K: autol hing kinni alla 2500 pöörde

Mootorid, hoorattad, sidurid, käigukastid, diferentsiaalid, dif.lukud ja palju muud huvitavat.

Moderaatorid: vaska, Axxept

Sõnum
Autor
Kasutaja avatar
vallo
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 159
Liitunud: R, 04 Mär 2005 12:14:31 +0300
Asukoht: Tallinn/Kiili vald

#16 Postitus Postitas vallo » N, 16 Veebr 2006 20:58:01 +0300

2,0nonturbo imprezal oli kunagi sarnane häda, nõksutas ja madalatel pööretel jõudu polnud - aitas küünalde vahetus.

ecu
Suur Sõber
Postitusi: 246
Liitunud: T, 07 Sept 2004 16:47:35 +0300
Asukoht: Tartu

#17 Postitus Postitas ecu » L, 18 Veebr 2006 12:16:40 +0300

Küünlad on sõitnud 3000km. Kas võivad selle ajaga otsad anda?
Tühikäigul käib auto ideaalselt
Viga polnud ka pihustites.

EJ204
Suur Sõber
Postitusi: 225
Liitunud: N, 17 Nov 2005 13:46:05 +0300
Asukoht: Tallinn

#18 Postitus Postitas EJ204 » L, 18 Veebr 2006 14:59:48 +0300

ecu kirjutas:Küünlad on sõitnud 3000km. Kas võivad selle ajaga otsad anda?
Tühikäigul käib auto ideaalselt
Viga polnud ka pihustites.
mis küünal on :?:

ecu
Suur Sõber
Postitusi: 246
Liitunud: T, 07 Sept 2004 16:47:35 +0300
Asukoht: Tartu

#19 Postitus Postitas ecu » L, 18 Veebr 2006 17:52:06 +0300

BKR6E-11

EJ204
Suur Sõber
Postitusi: 225
Liitunud: N, 17 Nov 2005 13:46:05 +0300
Asukoht: Tallinn

#20 Postitus Postitas EJ204 » E, 20 Veebr 2006 12:12:04 +0300

ecu kirjutas:BKR6E-11
ok.aga juhtmeid kontrollarerare?

ecu
Suur Sõber
Postitusi: 246
Liitunud: T, 07 Sept 2004 16:47:35 +0300
Asukoht: Tartu

#21 Postitus Postitas ecu » E, 20 Veebr 2006 12:17:27 +0300

Juhtmed said kontrollitud.

EJ204
Suur Sõber
Postitusi: 225
Liitunud: N, 17 Nov 2005 13:46:05 +0300
Asukoht: Tallinn

#22 Postitus Postitas EJ204 » E, 20 Veebr 2006 13:47:45 +0300

lisaõhu mootor ok :?:

ecu
Suur Sõber
Postitusi: 246
Liitunud: T, 07 Sept 2004 16:47:35 +0300
Asukoht: Tartu

#23 Postitus Postitas ecu » K, 22 Veebr 2006 11:33:51 +0300

EJ204 kirjutas:lisaõhu mootor ok :?:
Pole seda kuskilt proovimiseks võtta :(

hnz
Postitusi: 28
Liitunud: N, 21 Apr 2005 23:42:53 +0300
Asukoht: Tallinn

#24 Postitus Postitas hnz » N, 02 Mär 2006 15:37:51 +0300

Proovi bensukork ära võtta ja sõita, endal oli sama probleem ja asi oli mingis vaakumis mis paagis tekkis

ecu
Suur Sõber
Postitusi: 246
Liitunud: T, 07 Sept 2004 16:47:35 +0300
Asukoht: Tartu

#25 Postitus Postitas ecu » R, 03 Mär 2006 10:14:24 +0300

Seda juba proovinud. Vahetasin ära 4000km sõitnud küünlad. Asi läks tunduvalt paremaks, kuid pole veel päris õige. Arvatavasti kütusesegu on ikka vale ja nad tahmuvad ära vms. Kusjuures klapid ka lõbisevad.

Ar21
Guru
Postitusi: 782
Liitunud: N, 28 Apr 2005 11:17:49 +0300

#26 Postitus Postitas Ar21 » R, 03 Mär 2006 11:40:40 +0300

Kütuse rõhk madal(bensupump kulunud), mootori temperatuuriandur, õhukulumõõtja, detonatsiooniandur, lambdaandur, katalüsaator (id) umbes. Seal veel asju küll, mis võivad selliseid kõrvalekaldeid põhjustada s.t. osalevad küttesegu koostamise protsesssis.
Kui pihustid kontrolliti ära ja seal kõik OK, siis arvatavasti bensupumba ja kütuserõhu regulaatori võib mängust välja jätta.

4wd
Subaruaff
Postitusi: 66
Liitunud: R, 16 Sept 2005 22:14:27 +0300
Asukoht: Harjumaa

#27 Postitus Postitas 4wd » L, 04 Mär 2006 11:34:17 +0300

no aga nagu ma mäletan käis se auto ju diagnostikas ja vähemalt katkiseid andureid peaks se aparaat näitama, mis kasu sellest muidu on või on nii et kui lähed sinna lükatakse pistik taha ja kui arvuti miskit ei näita siis kehitavad õlgu ja küsivad ikka raha
talvel ikka 4wd

Ar21
Guru
Postitusi: 782
Liitunud: N, 28 Apr 2005 11:17:49 +0300

#28 Postitus Postitas Ar21 » E, 06 Mär 2006 09:31:13 +0300

Pistikidiagnodstiga näitab ja saabki näidata ainult seda, kui on põlenud ka "check engine" tuli. Nagu ma aru saan põleb see alles siis, kui näiteks andur lakkab üldse igasugust pinget edastamast. Sellele võib aga eelneda igasuguseid muid seisundeid, millal andur ei anna enam päris õigeid näite välja ja n.ö tasapisi hääbub. Seda saab teada ainult andurite erinevate otste pingeid ja nende muutusi eraldi mõõtes. Esinduses ei tohiks sellega nagu probleeme olla, iseasi, kui viitsimisega probleeme pole ...

tnx
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 338
Liitunud: R, 19 Aug 2005 14:25:57 +0300
Asukoht: tallinn

#29 Postitus Postitas tnx » E, 06 Mär 2006 11:54:05 +0300

Esinduses margispetsiifiline diagnostikaaparaat (Select Monitor siis) suudab ikka mõnevõrra rohkem asju näidata, kui ainult CEL põlemist ja mälust koode lugeda. Aga jah, ka ekraanilt paljude andmete lugemine ja omavahel ning spetsiga võrdlemine nõuab teatud viitsimist :P

tnx
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 338
Liitunud: R, 19 Aug 2005 14:25:57 +0300
Asukoht: tallinn

#30 Postitus Postitas tnx » E, 06 Mär 2006 12:17:46 +0300

Ja veel, CEL läheb põlema ikka siis, kui mõne anduri parameetrid lähevad lubatud piiridest välja. See ei tähenda tingimata täielikku lühist või katkestust. Ning kui parameeter jälle normi piiresse läheb ja mingi aja seal püsib (Subarul vist oli 3 süüte sisselülitamist), siis kustub jälle ära, aga kood koos mootori parameetrite hetkeinfoga (nn Freeze Frame) jääb mällu alles.

Vasta