2. leht 3-st
Re: Manuaalkäigukasti õli
Postitatud: E, 26 Okt 2009 10:30:11 +0300
Postitas tnx
Mina siit teemast küll ei leidnud kohta, kus keegi oleks väitnud manuaalkasti ja keskdifri eraldiolekust. Selline asi oleks ilmselt ka kasutajamanualis ära mainitud, sest siis tuleks ju sarnaselt automaadiga masinatele vahetada õli nii käigu- kui vahekastis.
Enamus juttu keerleb siin hoopis tagasilla ümber, mis on loomulikult eraldi korpuses ja hoopis teises kohas paikneb
Ja korduvalt tuli välja see, et käigukasti käib tavaline GL-5 õli ning LS värgid on lukuga tagadifri teema.
Re: Manuaalkäigukasti õli
Postitatud: N, 29 Okt 2009 15:59:23 +0300
Postitas Hardy-hard
Jah minuviga... salvestus valesti...
On Jah nii et kastis tavaline ja lukuga difris LS õli...
Re: Manuaalkäigukasti õli
Postitatud: E, 02 Nov 2009 17:43:59 +0300
Postitas M-Tech
Visco lukk ei vaja LS õli!
LS õli on vaid ketaslukkude teema!
Re: Manuaalkäigukasti õli
Postitatud: R, 27 Aug 2010 13:14:05 +0300
Postitas swrxsti
Tere, selline probleem on ,et juhipoolse esimese veovõlli tihend laseb õli läbi. Ning küsimus on selles ,et kus kohast saaks vaadata õlinormi? Käigukasti ja esisilla õlid on ühes ruumis?
Kui raske on seda tihendit vahetada ise? Või palju vahetus maksma minna võiks?
Tegemist on siis 2.0 2005 aasta manuaal Subaru Foresteriga!
Re: Manuaalkäigukasti õli
Postitatud: E, 05 Mär 2012 22:22:56 +0300
Postitas t6nis1234
Hetkel kastis Comma 80w90 mineraalõli. Esimene, teine ja tagumine käik lähevad suhteliselt raskelt sisse vahepeal. Ls 240tuh.
Mõtlen,et ehk õlivahetus parandaks asja, aga ei tea täpselt mida valida.
1. Motul 300
http://www.maardekeskus.ee/motul-gear-3 ... b21ce3e67c
või
2. Castrol Syntrax
http://www.maardekeskus.ee/castrol-synt ... b21ce3e67c
Või peaks poolsünti/ mineraali panema? Millist?
Re: Manuaalkäigukasti õli
Postitatud: E, 05 Mär 2012 22:45:23 +0300
Postitas MarkoP
Endal plaan ka käigukasti õli vahetada, minu jaoks parim hinna ja kvaliteedi suhe on Agip Gear Synth 75W-90. Alla täissünt õli ei hakka panemagi.
http://www.motard.ee/varuosa.html?id=138
Re: Manuaalkäigukasti õli
Postitatud: E, 05 Mär 2012 22:56:43 +0300
Postitas t6nis1234
Mõned küll laidavad, aga kellelgi kogemusi RedLine 75W90NS õliga mida jänkid taevani kiidavad?
EDIT Uurisin ja panin Agip 75W-90 sisse. Palju küll sõita pole jõudnud, kuid käigu lähevad nagu libedamalt sisse küll.
Re: Manuaalkäigukasti õli
Postitatud: N, 15 Mär 2012 11:21:59 +0300
Postitas t6nis1234
Panin kasti 3.25L. Õlitase on ca 1cm üle Fulli. Lasen üleliigse küll välja, kuid mis teoreetiliselt juhtuda võiks kui seda mitte teha?
Re: Manuaalkäigukasti õli
Postitatud: N, 15 Mär 2012 11:24:40 +0300
Postitas oioioi
t6nis1234 kirjutas:Panin kasti 3.25L. Õlitase on ca 1cm üle Fulli. Lasen üleliigse küll välja, kuid mis teoreetiliselt juhtuda võiks kui seda mitte teha?
ma arvan, et midagi eriti. natuke võib otsa simmeri vahelt välja pigistada ainult
Re: Manuaalkäigukasti õli
Postitatud: N, 15 Mär 2012 17:07:46 +0300
Postitas vaska
oioioi kirjutas:t6nis1234 kirjutas:Panin kasti 3.25L. Õlitase on ca 1cm üle Fulli. Lasen üleliigse küll välja, kuid mis teoreetiliselt juhtuda võiks kui seda mitte teha?
ma arvan, et midagi eriti. natuke võib otsa simmeri vahelt välja pigistada ainult
Üleliigne pudeneb ise välja vast ikka. Üks agar seltsimees suutis oma Imprezale peale õlivahetust veel 2 liitrit sisse surada - tulemuseks mahlarida kõhuall ja õline õhukanal kuna tuulutus sinna suunatud.
Re: Manuaalkäigukasti õli
Postitatud: N, 15 Mär 2012 17:14:45 +0300
Postitas oioioi
2L üle on juba ulme. Aga 100 ml. Peaks suht pohl olema.
Muidu kus imprezal see õlipunn asub üldse?
St. See taseme kontrolli oma.
Re: Manuaalkäigukasti õli
Postitatud: N, 15 Mär 2012 17:35:50 +0300
Postitas t6nis1234
Mul pm intercooleri all on kõver varras turbo poole.
Re: Manuaalkäigukasti õli
Postitatud: N, 15 Mär 2012 18:27:58 +0300
Postitas oioioi
t6nis1234 kirjutas:Mul pm intercooleri all on kõver varras turbo poole.
ahjaa mul ka seal varras. aga kui õli vahetada, kas vahekastist (mul on aeglusti ka) tuleb ka kohe õli välja?
või seda tuleb eraldi välja lasta?
Re: Manuaalkäigukasti õli
Postitatud: N, 15 Mär 2012 18:59:15 +0300
Postitas aivo28
Mina ostsin endale MOTUL GEAR COMPETITION 75w140 võistluspillidele mõeldud õli. Sama asja võib valada ka LS difrisse. Subaru nõrga kasti puhul ei tohiks ju koonerdada
(letihind asjal 26,6€ per liiter)
Re: Manuaalkäigukasti õli
Postitatud: P, 13 Mai 2012 12:31:28 +0300
Postitas K24
See on tõesti väga hea õli käigukasti ja difrisse. Autodele mida kasutatakse rohkemaks kui tööle ja koju sõitmiseks võiks ka veel piduriõli vahetada RBF660 vastu.