Tumble generator valve 2 (LH) malfunction (stuck close)

Juhtmed, traadid, transistorid ja muu peenmehhaanika.

Moderaatorid: vaska, Axxept

Sõnum
Autor
Kasutaja avatar
Laskarpoiss
Subaruaff
Postitusi: 59
Liitunud: L, 17 Juun 2017 22:44:03 +0300

Re: Tumble generator valve 2 (LH) malfunction (stuck close)

#16 Postitus Postitas Laskarpoiss » N, 28 Sept 2017 11:28:56 +0300

t6nis1234 kirjutas:Eeldan, et pihustid on ka sti omad, siis jääb wrx originaalpump kindlasti liiga lahjaks. Mina paneks selle walbro tagasi.

Kui 6bari on kütusepumba maksimaalrõhk siis okei, aga muidu ei näita see 6bari mitte midagi, kuna turbokate kütuserõhk peab tõusma vastavalt laaderõhule. Ja seda reguleeritakse kütuserõhuregulaatori, mitte pumbaga.

Kütusepumba vahetus seadistust ei vaja, kuna sellest ei muutu põlemiskambrisse jöudva kütuse kogus (v.a juhul kui pump liiga väike ja ei suuuda piisavalt kütust pumbata, aga siis pole seadistamisega midagi teha ja aitab ainult pumba vahetus või kütuserõhu tõstmine)

Saangi homme hommikuks selle samasuguse uue pumba mis ennem peal oli, läheb see sisse ja siis eks näis kas hakkab korralikult taas liikuma või ei. Mille järgi saan eristada mis pihustid mul on, kuigi eeldan et on suuremad pandud (Loe: LOODAN) :D

Kasutaja avatar
Laskarpoiss
Subaruaff
Postitusi: 59
Liitunud: L, 17 Juun 2017 22:44:03 +0300

Re: Tumble generator valve 2 (LH) malfunction (stuck close)

#17 Postitus Postitas Laskarpoiss » R, 29 Sept 2017 21:09:11 +0300

Nonii, se saaga pole ikka veel lõppu saanud, labad eemaldatud sisselaskest, kytuse filter vahetatud, kytuse pump vahetatud 6Bar, vaakumi lekkeid ei ole leidnud, mõistus otsas. Ikka kiirendades põhjagaasiga hakkab hakkima tunne selline nagu ei saaks kätte ja rõhku ei tõmba ylesse korralikult. Mis veel sellist anomaaliat võib tekitada? Turbo otsas? Pihustid otsas? Kyynlad (vahetatud umbes 5000km tagasi)?
Tundub et tuleb viia mingite subaru spettside juurde ja vaatab mis nad arvavad ja kas saavad jagu. Normaalselt igapäevaselt sõites kõik nagu ok.

Kasutaja avatar
t6nis1234
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 371
Liitunud: T, 07 Sept 2010 15:07:50 +0300
Asukoht: Harjumaa

Re: Tumble generator valve 2 (LH) malfunction (stuck close)

#18 Postitus Postitas t6nis1234 » R, 29 Sept 2017 21:13:23 +0300

Milline see kakkumine on?
Mul on mingit sorti kakkumist/vahelejätmist küünalde pärast esinenud. Vahetasin ära ja kõik.sai korda.
Kui pihusti otsas oleks,siis seda oleks koguaeg tunda (käiks kolme silindriga).

Pildi saaks selgemaks,kui arvutiga kakkumisest üks logi teha.

Kasutaja avatar
Laskarpoiss
Subaruaff
Postitusi: 59
Liitunud: L, 17 Juun 2017 22:44:03 +0300

Re: Tumble generator valve 2 (LH) malfunction (stuck close)

#19 Postitus Postitas Laskarpoiss » R, 29 Sept 2017 21:52:11 +0300

t6nis1234 kirjutas:Milline see kakkumine on?
Mul on mingit sorti kakkumist/vahelejätmist küünalde pärast esinenud. Vahetasin ära ja kõik.sai korda.
Kui pihusti otsas oleks,siis seda oleks koguaeg tunda (käiks kolme silindriga).

Pildi saaks selgemaks,kui arvutiga kakkumisest üks logi teha.
Se kakkumine on nagu selline et kui põhjagaasiga vajutan siis 4000+ pööretel hakkab jõnksutama ebakorrapäraselt, nagu ei saaks kytet kätte. kui vajutan gaasi sujuvalt, mitte kohe põhja, siis seda kakkumist ei ole ja läheb ilusti 6000rpm ja edasi, kuid nagu põhja paned siis hakkab jõnksutama, turbo rõhk hakkab ka kohe hyppama ja ei lähe ylesse nagu varem, jääb sinna 0,8 ja 1,3 vahele umbes. kõikke seda teeb iga käiguga.
Sellist peenet arvutit mul pole kahjuks hetkel, millega saab logi teha.

Kasutaja avatar
Laskarpoiss
Subaruaff
Postitusi: 59
Liitunud: L, 17 Juun 2017 22:44:03 +0300

Re: Tumble generator valve 2 (LH) malfunction (stuck close)

#20 Postitus Postitas Laskarpoiss » P, 01 Okt 2017 15:27:20 +0300

Aga äkki paneb wastegate segast hoopis, mõistus otsas, ehk saan yhe samasuguse auto mingipäev korraks kõrvale, saab ehk vahetada ja testida wastegatet. Sest kui sealt juhe tagant lahti yhendada siis katkumine kadunud, muidugi turbo ei krutti rõhkku kah eriti ylesse.

Kasutaja avatar
t6nis1234
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 371
Liitunud: T, 07 Sept 2010 15:07:50 +0300
Asukoht: Harjumaa

Re: Tumble generator valve 2 (LH) malfunction (stuck close)

#21 Postitus Postitas t6nis1234 » P, 01 Okt 2017 19:12:47 +0300

Kui räägid wastegate aktuaatorist, siis pole eriti usutav, et see katkumist põhjustab. Kui wastegate ei avaneks, siis läheks rõhk väga kõrgeks (sul on suht kõrge, aga ei tea kas on selliseks seadistatud või tõesti mingi probleem wastegatega) või kui kinni ei hoiaks, siis ei hoiaks ta rõhku. Kui su kakkumine väljendub ka ebastabiilses rõhu hoidmises, siis see puhtalt wastegate klapi juhtimise teema, mille aju seadistamisega parandatud saab.

Kasutaja avatar
Laskarpoiss
Subaruaff
Postitusi: 59
Liitunud: L, 17 Juun 2017 22:44:03 +0300

Re: Tumble generator valve 2 (LH) malfunction (stuck close)

#22 Postitus Postitas Laskarpoiss » T, 03 Okt 2017 20:59:26 +0300

t6nis1234 kirjutas:Kui räägid wastegate aktuaatorist, siis pole eriti usutav, et see katkumist põhjustab. Kui wastegate ei avaneks, siis läheks rõhk väga kõrgeks (sul on suht kõrge, aga ei tea kas on selliseks seadistatud või tõesti mingi probleem wastegatega) või kui kinni ei hoiaks, siis ei hoiaks ta rõhku. Kui su kakkumine väljendub ka ebastabiilses rõhu hoidmises, siis see puhtalt wastegate klapi juhtimise teema, mille aju seadistamisega parandatud saab.
Rõhk on ilmselt suureks aetud juba varem, kuna võidetavalt 196kw rattast ja 415Nm ning STI turbo ja Blowoff jne. Ei tea mis seal tehtud on, ned asjad olen tuvastanud visuaalsel uurimisel. Kui hakkima hakkab, siis jah rõhk ka hakkab kohe hyppama. Proovin ykspäev teise samasuguse pealt seda wastegate aktuaatos vei mis iganes ta on kuhu tuleb kylge kolm voolikut ja pistik. Kui sealt pistiku eemaldasin, siis rõhk yle 0,8 vist ei läinud ja nõkutamine oli kadunud, kuid oli ka kõvasti uimasem.

Kasutaja avatar
t6nis1234
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 371
Liitunud: T, 07 Sept 2010 15:07:50 +0300
Asukoht: Harjumaa

Re: Tumble generator valve 2 (LH) malfunction (stuck close)

#23 Postitus Postitas t6nis1234 » K, 04 Okt 2017 09:59:40 +0300

See kolme vooliku ja pistikuga on boost controller,millega juhitakse wastegate'i. Originaalis peaks seal 2 voolikuga olema, sul see järelturu oma vastu välja vahetatud järelikult. Kuna ilmselt seade ka selle boost controlleriga tehtud tõenäoliselt, siis seda sa originaali vastu enam seadistamata vahetada ei tohiks, kuna muidu on rõhu juhtimine nii kuidas jumal juhatab (ilmselt läheb rõhk lakke ja tekib fuel cut). Kuna originaal rõhuandur loeb u 1.7barini,siis põhimõtteliselt sellest edasi fuel cuti ei saa rakenduma panna,kuna rõhuanduri pinge on maksimumi saavutanud. Ja sellega võib mootori ära lõhkuda...

Kasutaja avatar
Laskarpoiss
Subaruaff
Postitusi: 59
Liitunud: L, 17 Juun 2017 22:44:03 +0300

Re: Tumble generator valve 2 (LH) malfunction (stuck close)

#24 Postitus Postitas Laskarpoiss » L, 04 Nov 2017 16:55:43 +0300

Saaga jatkub ikka veel :D Kysimus veel tekkis selline et kas bensupump peaks koguaeg töötama või ei? Mul kui panen syyte sisse siis undab natsa, siis jääb vait. Kui käivitan siis nagu töötab umbes 10sekundit ja taas vaikus, kas peabki nii olema või??? Juhiuks lahti siis kuulen altpoolt nagu pump juriseks ja siis saabub vaikus.

Kasutaja avatar
t6nis1234
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 371
Liitunud: T, 07 Sept 2010 15:07:50 +0300
Asukoht: Harjumaa

Re: Tumble generator valve 2 (LH) malfunction (stuck close)

#25 Postitus Postitas t6nis1234 » L, 04 Nov 2017 17:10:42 +0300

Pärast süüte sisse keeramist rakendub pump paariks sekundiks,et kütusesüsteemi vajalik rõhk tekitada ning lülitub seejärel välja.
Töötava mootoriga peaks pump koguaeg töötama. Kui ei tööta,siis kukub kütuserõhk maha ja auto peaks välja surema. Kui ei sure,siis järelikult pump töötab.

Kasutaja avatar
Laskarpoiss
Subaruaff
Postitusi: 59
Liitunud: L, 17 Juun 2017 22:44:03 +0300

Re: Tumble generator valve 2 (LH) malfunction (stuck close)

#26 Postitus Postitas Laskarpoiss » L, 04 Nov 2017 22:38:28 +0300

t6nis1234 kirjutas:Pärast süüte sisse keeramist rakendub pump paariks sekundiks,et kütusesüsteemi vajalik rõhk tekitada ning lülitub seejärel välja.
Töötava mootoriga peaks pump koguaeg töötama. Kui ei tööta,siis kukub kütuserõhk maha ja auto peaks välja surema. Kui ei sure,siis järelikult pump töötab.

OK, huvitav mis asi see siis suriseb seal all kusagil kui juhi ukse lahti teen, siis kuulen justkui põhja alt mingit surinat, mis mingi hetk peale käivitumist kaob. tean et pump paagis kuid väga sarnane hääl igastahes.

Kasutaja avatar
vaska
Lumelendur
Postitusi: 3608
Liitunud: L, 08 Jaan 2005 05:19:28 +0300
Asukoht: Tallinn

Re: Tumble generator valve 2 (LH) malfunction (stuck close)

#27 Postitus Postitas vaska » E, 06 Nov 2017 11:00:03 +0300

Laskarpoiss kirjutas:
t6nis1234 kirjutas:Pärast süüte sisse keeramist rakendub pump paariks sekundiks,et kütusesüsteemi vajalik rõhk tekitada ning lülitub seejärel välja.
Töötava mootoriga peaks pump koguaeg töötama. Kui ei tööta,siis kukub kütuserõhk maha ja auto peaks välja surema. Kui ei sure,siis järelikult pump töötab.

OK, huvitav mis asi see siis suriseb seal all kusagil kui juhi ukse lahti teen, siis kuulen justkui põhja alt mingit surinat, mis mingi hetk peale käivitumist kaob. tean et pump paagis kuid väga sarnane hääl igastahes.
EGR komplekt uriseb usinalt, kapotialt kuuled täpsemalt.
I've got AWD and i'm not afraid to use it!

Duster
Guru
Postitusi: 1889
Liitunud: R, 02 Dets 2011 23:44:13 +0300
Asukoht: kehra

Re: Tumble generator valve 2 (LH) malfunction (stuck close)

#28 Postitus Postitas Duster » L, 11 Nov 2017 20:53:41 +0300

Paljudel subarutel ei käitata pumpa koguaeg 100% ehk siis peale käivitust tühikäigul lastakse ta 33% kiirusel tööle ja sa enam ei kuule teda nii hästi lihtsalt, põhja lajatad siis antakse 100%, 66% aste on veel, tõenäoliselt on tänapäeval see suisa lineaarne juba.
Ei ole sitta ilma, on sitt auto :D
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.

Kasutaja avatar
Laskarpoiss
Subaruaff
Postitusi: 59
Liitunud: L, 17 Juun 2017 22:44:03 +0300

Re: Tumble generator valve 2 (LH) malfunction (stuck close)

#29 Postitus Postitas Laskarpoiss » L, 11 Nov 2017 22:35:44 +0300

Nonii, saaga sai lõpuks lahenduse. Se Tumble generator valve viga on veel sees, kuid sinna ootan E-Bayst tellitud uut andurit hiinast, siis saab tule kustu, viga oli anduris. Kuid kogu se jõnksutamine ja rõhu kõikumine ja jõukadu olli seotud küünaldega ikkagi. Kuna küünlad on vahetatud alles paartuhat km tagasi, siis selle esialgu välistasin, siis täna hakkasin ikkagi igaks juhuks neid vahetama, ning avastasin et küünlad nagu ei olnud väga kõvasti kinni, ehk siis olid mu meelest lahti, ning uute Denso küünaldega võrreldes oli vanadel NGK küünalde elektroodi vahe kõvasti suurem kui uutel densodel. Uued küünlad peale ja kõvasti kinni ning auto liigub ja toimib superhästi, hea et load täna tasku jäid :D
Ise kahtlustan et kyynal oli nii lahti et põhjakaasiga kui hakkas rõhku yles gruttima siis pani mingi osa paugust sealt kyynlavahelt leekima äkki. Kui nüüd se andur ka veel tuleks, siis saaks tule ka kustu armatuuris ja võiks hakata juba ülevaatuse poole vaatama vast :D

Tänud siinsetele kaasamõtlejtele, yritan mingiaeg ikka teema kah teha siia kasutajate alla. Hea oli lugeda ja uurida et mis ja kuidas keegi kuskil lahendanud jne.

Duster
Guru
Postitusi: 1889
Liitunud: R, 02 Dets 2011 23:44:13 +0300
Asukoht: kehra

Re: Tumble generator valve 2 (LH) malfunction (stuck close)

#30 Postitus Postitas Duster » P, 12 Nov 2017 20:42:01 +0300

Üldiselt on nii, et densodega subaristidel hää läbisaamine ei ole, minu masinale ei sobinud igatahes, vahetasin ikkagi suht kohe uuesti ngk vastu.
Ei ole sitta ilma, on sitt auto :D
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.

Vasta