O: Legacy turbole kommutaatori
O: Legacy turbole kommutaatori
Kui kellegil on pakkuda Impreza oma, siis võiks proovida äkki käib sellega ka.
Kuskohas võiks üldse Legacy Turbol olla KOMMUTAATOR või mida selle all täpselt mõtled ? Pead äkki silmas ECU-t (mootori/sissepritse juhtaju).
Impreza omad vist ei sobi, kuna Legacy Turbole igasugused müügikohad annavad alati teistsugust, kui Impreza GT-le. Üks koht, mis müüb on austraalia MRT (löö googlesse MRT sisse) ja hind on mitmed tuhanded parem, kui näiteks meil esindusest uus orginaal ECU osta.
Impreza omad vist ei sobi, kuna Legacy Turbole igasugused müügikohad annavad alati teistsugust, kui Impreza GT-le. Üks koht, mis müüb on austraalia MRT (löö googlesse MRT sisse) ja hind on mitmed tuhanded parem, kui näiteks meil esindusest uus orginaal ECU osta.
http://www.msdignition.com/coil_blaster ... 9_8239.htm
aga mitshu oma. ühed japanlased kõik, et vahest istub
aga mitshu oma. ühed japanlased kõik, et vahest istub
Kui on Boschi omad peal on need hiljem pandud n.ö. tuuningu korras. Peetakse paremaks, kui orginaale, aga odavamad nad vaevalt, et on.
Eelmises lingis väljatoodud süsteemi Legacy turbol vist üldse ei ole, et on üks keksne pool ja sealt lähevad kõrgepingejuhtmed edasi küünlani. Minu omal on väike süütepool iga küünla otsas eraldi (igal silindril oma süüde). Küünla piip läheb sujuvalt süütepooliks üle ja neid on neli tk. kokku iga küünla otsas üks.
Vabalthingavatel ja Impreza GT-l on küll seda ühe keskse süütepoolide plokiga varjanti. Kui Legacy turbol selline on, on seal juba midagi aretatud või arendatud. Orginaalsüsteem ei pidanud just kõige ideaalsem olema s.t , et on võimalik teha parem nagu see eespoolnimetatud Boschi poolidega varjant.
Müügis olevate autode rubriigist kasutaja "Ollo" auto kirjelduste juurest leiab ka täpse Boschi poolide margi, mis sobivad. Või oli see tal kusagil mujal, igatahes Ollo sellest rääkis kusagil koos täpse poolide numbrite ja markide äratoomisega.
Kust vaadates paremal pool see "kommu" asub ? Juhi pool ? Minu omal pole küll kapoti all, mingit plokki kuhu kõik süütepoolide juhtmed kokku jookseksid. Ei ole ka kummagi lanseka küljes. Süütepoolidest jooksevad juhtmed juhi poole armatuuri alla, sinna, kus on ECU. Kas nad ka sinna otse sisse jooksevad pole vaadanud. Poolid iseenesest on orginaalid.
Eelmises lingis väljatoodud süsteemi Legacy turbol vist üldse ei ole, et on üks keksne pool ja sealt lähevad kõrgepingejuhtmed edasi küünlani. Minu omal on väike süütepool iga küünla otsas eraldi (igal silindril oma süüde). Küünla piip läheb sujuvalt süütepooliks üle ja neid on neli tk. kokku iga küünla otsas üks.
Vabalthingavatel ja Impreza GT-l on küll seda ühe keskse süütepoolide plokiga varjanti. Kui Legacy turbol selline on, on seal juba midagi aretatud või arendatud. Orginaalsüsteem ei pidanud just kõige ideaalsem olema s.t , et on võimalik teha parem nagu see eespoolnimetatud Boschi poolidega varjant.
Müügis olevate autode rubriigist kasutaja "Ollo" auto kirjelduste juurest leiab ka täpse Boschi poolide margi, mis sobivad. Või oli see tal kusagil mujal, igatahes Ollo sellest rääkis kusagil koos täpse poolide numbrite ja markide äratoomisega.
Kust vaadates paremal pool see "kommu" asub ? Juhi pool ? Minu omal pole küll kapoti all, mingit plokki kuhu kõik süütepoolide juhtmed kokku jookseksid. Ei ole ka kummagi lanseka küljes. Süütepoolidest jooksevad juhtmed juhi poole armatuuri alla, sinna, kus on ECU. Kas nad ka sinna otse sisse jooksevad pole vaadanud. Poolid iseenesest on orginaalid.