t6nis1234 kirjutas:Eeldan, et pihustid on ka sti omad, siis jääb wrx originaalpump kindlasti liiga lahjaks. Mina paneks selle walbro tagasi.
Kui 6bari on kütusepumba maksimaalrõhk siis okei, aga muidu ei näita see 6bari mitte midagi, kuna turbokate kütuserõhk peab tõusma vastavalt laaderõhule. Ja seda reguleeritakse kütuserõhuregulaatori, mitte pumbaga.
Kütusepumba vahetus seadistust ei vaja, kuna sellest ei muutu põlemiskambrisse jöudva kütuse kogus (v.a juhul kui pump liiga väike ja ei suuuda piisavalt kütust pumbata, aga siis pole seadistamisega midagi teha ja aitab ainult pumba vahetus või kütuserõhu tõstmine)
Saangi homme hommikuks selle samasuguse uue pumba mis ennem peal oli, läheb see sisse ja siis eks näis kas hakkab korralikult taas liikuma või ei. Mille järgi saan eristada mis pihustid mul on, kuigi eeldan et on suuremad pandud (Loe: LOODAN)