Impreza salongi ventikas ei käivitu? (Viga leitud)

Juhtmed, traadid, transistorid ja muu peenmehhaanika.

Moderaatorid: vaska, Axxept

Vasta
Sõnum
Autor
Type RA
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 254
Liitunud: P, 09 Dets 2007 23:06:43 +0300
Asukoht: Tartu

Impreza salongi ventikas ei käivitu? (Viga leitud)

#1 Postitus Postitas Type RA » P, 24 Mai 2020 23:15:12 +0300

Oleks vaja üks 2002a. Impreza rajale saada. Kõik muu elekter oleks nagu töökorras, aga salongi ventikas ei taha koostööd teha.
Vaikselt hakkavad ideed otsa saama - Ventika mootor ise on korras, reostaat on korras, relee on korras, ventika ja AC kaitsmed terved ja töökorras on ka kliimaplokk.
Hetkel siis seis selline: Vool ei jõua mootorisse. Ei jõua selle pärast, et relee ei tee oma tööd. Relee ei tööta selle pärast, et mõlemasse nö. lülitusklemmi tuleb sisse ainult + (ühte klemmi 12.5V ja teise 5V), aga lülituse toimumiseks vajaliku massi ei ole mitte kusagil.
Kui nüüd vägisi "silla" abil vooluring tekitada, siis hakkab vent ilusti tööle ja seda igal kiirusel...

Äkki on kellelgi sarnast errorit esinenud või oskab vihje anda puuduva massi leidmiseks...
Viimati muutis Type RA, T, 26 Mai 2020 01:10:07 +0300, muudetud 1 kord kokku.

Type RA
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 254
Liitunud: P, 09 Dets 2007 23:06:43 +0300
Asukoht: Tartu

Re: Impreza salongi ventikas ei käivitu? (Viga leitud)

#2 Postitus Postitas Type RA » T, 26 Mai 2020 01:09:00 +0300

Viga leitud ja hetkel tundub kogu elekter toimivat nii nagu peab.
Lisaks ventika probleemile vaevas autot ka raadio kaitsme pidev purunemine, kuigi selles autos raadiot ei ole...
Viga oli siis selles, et "punnsilm" on saanud endale "kotkasilma" spidoka. See omakorda tekitas mingi errori voolusüsteemis, mis purustas raadio kaitsmeid ja segas ventika tööd.
Lahendus oli lihtne - spidoka keskmise suure pistiku klemmi nr.28 tagant tuleb lihtsalt juhe läbi lõigata, soovitavalt muidugi nii, et kui tekib soov vana spidokas tagasi panna, siis saab selle lihtsa vaevaga jälle kokku ühendada. Õige klemmi leidmine on lihtne, kuna pistikul on kõik klemmid nummerdatud. Juhe on siis olenevalt aastakäigust kas kollane rohelise või kollane sinise triibuga.
See infoks siis ka neile, kes lahedat punase valgusega ja sweepivate seieritega spidokat planivad tulevikus paigaldada.

Vasta