M: Madaldus (40mm)

Strictly business.

Moderaatorid: vaska, Axxept

Vasta
Sõnum
Autor
Kasutaja avatar
Hardy-hard
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 357
Liitunud: E, 06 Mär 2006 19:29:38 +0300
Asukoht: Tartu nüüd

M: Madaldus (40mm)

#1 Postitus Postitas Hardy-hard » T, 16 Mai 2006 11:14:05 +0300

Myya madaldus 91-94 aasta legacyle 2,2 100 kw 40 mm 3000 eeku

91-96 aasta legacy 2.0 turbole 40 mm madaldus 3200 eeku

5 aastat karantiid

võimalik tellida ka teistele mudelitele

51 484 12, Hardy
Legacy 2.2 GX

lauri
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 209
Liitunud: T, 15 Mär 2005 19:43:29 +0300
Asukoht: Tallinn

#2 Postitus Postitas lauri » T, 16 Mai 2006 13:28:57 +0300

Legacy Turbosid nüüd 96nda aastan küll ei toodetud :) See peaks ka kuni 94 olema.

Kasutaja avatar
vaska
Lumelendur
Postitusi: 3608
Liitunud: L, 08 Jaan 2005 05:19:28 +0300
Asukoht: Tallinn

Re: M: Madaldus (40mm)

#3 Postitus Postitas vaska » T, 16 Mai 2006 15:53:59 +0300

Hardy-hard kirjutas:Myya madaldus 91-94 aasta legacyle 2,2 100 kw 40 mm 3000 eeku

91-96 aasta legacy 2.0 turbole 40 mm madaldus 3200 eeku

5 aastat karantiid

võimalik tellida ka teistele mudelitele

51 484 12, Hardy
CPX oli hullus hädas, paku talle PS-i, ehk saad diili.
I've got AWD and i'm not afraid to use it!

Kasutaja avatar
Hardy-hard
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 357
Liitunud: E, 06 Mär 2006 19:29:38 +0300
Asukoht: Tartu nüüd

#4 Postitus Postitas Hardy-hard » T, 16 Mai 2006 23:23:28 +0300

müügiartiklis oli kirjas legacy turbo 147kw 91-96

ma ise vaatasin ka et väheke kahtlane aga arvasin et äkki on midagi mida ma ei tea...

samas valikut oli k6igile ;)
Legacy 2.2 GX

Ar21
Guru
Postitusi: 782
Liitunud: N, 28 Apr 2005 11:17:49 +0300

#5 Postitus Postitas Ar21 » K, 17 Mai 2006 09:11:22 +0300

Legacy turboid on tehtud (ja tehakse) kõikide Legacy kerepõlvkondadele. Seda küll USA ja Jaapani turu jaoks, pärast Impreza turbote ilmumist.

Kasutaja avatar
vaska
Lumelendur
Postitusi: 3608
Liitunud: L, 08 Jaan 2005 05:19:28 +0300
Asukoht: Tallinn

#6 Postitus Postitas vaska » K, 17 Mai 2006 10:02:29 +0300

Ar21 kirjutas:Legacy turboid on tehtud (ja tehakse) kõikide Legacy kerepõlvkondadele. Seda küll USA ja Jaapani turu jaoks, pärast Impreza turbote ilmumist.
Erinevatele kerepõlvkondadele on ka erinevad vedrud, ma arvan. Seega Legacy 1gen, 2gen jne.
I've got AWD and i'm not afraid to use it!

Kasutaja avatar
Hardy-hard
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 357
Liitunud: E, 06 Mär 2006 19:29:38 +0300
Asukoht: Tartu nüüd

#7 Postitus Postitas Hardy-hard » T, 06 Juun 2006 11:22:58 +0300

sealt see aastaarv tulebki...

mina olen aru saanud, et euroopasse lõpetati tootmine ühel ajal ja usasse teisel...vms.

kle isegi ladasid toodetakse veel...küll kuskil neegrimaal, aga toodetakse
Legacy 2.2 GX

Ar21
Guru
Postitusi: 782
Liitunud: N, 28 Apr 2005 11:17:49 +0300

#8 Postitus Postitas Ar21 » T, 06 Juun 2006 11:36:28 +0300

Mingit eriti olulist vahet ei usu, et nendel vedrudel on, kuna vedrustus põhiolemuselt on üks ja sama alates esimese põlvkonna omadest ja lõpetades praegustega. Enamus vedrustuse pukse läheb samuti 1:1.
See, mis erineb on stabikavarraste jämedus, vedrude amortide jäikus eri mudelitel. Näiteks Legacy turbole (meie turu) lähevad Impreza GT vedrud amordid 1:1 -le, kuigi kataloogid annavad mingis osas erinevust, näiteks esiamordid, mida kindlasti tean. Samas KONI näiteks Legacy turbole esiamorte kataloogi järgi ei näita - pannakse Impreza GT omad ja kõik on OK !
Võrrelda Jaapani ja USA turgu meie omaga :shock:
Selles võrdluses jääme meie pigem selle neegrimaa rolli :cry:

Ar21
Guru
Postitusi: 782
Liitunud: N, 28 Apr 2005 11:17:49 +0300

#9 Postitus Postitas Ar21 » T, 06 Juun 2006 11:56:13 +0300

Erinevate firmade vedrud-amordid isegi ühe ja sama masina jaoks on nagunii erineva jäikusega, mida omavahel kombineeritakse. Ühe tootja vedrud, teise tootja amordid jne. Kõige parema tulemuse annavad aga vastastiku tasakaalustatud ühe ja sama tootja vedrud -amordid.

Ja see 40 mm madaldust meie oludes !?, kui siis ainult ringrajale
Madaldusvedrude esimene aste tavaliselt kusagil 15-30 mm. See 40 on ikka päris tugev madaldus.

Kasutaja avatar
Hardy-hard
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 357
Liitunud: E, 06 Mär 2006 19:29:38 +0300
Asukoht: Tartu nüüd

#10 Postitus Postitas Hardy-hard » N, 27 Juul 2006 15:58:30 +0300

tegelt teadsin et siin subarute omanike seast ei leia selliseid, kes oma autot madalamaks lasevad :D

kõigil mõistus peas, et eesti oludes ei saa ohverdada ligipääsu erinevatele kuumaastikele(kasvõi männiku tee) välimuse parandamiseks...
Legacy 2.2 GX

Kasutaja avatar
M-Tech
Guru
Postitusi: 704
Liitunud: R, 30 Dets 2005 21:46:53 +0300
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

#11 Postitus Postitas M-Tech » N, 27 Juul 2006 16:44:27 +0300

Minu leiaksid aga hetkel sööb tehnika pool mind vägisi paljaks ja
ilmselt enne kevadet madaldust soetada ei jõua (talvel pole mõtet).
Subaru Impreza GT MY99
M-Tuning.ee - Autohooldus ja Performance lahendused
info(ät)m-tuning.ee | 57 44 55 66 | Tallinn

Kasutaja avatar
Hardy-hard
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 357
Liitunud: E, 06 Mär 2006 19:29:38 +0300
Asukoht: Tartu nüüd

#12 Postitus Postitas Hardy-hard » N, 27 Juul 2006 22:06:56 +0300

ei no sind me teame... :P

ma mõtlesin et ei hakka sind, kui erandit mainima :D aga sa mainisid ise :P
Legacy 2.2 GX

Vasta