Check engine ja nõkutamine - Impreza GT
Check engine ja nõkutamine - Impreza GT
Impreza GT 155kw ja selline mure, et aeg-ajalt jätab mootor vahele (teeb jõnksu - jõud kaob hetkeks), lisaks viskab korraks check engine, mille järel sureb välja. Uuesti käima ja kõik toimib ideaalselt. Sama viga tekib ka külmalt käivitades - viskab check engine, korralikult ei käi. 30 sekundi pärast kustub ära ja kõik korras. Proovisin vahetada detonatsiooni andurit, kuid tulemus tundub sama.
Autol on küljes ka blow off, kuid külmalt käivitades ei tohiks see ju kuidagi mõjutada?
Veakoode pole lugenud.
Ideid?
Ehk mõni vaakum lekib? Samas on see veider, kui auto üldjuhul toimib ideaalselt ja teeb sellist pulli üsna harva.
Autol on küljes ka blow off, kuid külmalt käivitades ei tohiks see ju kuidagi mõjutada?
Veakoode pole lugenud.
Ideid?
Ehk mõni vaakum lekib? Samas on see veider, kui auto üldjuhul toimib ideaalselt ja teeb sellist pulli üsna harva.
http://www.rallipood.ee
https://www.inspiro.ee - Kodulehed ja veebipoed
https://www.lisatuled.ee - Lai valik lisatulesid
https://www.inspiro.ee - Kodulehed ja veebipoed
https://www.lisatuled.ee - Lai valik lisatulesid
Re: Check engine ja nõkutamine - Impreza GT
küünlad, bensiinifilter ?
A Subaru is not just for Christmas, it's for life
Impreza WRX STI JDM ver II 1996 2.0 203 kW 6-mt
(Impreza WRX STI 2002 2.0 252 kW 6-mt)
(Legacy 2007 2.0 121 kW 5-mt)
Impreza WRX STI JDM ver II 1996 2.0 203 kW 6-mt
(Impreza WRX STI 2002 2.0 252 kW 6-mt)
(Legacy 2007 2.0 121 kW 5-mt)
Re: Check engine ja nõkutamine - Impreza GT
Küttefilter, küünlad, küünlajuhtmed, õhufilter - kõik on uued. Müstiline on just see, et külmalt käivitades viskab tule põlema - 30 sek ja korras kõik - ja seda ka suhteliselt harva, aga siiski.88valve kirjutas:küünlad, bensiinifilter ?
http://www.rallipood.ee
https://www.inspiro.ee - Kodulehed ja veebipoed
https://www.lisatuled.ee - Lai valik lisatulesid
https://www.inspiro.ee - Kodulehed ja veebipoed
https://www.lisatuled.ee - Lai valik lisatulesid
Re: Check engine ja nõkutamine - Impreza GT
kõigepealt tee kindlaks, mis koodi ta ette viskab. kui check engine põleb, siis on ka vea kood näha. ühenda armatuuri all mustad pistikud ja keera süüde sisse, kui hakkab check engine vilkuma näitabki koodi. on lühike ja pikk vilkumine.
Re: Check engine ja nõkutamine - Impreza GT
Endal oli sama lugu Legacyga ja siis oli süüdlaseks nukkvõlli asendi andur... Sai Mariinest uus ostetud ja ära vahetatud. Miingi aja pärast (ca 2 aastat ) läks ka see läbi
Sai siis vene foorumeid vaadatud ja tuli välja, et anduri sees nn. külmjooted või midagi sarnast. Sai mõlemad ära tinutatud ja töötas see andur kuni auto romulasse viimiseni.
Sai siis vene foorumeid vaadatud ja tuli välja, et anduri sees nn. külmjooted või midagi sarnast. Sai mõlemad ära tinutatud ja töötas see andur kuni auto romulasse viimiseni.
Legacy1995->Legacy2002->Outback2013
Re: Check engine ja nõkutamine - Impreza GT
Hetkel veakoodid 23 ja 31.
23 Mass air flow sensor
31 Throttle position sensor
Samas ka selgitused - kui auto käima panin peale detonatsiooni anduri vahetust, siis jäi gaasi asendi anduri pistik lahti, sellest ka see viga ilmselt. Teise stardiga jäi üks vaakum voolik lahti (mis võiks viga 23 põhjustada?). Või võib viga 23 põhjustada blow off?
Võtan 30 minutiks aku juhtme maha, peaks ecu reseti tegema.
Pärast ecu reseti kontrollisin, et koodid oleks kustunud - olid. Auto käima minutiks ja uuesti seisma ning uuele koodide lugemise ringile - ühtegi veakoodi pole - müstika. Kas on võimalik, et peale anduri vahetust järgmisel hommikul tegi auto nalja ajus olnud veakoodide tõttu?
23 Mass air flow sensor
31 Throttle position sensor
Samas ka selgitused - kui auto käima panin peale detonatsiooni anduri vahetust, siis jäi gaasi asendi anduri pistik lahti, sellest ka see viga ilmselt. Teise stardiga jäi üks vaakum voolik lahti (mis võiks viga 23 põhjustada?). Või võib viga 23 põhjustada blow off?
Võtan 30 minutiks aku juhtme maha, peaks ecu reseti tegema.
Pärast ecu reseti kontrollisin, et koodid oleks kustunud - olid. Auto käima minutiks ja uuesti seisma ning uuele koodide lugemise ringile - ühtegi veakoodi pole - müstika. Kas on võimalik, et peale anduri vahetust järgmisel hommikul tegi auto nalja ajus olnud veakoodide tõttu?
http://www.rallipood.ee
https://www.inspiro.ee - Kodulehed ja veebipoed
https://www.lisatuled.ee - Lai valik lisatulesid
https://www.inspiro.ee - Kodulehed ja veebipoed
https://www.lisatuled.ee - Lai valik lisatulesid
Re: Check engine ja nõkutamine - Impreza GT
Vabalt on võimalik.
Ei ole sitta ilma, on sitt auto
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
Re: Check engine ja nõkutamine - Impreza GT
Pärast veidi agressiivsemat sõitu järgmisel käivitamisel Check engine jälle ja puterdab. Veidi sõitu ja tuli kustus - veakood 23 - õhulugeja. Kas probleem võib olla siis blow offis ikkagi? Või peaks alustama õhulugeja puhastamisest?
http://www.rallipood.ee
https://www.inspiro.ee - Kodulehed ja veebipoed
https://www.lisatuled.ee - Lai valik lisatulesid
https://www.inspiro.ee - Kodulehed ja veebipoed
https://www.lisatuled.ee - Lai valik lisatulesid
Re: Check engine ja nõkutamine - Impreza GT
Võib ka õhulugejas juba olla, kuna bov on selle tuksi keeranud. Lihtsaim viis teada saamuseks on bybas tagasi panna
Re: Check engine ja nõkutamine - Impreza GT
Ei mõista kuidas bov õhulugeja ära saab rikkuda. Lugesin veidi ka välismaiseid foorumeid ja üldiselt blow off ei tohiks antud viga kuidagi tekitada. Ega siin vist kellelgi ilmselt sarnast kogemust pole.Deepmaan kirjutas:Võib ka õhulugejas juba olla, kuna bov on selle tuksi keeranud. Lihtsaim viis teada saamuseks on bybas tagasi panna
http://www.rallipood.ee
https://www.inspiro.ee - Kodulehed ja veebipoed
https://www.lisatuled.ee - Lai valik lisatulesid
https://www.inspiro.ee - Kodulehed ja veebipoed
https://www.lisatuled.ee - Lai valik lisatulesid
Re: Check engine ja nõkutamine - Impreza GT
Paljud sõidavad klassikutega blow offiga, sõidab ja midagi ei juhtu, ainult küttesegu ajab rikkaks, kuna õhk kõik on loetud, mis süsteemi läheb, kaoga ei arvestata ja kütet andakse õhuhulga järgi. Minu masin sõitis ilusti ilma veakoodideta blow'ga, lihtsalt aegajalt väga aktiivselt sõites jäi tühikäik ca 500rpm kanti ja porises tugevalt, sisuliselt sama efekt nagu konditsioneeri järgi lülitumisel- pööre hüppab korraks ja sumpsist tuleb kurjem hääl.
Mul on korras õhulugeja kuni 99 masinale olemas, saaksime proovida kui väga vaja, ise veenduksin kõigepealt voolikuühendustes, kaasa arvatud et too blow ise ei lekiks või paneks kiiremas korras originaal bypass süsteemi tagasi, viimane on vägagi soovituslik vana ajuga masinatel. Õhulugejat blow lõhkuda ei tohiks. Veel üks võimalik variant on liiga sitane tühikäigumootor või selle ees olev kummimembraanike ei pea ilusti.
Mul on korras õhulugeja kuni 99 masinale olemas, saaksime proovida kui väga vaja, ise veenduksin kõigepealt voolikuühendustes, kaasa arvatud et too blow ise ei lekiks või paneks kiiremas korras originaal bypass süsteemi tagasi, viimane on vägagi soovituslik vana ajuga masinatel. Õhulugejat blow lõhkuda ei tohiks. Veel üks võimalik variant on liiga sitane tühikäigumootor või selle ees olev kummimembraanike ei pea ilusti.
Ei ole sitta ilma, on sitt auto
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
Re: Check engine ja nõkutamine - Impreza GT
õhulugeja läheb tavaliselt õhutfiltri pärast või vanusest. blow offiga pole siin mingit pistmist. sul on vaja koodidest lahti saada, siis ilmselt hakkab ka auto korralikult tööle. enda 95a gt-l võtsin üldse bypassi ära. kogemus näitab, et probleeme ei teki sellega. ja see aitab ka turbo spooli. td04 turbo puhul ei ole hea bypass ära võtta.
Re: Check engine ja nõkutamine - Impreza GT
Õhufilter on samuti uus. Puhastasin eile õhulugeja ära (kusjuures spetsiaalse ainega), kuid kaldun arvama, et tegu on pigem mingi ühenduse probleemiga. Tuld ja viga viskab pigem käivitades ja mõne aja pärast kustub ära (kaboti all läheb soojaks?). Ei usu, et õhulugeja enda rike niimoodi avalduks, et vahepeal töötab, vahepeal mitte.T.K kirjutas:õhulugeja läheb tavaliselt õhutfiltri pärast või vanusest. blow offiga pole siin mingit pistmist. sul on vaja koodidest lahti saada, siis ilmselt hakkab ka auto korralikult tööle. enda 95a gt-l võtsin üldse bypassi ära. kogemus näitab, et probleeme ei teki sellega. ja see aitab ka turbo spooli. td04 turbo puhul ei ole hea bypass ära võtta.
http://www.rallipood.ee
https://www.inspiro.ee - Kodulehed ja veebipoed
https://www.lisatuled.ee - Lai valik lisatulesid
https://www.inspiro.ee - Kodulehed ja veebipoed
https://www.lisatuled.ee - Lai valik lisatulesid
Re: Check engine ja nõkutamine - Impreza GT
vana teema aga see sama GT minu käes ja tinutasin õhulugeja ära ja tip top kõik
Mitsubishi Lancer Evolution VI