Tere,
Autoks siis '98 aasta Legacy 2.0 85kw ja 4wd. Väga häbi on, ma tean, et nelivedusel peavad kõik rattad ühesuurused olema, aga kahjuks sattusid esitelje peale küll sama mõõduga, aga nähtavasti ikkagi piisavalt erineva suurusega rehvid (tootja oli vist teine). Pärast seda tekkis kuhugi ülekandesse undamine - kiirendades ja ühtlase kiirusega sõites on kõik vaikne ja täiesti normaalne, aga nii kui jala gaasi pealt ära võtad ja kiirus langeb hakkab midagi undama, olenemata sellest kas sidur on all või mitte või mis käik sees on. Alla 40kmh polegi kuulda, aga sealt edasi mida suuremaks kiirus seda kõvemaks undamine läheb ja ka helisagedus muutub kiirusega, nagu akustiline tahhomeeter. Panin muidugi ühesuurused rattad alla tagasi (talverattad millega eelmine hooaeg sõidetud ja kindlalt sobivad) aga ega see undamist enam ära ei ravi, sümptomid on samad.
Nii palju kui ma aru saan on tegemist mingi üsna kindla stsenaariumiga, et sellist lollust tehes läheb mingi konkreetne jupp läbi - mingi laager nähtavasti? Kas oskate öelda, mis see täpselt on ja kui palju selle vahetus maksma läheb ja kas sellise 1000 eurose auto puhul see üldse ära tasub? Kas kuskilt lammutusest sobivat juppi oleks võimalik leida? Nelivedu iseenesest hetkel toimib (lahtise pinna peal proovisin, mõlemad esirattad ja üks tagaratas jätsid jälje maha), kui niiviisi edasi sõidaks, mille see veel ära lõhuks? Kas oleks hoopis variant masin üldse üheveoliseks teha et vähemalt sõita saaks - kardaan lahti võtta kuskilt, või on see väga halb mõte?
Tänud kõigile kes viitsivad vastata.
Legacy '98 2.0 4wd difri probleem
-
- Postitusi: 21
- Liitunud: T, 22 Okt 2013 11:25:56 +0300
Re: Legacy '98 2.0 4wd difri probleem
Ma ei näe kusagil infot, kas manuaal või automaat, eeldan esimest. Väga suure tõenäosusega on kutu kesktifri laager või laagrid, vahetada annab, varuosade sektsioonis müüb üks sell tervet vabalthingavat 2l motot koos tifrite ja kastidega, saaksid kinlasti kaubale. Võib aidata lihtsalt laagrite vahetus ka, kui pikalt pole ulunud. Erinev rehvimõõt on hull asi, kuid tulevikuks olgu öeldud, et ka rehvirõhud peavad paigas olema. Kui tegu on automaadiga, siis ei tea midagi
Ei ole sitta ilma, on sitt auto
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
-
- Postitusi: 21
- Liitunud: T, 22 Okt 2013 11:25:56 +0300
Re: Legacy '98 2.0 4wd difri probleem
Sorri, ikka manuaal jah, ei taibanud kirjutada. Kuna ise asja ei jaga siis oleks esimene samm ilmselt viia auto kuhugi töökotta ja selgeks teha, mis laager täpselt läbi on, ja siis hakata lammutusi/müügikuulutusi kammima. On ehk soovitusi, kuhu töökotta võiks selle asjaga pöörduda? Nagu mainitud, tegemist on odava masinaga ja seega äärmiselt hinnatundlik teema.
Re: Legacy '98 2.0 4wd difri probleem
Tallinnas soovitan NipponAutot. Hinnad väga mõistlikud ja mehed väga targad Subarute alal.
07/XT->08/2.0D->07/XT->05/H6 mt->06/OBK 2.5->04FSTI->04XT->2010/OBK3.6L+08/STI