O: Legacy turbole kommutaatori

Strictly business.

Moderaatorid: vaska, Axxept

Vasta
Sõnum
Autor
T.K
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 413
Liitunud: E, 31 Okt 2005 15:45:36 +0300
Asukoht: Tartu

O: Legacy turbole kommutaatori

#1 Postitus Postitas T.K » T, 17 Okt 2006 13:32:02 +0300

Kui kellegil on pakkuda Impreza oma, siis võiks proovida äkki käib sellega ka.

aare235
Postitusi: 12
Liitunud: R, 22 Sept 2006 10:01:48 +0300
Asukoht: tallinn

#2 Postitus Postitas aare235 » K, 18 Okt 2006 08:38:43 +0300

ehk paned komu seerja numbri nii lihtsam
subaru legasi 2,5 tel5141596

Ar21
Guru
Postitusi: 782
Liitunud: N, 28 Apr 2005 11:17:49 +0300

#3 Postitus Postitas Ar21 » K, 18 Okt 2006 16:58:45 +0300

Kuskohas võiks üldse Legacy Turbol olla KOMMUTAATOR või mida selle all täpselt mõtled ? Pead äkki silmas ECU-t (mootori/sissepritse juhtaju).
Impreza omad vist ei sobi, kuna Legacy Turbole igasugused müügikohad annavad alati teistsugust, kui Impreza GT-le. Üks koht, mis müüb on austraalia MRT (löö googlesse MRT sisse) ja hind on mitmed tuhanded parem, kui näiteks meil esindusest uus orginaal ECU osta.

Kasutaja avatar
vaska
Lumelendur
Postitusi: 3608
Liitunud: L, 08 Jaan 2005 05:19:28 +0300
Asukoht: Tallinn

#4 Postitus Postitas vaska » K, 18 Okt 2006 19:31:14 +0300

Eeem... kommutaator.. kõrgepingepool?
I've got AWD and i'm not afraid to use it!

Ar21
Guru
Postitusi: 782
Liitunud: N, 28 Apr 2005 11:17:49 +0300

#5 Postitus Postitas Ar21 » N, 19 Okt 2006 09:09:50 +0300

Süütepoolid (iga küünla otsas enda oma) on Mariines ~2300 raha tk. B-osa minuteada ei tee keegi, vähemalt pole kohanud.
Viimati muutis Ar21, T, 03 Apr 2007 16:21:58 +0300, muudetud 1 kord kokku.

lauri
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 209
Liitunud: T, 15 Mär 2005 19:43:29 +0300
Asukoht: Tallinn

#6 Postitus Postitas lauri » N, 19 Okt 2006 11:12:21 +0300

Minu turboLegacy kapoti all on süütepoolid Boschi omad. Kust pärit, seda küll ei tea.

KungLao
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 398
Liitunud: N, 20 Juul 2006 19:33:54 +0300

#7 Postitus Postitas KungLao » N, 19 Okt 2006 11:14:45 +0300

http://www.msdignition.com/coil_blaster ... 9_8239.htm

aga mitshu oma. ühed japanlased kõik, et vahest istub

T.K
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 413
Liitunud: E, 31 Okt 2005 15:45:36 +0300
Asukoht: Tartu

#8 Postitus Postitas T.K » N, 19 Okt 2006 16:12:29 +0300

see asub paremal pool lanzeka küljes. ja süütepoolid saavadki sealt voolu. kommutaator ongi aju ja poolide vaheline lüli. loodetavasti nädalavahetusel saangi õige asja. impreza oma ei pruugi muidugi sobida.

Ar21
Guru
Postitusi: 782
Liitunud: N, 28 Apr 2005 11:17:49 +0300

#9 Postitus Postitas Ar21 » N, 19 Okt 2006 16:17:24 +0300

Kui on Boschi omad peal on need hiljem pandud n.ö. tuuningu korras. Peetakse paremaks, kui orginaale, aga odavamad nad vaevalt, et on.

Eelmises lingis väljatoodud süsteemi Legacy turbol vist üldse ei ole, et on üks keksne pool ja sealt lähevad kõrgepingejuhtmed edasi küünlani. Minu omal on väike süütepool iga küünla otsas eraldi (igal silindril oma süüde). Küünla piip läheb sujuvalt süütepooliks üle ja neid on neli tk. kokku iga küünla otsas üks.

Vabalthingavatel ja Impreza GT-l on küll seda ühe keskse süütepoolide plokiga varjanti. Kui Legacy turbol selline on, on seal juba midagi aretatud või arendatud. Orginaalsüsteem ei pidanud just kõige ideaalsem olema s.t , et on võimalik teha parem nagu see eespoolnimetatud Boschi poolidega varjant.
Müügis olevate autode rubriigist kasutaja "Ollo" auto kirjelduste juurest leiab ka täpse Boschi poolide margi, mis sobivad. Või oli see tal kusagil mujal, igatahes Ollo sellest rääkis kusagil koos täpse poolide numbrite ja markide äratoomisega.
Kust vaadates paremal pool see "kommu" asub ? Juhi pool ? Minu omal pole küll kapoti all, mingit plokki kuhu kõik süütepoolide juhtmed kokku jookseksid. Ei ole ka kummagi lanseka küljes. Süütepoolidest jooksevad juhtmed juhi poole armatuuri alla, sinna, kus on ECU. Kas nad ka sinna otse sisse jooksevad pole vaadanud. Poolid iseenesest on orginaalid.

Vasta