Check engine ja nõkutamine - Impreza GT

Mootorid, hoorattad, sidurid, käigukastid, diferentsiaalid, dif.lukud ja palju muud huvitavat.

Moderaatorid: vaska, Axxept

Vasta
Sõnum
Autor
kasparj
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 196
Liitunud: P, 11 Nov 2012 16:57:37 +0300
Kontakt:

Check engine ja nõkutamine - Impreza GT

#1 Postitus Postitas kasparj » T, 26 Nov 2013 09:33:23 +0300

Impreza GT 155kw ja selline mure, et aeg-ajalt jätab mootor vahele (teeb jõnksu - jõud kaob hetkeks), lisaks viskab korraks check engine, mille järel sureb välja. Uuesti käima ja kõik toimib ideaalselt. Sama viga tekib ka külmalt käivitades - viskab check engine, korralikult ei käi. 30 sekundi pärast kustub ära ja kõik korras. Proovisin vahetada detonatsiooni andurit, kuid tulemus tundub sama.
Autol on küljes ka blow off, kuid külmalt käivitades ei tohiks see ju kuidagi mõjutada?
Veakoode pole lugenud.

Ideid?
Ehk mõni vaakum lekib? Samas on see veider, kui auto üldjuhul toimib ideaalselt ja teeb sellist pulli üsna harva.
http://www.rallipood.ee
https://www.inspiro.ee - Kodulehed ja veebipoed
https://www.lisatuled.ee - Lai valik lisatulesid

Kasutaja avatar
88valve
Rallisportlane
Postitusi: 1474
Liitunud: R, 25 Mai 2007 14:09:22 +0300
Asukoht: Tartu

Re: Check engine ja nõkutamine - Impreza GT

#2 Postitus Postitas 88valve » T, 26 Nov 2013 10:35:36 +0300

küünlad, bensiinifilter ?

kasparj
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 196
Liitunud: P, 11 Nov 2012 16:57:37 +0300
Kontakt:

Re: Check engine ja nõkutamine - Impreza GT

#3 Postitus Postitas kasparj » T, 26 Nov 2013 10:40:41 +0300

88valve kirjutas:küünlad, bensiinifilter ?
Küttefilter, küünlad, küünlajuhtmed, õhufilter - kõik on uued. Müstiline on just see, et külmalt käivitades viskab tule põlema - 30 sek ja korras kõik - ja seda ka suhteliselt harva, aga siiski.
http://www.rallipood.ee
https://www.inspiro.ee - Kodulehed ja veebipoed
https://www.lisatuled.ee - Lai valik lisatulesid

T.K
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 413
Liitunud: E, 31 Okt 2005 15:45:36 +0300
Asukoht: Tartu

Re: Check engine ja nõkutamine - Impreza GT

#4 Postitus Postitas T.K » T, 26 Nov 2013 11:35:12 +0300

kõigepealt tee kindlaks, mis koodi ta ette viskab. kui check engine põleb, siis on ka vea kood näha. ühenda armatuuri all mustad pistikud ja keera süüde sisse, kui hakkab check engine vilkuma näitabki koodi. on lühike ja pikk vilkumine.

Alfons
Postitusi: 10
Liitunud: T, 26 Veebr 2013 13:28:39 +0300

Re: Check engine ja nõkutamine - Impreza GT

#5 Postitus Postitas Alfons » T, 26 Nov 2013 23:03:00 +0300

Endal oli sama lugu Legacyga ja siis oli süüdlaseks nukkvõlli asendi andur... Sai Mariinest uus ostetud ja ära vahetatud. Miingi aja pärast (ca 2 aastat ) läks ka see läbi
Sai siis vene foorumeid vaadatud ja tuli välja, et anduri sees nn. külmjooted või midagi sarnast. Sai mõlemad ära tinutatud ja töötas see andur kuni auto romulasse viimiseni.
Legacy1995->Legacy2002->Outback2013

kasparj
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 196
Liitunud: P, 11 Nov 2012 16:57:37 +0300
Kontakt:

Re: Check engine ja nõkutamine - Impreza GT

#6 Postitus Postitas kasparj » T, 26 Nov 2013 23:22:40 +0300

Hetkel veakoodid 23 ja 31.

23 Mass air flow sensor
31 Throttle position sensor

Samas ka selgitused - kui auto käima panin peale detonatsiooni anduri vahetust, siis jäi gaasi asendi anduri pistik lahti, sellest ka see viga ilmselt. Teise stardiga jäi üks vaakum voolik lahti (mis võiks viga 23 põhjustada?). Või võib viga 23 põhjustada blow off?

Võtan 30 minutiks aku juhtme maha, peaks ecu reseti tegema.

Pärast ecu reseti kontrollisin, et koodid oleks kustunud - olid. Auto käima minutiks ja uuesti seisma ning uuele koodide lugemise ringile - ühtegi veakoodi pole - müstika. Kas on võimalik, et peale anduri vahetust järgmisel hommikul tegi auto nalja ajus olnud veakoodide tõttu?
http://www.rallipood.ee
https://www.inspiro.ee - Kodulehed ja veebipoed
https://www.lisatuled.ee - Lai valik lisatulesid

Duster
Guru
Postitusi: 1889
Liitunud: R, 02 Dets 2011 23:44:13 +0300
Asukoht: kehra

Re: Check engine ja nõkutamine - Impreza GT

#7 Postitus Postitas Duster » K, 27 Nov 2013 11:38:49 +0300

Vabalt on võimalik.
Ei ole sitta ilma, on sitt auto :D
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.

kasparj
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 196
Liitunud: P, 11 Nov 2012 16:57:37 +0300
Kontakt:

Re: Check engine ja nõkutamine - Impreza GT

#8 Postitus Postitas kasparj » K, 27 Nov 2013 21:36:47 +0300

Pärast veidi agressiivsemat sõitu järgmisel käivitamisel Check engine jälle ja puterdab. Veidi sõitu ja tuli kustus - veakood 23 - õhulugeja. Kas probleem võib olla siis blow offis ikkagi? Või peaks alustama õhulugeja puhastamisest?
http://www.rallipood.ee
https://www.inspiro.ee - Kodulehed ja veebipoed
https://www.lisatuled.ee - Lai valik lisatulesid

Kasutaja avatar
Deepmaan
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 477
Liitunud: L, 15 Dets 2012 12:04:14 +0300

Re: Check engine ja nõkutamine - Impreza GT

#9 Postitus Postitas Deepmaan » K, 27 Nov 2013 22:10:53 +0300

Võib ka õhulugejas juba olla, kuna bov on selle tuksi keeranud. Lihtsaim viis teada saamuseks on bybas tagasi panna :)

kasparj
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 196
Liitunud: P, 11 Nov 2012 16:57:37 +0300
Kontakt:

Re: Check engine ja nõkutamine - Impreza GT

#10 Postitus Postitas kasparj » K, 27 Nov 2013 22:20:49 +0300

Deepmaan kirjutas:Võib ka õhulugejas juba olla, kuna bov on selle tuksi keeranud. Lihtsaim viis teada saamuseks on bybas tagasi panna :)
Ei mõista kuidas bov õhulugeja ära saab rikkuda. Lugesin veidi ka välismaiseid foorumeid ja üldiselt blow off ei tohiks antud viga kuidagi tekitada. Ega siin vist kellelgi ilmselt sarnast kogemust pole.
http://www.rallipood.ee
https://www.inspiro.ee - Kodulehed ja veebipoed
https://www.lisatuled.ee - Lai valik lisatulesid

Duster
Guru
Postitusi: 1889
Liitunud: R, 02 Dets 2011 23:44:13 +0300
Asukoht: kehra

Re: Check engine ja nõkutamine - Impreza GT

#11 Postitus Postitas Duster » K, 27 Nov 2013 23:43:40 +0300

Paljud sõidavad klassikutega blow offiga, sõidab ja midagi ei juhtu, ainult küttesegu ajab rikkaks, kuna õhk kõik on loetud, mis süsteemi läheb, kaoga ei arvestata ja kütet andakse õhuhulga järgi. Minu masin sõitis ilusti ilma veakoodideta blow'ga, lihtsalt aegajalt väga aktiivselt sõites jäi tühikäik ca 500rpm kanti ja porises tugevalt, sisuliselt sama efekt nagu konditsioneeri järgi lülitumisel- pööre hüppab korraks ja sumpsist tuleb kurjem hääl.

Mul on korras õhulugeja kuni 99 masinale olemas, saaksime proovida kui väga vaja, ise veenduksin kõigepealt voolikuühendustes, kaasa arvatud et too blow ise ei lekiks või paneks kiiremas korras originaal bypass süsteemi tagasi, viimane on vägagi soovituslik vana ajuga masinatel. Õhulugejat blow lõhkuda ei tohiks. Veel üks võimalik variant on liiga sitane tühikäigumootor või selle ees olev kummimembraanike ei pea ilusti.
Ei ole sitta ilma, on sitt auto :D
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.

T.K
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 413
Liitunud: E, 31 Okt 2005 15:45:36 +0300
Asukoht: Tartu

Re: Check engine ja nõkutamine - Impreza GT

#12 Postitus Postitas T.K » N, 28 Nov 2013 11:39:30 +0300

õhulugeja läheb tavaliselt õhutfiltri pärast või vanusest. blow offiga pole siin mingit pistmist. sul on vaja koodidest lahti saada, siis ilmselt hakkab ka auto korralikult tööle. enda 95a gt-l võtsin üldse bypassi ära. kogemus näitab, et probleeme ei teki sellega. ja see aitab ka turbo spooli. td04 turbo puhul ei ole hea bypass ära võtta.

kasparj
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 196
Liitunud: P, 11 Nov 2012 16:57:37 +0300
Kontakt:

Re: Check engine ja nõkutamine - Impreza GT

#13 Postitus Postitas kasparj » N, 28 Nov 2013 12:17:10 +0300

T.K kirjutas:õhulugeja läheb tavaliselt õhutfiltri pärast või vanusest. blow offiga pole siin mingit pistmist. sul on vaja koodidest lahti saada, siis ilmselt hakkab ka auto korralikult tööle. enda 95a gt-l võtsin üldse bypassi ära. kogemus näitab, et probleeme ei teki sellega. ja see aitab ka turbo spooli. td04 turbo puhul ei ole hea bypass ära võtta.
Õhufilter on samuti uus. Puhastasin eile õhulugeja ära (kusjuures spetsiaalse ainega), kuid kaldun arvama, et tegu on pigem mingi ühenduse probleemiga. Tuld ja viga viskab pigem käivitades ja mõne aja pärast kustub ära (kaboti all läheb soojaks?). Ei usu, et õhulugeja enda rike niimoodi avalduks, et vahepeal töötab, vahepeal mitte.
http://www.rallipood.ee
https://www.inspiro.ee - Kodulehed ja veebipoed
https://www.lisatuled.ee - Lai valik lisatulesid

Kasutaja avatar
ToomasV
Guru
Postitusi: 545
Liitunud: K, 01 Jaan 2014 23:19:08 +0300
Asukoht: Viljandi

Re: Check engine ja nõkutamine - Impreza GT

#14 Postitus Postitas ToomasV » K, 18 Juun 2014 07:32:51 +0300

vana teema aga see sama GT minu käes ja tinutasin õhulugeja ära ja tip top kõik :mrgreen:
Mitsubishi Lancer Evolution VI

Vasta