MÜÜDUD: Imprezale sobiv otseläbi RV tagapütt.
MÜÜDUD: Imprezale sobiv otseläbi RV tagapütt.
Kuna enda autol läheb nüüd summutisüsteem 3"-i peale, siis jääb praegune 2.5" tagapütt üle.
Kinnituselt sobib classic style Imprezale ilusti alla.
Kasutatud ~2kuud ehk siis ilusti sisse töödanud.
Huviliste pakkumised oodatud PS-i.
Välimuselt selline:
Kinnituselt sobib classic style Imprezale ilusti alla.
Kasutatud ~2kuud ehk siis ilusti sisse töödanud.
Huviliste pakkumised oodatud PS-i.
Välimuselt selline:
Viimati muutis M-Tech, K, 16 Aug 2006 15:56:22 +0300, muudetud 1 kord kokku.
Subaru Impreza GT MY99
M-Tuning.ee - Autohooldus ja Performance lahendused
info(ät)m-tuning.ee | 57 44 55 66 | Tallinn
M-Tuning.ee - Autohooldus ja Performance lahendused
info(ät)m-tuning.ee | 57 44 55 66 | Tallinn
Otsa läbimõõt on 110mm. Hinnapakkumist ootan esialgu sinu poolt.
Päris niisama ei taha asja ära anda, kuna 2.5" RV põlved ja torujupp maksid ka omajagu lisaks.
Päris niisama ei taha asja ära anda, kuna 2.5" RV põlved ja torujupp maksid ka omajagu lisaks.
Subaru Impreza GT MY99
M-Tuning.ee - Autohooldus ja Performance lahendused
info(ät)m-tuning.ee | 57 44 55 66 | Tallinn
M-Tuning.ee - Autohooldus ja Performance lahendused
info(ät)m-tuning.ee | 57 44 55 66 | Tallinn
Kuidas selle pütiga hääled olid ? Kas kõvasti valjemad, kui eelmise Laser pütiga ?
Kui pikalt seda roostevaba toru seal küljes on ?
Sinnani, kus on orginaalis tagantpoolt esimene poltühendus või vähem ?
Kui jäme see toru on ? Ma eeldan, et 57-58 siseläbimõõduga ?
Püti sisend on tegelikult ikka vist 2 1/4 tolli ehk 57-58 mm.
2,5 tolli on 63-64 mm.
Orginaalis on turbomootoril esimene pool tegelikult 2 1/4 tolli (kuigi paljudes kohtades räägitakse 2,5 tollist) ja viimasest poltühendusest tahapoole üldse ainult 2 tolli, mis olekski tegelikult mõtekas panna samuti 2 1/4 tolli.
Kui saaks natuke targemaks pakuks ehk ka midagi.
Kui pikalt seda roostevaba toru seal küljes on ?
Sinnani, kus on orginaalis tagantpoolt esimene poltühendus või vähem ?
Kui jäme see toru on ? Ma eeldan, et 57-58 siseläbimõõduga ?
Püti sisend on tegelikult ikka vist 2 1/4 tolli ehk 57-58 mm.
2,5 tolli on 63-64 mm.
Orginaalis on turbomootoril esimene pool tegelikult 2 1/4 tolli (kuigi paljudes kohtades räägitakse 2,5 tollist) ja viimasest poltühendusest tahapoole üldse ainult 2 tolli, mis olekski tegelikult mõtekas panna samuti 2 1/4 tolli.
Kui saaks natuke targemaks pakuks ehk ka midagi.
RV toru on umbes tagasilla kohapealt (kaks 90kraadi põlve ja jupike toru).
Mõõtu ma 100% peast ei mäleta aga siseläbimõõdu variandid on kas 57mm või 60mm.
Originaal toru paistis küll pigem 63mm olevat. Konkreetsel pütil on sisend 63mm.
Tegelikult on nende summutiasjadega nii, et üldjuhul kirjutatakse igalpool teh. andmetes toru välisläbimõõt,
millest tuleb siis lahutada seinapaksus 1.5-2mm.
Summuti oli minu jaoks isegi algul ehk liiga vaikne, kui mõlemad katalüsaatorid all olid.
Aga hääl iseenesest oli hea, täpselt selline, et oli kiirendades kuulda aga ei seganud sõitmist ei linnas ega suurel kiirusel.
Mõõtu ma 100% peast ei mäleta aga siseläbimõõdu variandid on kas 57mm või 60mm.
Originaal toru paistis küll pigem 63mm olevat. Konkreetsel pütil on sisend 63mm.
Tegelikult on nende summutiasjadega nii, et üldjuhul kirjutatakse igalpool teh. andmetes toru välisläbimõõt,
millest tuleb siis lahutada seinapaksus 1.5-2mm.
Summuti oli minu jaoks isegi algul ehk liiga vaikne, kui mõlemad katalüsaatorid all olid.
Aga hääl iseenesest oli hea, täpselt selline, et oli kiirendades kuulda aga ei seganud sõitmist ei linnas ega suurel kiirusel.
Subaru Impreza GT MY99
M-Tuning.ee - Autohooldus ja Performance lahendused
info(ät)m-tuning.ee | 57 44 55 66 | Tallinn
M-Tuning.ee - Autohooldus ja Performance lahendused
info(ät)m-tuning.ee | 57 44 55 66 | Tallinn
Praegu saab veel minu auto all seda pütti kuulata, kui huvi on.
Minul siis 3" de-cat downpipe ja keskmine cat ka ära võetud.
Ehk siis kogu süsteemi peale 1 reso ja see sama lõpupütt.
Minul siis 3" de-cat downpipe ja keskmine cat ka ära võetud.
Ehk siis kogu süsteemi peale 1 reso ja see sama lõpupütt.
Subaru Impreza GT MY99
M-Tuning.ee - Autohooldus ja Performance lahendused
info(ät)m-tuning.ee | 57 44 55 66 | Tallinn
M-Tuning.ee - Autohooldus ja Performance lahendused
info(ät)m-tuning.ee | 57 44 55 66 | Tallinn
Mõtlesin nüüd asjale hinna ka välja, nimelt 1500.-
Alla selle pole eriti mõtet müüa ja jätan asja endale igaksjuhuks seisma, kui kunagi auto müük plaanis.
Alla selle pole eriti mõtet müüa ja jätan asja endale igaksjuhuks seisma, kui kunagi auto müük plaanis.
Subaru Impreza GT MY99
M-Tuning.ee - Autohooldus ja Performance lahendused
info(ät)m-tuning.ee | 57 44 55 66 | Tallinn
M-Tuning.ee - Autohooldus ja Performance lahendused
info(ät)m-tuning.ee | 57 44 55 66 | Tallinn
MÜÜDUD!
Subaru Impreza GT MY99
M-Tuning.ee - Autohooldus ja Performance lahendused
info(ät)m-tuning.ee | 57 44 55 66 | Tallinn
M-Tuning.ee - Autohooldus ja Performance lahendused
info(ät)m-tuning.ee | 57 44 55 66 | Tallinn