Tere. Ära tüütab see anduri avamine ja hooldamine. Palun järgmist.
Privaatsõnumid, kui olemas, vastan kiiresti. Passin peale siia
O: Spidomeetri andur, 2 juhtmega. Imopreza GT (Forester, Legacy?)
Re: O: Spidomeetri andur, 2 juhtmega. Imopreza GT (Forester, Legacy?)
Tere!
Peaks olemas olema.Mul 2006 sg 9 siin tükkideks.Kuda see välja näeb?
5018288 Toomas.Parem helistada
Peaks olemas olema.Mul 2006 sg 9 siin tükkideks.Kuda see välja näeb?
5018288 Toomas.Parem helistada
Re: O: Spidomeetri andur, 2 juhtmega. Imopreza GT (Forester, Legacy?)
Tere. Aitäh vastamast. Remontisin enda oma ära, aga kommenteerin ikka.
Varuosa on 85082AC012
Pilte saab sellega otsida
Asi kulumises. Selle otsas paistev tavapeaga kruvikeeraja otsa meenutav metallese on mõeldud liuglema anduri korpuses pikipidi selleks, et asi "kukuks" käigukastis oleva keerutaja sälku paigaldamisel. Selle jubina peidus olev ots on aga sama kitsas kui paks. Ehk otsast vaadates (eeldusel, et see on sealt välja juba võetud} ruudu kujuline. See on mõeldud paigaldamise käigus vms liuglema paika. Nagu ukselingi tift.
Anduri sisemine ots oli aga ümarapoolseks kulunud.
Lahendus oli ajatu - alasi ja haamer.
NB, tähtis on täpne sepatöö, sest ruut peab tekkima - kui üks külg pikemaks saab taotud teisest, ei liigu jubin enam vabalt ja ilmselt ei kukuks ühendusse käigukasti poolse ajami sälku.
Metall ise üsna pehme
Varuosa on 85082AC012
Pilte saab sellega otsida
Asi kulumises. Selle otsas paistev tavapeaga kruvikeeraja otsa meenutav metallese on mõeldud liuglema anduri korpuses pikipidi selleks, et asi "kukuks" käigukastis oleva keerutaja sälku paigaldamisel. Selle jubina peidus olev ots on aga sama kitsas kui paks. Ehk otsast vaadates (eeldusel, et see on sealt välja juba võetud} ruudu kujuline. See on mõeldud paigaldamise käigus vms liuglema paika. Nagu ukselingi tift.
Anduri sisemine ots oli aga ümarapoolseks kulunud.
Lahendus oli ajatu - alasi ja haamer.
NB, tähtis on täpne sepatöö, sest ruut peab tekkima - kui üks külg pikemaks saab taotud teisest, ei liigu jubin enam vabalt ja ilmselt ei kukuks ühendusse käigukasti poolse ajami sälku.
Metall ise üsna pehme