See on see nn. pihutuste puhastamise ja reguleerimise tsükkel. Teeb seda iga 3800? Km tagant(umbes sinna kanti). Peaks hakkama vist üksteise järel silindreid tagant ära laskma. Soovitatav on auto käima jätta ja lasta see ära teha. Minu legacyl läks vist 15 min äkki. Kui katkestad, siis hakkab igakord uuesti algusest.(Ja kui seda ära teha ei lase, siis proovibki teha seda koguaeg)mario1987 kirjutas:Sai siis täna seda Legacy`t vaatamas käidud,kõik tundus üsna okei, peale selle et mootori ülaosas kuskil(vähemalt tundus sealt hääl tulema) oli tsüklite kaupa mingit klõbinat kuulda.Teab keegi pädevam öelda, mis võib seda põhjustada?mehine2 kirjutas:Selle aastakäige diislitel kipub väntvõll minema, sellest ka hindmario1987 kirjutas:Tervist!
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=2291274
Oskab keegi mulle nõu anda, mis on selle auto head-vead? Mida tasuks ostmise puhul kõige rohkem jälgida?
Hooldamine kulukas?
Müügis olevad Subarud ja nende arutelu.
Re: Müügis olevad Subarud ja nende arutelu.
Re: Müügis olevad Subarud ja nende arutelu.
OB 2007 2.5 ATM
OB 2017 2.5 ATM
OB 2017 2.5 ATM
Re: Müügis olevad Subarud ja nende arutelu.
Ostetud Metro Auto OÜ-st 10/2011, olen teine omanik.
mnt.ee räägib, et teine omanik EESTIS aga tegelikult on see auto 2011 Leedust toodud, st vähemalt kolmas omanik.
Re: Müügis olevad Subarud ja nende arutelu.
Tutvumas pole käinud ja otseselt uurinud ka pole, aga niipalju oskan öelda, et tuttavate auto on. Viimased 4-5 aastat olen seda autot kõrvalt näinud ja minu teada ei ole selle aja jooksul autoga midagi erakorralist juhtunud. Müügimõtteid on nad heietatud juba mõnda aega.
Boot kirjutas:Ostetud Metro Auto OÜ-st 10/2011, olen teine omanik.
mnt.ee räägib, et teine omanik EESTIS aga tegelikult on see auto 2011 Leedust toodud, st vähemalt kolmas omanik.
Subaru Outback 2,5 CVT MY13
Re: Müügis olevad Subarud ja nende arutelu.
Ega keegi juhuslikult ei ole seda nüüdseks juba vaatamas/sõitmas käinud?RonaldY kirjutas:http://www.auto24.ee/used/2384118
Hiljuti selline asi müüki tulnud, oskab keegi Eesti taustast midagi rääkida?
Hind on nii ja naa seljakottide klassis aga samas ei ole päris stock ka.
"Odav, kiire ja töökindel. Vali kaks"
---
50% American / 50% Estonian
-1999 Evo 6.5 TME
-2011 Evo X
---
50% American / 50% Estonian
-1999 Evo 6.5 TME
-2011 Evo X
Re: Müügis olevad Subarud ja nende arutelu.
Tuttav pani oma STI müüki
Läbisõidu õigsust võin kinnitada ja samuti on autol täielik hooldusajalugu!
Auto on olnud tavakasutuses ja ei ole kruusa ega rada näinud. Kellegil väga
hea võimalus endale korralik STI soetada. Ostetud uuena Eestist!
Tehasegarantii kehtib kuni 05/2017
http://www.auto24.ee/used/2395694
Läbisõidu õigsust võin kinnitada ja samuti on autol täielik hooldusajalugu!
Auto on olnud tavakasutuses ja ei ole kruusa ega rada näinud. Kellegil väga
hea võimalus endale korralik STI soetada. Ostetud uuena Eestist!
Tehasegarantii kehtib kuni 05/2017
http://www.auto24.ee/used/2395694
Re: Müügis olevad Subarud ja nende arutelu.
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=2398531 Kas keegi midagi selle kohta oskab öelda? Sidur tahab neil vahetust aga peale selle?
Re: Müügis olevad Subarud ja nende arutelu.
Küsi hooldusajaloo väljavõte. Tuttav ostis samasuguse, aasta uuema ja ATM kastiga, sellel oli müriaad asju ära vahetatud: Summutid, tagumised amordid, süütepoolid, sillajuppe jne. Oli firma auto olnud ja ei oldud õnneks koonerdatud hooldustega, läbisõit oli ka üle 200k ja seni kõik OK olnud.Jazz33 kirjutas:http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=2398531 Kas keegi midagi selle kohta oskab öelda? Sidur tahab neil vahetust aga peale selle?
Sind huvitaval autol on varsti suurem hooldus tulemas (210k km), mootoririhm jne. Tollel tuttava autol maksis 210k km hooldus 1200 eur tuuris.
Forester XT 2014
Re: Müügis olevad Subarud ja nende arutelu.
Tänan vastuse eest! Kõiki asju hinnates tundub, et pigem jätan selle isendi kõrvale! Oskad sa äkki kommenteerida 2008-2009 Subarutel automaat käigukasti? Kas probleeme palju vms? Ise olen sõitnud ainult Subaru manuaalidega ja kogemus puudub.hannesp kirjutas:Küsi hooldusajaloo väljavõte. Tuttav ostis samasuguse, aasta uuema ja ATM kastiga, sellel oli müriaad asju ära vahetatud: Summutid, tagumised amordid, süütepoolid, sillajuppe jne. Oli firma auto olnud ja ei oldud õnneks koonerdatud hooldustega, läbisõit oli ka üle 200k ja seni kõik OK olnud.Jazz33 kirjutas:http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=2398531 Kas keegi midagi selle kohta oskab öelda? Sidur tahab neil vahetust aga peale selle?
Sind huvitaval autol on varsti suurem hooldus tulemas (210k km), mootoririhm jne. Tollel tuttava autol maksis 210k km hooldus 1200 eur tuuris.
Re: Müügis olevad Subarud ja nende arutelu.
Pead minema ise proovisõitu tegema, ma ise pole 15a ühegi ATM kastiga autoga sõitnud . Tuttav, kellel ATM kastiga Forester, pole küll midagi kurtnud. Ta käib NipponAutos hoolduses ja tavahooldused on enamasti 200-300 vahele jäänud. Eks enamasti sellise läbisõiduga masin pannaksegi siis müüki, kui suur hooldus tulemas on.
Forester XT 2014
Re: Müügis olevad Subarud ja nende arutelu.
Tervist Subaru pere.
Kuna elu on kinkinud mulle võimaluse Subaru Imp. poole vaadata, siis jõudsin siia foorumisse ja suur huvi endale isend akna alla saada.
Küsimus tekkinud siis selle isendi kohta http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=2239302
Olen eelmistelt lehtedelt lugenud nii palju, et mootori tuli põleb tänud 2.5" väljalaskele ja et aknatõstuk rikkega + pidurid ning mingi kolks taga ( oskab ka vb. mõni tark oletada mis võib see viga olla? ). Ise hetkel ei saa isendit vaatama minna, sest eestis alles detsembri alguses, kuid kas keegi on veel seda isendit vaatamas käinud ? Tundub et eelmisest juhtumist kus ülevaatuselt läbi ei saanud on nüüdseks see Maanteeameti registri andmetel korras.
Ette tänades
Kuna elu on kinkinud mulle võimaluse Subaru Imp. poole vaadata, siis jõudsin siia foorumisse ja suur huvi endale isend akna alla saada.
Küsimus tekkinud siis selle isendi kohta http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=2239302
Olen eelmistelt lehtedelt lugenud nii palju, et mootori tuli põleb tänud 2.5" väljalaskele ja et aknatõstuk rikkega + pidurid ning mingi kolks taga ( oskab ka vb. mõni tark oletada mis võib see viga olla? ). Ise hetkel ei saa isendit vaatama minna, sest eestis alles detsembri alguses, kuid kas keegi on veel seda isendit vaatamas käinud ? Tundub et eelmisest juhtumist kus ülevaatuselt läbi ei saanud on nüüdseks see Maanteeameti registri andmetel korras.
Ette tänades
Re: Müügis olevad Subarud ja nende arutelu.
Vbla olen loll, aga sumpsi pärast see mootorituli küll põelda ei tohiks kui just ei ole lambda andur sinna panematta jäetud.
Varuosad ja pisemad remonttööd 58344541 või toigiputka@gmail.com
Re: Müügis olevad Subarud ja nende arutelu.
Järelikult oled loll . Subarul 2 lambdat. Teine kontrollib kati tööd. Kuna autol otsetoru siis kati ju vahel ei ole. Selle tulukese vastu aitab kerge aju modimine. Nipponis oli sellel ajal kui auto minukäes hinnaks umbes 300. Taga kolksuvad amordid. Määrdeniplid kunagi kellegipoolt külge juba eos aretatud, ehk siis väike määre ja enam ei kolise. Sti vedrustuse tüüpviga.Toivoku kirjutas:Vbla olen loll, aga sumpsi pärast see mootorituli küll põelda ei tohiks kui just ei ole lambda andur sinna panematta jäetud.
Väike ot ka. Mulle muidugi meeldib kuidas minu kunagisest kuulutusest on copy-paste tehtud http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=2054357
Vahepeal on muidugi autole 7-8000 juurde sõidetud, aga ega siis numbreid ju keegi muuta ei viitsi.
Re: Müügis olevad Subarud ja nende arutelu.
Või siiski ei ole?Deepmaan kirjutas:Järelikult oled lollToivoku kirjutas:Vbla olen loll, aga sumpsi pärast see mootorituli küll põelda ei tohiks kui just ei ole lambda andur sinna panematta jäetud.
Mina lõikasin mõlemal enda Imprezal kat'd välja ning ka resonaatori, jäi ainult lõpupütt. Ükski tuli põlema ei süttinud.
Re: Müügis olevad Subarud ja nende arutelu.
Eks see oleneb ikka ilmselt ka sellest, et mis aastakäigu impreza-ga tegu on, vanematel ilmselt polegi peale katti lambdat ja tänu sellele ka ei teki mingeid mingeid veakoode. Kõik millel on lamda ka peale katti ja välja pole kirjutatud panevad mõne ajapärast mootoritule põlema üldjuhul juba siis kui orig. kat nö race katiga asendada, rääkimata siis sellest kui kat üldse ära võtta.