Mootorid, hoorattad, sidurid, käigukastid, diferentsiaalid, dif.lukud ja palju muud huvitavat.
Moderaatorid: vaska, Axxept
-
vallo
- Sõõrikujoonistaja
- Postitusi: 159
- Liitunud: R, 04 Mär 2005 12:14:31 +0300
- Asukoht: Tallinn/Kiili vald
#16
Postitus
Postitas vallo » N, 16 Veebr 2006 20:58:01 +0300
2,0nonturbo imprezal oli kunagi sarnane häda, nõksutas ja madalatel pööretel jõudu polnud - aitas küünalde vahetus.
-
ecu
- Suur Sõber
- Postitusi: 246
- Liitunud: T, 07 Sept 2004 16:47:35 +0300
- Asukoht: Tartu
#17
Postitus
Postitas ecu » L, 18 Veebr 2006 12:16:40 +0300
Küünlad on sõitnud 3000km. Kas võivad selle ajaga otsad anda?
Tühikäigul käib auto ideaalselt
Viga polnud ka pihustites.
-
EJ204
- Suur Sõber
- Postitusi: 225
- Liitunud: N, 17 Nov 2005 13:46:05 +0300
- Asukoht: Tallinn
#18
Postitus
Postitas EJ204 » L, 18 Veebr 2006 14:59:48 +0300
ecu kirjutas:Küünlad on sõitnud 3000km. Kas võivad selle ajaga otsad anda?
Tühikäigul käib auto ideaalselt
Viga polnud ka pihustites.
mis küünal on
-
ecu
- Suur Sõber
- Postitusi: 246
- Liitunud: T, 07 Sept 2004 16:47:35 +0300
- Asukoht: Tartu
#19
Postitus
Postitas ecu » L, 18 Veebr 2006 17:52:06 +0300
BKR6E-11
-
EJ204
- Suur Sõber
- Postitusi: 225
- Liitunud: N, 17 Nov 2005 13:46:05 +0300
- Asukoht: Tallinn
#20
Postitus
Postitas EJ204 » E, 20 Veebr 2006 12:12:04 +0300
ecu kirjutas:BKR6E-11
ok.aga juhtmeid kontrollarerare?
-
ecu
- Suur Sõber
- Postitusi: 246
- Liitunud: T, 07 Sept 2004 16:47:35 +0300
- Asukoht: Tartu
#21
Postitus
Postitas ecu » E, 20 Veebr 2006 12:17:27 +0300
Juhtmed said kontrollitud.
-
EJ204
- Suur Sõber
- Postitusi: 225
- Liitunud: N, 17 Nov 2005 13:46:05 +0300
- Asukoht: Tallinn
#22
Postitus
Postitas EJ204 » E, 20 Veebr 2006 13:47:45 +0300
lisaõhu mootor ok
-
ecu
- Suur Sõber
- Postitusi: 246
- Liitunud: T, 07 Sept 2004 16:47:35 +0300
- Asukoht: Tartu
#23
Postitus
Postitas ecu » K, 22 Veebr 2006 11:33:51 +0300
EJ204 kirjutas:lisaõhu mootor ok
Pole seda kuskilt proovimiseks võtta
-
hnz
- Postitusi: 28
- Liitunud: N, 21 Apr 2005 23:42:53 +0300
- Asukoht: Tallinn
#24
Postitus
Postitas hnz » N, 02 Mär 2006 15:37:51 +0300
Proovi bensukork ära võtta ja sõita, endal oli sama probleem ja asi oli mingis vaakumis mis paagis tekkis
-
ecu
- Suur Sõber
- Postitusi: 246
- Liitunud: T, 07 Sept 2004 16:47:35 +0300
- Asukoht: Tartu
#25
Postitus
Postitas ecu » R, 03 Mär 2006 10:14:24 +0300
Seda juba proovinud. Vahetasin ära 4000km sõitnud küünlad. Asi läks tunduvalt paremaks, kuid pole veel päris õige. Arvatavasti kütusesegu on ikka vale ja nad tahmuvad ära vms. Kusjuures klapid ka lõbisevad.
-
Ar21
- Guru
- Postitusi: 782
- Liitunud: N, 28 Apr 2005 11:17:49 +0300
#26
Postitus
Postitas Ar21 » R, 03 Mär 2006 11:40:40 +0300
Kütuse rõhk madal(bensupump kulunud), mootori temperatuuriandur, õhukulumõõtja, detonatsiooniandur, lambdaandur, katalüsaator (id) umbes. Seal veel asju küll, mis võivad selliseid kõrvalekaldeid põhjustada s.t. osalevad küttesegu koostamise protsesssis.
Kui pihustid kontrolliti ära ja seal kõik OK, siis arvatavasti bensupumba ja kütuserõhu regulaatori võib mängust välja jätta.
-
4wd
- Subaruaff
- Postitusi: 66
- Liitunud: R, 16 Sept 2005 22:14:27 +0300
- Asukoht: Harjumaa
#27
Postitus
Postitas 4wd » L, 04 Mär 2006 11:34:17 +0300
no aga nagu ma mäletan käis se auto ju diagnostikas ja vähemalt katkiseid andureid peaks se aparaat näitama, mis kasu sellest muidu on või on nii et kui lähed sinna lükatakse pistik taha ja kui arvuti miskit ei näita siis kehitavad õlgu ja küsivad ikka raha
talvel ikka 4wd
-
Ar21
- Guru
- Postitusi: 782
- Liitunud: N, 28 Apr 2005 11:17:49 +0300
#28
Postitus
Postitas Ar21 » E, 06 Mär 2006 09:31:13 +0300
Pistikidiagnodstiga näitab ja saabki näidata ainult seda, kui on põlenud ka "check engine" tuli. Nagu ma aru saan põleb see alles siis, kui näiteks andur lakkab üldse igasugust pinget edastamast. Sellele võib aga eelneda igasuguseid muid seisundeid, millal andur ei anna enam päris õigeid näite välja ja n.ö tasapisi hääbub. Seda saab teada ainult andurite erinevate otste pingeid ja nende muutusi eraldi mõõtes. Esinduses ei tohiks sellega nagu probleeme olla, iseasi, kui viitsimisega probleeme pole ...
-
tnx
- Sõõrikujoonistaja
- Postitusi: 338
- Liitunud: R, 19 Aug 2005 14:25:57 +0300
- Asukoht: tallinn
#29
Postitus
Postitas tnx » E, 06 Mär 2006 11:54:05 +0300
Esinduses margispetsiifiline diagnostikaaparaat (Select Monitor siis) suudab ikka mõnevõrra rohkem asju näidata, kui ainult CEL põlemist ja mälust koode lugeda. Aga jah, ka ekraanilt paljude andmete lugemine ja omavahel ning spetsiga võrdlemine nõuab teatud viitsimist
-
tnx
- Sõõrikujoonistaja
- Postitusi: 338
- Liitunud: R, 19 Aug 2005 14:25:57 +0300
- Asukoht: tallinn
#30
Postitus
Postitas tnx » E, 06 Mär 2006 12:17:46 +0300
Ja veel, CEL läheb põlema ikka siis, kui mõne anduri parameetrid lähevad lubatud piiridest välja. See ei tähenda tingimata täielikku lühist või katkestust. Ning kui parameeter jälle normi piiresse läheb ja mingi aja seal püsib (Subarul vist oli 3 süüte sisselülitamist), siis kustub jälle ära, aga kood koos mootori parameetrite hetkeinfoga (nn Freeze Frame) jääb mällu alles.