Probleem: Subaru Impreza GT 98 - Check Engine
Probleem: Subaru Impreza GT 98 - Check Engine
Tere,
Mure järgmine, aegajalt läheb armatuuril check engine tuli põlema. On tunda , kui see põleb on madalatel pööretel natuke jõust ka puudu. Imelik on ka veel see, et külmast peast ei lähe see kunagi põlema ning kui sõita ühtlaselt, aga kui jätta masin korraks tühikäigule seisma, siis viskab kohe check engine põlema ja ära enam ei kustu.
Jään huviga ootama, mis asjast arvate
Mure järgmine, aegajalt läheb armatuuril check engine tuli põlema. On tunda , kui see põleb on madalatel pööretel natuke jõust ka puudu. Imelik on ka veel see, et külmast peast ei lähe see kunagi põlema ning kui sõita ühtlaselt, aga kui jätta masin korraks tühikäigule seisma, siis viskab kohe check engine põlema ja ära enam ei kustu.
Jään huviga ootama, mis asjast arvate
SpongeRacing-Jaapani auto ning varuosade maaletooja.
Re: Probleem: Subaru Impreza GT 98 - Check Engine
Mul ühel mitte-subarul läks see tuluke tühikäigul seistes põlema pärast seda kui gaasitross otsad andis ja ma seda käepäraste vahenditega lappisin (kuna uut polnud kohe võtta) ning seeläbi gaas kergelt peale jäi. Trossi vahetamisel probleem kadus. Läbinud sellise kogemuse veenduks ma kõigepealt, et midagi analoogset poleks.
Re: Probleem: Subaru Impreza GT 98 - Check Engine
Tre,
Kõige kindlam on minna esindusse ja arvuti lasta autole järgi panna. Ei võta kaua aega ning üldjuhul peaks saama veakoodi kätte. Ahjaa kõige kindlam on kui esindusse lähed ära autot seisma jäta ning siis check engine tuli jääb põlema ning saab kohe mõõta. Muidu kui süüte välja keerad, veakood mällu ei jää vanadel autodel. Ise selle asja läbi teinud
Equ
Kõige kindlam on minna esindusse ja arvuti lasta autole järgi panna. Ei võta kaua aega ning üldjuhul peaks saama veakoodi kätte. Ahjaa kõige kindlam on kui esindusse lähed ära autot seisma jäta ning siis check engine tuli jääb põlema ning saab kohe mõõta. Muidu kui süüte välja keerad, veakood mällu ei jää vanadel autodel. Ise selle asja läbi teinud
Equ
Läbi neliveo tähtede poole!
Subaru Impreza GT 1998 (ex)
Subaru Impreza WRX STI 2005 Petter Solberg Edition II PPP
Subaru Impreza GT 1998 (ex)
Subaru Impreza WRX STI 2005 Petter Solberg Edition II PPP
Re: Probleem: Subaru Impreza GT 98 - Check Engine
jama seisneb selles, et ma olen seda teinud, aga nad väidetavalt ei saa ajuga ühendust ise kahtlustan kas õhu lugejat või lambdat , samas huupi ei tahaks midagi vahetama hakata. on kellegil abiks veel häid ideesi ?Equ kirjutas:Tre,
Kõige kindlam on minna esindusse ja arvuti lasta autole järgi panna. Ei võta kaua aega ning üldjuhul peaks saama veakoodi kätte. Ahjaa kõige kindlam on kui esindusse lähed ära autot seisma jäta ning siis check engine tuli jääb põlema ning saab kohe mõõta. Muidu kui süüte välja keerad, veakood mällu ei jää vanadel autodel. Ise selle asja läbi teinud
Equ
SpongeRacing-Jaapani auto ning varuosade maaletooja.
Re: Probleem: Subaru Impreza GT 98 - Check Engine
Sellel autol peaks armatuuri all mustad ja rohelised pistikud olema, mida ühendades check engine tulega veakoodid ilma lugejata ära vilgutab. Vaata, kas leiad.
Re: Probleem: Subaru Impreza GT 98 - Check Engine
ehk täpsustaksid natuke, just "mida ühendades check engine tulega veakoodid ilma lugejata ära vilgutab." osas.tnx kirjutas:Sellel autol peaks armatuuri all mustad ja rohelised pistikud olema, mida ühendades check engine tulega veakoodid ilma lugejata ära vilgutab. Vaata, kas leiad.
SpongeRacing-Jaapani auto ning varuosade maaletooja.
Re: Probleem: Subaru Impreza GT 98 - Check Engine
http://www.saxonfields.freeserve.co.uk/ ... 20Page.htm
Impreza wrx Sti type-ra Limited 555 & Impreza GT
Re: Probleem: Subaru Impreza GT 98 - Check Engine
Mul tegi kunagi täpselt sama nalja KNOCK SENSOR.Sponge kirjutas:Tere,
Mure järgmine, aegajalt läheb armatuuril check engine tuli põlema. On tunda , kui see põleb on madalatel pööretel natuke jõust ka puudu. Imelik on ka veel see, et külmast peast ei lähe see kunagi põlema ning kui sõita ühtlaselt, aga kui jätta masin korraks tühikäigule seisma, siis viskab kohe check engine põlema ja ära enam ei kustu.
Jään huviga ootama, mis asjast arvate
ex vanad 2,5 liitrit
2008 2,5 XT
2008 2,5 XT
Re: Probleem: Subaru Impreza GT 98 - Check Engine
x2HUNT113 kirjutas:Mul tegi kunagi täpselt sama nalja KNOCK SENSOR.Sponge kirjutas:Tere,
Mure järgmine, aegajalt läheb armatuuril check engine tuli põlema. On tunda , kui see põleb on madalatel pööretel natuke jõust ka puudu. Imelik on ka veel see, et külmast peast ei lähe see kunagi põlema ning kui sõita ühtlaselt, aga kui jätta masin korraks tühikäigule seisma, siis viskab kohe check engine põlema ja ära enam ei kustu.
Jään huviga ootama, mis asjast arvate
mul oli täpselt sama diagnoos ja ravi.. knock vahetati ära ja peale seda enam viga ei esinenud
Re: Probleem: Subaru Impreza GT 98 - Check Engine
täna sai auto mariinesse rihma otsas sõidutatud siduri pedaal ei tööta, kuskil mingi leke ilmselt kuna korra juba selle probleemiga käisin seal. Eks siis varsti saan teada mis mul seda check engine ka põhjustab, annan teada
edit: knock sensoris ongi asi, kahju et kellegil seda pakkuda ainult ei ole. tellimise peale ainult.
edit: knock sensoris ongi asi, kahju et kellegil seda pakkuda ainult ei ole. tellimise peale ainult.
SpongeRacing-Jaapani auto ning varuosade maaletooja.