2. leht 2-st

Re: Teenus: Turbo Subarute juhtajude seadistamine

Postitatud: N, 09 Mai 2019 11:14:19 +0300
Postitas t6nis1234
Originaal wastegate tabel liiga mööda selle setupi jaoks ja aju ei jõua nii kiiresti õhuvoolu korrigeerida, et rõhku stabiilsena hoida. Ja kui korrigeerib, siis liiga palju.
Üldiselt on see hea näide, et ka üsna väiksed muudatused raua osas vajavad seade korrigeerimist.
Duster kirjutas:Kas aju boostiga enam rohkem üldse errorisse saab minna?:D Tundub, nagu ta lülitaks lihtsalt solenoidi sisse/välja, sest tabelid on juba liiga mööda?

Re: Teenus: Turbo Subarute juhtajude seadistamine

Postitatud: T, 11 Juun 2019 23:30:41 +0300
Postitas t6nis1234
Hiljuti sai seade tehtud ka ühele uuemale autole (2014 EDM WRX STI). Modifikatsioonideks olid CAI ja sport katiga vabam väljalase.
Sellele autole tegelikult võimalik ka juhi poolt SI-drive'st lülitatavad erinevad seadistused teha, kuid seekord piirdumise ühe uuendatud seadega Sport Sharp Mode's.
Tulemuseks 303whp (226 ratta kw) ja 441Nm
ver1.5 RR dyno 303whp ja 325lbf-ft.png
ver1.5 RR dyno 303whp ja 325lbf-ft.png (53.31 KiB) Vaadatud 1195 korda

Re: Teenus: Turbo Subarute juhtajude seadistamine

Postitatud: T, 23 Juul 2019 10:27:39 +0300
Postitas t6nis1234
Minu juurde jõudis üks punnsilm wagon WRX, millele oli paigaldatud VF35 turbo, STI roosad pihustid ja vabam väljalase.

Auto oli juba mõnda aega sõitnud stock WRX seadega STI pihustitega. Kuna STI pihustid on ca 20% suuremad (wrx 440cc/min vs sti 552cc/min), siis sõitis auto väga rikka kütuseseguga. Rahulikult sõites, kui auto on closed loop süsteemis, on aju võimeline kütusesegu korrigeerima 30% ulatuses (lühi- ja pikaaegne korrektsioon 15%+15%) ehk siis rahulikult kruiisides saab ka seadistamata sõita. Aga kui toimub ümberlülitus open loop süsteemi (kiirendades/ kiiremini sõites), siis arvutatakse pihustite lahtioleku aeg puhtalt ainult õhukululugeja näidu põhjal ning lambda põhist korrigeerimist ei toimu. Kui tehase seades on open loop kütusesegu 10 kandis, siis tõenäoliselt oli preagusel juhul kiirendades segu 7-8. Tõenäoliselt rikkus nii rikas kütusesegu ka lambda anduri (veakood P0134- front 02 sensor no activity). Sellega kaasnes omamoodi lumepallieffekt, sest kui lambda ei tööta, ei saa aju ka closed loopes (rahulikult kruiisides) kütusekorrektsioone teha, mistõttu kaasneb sellega ebaefektiivne mootori töö ning kõrge kütusekulu.

Kuna originaal lambda andur polnud töökorras, siis kasutasin seadistamiseks AEM wideband komplekti. STI pihustite standandväärtused töötasid sel korral ideaalselt.
Punasega- milline on kütusesegu seadistuses ette nähtud. Rohelisega- milline segu reaalselt 3. käiguga täisgaasiga tõmbe ajal oli.
Fueling final vs AEM.png
Fueling final vs AEM.png (26.36 KiB) Vaadatud 1023 korda
Kuna autol on 5. käiguline WRX kast, siis keskpööretel jätsime turborõhu tagasihoidlikuks, sest praktika on näidanud, et varem või hiljem STI turbo ja kõrgema rõhuga WRX'i käigukast laiali läheb.
Sel korral sain kätte 173kW ja 298Nm.
ver2 173kW ja 298Nm ja 4,62sek .png
ver2 173kW ja 298Nm ja 4,62sek .png (36.91 KiB) Vaadatud 1023 korda