Subaru Legacy BH5 (2002) Istmete vahetus

Juhtmed, traadid, transistorid ja muu peenmehhaanika.

Moderaatorid: vaska, Axxept

Vasta
Sõnum
Autor
Andrek6iv
Postitusi: 4
Liitunud: N, 15 Nov 2018 17:24:16 +0300

Subaru Legacy BH5 (2002) Istmete vahetus

#1 Postitus Postitas Andrek6iv » K, 30 Jaan 2019 17:04:43 +0300

Tervist.
Ostsin hiljuti oma Legacyle nahksisu ja tahaks kakakeetjat esiistmetel säilitada, aga probleem selles et neil erinevad pistikud. Riidest istmetel meenutab Molex pistikut aga nahkistmel hoopis teistsugune. Mõlemal 3 juhet. Must arvatavasti maandus aga ülejäänud 2 juhtmega abi vaja. Et kui nahkistmel takistust mõõdan siis kuidas peaksin aru saama milline juhe high ja low asend on?

Ette tänades ja neliveo rõõme soovides,
Andre

Kasutaja avatar
Tubaru
Guru
Postitusi: 3508
Liitunud: E, 06 Juun 2011 17:18:43 +0300
Asukoht: Pärnu

Re: Subaru Legacy BH5 (2002) Istmete vahetus

#2 Postitus Postitas Tubaru » K, 30 Jaan 2019 18:02:18 +0300

Kõrgem takistus viitab kõrgemale energiakulule - suuremale võimsusele.
"Aerodynamics are for people who can't build engines." —Enzo Ferrari
2007/XT->2008/2.0D->2007/XT->2005/H6 mt->2006/OBK 2.5at+04FSTI

Kasutaja avatar
raig0
Guru
Postitusi: 1316
Liitunud: P, 03 Veebr 2008 18:15:52 +0300
Asukoht: Võrumaa
Kontakt:

Re: Subaru Legacy BH5 (2002) Istmete vahetus

#3 Postitus Postitas raig0 » N, 31 Jaan 2019 10:19:06 +0300

Lauri,sul on asi vähe valepidi.
Ohmi seadus: I=U/R I= vool ehk sisuliselt võimsus.
Kui nüüd näiteks pinge on ju konstant autode puhul ehk 12V ja takistus ütleme 50 ohmi, siis 12/50=0,24 A
Sama arvutus 15 ohmilise takistusega: 12/15=0,8 A.

Kui tekib kusagil lühis,siis on ju takistus üliväike ja juhtmed kipuvad hõõguma ja põlema ju minema ;)
XT 4WD Turbo Pilt Legacy outback MY98 | Legacy GT Spec B Aerosport

Kasutaja avatar
Tubaru
Guru
Postitusi: 3508
Liitunud: E, 06 Juun 2011 17:18:43 +0300
Asukoht: Pärnu

Re: Subaru Legacy BH5 (2002) Istmete vahetus

#4 Postitus Postitas Tubaru » N, 31 Jaan 2019 11:06:46 +0300

Ee, sul jutt jumala õige.. ei tea, kust mul see tagurpidi loogika tuli. :mrgreen: :oops:
"Aerodynamics are for people who can't build engines." —Enzo Ferrari
2007/XT->2008/2.0D->2007/XT->2005/H6 mt->2006/OBK 2.5at+04FSTI

Andrek6iv
Postitusi: 4
Liitunud: N, 15 Nov 2018 17:24:16 +0300

Re: Subaru Legacy BH5 (2002) Istmete vahetus

#5 Postitus Postitas Andrek6iv » E, 11 Veebr 2019 11:45:16 +0300

Ma ise olin ka seda meelt, et väiksem takistus=suurem võimsus, tänud kinnituse eest!

Andrek6iv
Postitusi: 4
Liitunud: N, 15 Nov 2018 17:24:16 +0300

Re: Subaru Legacy BH5 (2002) Istmete vahetus

#6 Postitus Postitas Andrek6iv » E, 04 Mär 2019 21:57:48 +0300

Tänaseks istmed sees ja soendused töötavad.
Kui kellegil kunagi sama jama siis protsess järgmine.
Pistik lahti ja multimeetriga juhtmeid taga ajama, milline High/Low juhe ja mass.
Istmete takistused on
High oli vist 7,5 oomi ja low 12-14 vahemikus.

Puusepp
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 158
Liitunud: T, 19 Sept 2017 11:28:37 +0300

Re: Subaru Legacy BH5 (2002) Istmete vahetus

#7 Postitus Postitas Puusepp » T, 05 Mär 2019 12:15:13 +0300

Andrek6iv kirjutas:Tänaseks istmed sees ja soendused töötavad.
Kui kellegil kunagi sama jama siis protsess järgmine.
Pistik lahti ja multimeetriga juhtmeid taga ajama, milline High/Low juhe ja mass.
Istmete takistused on
High oli vist 7,5 oomi ja low 12-14 vahemikus.
Kas sul oli 3-e või 4-ja piniga?

Manual annab 4 aga reaalselt on mul 3.

Vasta