Täna jõudis esimest korda minuni 2005a STI JDM Spec C WR limited erimudel, mida ainult Jaapani turu jaoks toodeti. Lisaks raudvaralistele erinevustele võrreldes Euroopa STI'ga (twinscroll turbo, teised nukad ja kaaned, väiksem kaal, katuse vent jpm), on erinevused ka seadistuses. Näiteks on turborõhk 0.12bar kõrgem (1.17bar vs 1.29bar), lahjem segu keskpööretel, pöörete piiraja 8000rpm, oluliselt varajasem süütenurk.
Auto oli tehase seades. Ainsateks tuvastatavateks raudvara muudatusteks olid õhuvõtt (seenfilter ja teine MAF toru) ja vabam catback väljalase.
Ei tea kas põhjuseks muudetud sisse- või väljalase või midagi kolmandat, aga oluliselt vajas korrigeerimist turbo juhtimine, kuna algselt oli turborõhk väga ebaühtlane:
(rohelisega ette määratud turborõhk, punasega reaalne rõhk 3. käigu tõmbe ajal)
Kuna omaniku soov oli eelkõige auto ohutu toimine, siis jäi maksimaalne turborõhk originaaliks. Pärast seadistamist näeb rõhukõver välja selline:
Kuna Jaapanis on kasutusel kõrgema oktaanarvuga kütus ning auto tehasest ka vastavalt seadistatud, siis korrigeerisin vastavalt ka süütetabelit, et Eestis kasutatava kütusega detonatsiooniohtu poleks.