Levorg
Re: Levorg
On ka siin juba neid väheseid, kes selle 1,6 liitrise fööni jõudlust on saanud proovida ...?
real-time Forester XT 2.0 CVT MY16
&
ex Forester 2.0 CVT MY13
&
ex Impreza 2.0R Sport AT MY08
&
ex Legacy 2.5 STW AT MY04
&
ex Forester 2.0 CVT MY13
&
ex Impreza 2.0R Sport AT MY08
&
ex Legacy 2.5 STW AT MY04
Re: Levorg
Mina olen. See pole muidugi võrreldav kaheliitrise - või suurema - turbomootoriga, kuid osutus tavasõidus täiesti toimivaks projektiks. Mootor veab üsna tugevasti juba keskmistest pööretest alates ja Outbackist on see vilkam nii numbrite kui ka tagumikudüno järgi.
Re: Levorg
Ütleme nii, et see 1,6-liitrine föön astub paremini edasi kui need 2,5-liitrised vabalthingavad, millede kW jäi ka kusagile sinna 121-128 kanti. ..., aga peabki, sest väändemoment on natukene teine ja on ka praegune Levorg vist tiba kergem kui kunagine Legacy.
Siledat teed (ka kruusa) loeb hästi, ent maanteelt väga maha keerata ei soovita. Möödasõiduks, ka rohkemast kui ühest autost korraga, on sellel mootoril võimu piisavalt. Teine teema on vist siis kui 4 täiskasvanud meest autos istumas ja taga veel lisaks kõiksemehe sumadanid. Siiski, kui vaja saab teha selle turbokaga ka ökosõitu, näiteks linnas. Sellele aitab omakorda muidugi kaasa START-STOP süsteem. SI-Drive tundub ka antud mudelil olema samasuguse mõttetusena, nagu ta on bensiinimootoriga varustatud Forester`il ja Outback`il ehk mingisugust jõudluse-võimekuse lisa ei täheldanud.
Pere teise autona miks mitte, aga milleks siis Levorg kui, et peaaegu sama raha eest saab Outback`i. Eks ta üheks rariteediks jää!
Disain on kena, nagu üldse Subaru viimastel mudelitel. Siiski tunduvad ajast ja arust olema need hõbedased peeglid, sõltumata sõiduki kere värvist ja veelgi kummalisem on näha 17" valuveljedel omakorda ilukilpe.
Siledat teed (ka kruusa) loeb hästi, ent maanteelt väga maha keerata ei soovita. Möödasõiduks, ka rohkemast kui ühest autost korraga, on sellel mootoril võimu piisavalt. Teine teema on vist siis kui 4 täiskasvanud meest autos istumas ja taga veel lisaks kõiksemehe sumadanid. Siiski, kui vaja saab teha selle turbokaga ka ökosõitu, näiteks linnas. Sellele aitab omakorda muidugi kaasa START-STOP süsteem. SI-Drive tundub ka antud mudelil olema samasuguse mõttetusena, nagu ta on bensiinimootoriga varustatud Forester`il ja Outback`il ehk mingisugust jõudluse-võimekuse lisa ei täheldanud.
Pere teise autona miks mitte, aga milleks siis Levorg kui, et peaaegu sama raha eest saab Outback`i. Eks ta üheks rariteediks jää!
Disain on kena, nagu üldse Subaru viimastel mudelitel. Siiski tunduvad ajast ja arust olema need hõbedased peeglid, sõltumata sõiduki kere värvist ja veelgi kummalisem on näha 17" valuveljedel omakorda ilukilpe.
real-time Forester XT 2.0 CVT MY16
&
ex Forester 2.0 CVT MY13
&
ex Impreza 2.0R Sport AT MY08
&
ex Legacy 2.5 STW AT MY04
&
ex Forester 2.0 CVT MY13
&
ex Impreza 2.0R Sport AT MY08
&
ex Legacy 2.5 STW AT MY04
Re: Levorg
Üks väike ettepanek kas keegi moderaatoritest saaks selle teema viia Levorg'ga seonduva alla.
Autost ka natuke
Kere/ polsterdus tundub jube õhuke, eriti uksed aga küllap kasuks tuleb see auto kaalus ja kahjuks müra isolatsioonis.
Viimast sai ka testitud ja maanteekiirusel 100km/h tuul undab ikka korralikult.
Mina peaksin kohe juurde ostma kogu kere müra summutuse
Aga see on selline pehme väärtus.
Palju rõõmsamad uudised tulevad kapoti alt.
Mootor on väga jõuline oma väikese litraazi kohta ja super öko, linnas põhjagaasiga pidevalt startides keskmist üle 10-ne ei saanudki.
Ja kui vajutad saad ikka "selg vastu korja" tunde kätte, olen varemgi öelnud, et turbota on igav see maailm
Veel positiivseid üllatusi, pagasi osa on minu arvates isegi mahukam kui Foresteril.
See võib olla petlik kuna Forkul saab lappida kõrgustesse aga Levorgil oleks nagu pinda rohkem, igatahes on see suur.
Istumine on muidugi põrandal, kellele meeldib kellele mitte. Sõita on sellest asendist väga hea aga autost välja saamine on nagu ta on.
Minule välimus meeldib, ütleks isegi ilus, eriti auto esimene osa, külgvaade on natuke pikk nagu vorst aga üldpilt on ilus.
Mmmm scoop, ilma selleta lihtsalt ei saa
Sisemus on ma arvan, et kõige parem mis ma seni näinud olen, eriti GT-S'l.
Tekkis kohe küsimus kas oli raske Foresterile pakkuda samasugust + scoop tagasi, vähemalt XT'l?!?
Mis on üllatus, et selle mudeli lisavarustus on täis igasugust STI kabla, super, lõpuks hakkavad asjad muutuma paremuse suunas.
Nüüd jääb ainult üle oodata täisverelist STI versiooni ja siis poodi
Ootan väga mõne uue omaniku teemat!
Autost ka natuke
Kere/ polsterdus tundub jube õhuke, eriti uksed aga küllap kasuks tuleb see auto kaalus ja kahjuks müra isolatsioonis.
Viimast sai ka testitud ja maanteekiirusel 100km/h tuul undab ikka korralikult.
Mina peaksin kohe juurde ostma kogu kere müra summutuse
Aga see on selline pehme väärtus.
Palju rõõmsamad uudised tulevad kapoti alt.
Mootor on väga jõuline oma väikese litraazi kohta ja super öko, linnas põhjagaasiga pidevalt startides keskmist üle 10-ne ei saanudki.
Ja kui vajutad saad ikka "selg vastu korja" tunde kätte, olen varemgi öelnud, et turbota on igav see maailm
Veel positiivseid üllatusi, pagasi osa on minu arvates isegi mahukam kui Foresteril.
See võib olla petlik kuna Forkul saab lappida kõrgustesse aga Levorgil oleks nagu pinda rohkem, igatahes on see suur.
Istumine on muidugi põrandal, kellele meeldib kellele mitte. Sõita on sellest asendist väga hea aga autost välja saamine on nagu ta on.
Minule välimus meeldib, ütleks isegi ilus, eriti auto esimene osa, külgvaade on natuke pikk nagu vorst aga üldpilt on ilus.
Mmmm scoop, ilma selleta lihtsalt ei saa
Sisemus on ma arvan, et kõige parem mis ma seni näinud olen, eriti GT-S'l.
Tekkis kohe küsimus kas oli raske Foresterile pakkuda samasugust + scoop tagasi, vähemalt XT'l?!?
Mis on üllatus, et selle mudeli lisavarustus on täis igasugust STI kabla, super, lõpuks hakkavad asjad muutuma paremuse suunas.
Nüüd jääb ainult üle oodata täisverelist STI versiooni ja siis poodi
Ootan väga mõne uue omaniku teemat!
Re: Levorg
Liigutatud.tanelxt kirjutas:Üks väike ettepanek kas keegi moderaatoritest saaks selle teema viia Levorg'ga seonduva alla.
MY09 STi
Re: Levorg
Tundub, et Levorgi järgi nõudmist on ning mingi sahiib loodab vähe vahelt võtta
http://www.auto24.ee/used/2152068
Märkuseks siis, et poest uuena 29 900€.
http://www.auto24.ee/used/2152068
Märkuseks siis, et poest uuena 29 900€.
Re: Levorg
Skewp kirjutas:Tundub, et Levorgi järgi nõudmist on ning mingi sahiib loodab vähe vahelt võtta
http://www.auto24.ee/used/2152068
Märkuseks siis, et poest uuena 29 900€.
Kui ma ei eksi siis selle masinaga sõidab vanem härrasmees ja käib meil pidevalt söömas, ühekorra on mu masina kõrvale parkinud
Re: Levorg
Täitsa võimalik et Valentin on vanemast härrasmehest sahiib.
- airfrance1
- Guru
- Postitusi: 671
- Liitunud: K, 10 Nov 2010 21:21:21 +0300
- Kontakt:
Re: Levorg
Jalutasin paar päeva tagasi Spiritist läbi ja ajaviiteks piilusin ka sees olnud Levorgeid. Gt-n siis nagu "normal" või "neutral" ja Gt-s "sport". S-i sisemus on eest poolt pea sama, mis STI-l ehk istmed ja rool jne. Aga minu arvamus nendest istmetest on ikka et Honda Accordi toolid, kuid juu ma olen ise liiga peenike istme laiuse standardite kohaselt. Pagasiruum paistis võrreldes minu wagoniga üle 10cm sügavam.
Shwax Autospa, kõik autode iluhooldus teenused! KÜSI PAKKUMIST!
Impreza WRX/STi Wagon MY06
Mitteametlik ametlik Subaruklubi fotograaf
Impreza WRX/STi Wagon MY06
Mitteametlik ametlik Subaruklubi fotograaf
Re: Levorg
No mida sa sellistega teed
Re: Levorg
MY09 STi
Re: Levorg
Tulikuum rallimasin - http://www.btcccrazy.co.uk/btcc/james-c ... vorg-fire/
I've got AWD and i'm not afraid to use it!
Re: Levorg
Esimestel kindlasti mõnda aega juba Levorgid käes olnud ja omajagu maad nendega ära mõõdetud. Kuidas siis pikema aja üldmulje on autost?