M: Madaldus (40mm)
- Hardy-hard
- Sõõrikujoonistaja
- Postitusi: 357
- Liitunud: E, 06 Mär 2006 19:29:38 +0300
- Asukoht: Tartu nüüd
M: Madaldus (40mm)
Myya madaldus 91-94 aasta legacyle 2,2 100 kw 40 mm 3000 eeku
91-96 aasta legacy 2.0 turbole 40 mm madaldus 3200 eeku
5 aastat karantiid
võimalik tellida ka teistele mudelitele
51 484 12, Hardy
91-96 aasta legacy 2.0 turbole 40 mm madaldus 3200 eeku
5 aastat karantiid
võimalik tellida ka teistele mudelitele
51 484 12, Hardy
Legacy 2.2 GX
Re: M: Madaldus (40mm)
CPX oli hullus hädas, paku talle PS-i, ehk saad diili.Hardy-hard kirjutas:Myya madaldus 91-94 aasta legacyle 2,2 100 kw 40 mm 3000 eeku
91-96 aasta legacy 2.0 turbole 40 mm madaldus 3200 eeku
5 aastat karantiid
võimalik tellida ka teistele mudelitele
51 484 12, Hardy
I've got AWD and i'm not afraid to use it!
- Hardy-hard
- Sõõrikujoonistaja
- Postitusi: 357
- Liitunud: E, 06 Mär 2006 19:29:38 +0300
- Asukoht: Tartu nüüd
- Hardy-hard
- Sõõrikujoonistaja
- Postitusi: 357
- Liitunud: E, 06 Mär 2006 19:29:38 +0300
- Asukoht: Tartu nüüd
Mingit eriti olulist vahet ei usu, et nendel vedrudel on, kuna vedrustus põhiolemuselt on üks ja sama alates esimese põlvkonna omadest ja lõpetades praegustega. Enamus vedrustuse pukse läheb samuti 1:1.
See, mis erineb on stabikavarraste jämedus, vedrude amortide jäikus eri mudelitel. Näiteks Legacy turbole (meie turu) lähevad Impreza GT vedrud amordid 1:1 -le, kuigi kataloogid annavad mingis osas erinevust, näiteks esiamordid, mida kindlasti tean. Samas KONI näiteks Legacy turbole esiamorte kataloogi järgi ei näita - pannakse Impreza GT omad ja kõik on OK !
Võrrelda Jaapani ja USA turgu meie omaga
Selles võrdluses jääme meie pigem selle neegrimaa rolli
See, mis erineb on stabikavarraste jämedus, vedrude amortide jäikus eri mudelitel. Näiteks Legacy turbole (meie turu) lähevad Impreza GT vedrud amordid 1:1 -le, kuigi kataloogid annavad mingis osas erinevust, näiteks esiamordid, mida kindlasti tean. Samas KONI näiteks Legacy turbole esiamorte kataloogi järgi ei näita - pannakse Impreza GT omad ja kõik on OK !
Võrrelda Jaapani ja USA turgu meie omaga
Selles võrdluses jääme meie pigem selle neegrimaa rolli
Erinevate firmade vedrud-amordid isegi ühe ja sama masina jaoks on nagunii erineva jäikusega, mida omavahel kombineeritakse. Ühe tootja vedrud, teise tootja amordid jne. Kõige parema tulemuse annavad aga vastastiku tasakaalustatud ühe ja sama tootja vedrud -amordid.
Ja see 40 mm madaldust meie oludes !?, kui siis ainult ringrajale
Madaldusvedrude esimene aste tavaliselt kusagil 15-30 mm. See 40 on ikka päris tugev madaldus.
Ja see 40 mm madaldust meie oludes !?, kui siis ainult ringrajale
Madaldusvedrude esimene aste tavaliselt kusagil 15-30 mm. See 40 on ikka päris tugev madaldus.
- Hardy-hard
- Sõõrikujoonistaja
- Postitusi: 357
- Liitunud: E, 06 Mär 2006 19:29:38 +0300
- Asukoht: Tartu nüüd
Minu leiaksid aga hetkel sööb tehnika pool mind vägisi paljaks ja
ilmselt enne kevadet madaldust soetada ei jõua (talvel pole mõtet).
ilmselt enne kevadet madaldust soetada ei jõua (talvel pole mõtet).
Subaru Impreza GT MY99
M-Tuning.ee - Autohooldus ja Performance lahendused
info(ät)m-tuning.ee | 57 44 55 66 | Tallinn
M-Tuning.ee - Autohooldus ja Performance lahendused
info(ät)m-tuning.ee | 57 44 55 66 | Tallinn
- Hardy-hard
- Sõõrikujoonistaja
- Postitusi: 357
- Liitunud: E, 06 Mär 2006 19:29:38 +0300
- Asukoht: Tartu nüüd