgemalt ( ei tea millest ), peale seda korduvalt küünlaid maha keeratud, poolid vahetatud, esimene lambda vahetatud, pihustid stenditud ja läbi pestud.
Küttepump käis ka eile maas sai puhastatud filter ja uuesti kokku laotud ning ei midagi auto on üldse kuidagi liiga tuim 110kw peaks ikka teravam olema ja kui jebib on eriti uimane kui aga astub siis läheb hästi.
Puusepp kirjutas:viewtopic.php?f=49&t=14549
Mu viimane postitus. Tasub vaadata sisselaskes olevate väljalaskegaaside kogust ehk kuidas EGR töötab. Kuna auto sul juba diagnostis käis, siis iga pädevam diagnostik oleks selle läbi hammustanud.
Kütusefiltri poole pealt. Kindlasti tasub üle vaadata. Ei tea kuidas sellel 110kw-sel on, kuid enamasti on filtrid olnud kas paagis pumba juures või siis kapoti all eraldi 2-e toruga anum. Filter tuleks kindlasti sellise läbisõidu juures ära vahetada. Lisaks mõõda veel kindlasti üle kütusesurve mis pihustiteni jõuab. Selleks sobib väga hästi hydroscandis kokku pandud näidik koos kolmiku ja kuuskedega. Või siis lase kuskil seda teha.
EZ30-l peaks jääma sinna 40PSI kanti. Kui kütuseregulaatorilt vaakum ära võtta, siis peaks näit muutuma. Eelnev jutt siis käib minu vanemat tüüpi EJ25 ja EZ30 mootorite kohta. Uuematel võib olla miskit teisiti.
Re: Impreza 2.0 anomaalia
Häda endiselt kallal ja ei saa jagu.
Vahetasin ära laupäeval pihusti tihendid ( olid üsna läbi ja väsind ) ning auto sõitus kuni tänaseni null probleemita kõik jumala idekas ei teagi nüüd kas külm ilm mõjub hästi või mis tal oli.
Väli temp paneb ka vigast ( valetab end 5 kraadi külmemaks umbes) eile isegi korra näitas õieti ( see algusest peale jamand ).
Nüüd ilmad + kraadidega ja ilmselt sama jama iga päev kui aga külmaga hakkab jälle toimima siis mida veel vaadata või proovida enda loogika järgi kõik üle käidud ja juhe üsna koos.
Andke palun nõu teadjad mehed!
Vahetasin ära laupäeval pihusti tihendid ( olid üsna läbi ja väsind ) ning auto sõitus kuni tänaseni null probleemita kõik jumala idekas ei teagi nüüd kas külm ilm mõjub hästi või mis tal oli.
Väli temp paneb ka vigast ( valetab end 5 kraadi külmemaks umbes) eile isegi korra näitas õieti ( see algusest peale jamand ).
Nüüd ilmad + kraadidega ja ilmselt sama jama iga päev kui aga külmaga hakkab jälle toimima siis mida veel vaadata või proovida enda loogika järgi kõik üle käidud ja juhe üsna koos.
Andke palun nõu teadjad mehed!
-
- Postitusi: 29
- Liitunud: P, 24 Apr 2016 20:07:49 +0300
Re: Impreza 2.0 anomaalia
Hei!
Tuttav teema. Meil ühel kliendil oli 2006 Forester, bens vabalthingav.
Maanteel ei saanud möödasõitu teha, 2000-4000 RPM vahel kadus jõud ära, siis tuli tagasi. Käisime Mariines tarkvara uuendamas ja samamoodi katsetasime erinevate anduritega, aga tulutult.
Saime murest niimoodi lahti, et kirjutasime aju ringi.
Katsetamiseks tee ajule reset. Aku + klemm maha, u 10 sek, võid vajutada piduripedaali kindluse mõttes / OBD tarkvaraga saab ka.
Kohe pärast seda mine proovisõidule, probleem peaks ära kaduma kuni aju uuesti parameetrid ära õpib.
Anna märku, kas muutus midagi!
Tuttav teema. Meil ühel kliendil oli 2006 Forester, bens vabalthingav.
Maanteel ei saanud möödasõitu teha, 2000-4000 RPM vahel kadus jõud ära, siis tuli tagasi. Käisime Mariines tarkvara uuendamas ja samamoodi katsetasime erinevate anduritega, aga tulutult.
Saime murest niimoodi lahti, et kirjutasime aju ringi.
Katsetamiseks tee ajule reset. Aku + klemm maha, u 10 sek, võid vajutada piduripedaali kindluse mõttes / OBD tarkvaraga saab ka.
Kohe pärast seda mine proovisõidule, probleem peaks ära kaduma kuni aju uuesti parameetrid ära õpib.
Anna märku, kas muutus midagi!
Re: Impreza 2.0 anomaalia
Tere
tänan nõuande eest aga auto juba müüdud ei tahtnud enam asjaga tegeleda kuna ei leidnud viga ja nüüd vanakooli bmw ajutiselt istumise all eks siis aasta pärast vaatab uuesti mis mark või mudel võtta aga üldiselt subaru väga hea auto !
tänan nõuande eest aga auto juba müüdud ei tahtnud enam asjaga tegeleda kuna ei leidnud viga ja nüüd vanakooli bmw ajutiselt istumise all eks siis aasta pärast vaatab uuesti mis mark või mudel võtta aga üldiselt subaru väga hea auto !