Detonatsiooni aduri vahetuse keerukus
Detonatsiooni aduri vahetuse keerukus
Kui lihtne on vahetada Subaru Legacy 2,0l mootoril detonatsiooni andurit? Masina täpsemad andmed: Subaru Legacy, 2002a. 2,0l, 92kW, manuaal.
Küsimus tekkis sellepärast, et esinduses küsitakse selle anduri vahetuse eest imelikult suurt summat. Tegelikult peaks ju selle anduri vahetus olema teoreetiliselt suht lihtne, lihtsalt üks "mikrofon" ühe poldiga mootoriploki küljes kinni. Kas selle anduri asukoht on siis nii halva koha peal, et selle vahetus nõuab nii pikka ja vaevalist tööd?
Küsimus tekkis sellepärast, et esinduses küsitakse selle anduri vahetuse eest imelikult suurt summat. Tegelikult peaks ju selle anduri vahetus olema teoreetiliselt suht lihtne, lihtsalt üks "mikrofon" ühe poldiga mootoriploki küljes kinni. Kas selle anduri asukoht on siis nii halva koha peal, et selle vahetus nõuab nii pikka ja vaevalist tööd?
Re: Detonatsiooni aduri vahetuse keerukus
andur ise lihtne vahetada vaja ainult momentvõtit et täpse jõuga kinni keerata
Impreza wrx Sti type-ra Limited 555 & Impreza GT
Re: Detonatsiooni aduri vahetuse keerukus
Suured tänud vastuse eest, seega võtan vahetuse tõenäoliselt ikkagi ise ette.
Aga küsiks siis veel täpsustuseks üle, et kus täpsemalt see andur asub, tõenäoliselt mootori pealpool kusagil ploki küljes?
Ja mis momendiga see anduri polt kinni olema peab?
Aga küsiks siis veel täpsustuseks üle, et kus täpsemalt see andur asub, tõenäoliselt mootori pealpool kusagil ploki küljes?
Ja mis momendiga see anduri polt kinni olema peab?
Re: Detonatsiooni aduri vahetuse keerukus
ja andur keera kinni 21-27nm
Re: Detonatsiooni aduri vahetuse keerukus
Ja maha pole mõtet andurit pillata..
Re: Detonatsiooni aduri vahetuse keerukus
Sama mure, esinduses küsitakse liiga kallist hinda nii anduri kui vahetuse eest. Auto Subaru Legacy 2,0 98kw, 2001. keegi oskab juhatada mingile lingile kust selle õige knock sensori leian?
Leidsin ise: mingi Bosch
ja e-bayst
kas emb kumb sobib?
tänud
Leidsin ise: mingi Bosch
ja e-bayst
kas emb kumb sobib?
tänud
Re: Detonatsiooni aduri vahetuse keerukus
ebay oma sobib kindlasti, seal varuosakood antud. vanal anduril on ka kood peale trükitud, võid ju igaks juhuks kontrollida.
miks täpse jõuga kinni keeramine nii oluline on, eriti kui "täpse" eksimus võib olla 30%?
pigem peab jälgima, et andur õiges asendis tagasi saab (juhe 60 kraadi mootori telje suhtes paremale).
enne vahetust võib veel vaadata, ega anduri ja ploki vahelt väga oksüdeerunud pole, äkki ei saa lihtsalt massi.
miks täpse jõuga kinni keeramine nii oluline on, eriti kui "täpse" eksimus võib olla 30%?
pigem peab jälgima, et andur õiges asendis tagasi saab (juhe 60 kraadi mootori telje suhtes paremale).
enne vahetust võib veel vaadata, ega anduri ja ploki vahelt väga oksüdeerunud pole, äkki ei saa lihtsalt massi.
Re: Detonatsiooni aduri vahetuse keerukus
Kui ma ausalt ütlen siis omal keerasin käe järgi kinni ja toimib.tnx kirjutas:ebay oma sobib kindlasti, seal varuosakood antud. vanal anduril on ka kood peale trükitud, võid ju igaks juhuks kontrollida.
miks täpse jõuga kinni keeramine nii oluline on, eriti kui "täpse" eksimus võib olla 30%?
pigem peab jälgima, et andur õiges asendis tagasi saab (juhe 60 kraadi mootori telje suhtes paremale).
enne vahetust võib veel vaadata, ega anduri ja ploki vahelt väga oksüdeerunud pole, äkki ei saa lihtsalt massi.
- djxpsubaru
- Guru
- Postitusi: 974
- Liitunud: K, 27 Veebr 2008 19:21:58 +0300
- Asukoht: Kose
Re: Detonatsiooni aduri vahetuse keerukus
Re: Detonatsiooni aduri vahetuse keerukus
Tundub täpne värk olema nende anduritega.
Mul on 2 kasutatud andurit ja kogu päeva vahetasin, testisin ja jamasin ja veateatest lahti ei saa. Lõpuks jagasin ära, et niikaua, kui andur on jahe, töötab kenasti, kui kuumeneb mootor ja seeläbi ka andur annab veateate. ja siis osa jõudu läinud.
Lõpuks panin anduri teise kohta, kus jahedam - kuskile sisselaske peale.- Nüüd töötab ja veateadet ei anna ) Sõitsin üle 100 km ja kõik toimis.
Mis ma edasi teeks? muidugi mul 85KW vabalthingav ja sel pole see ju nii oluline kui T-masinal.
Mul on 2 kasutatud andurit ja kogu päeva vahetasin, testisin ja jamasin ja veateatest lahti ei saa. Lõpuks jagasin ära, et niikaua, kui andur on jahe, töötab kenasti, kui kuumeneb mootor ja seeläbi ka andur annab veateate. ja siis osa jõudu läinud.
Lõpuks panin anduri teise kohta, kus jahedam - kuskile sisselaske peale.- Nüüd töötab ja veateadet ei anna ) Sõitsin üle 100 km ja kõik toimis.
Mis ma edasi teeks? muidugi mul 85KW vabalthingav ja sel pole see ju nii oluline kui T-masinal.
Re: Detonatsiooni aduri vahetuse keerukus
See andur on tehases galibreeritud ühes kindlas kohas olema, ainult seal ta ka õigesti töötab minu arvates.
Ei ole sitta ilma, on sitt auto
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
Re: Detonatsiooni aduri vahetuse keerukus
Sa loodad detonatsiooni kuulata sisselaskekollektoris? Kui sa arsti juures käid, kas ta kuulab ka su südant ja kopse talla alt?ivomets kirjutas: Lõpuks panin anduri teise kohta, kus jahedam - kuskile sisselaske peale.- Nüüd töötab ja veateadet ei anna ) Sõitsin üle 100 km ja kõik toimis.
Mis ma edasi teeks? muidugi mul 85KW vabalthingav ja sel pole see ju nii oluline kui T-masinal.
Viska need vanad andurid pika kaarega minema ja osta esindusest uus. Alati on asi peale seda toimima hakanud.
XT 4WD Turbo | Legacy GT Spec B
-
- Sõõrikujoonistaja
- Postitusi: 154
- Liitunud: E, 25 Aug 2014 11:00:38 +0300
- Asukoht: Tallinn / Kehra
Re: Detonatsiooni aduri vahetuse keerukus
Kui andur vales kohas, siis on viletsa kütuse vms korral varsti mootori surm...
Muideks see anduri alune mootori pind peab olema igasugusest oksiidist ja muust jamast korralikult puhastatud. Andur ise kah.
Muideks see anduri alune mootori pind peab olema igasugusest oksiidist ja muust jamast korralikult puhastatud. Andur ise kah.
Impreza spec B