P0171 System Too Lean (Bank 1) Impreza
P0171 System Too Lean (Bank 1) Impreza
Tere.
Selline veakood tuleb vahelduva eduga sisse
Vahelduvalt põleb ka mootorituli
Tundub nagu mootor läheks avariiresiimi ja hakkab podisema vahemikus 1000-2500 pööret, kui üle selle siis saab nagu pöörded ülesse.
Kui mootor seisma jätta ja uuesti käima panna siis 20 sek töötab ja jälle podiseb.
Kellel on sama mure olnud siis ootaks teie kommentaari kõige esimesena.
netist otsides leidub et mitu varianti
lamda, õhukulumõõtja , pihusti, vaakumi leke vms
Abistavad kommentaarid oleks abiks
Tänud ette!!!.
Selline veakood tuleb vahelduva eduga sisse
Vahelduvalt põleb ka mootorituli
Tundub nagu mootor läheks avariiresiimi ja hakkab podisema vahemikus 1000-2500 pööret, kui üle selle siis saab nagu pöörded ülesse.
Kui mootor seisma jätta ja uuesti käima panna siis 20 sek töötab ja jälle podiseb.
Kellel on sama mure olnud siis ootaks teie kommentaari kõige esimesena.
netist otsides leidub et mitu varianti
lamda, õhukulumõõtja , pihusti, vaakumi leke vms
Abistavad kommentaarid oleks abiks
Tänud ette!!!.
Viimati muutis Mikeston, E, 17 Nov 2014 21:40:37 +0300, muudetud 1 kord kokku.
Re: P0171 System Too Lean (Bank 1) Impreza
Et asi lihtsam oleks, siis mis masin sul üldse on? Impreza .... ? Vabalthingav, bensiin, diisel, turboga ?
A Subaru is not just for Christmas, it's for life
Impreza WRX STI JDM ver II 1996 2.0 203 kW 6-mt
(Impreza WRX STI 2002 2.0 252 kW 6-mt)
(Legacy 2007 2.0 121 kW 5-mt)
Impreza WRX STI JDM ver II 1996 2.0 203 kW 6-mt
(Impreza WRX STI 2002 2.0 252 kW 6-mt)
(Legacy 2007 2.0 121 kW 5-mt)
Re: P0171 System Too Lean (Bank 1) Impreza
88valve kirjutas:Et asi lihtsam oleks, siis mis masin sul üldse on? Impreza .... ? Vabalthingav, bensiin, diisel, turboga ?
2006 sti
Re: P0171 System Too Lean (Bank 1) Impreza
Mis värvi sumpsist tuleb, tosoolipaagis paisupaagis ei mullita? Kahtlaselt tuttav tsenaarium- tosooli tõttu tuleb nn isehakanud vesipritse ja segu jääb lahjaks, kaanetihendid kutud. Tuttav just vaevles sama jama käes.
Jääb muidugi ka hunnik muid variante.
Jääb muidugi ka hunnik muid variante.
Ei ole sitta ilma, on sitt auto
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
Re: P0171 System Too Lean (Bank 1) Impreza
Duster kirjutas:Mis värvi sumpsist tuleb, tosoolipaagis paisupaagis ei mullita? Kahtlaselt tuttav tsenaarium- tosooli tõttu tuleb nn isehakanud vesipritse ja segu jääb lahjaks, kaanetihendid kutud. Tuttav just vaevles sama jama käes.
Jääb muidugi ka hunnik muid variante.
Tagant tuleb valget ja ei ole tosooli lõhna ja tosooli ei kao ka kusagile( st pole veel märganud, et oleks kadunud.)
Kui tihend oleks, siis oleks juba mured mujal ( paisupaagis jne)
Re: P0171 System Too Lean (Bank 1) Impreza
Vaakumvoolikud lõdvikud oled kõik üle vaadanud, et üleliigset õhku kusagilt ei liigu? Kütusepump on oma võimete juures?
A Subaru is not just for Christmas, it's for life
Impreza WRX STI JDM ver II 1996 2.0 203 kW 6-mt
(Impreza WRX STI 2002 2.0 252 kW 6-mt)
(Legacy 2007 2.0 121 kW 5-mt)
Impreza WRX STI JDM ver II 1996 2.0 203 kW 6-mt
(Impreza WRX STI 2002 2.0 252 kW 6-mt)
(Legacy 2007 2.0 121 kW 5-mt)
Re: P0171 System Too Lean (Bank 1) Impreza
Üleliigset õhku pole nagu leidnud ja proovisin õhulugejaga seda et võtsin pistiku lahti ja ikka sama pull88valve kirjutas:Vaakumvoolikud lõdvikud oled kõik üle vaadanud, et üleliigset õhku kusagilt ei liigu? Kütusepump on oma võimete juures?
Proovisin ka lamdaga- ja midagi ei muutu
Kui kütusepump ei ole tootlik siis oleks ju muudel pööretel ka probleem aga 2500 ja edasi ju ei ole muret?
Re: P0171 System Too Lean (Bank 1) Impreza
Panen mõned lingid, võimalik, et oled neid ka juba külastanud:
http://www.obd-codes.com/p0171
http://www.samarins.com/diagnose/p0171.html
http://engine-codes.com/p0171.html
http://www.obd-codes.com/p0171
http://www.samarins.com/diagnose/p0171.html
http://engine-codes.com/p0171.html
A Subaru is not just for Christmas, it's for life
Impreza WRX STI JDM ver II 1996 2.0 203 kW 6-mt
(Impreza WRX STI 2002 2.0 252 kW 6-mt)
(Legacy 2007 2.0 121 kW 5-mt)
Impreza WRX STI JDM ver II 1996 2.0 203 kW 6-mt
(Impreza WRX STI 2002 2.0 252 kW 6-mt)
(Legacy 2007 2.0 121 kW 5-mt)
Re: P0171 System Too Lean (Bank 1) Impreza
Mitmeid neid teemasid lugenud.
Kas kellelgi on vb laenata ( proovimiseks) töötavad õhukululugejat- et välistada et selles on probleem
Kood:
22680AA310
197400-2090
Denso
Kas kellelgi on vb laenata ( proovimiseks) töötavad õhukululugejat- et välistada et selles on probleem
Kood:
22680AA310
197400-2090
Denso
Re: P0171 System Too Lean (Bank 1) Impreza
Tere
Tundub et mure lahendatud
Sai siin testitud kütusepumpa ka, nagu siin juba eelnevalt mainiti.
ja siis sealt see viga tuligi
Seega käivad uue pumpa otsingud
Tänud
Tundub et mure lahendatud
Sai siin testitud kütusepumpa ka, nagu siin juba eelnevalt mainiti.
ja siis sealt see viga tuligi
Seega käivad uue pumpa otsingud
Tänud
Re: P0171 System Too Lean (Bank 1) Impreza
Kaevaks vahelduseks vana teema ülesse. Autoks 2006a wrx
Mul viskab sama veakoodi, aga pealmine kahtlus on hetkel lambdal kuna selle pinge kõigub 0,5-1,5v vahel. Normaalne peaks olema vist 0.5-1. Sensorittele obdga testi tehes tulevad muud asjad ok peale lambda mis ütleb Incomplete. Samas ma ei julgeks ka väita, et see lambdast tuleb. All otsetoru ja süsteemis peaks ideekohaselt olema ainult esimene lambda.
Tegelikult tekitab minus küsimusi segusiiber. Tühikäigul on näit koguaeg 12,5%. Palju peaks Siiber 800 põõrde juures lahti olema reaalselt? Korra on paar kuud tagasi ka klapi rikke koodi visanud, aga see sai nullitud ja rohkem pole tagasi tulnud.
Ehk siis märgid näitavad, et lambda ( kütusekulu korralik kasv, mootori "puterdamine" soojast peast ja ka obd testi mitte läbimine). Aga enne kui torman poodi uue järgi kuulaks kaaskannatajate mõtteid ka . Kuna nagu teema algusestki näha võib olla veakoodi tekitajaks vähemalt 9 erinevat põhjust, kui mitte rohkemgi.
Mul viskab sama veakoodi, aga pealmine kahtlus on hetkel lambdal kuna selle pinge kõigub 0,5-1,5v vahel. Normaalne peaks olema vist 0.5-1. Sensorittele obdga testi tehes tulevad muud asjad ok peale lambda mis ütleb Incomplete. Samas ma ei julgeks ka väita, et see lambdast tuleb. All otsetoru ja süsteemis peaks ideekohaselt olema ainult esimene lambda.
Tegelikult tekitab minus küsimusi segusiiber. Tühikäigul on näit koguaeg 12,5%. Palju peaks Siiber 800 põõrde juures lahti olema reaalselt? Korra on paar kuud tagasi ka klapi rikke koodi visanud, aga see sai nullitud ja rohkem pole tagasi tulnud.
Ehk siis märgid näitavad, et lambda ( kütusekulu korralik kasv, mootori "puterdamine" soojast peast ja ka obd testi mitte läbimine). Aga enne kui torman poodi uue järgi kuulaks kaaskannatajate mõtteid ka . Kuna nagu teema algusestki näha võib olla veakoodi tekitajaks vähemalt 9 erinevat põhjust, kui mitte rohkemgi.
Re: P0171 System Too Lean (Bank 1) Impreza
Kui full throttlega saavutatavad pöörded on ntx 6400,siis 800rpm ongi ju 12,5% (100/8=12,5 ja 8x800=6400).Ei tea küll,mis pööretel STI-l piiraja ette tuleb.
Forester 2,0 110Kw SH
Manuaalkast
Bensiin
Värvus:Must
2009
Manuaalkast
Bensiin
Värvus:Must
2009
Re: P0171 System Too Lean (Bank 1) Impreza
Tühikäigul peab näitama segusiibri asendit 0%
XT 4WD Turbo | Legacy GT Spec B
Re: P0171 System Too Lean (Bank 1) Impreza
Tühikäigul on ikka mingi 10%-13%, 0 näitab kui mootor ei tööta.raig0 kirjutas:Tühikäigul peab näitama segusiibri asendit 0%
Kui segusiiber oleks tühikäigul kinnises asendis, siis mitte mingi ime läbi mootor töötada ei saaks.
Re: P0171 System Too Lean (Bank 1) Impreza
Milleks siis tühikäigu mootor on?kevtal kirjutas:Tühikäigul on ikka mingi 10%-13%, 0 näitab kui mootor ei tööta.raig0 kirjutas:Tühikäigul peab näitama segusiibri asendit 0%
Kui segusiiber oleks tühikäigul kinnises asendis, siis mitte mingi ime läbi mootor töötada ei saaks.
EFI pole mingi karpa,millel peab siiber praokil olema.
XT 4WD Turbo | Legacy GT Spec B