müügis olv subaru outback
müügis olv subaru outback
Tere targemad
Tahaks teie arvamust ja nõu küsida.
Mul nimelt auto ost plaanis ja olen pikemat aega vaadanud subarude poole kuna tegu on isase autoga automaastikul. Mul paraku pole elusees mingit kokkupuudet subarutega varem olnud ja seega mõtlesin et küsin siin targematelt nõu enne kui edasi liigun oma asjadega.
Mõte oli esimeseks subaruks osta eelmine OB mudel ja silma on jäänud need kaks
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=1340766
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=1392592
Need mõlemad juba jupp aega müügis. Ei tea kas neil mingi puue küljes?
Ma olen keskkonna keskne inimene ja minu jaoks on gaasi seade pigem + kui - . Mida nendest arvata subarute puhul? On seoses nendega mingit negatiivset tagasissidet? See on minu jaks veelgi julgustavam et need on subaru tehase endi poolt paigaldatud ehk siis auto on juba loomise käigus arvestatud sõitma ka gaasiga kui vaja.
Ette tänades
Tarwo
Tahaks teie arvamust ja nõu küsida.
Mul nimelt auto ost plaanis ja olen pikemat aega vaadanud subarude poole kuna tegu on isase autoga automaastikul. Mul paraku pole elusees mingit kokkupuudet subarutega varem olnud ja seega mõtlesin et küsin siin targematelt nõu enne kui edasi liigun oma asjadega.
Mõte oli esimeseks subaruks osta eelmine OB mudel ja silma on jäänud need kaks
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=1340766
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=1392592
Need mõlemad juba jupp aega müügis. Ei tea kas neil mingi puue küljes?
Ma olen keskkonna keskne inimene ja minu jaoks on gaasi seade pigem + kui - . Mida nendest arvata subarute puhul? On seoses nendega mingit negatiivset tagasissidet? See on minu jaks veelgi julgustavam et need on subaru tehase endi poolt paigaldatud ehk siis auto on juba loomise käigus arvestatud sõitma ka gaasiga kui vaja.
Ette tänades
Tarwo
-
- Postitusi: 14
- Liitunud: R, 28 Dets 2012 00:38:13 +0300
Re: müügis olv subaru outback
i will use search next time (for example):
viewtopic.php?f=8&t=6504&p=46941#p46941
PS. 200kt on juba ülepiiri minu arust. Eriti kui on valik 130tk vs 200tk
+ saksamaalt ja nende long-life hooldustega.
viewtopic.php?f=8&t=6504&p=46941#p46941
PS. 200kt on juba ülepiiri minu arust. Eriti kui on valik 130tk vs 200tk
+ saksamaalt ja nende long-life hooldustega.
Re: müügis olv subaru outback
Selliste postituste ja arvamuste pärast läbisõidu kerimine moes ongi!Aleksandrz kirjutas:i will use search next time (for example):
viewtopic.php?f=8&t=6504&p=46941#p46941
PS. 200kt on juba ülepiiri minu arust. Eriti kui on valik 130tk vs 200tk
+ saksamaalt ja nende long-life hooldustega.
Re: müügis olv subaru outback
Ma olen kajuks ammu juba loobunud uskumast läbisõidu numbreid. Eestis pole nendel erilist väärtust kuna huijamine käib meeletu. Pigem ma vaatan kes müüb ja kui usaldusväärne ta on.
Re: müügis olv subaru outback
Subarule pole 400 000 km mingi näitaja. Gaasiseadmega on nii, et neid vist ikkagi tehas päris ei pane. Kuigi ka gaasiseade tuleb tehasest (mis sest et teisest), seega on kuulutus siiski täiesti korrektne.
Kõik asjad saab õigeks, kui korrutada sobiva koefitsendiga.
Re: müügis olv subaru outback
Subar on tootnud küll Bi-fuel lahendusi aga nad pole meitemaal väga levinud. Seda ei oska kommenteerida kas mõlemil nendel tehase Bi-fuel peal on või mitte.
Muidu üldiselt anna minna ostu kohapealt.
Muidu üldiselt anna minna ostu kohapealt.
19' Outback Summit
16' Forester XT
12' Legacy UA 2.5
06' Forester XT 5MT
01' Outback H6
01' Legacy 2.5 Limited
16' Forester XT
12' Legacy UA 2.5
06' Forester XT 5MT
01' Outback H6
01' Legacy 2.5 Limited
Re: müügis olv subaru outback
Ma kuulutuse korektuses ei kahtle , pigem oleks huvitav teada et kas kellelgi on midagi gaasiseadme kohta öelda. On keegi kuulnud või teab, on nendega probleemi või vastupidi et on ülitöökindlad ja head jne.
Ehk kellegi on gaasiseade subarul peal - on mingeit etteheiteid või vastupidi, palju läbisõitu lubab jne
Ja samas oleks siiski huvitatud et kas keegi teab neid kahte autot või on vaatamas käinud jne. Ma ise olen lähis idas hetkel ja teen eeltööd seega kogu info on teretulnud.
Ehk kellegi on gaasiseade subarul peal - on mingeit etteheiteid või vastupidi, palju läbisõitu lubab jne
Ja samas oleks siiski huvitatud et kas keegi teab neid kahte autot või on vaatamas käinud jne. Ma ise olen lähis idas hetkel ja teen eeltööd seega kogu info on teretulnud.
-
- Postitusi: 14
- Liitunud: R, 28 Dets 2012 00:38:13 +0300
Re: müügis olv subaru outback
Buthurt?no1 kirjutas:Selliste postituste ja arvamuste pärast läbisõidu kerimine moes ongi!Aleksandrz kirjutas:i will use search next time (for example):
viewtopic.php?f=8&t=6504&p=46941#p46941
PS. 200kt on juba ülepiiri minu arust. Eriti kui on valik 130tk vs 200tk
+ saksamaalt ja nende long-life hooldustega.
200tk on 200tk. Ja 70tuhat on SUUR vahe tehnika läbisõidus. Tahad sa seda tunnistada või mitte.
Kui arvad et saksamaal/euroopas pannakse erilist tähelepanu auto hooldusele, siis sa jälle eksid.
Kere on parem seisundis jah, ülejäänud.. Kahtlen.
Ps. selliste aastate autode ajalugu on igal juhul veel läbipaistev.
PPS jajaa 400kt ei ole tõesti näitaja, eriti uutel STI-del ja nagu sai räägitud diisel boxeritel. Ikka nagu salongist
No offence Tiit, aga sa iga foorumis ubes sama juttu paned.
Re: müügis olv subaru outback
Ei tea nüüd, aga siinkohal on suur vahe ka omanikul.....minul on ka pea 200000 sõitnud Outback ja olgem nüüd ausad, siis 2,5 bens ei näita küll mingitki väsimise märki.....räägime ikka oma mätta otsast. Vahetan õli ja iga 10000km tagant ja teen vajaminevad hooldused ning hoian kenasti. Kui tõesti hooldused üle lasta, siis..............jah, tõesti see 200000km on väääga suur number.
H.
H.
-
- Postitusi: 14
- Liitunud: R, 28 Dets 2012 00:38:13 +0300
Re: müügis olv subaru outback
No kui tõesti vahetakse õli mootoris siis küll jah. 200kt ei ole midagi Ainuke väsitav detail autos.
Mul näiteks juba 3s legacy/outback. Ja ikka kogemus näitab peale 200kt hakkab vaikse trall pihta (mis on loomulik iga auto jaoks).
Mul näiteks juba 3s legacy/outback. Ja ikka kogemus näitab peale 200kt hakkab vaikse trall pihta (mis on loomulik iga auto jaoks).
Re: müügis olv subaru outback
Esimesel pole nt tehase nahk, puudub mälu juhiistmel. Mina laiendaks valikut, otsiks Eesti ajalooga autot ikka. Neid aeg ajalt tekib ikka mõistliku hinnaga müüki. Alternatiiv on ka Läti turgu kaeda http://www.ss.lv .
A.
A.
Audi A3 Ambition DSG '13; VW Golf Highline DSG ´11
Re: müügis olv subaru outback
See läbisõidu vaidlus on mõtetu, igaüks jääb ikka oma seisukohale kindlaks nagunii, kuid üldteada reegel on ikkagi see, et eestlane ostab läbisõitu mitte autot, peaks olema vastupidi ja nõustun sellepealt Tiidu väidetega.
Gaasisüsteemidest- levib selline teooria, et subarule gaas ei meeldi, pidavat põletama klappe, sest gaas ei määri klapivarsi vms. Ise liigitaks selle teooria gategooriasse diisel on paha, ei käivitu ja haiseb, ehk siis bullshit. Teine teooria,mis ka laialt levind on see, et muidu pole viga ja kui elaks kusagil "arenenud" kohas, kus tehakse kütust (ka gaasi) puhtast kullast, kuid meie üliebakvaliteetne gaas keerab mootorid peeti...
Ise olen gaasiga subarut omanud, auto on endiselt tuttava käes ja pole tal häda midagi. Peal oli 2 põlvkonna süsteem, mis on tänapäeva mõistes ebatäpsem toitesüsteem, kui mistahes karburaator, rääkimata pritsest. Antud auto peaks juba väga katki olema kapoti alt, kui nendel teooriatel tõepõhja all oleks (toosama gaasiseade on peal olnud aastaid).
Isiklikult valiks pigem bi-fuel outbacki, kui diisli, sest gaasiseadme kahjulikkus on ainult teoreetiline, diislid on pudenenud ja probleemsed olnud isegi klubikaaslastel. Km hind peaks kergema varba puhul olema isegi gaasi kasuks veidike, kuid sinna tuleks juurde lisada ka gaasisüsteemi hooldused. Gaasiseadmetel on kõige rohkem probleeme olnud pihustitega.
Üleüldiselt on foorumis nende gaasiküsimuste kohta ka teema, ehk leidub sealtki mõni mõttetera, otsing aitab.
Gaasisüsteemidest- levib selline teooria, et subarule gaas ei meeldi, pidavat põletama klappe, sest gaas ei määri klapivarsi vms. Ise liigitaks selle teooria gategooriasse diisel on paha, ei käivitu ja haiseb, ehk siis bullshit. Teine teooria,mis ka laialt levind on see, et muidu pole viga ja kui elaks kusagil "arenenud" kohas, kus tehakse kütust (ka gaasi) puhtast kullast, kuid meie üliebakvaliteetne gaas keerab mootorid peeti...
Ise olen gaasiga subarut omanud, auto on endiselt tuttava käes ja pole tal häda midagi. Peal oli 2 põlvkonna süsteem, mis on tänapäeva mõistes ebatäpsem toitesüsteem, kui mistahes karburaator, rääkimata pritsest. Antud auto peaks juba väga katki olema kapoti alt, kui nendel teooriatel tõepõhja all oleks (toosama gaasiseade on peal olnud aastaid).
Isiklikult valiks pigem bi-fuel outbacki, kui diisli, sest gaasiseadme kahjulikkus on ainult teoreetiline, diislid on pudenenud ja probleemsed olnud isegi klubikaaslastel. Km hind peaks kergema varba puhul olema isegi gaasi kasuks veidike, kuid sinna tuleks juurde lisada ka gaasisüsteemi hooldused. Gaasiseadmetel on kõige rohkem probleeme olnud pihustitega.
Üleüldiselt on foorumis nende gaasiküsimuste kohta ka teema, ehk leidub sealtki mõni mõttetera, otsing aitab.
Ei ole sitta ilma, on sitt auto
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
Re: müügis olv subaru outback
2004 aasta bensuoutbackil on 287 tuh kella peal. Ostsin auto, kui 117 tuh oli ees ja ausalt öeldes ei ole aru saanud, et mingisugune trall oleks teatud läbisõidu peal pihta hakanud. See, kui autol vajavad uuendamist õlid, rihmad, klotsid, puksid ja rehvid ei ole minu arvates eriline trallAleksandrz kirjutas: No kui tõesti vahetakse õli mootoris siis küll jah. 200kt ei ole midagi Ainuke väsitav detail autos.
Mul näiteks juba 3s legacy/outback. Ja ikka kogemus näitab peale 200kt hakkab vaikse trall pihta (mis on loomulik iga auto jaoks).
Subaru Outback 2,5 CVT MY13
-
- Postitusi: 14
- Liitunud: R, 28 Dets 2012 00:38:13 +0300
Re: müügis olv subaru outback
No jah, iga 100ne rihmade vahetus läheb sinna 5-600 EUR, kõik õled jälle 400 eur, lisaks umbes saja ringis vahetatakse sidur 500 EUR (kui hoorattas ok - 200 saja ringis ehk läheb see juurde) + hakkab vedrustus väsima ja juba mitte pukside näol.
Kui 128 tuhh on need hooldused alles tehtud, siis 197 on alles ees . Kui soov 70kt rohkem sõitnud autot osta ja veelgi varsti välja käia need samad 1-1,5, juhul kui VÄÄÄGA hea eksemplar - andke minna. Kust üldse tuleneb jutt et madala läbisõiduga on autod saast ja suurema on ülihooldatud? Pigem vastupidi kipub. Räägime TÕESTATUD läbisõidus ja võrdselt kasutatud autost.
PPS. Tihtipeale Euroopast keeritakse just 400kt - 200ni Ja Eestlane on rõõmus - ostis tõelise läbisõiduga korralik auto
PS. Gaasiteema et põletab klappe on iga auto kohta käinud foorumites. Reaalselt kõik sõidavad ja nagu alati, igaühel vahelduva eduga. Kui just tuhandeid kilomeetreid ei sõida, milleks seda üldse vaja on? Võit minimaalne, kui üldse on.
Lisaks jutt et meil on küttus/gaas on jama ei pea paika. Kaupa ostetakse ja testitakse spetsifikatsiooni järgi samamoodi kui Euroopas. Ärge Ashot-i juures tankige, vahetage kütusefiltri (mida ametlik teenindus ei pea vajalikuks Outbackidel vahetada!) ja elu on lill.
Kui 128 tuhh on need hooldused alles tehtud, siis 197 on alles ees . Kui soov 70kt rohkem sõitnud autot osta ja veelgi varsti välja käia need samad 1-1,5, juhul kui VÄÄÄGA hea eksemplar - andke minna. Kust üldse tuleneb jutt et madala läbisõiduga on autod saast ja suurema on ülihooldatud? Pigem vastupidi kipub. Räägime TÕESTATUD läbisõidus ja võrdselt kasutatud autost.
PPS. Tihtipeale Euroopast keeritakse just 400kt - 200ni Ja Eestlane on rõõmus - ostis tõelise läbisõiduga korralik auto
PS. Gaasiteema et põletab klappe on iga auto kohta käinud foorumites. Reaalselt kõik sõidavad ja nagu alati, igaühel vahelduva eduga. Kui just tuhandeid kilomeetreid ei sõida, milleks seda üldse vaja on? Võit minimaalne, kui üldse on.
Lisaks jutt et meil on küttus/gaas on jama ei pea paika. Kaupa ostetakse ja testitakse spetsifikatsiooni järgi samamoodi kui Euroopas. Ärge Ashot-i juures tankige, vahetage kütusefiltri (mida ametlik teenindus ei pea vajalikuks Outbackidel vahetada!) ja elu on lill.
Re: müügis olv subaru outback
Huvitav, kui Eestis saadav kütus saast ei ole, siis miks näiteks Soomest ostetud kütusega kütusekulu on >10% väiksem? (Ja ka kõrvaga on kuulda kuidas mootor "õnnelikum" on)
07/XT->08/2.0D->07/XT->05/H6 mt->06/OBK 2.5->04FSTI->04XT->2010/OBK3.6L+08/STI